Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst

Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst
8,6

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen8,6

We hebben een aantal aanbieders voor 't Akkertien op de Voorst voor je op een rij gezet:

33 reviews over Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst in het Nederlands

We hebben een heerlijke vakantie gehad !

Bangma
5-9-2017
  • Onderkomen10

Ruime campingplaatsen, schoon sanitair en voldoende activiteiten voor jong en oud.

Een hele fijne ligging wanneer je er lekker op uit wil met de fiets.

Kortom we hebben genoten en zullen zeker terug komen!

Super fantastisch

Saar
11-8-2017
  • Onderkomen8

Het is echt een hele leike camping iedereen moet er echt id heen veel leuk dingen te doen voor kinderen

Super!

Henrike Hofstede
7-8-2017

Henrike Hofstede

1 recensie · 9 foto's

in de afgelopen week

We wonnen een weekendje weg in dit bungalowpark op een kwartiertje afstand van ons huis. We moesten er eerst om lachen, dit was bijna een thuiswedstrijd... Maar wat zijn wij aangenaam verrast! Een vriendelijke ontvangst op een schoon en goed verzorgd park. Toen we aankwamen bij ons vissershuisje werd ik echt blij! Mooi ingericht, compleet en zelfs een sauna! De bedden waren goed en het uitzicht was prettig.

In de buurt zijn vele fiets- en wandelpaden en ook de watersporter kan alle kanten op. Het fietspad tegenover de camping over de Noordwal is echt prachtig!

Kortom, wij mochten hier gratis van genieten, maar vinden het ook zeker de prijs waard!

F. van den Akker
    31-7-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad. Prachtig weer, mooie omgeving en schoon sanitair.

Ruime plaatsen. het uitzicht bij de helicopter was uniek!.

Ria, Andre en familie, bedankt en tot volgend jaar.

Mooie plek

Schabbink
    18-4-2017
    • Onderkomen8

Wij hebben er een vaste plek.

Dick en Ria en hun kinderen Andre, Peter en Derk doen er alles aan om hun gasten het zoveel mogelijk naar hun zin te maken.

Oude reviews (archief)

Een topcamping

Gertine
    19-8-2016
    • Onderkomen10

Wij zijn 2x op deze camping geweest,in 2014 en 2015..tis dat mijn man nu ergens anders heen wilde anders waren we er nu ook weer naar toe gegaan.want onze kinderen vinden het er geweldig,leuk animatieteam en hele leuke en vriendelijke eigenaars en personeel..wij waren in 2014 met de caravan bij de privé sanitair..was heel schoon en in 2015 hebben we een chalet gehuurd..ook echt superschoon..ik heb m'n kinderen al beloofd om volgend jaar weer naar t akkertien te gaan..

• Onderkomen8

Prima camping, vriendelijk en schoon

Fantastische camping met meedenkende eigenaren

Frouwkje Zijlstra
    8-5-2016
    • Onderkomen6

Camperplekken waren niet beschikbaar ivm braderie. Geen probleem, we kregen plaats op de camping zelf. Dat plek was door vele regen erg nat en we kwamen vast te zitten. Ook geen probleem, we werden op onze plaats geholpen door shoveltje.

Toen hadden we zieke kat die met spoed naar dierenarts moest, we konden niet van onze plek af ivm de vochtige grond. Daarom mochten wij auto lenen van de eigenaren. De kat moest helaas nachtje blijven. Maar wij vonden deze service bijzonder en hebben de eigenaren van 't Akkertien een mooi bos bloemen gegeven als dank. We vroegen wat de kosten waren voor het lenen van de auto. Maar we hoefden niets te betalen.

Onze zoon heeft zich prima vermaakt in het zwembad. Met regelmaat ijsje gehaald bij de snackbar.

Wij komen zeker terug!

Geweldige plaats

piet
    7-9-2015
    • Onderkomen8

Goede accommodatie, er is altijd plaats, sanitair voorzieningen zijn heel goed en zeer vriendelijke mensen.

Warmwaterpasje werkt

Meteo weerman
    12-8-2015
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Ontvangst was vlot en duidelijk, het warm water pasje opgeladen met 8,38 euro voor 2 personen voor 1 week lijkt weinig maar is ruim voldoende en gaat langs onnodig douchen tegen. De naleving van de rusttijden neemt men niet zo nauw. op diverse velden bleef het regelmatig onrustig tot soms wel 3uur in de nacht, ook mogen andere gasten soms meegenieten van de harde muziek die op een veld er naast wordt gedraaid, moet je niet willen. Verder is de camping oke, o ja doe wat aan de trappetjes in het zwembad, ouderen kunnen er bijna niet uitkomen, wat een rot dingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst in Vollenhove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst scoort een 8.6 uit 10 op basis van 33 reviews.