Abcoude

Reviews over Abcoude

Aangenaam dorp

Rinus
    6-8-2015

Abcoude is een erg leuk en levendig dorp met veel voorzieningen en gelegen onder de rook van Amsterdam Zuidoost, het heeft echter zijn dorpse karakter weten te behouden. In het dorp veel terrasjes en eetgelegenheden en in het omringende polderland is het aangenaam fietsen.

De Parel van Amsterdam

Tiny_V
    13-5-2015

Deze unieke locatie in de Amsterdamse Polders is de pefecte uitvalsbasis voor elk bezoek en/of weekendje weg in Amsterdam. Naast een prachtig pand, mooi verzorgde tuin en heerlijk ontbijt is het voornamelijk de authentieke gastvrijheid van Suzanne en Han die hier het verschil maken! Wederkerende bezoeken en maximum scores dat verdienen ze want ze zijn het meer dan waard!! Bedankt, Han en Suzanne, voor de warme ontvangst; keer op keer!

Gereisd Alleenreizend in mei 2015

Prachtig dorp

Joke
    20-4-2009

Het is een prachtig dorp wat heerlijk dicht bij A"dam ligt. Lekker groen en de kinderen kunnen gewoon nog heerlijk op straat spelen. Fijn dorp om als kind op te groeien. Alleen voor de jeugd is er heel weinig te doen. Er zijn wel een paar kroegjes.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009
Abcoude scoort een 8,8 uit 10, op basis van 23 reviews