Géén boekingskosten
NederlandOverijsselVollenhoveVakantieparken VollenhoveVakantiepark 't Akkertien op de Voorst

Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst

NederlandOverijsselVollenhove

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 44 reviews

Meer vakantiepark info

44 Reviews over 't Akkertien op de Voorst

• 10Boschmann29-08-2022

Mooi Sanitair

Wij waren hier met bloemencorso. Het nieuwe sanitair gebouw is prachtig.

• 10Hendrik16-08-2022

Fantastisch!

Leuke camping! Wij zijn hier 2,5 week geweest met onze jongens, 1 van 9jaar en 2 van 5jaar. Wij hebben een top vakantie gehad! Fijn zwembad, vriendelijk personeel, netjes onderhouden toilet/douche gebouwen. Wij raden deze camping zeker aan!

• 10De Groot15-08-2022

Heerlijke kindercamping

2 weken genoten met ons gezin. Ruime plekken en een geweldig nieuw sanitair gebouw. Wij konden ons prima vermaken in het zwembad met de tropische temperaturen. Genoeg te doen voor kinderen (overdekt spelen, zwembad, animatieteam, leuke speeltuinen). Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Bedankt voor de fijne vakantie en tot volgend jaar!

• 9Eetgelegenheden
  • 4Nauta28-07-2022

Nooit meer!

Kampeerplaats met privé sanitair. Zeer grote kampeerplek, sanitair daarin tegen zeer matig en klein. Zwembad is simpel maar goed. Heel veel vaste gasten waardoor het camping gevoel weg is. Personeel vonden wij niet echt vriendelijk en gastvrij. Bij ons bekroop het gevoel dat Akkertien eigenlijk geen camping wil zijn, maar alleen de vaste gasten genoeg vind.

Voor ons nooit meer

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Akkerman24-08-2021

Fijne vakantie gehad.

Zeer nieuw en schoon sanitair. Zwembad is alleen toegankelijk met gezichtsscan. We stonden precies naast de ingang van een veld. Het zou fijn zijn als de ingang wat ruimer zou zijn. Het was bij ons krap om te staan met een tent, caravan (420) en bijzettentje. Animatie was vooral gericht op de vaste gasten. We waren verbaasd over het gemak waarmee mensen van plaats (mochten) wisselen op de camping zodat ze bij vrienden konden staan. Verder fijne camping, prachtige omgeving.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Nicko24-08-2021

Als Dagobert Duck een camping zou runnen

Camping was in het hoogseizoen een grote bouwput door meerdere bouwprojecten die gelijktijdig liepen. Het bijbehorende strandje was ook een te bereiken via een bouwterrein.We dachten even een moment te hebben waarbij we wat potentie zouden zien. Op dat moment hebben we geïnformeerd bij een stacaravan die te koop stond. We werden gewezen op het feit dat als wij de stacaravan zouden kopen we hem niet permanent mogen bewonen en/of mogen verhuren. Dat is vreemd, aangezien wij een caravan gehuurd hadden via Marktplaats, en verdeeld over het park meerdere gastarbeiders (Polen) en zelfs familie/vrienden van de eigenaren op het park wonen.Al die rare praktijken heeft ons doen besluiten verder te genieten van onze vakantie maar na ons vakantie het park te laten voor wat het is. Geen tweede keer dus.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 10Gerard Vos13-08-2019

Geweldige camping

We wouden nog even een paar dagen kamperen met zijn vieren... Maar kort bij huis vanwege mijn partner nog moest werken . Onze keus viel op deze camping .. We vonden het direct een mooie camping ... t zag er vanaf begin mooi en verzorgt uit ... Ook de diverse sanitair gebouwen waren ondanks intensief gebruik gewoon netjes ..werden meerdere keren per dag schoongemaakt... Het zwembad was niet groot maar groot genoeg ..en met gezicht herkenning helemaal geweldig ...alleen dus camping gasten kunnen er dan gebruik van maken ... De campeervelden liggen er mooi en verzorgt bij .. Trouwens ook bij de sanitair gebouwen dien je warm water te gebruiken met je pas .

• 9Activiteiten
  • 8Fam. van Lieshout22-07-2019

Hele leuke camping en vakantie

3 weken op deze camping gestaan met zoontje van 4,5 jaar. Camping is prachtig gelegen maar volg niet je navigatie met caravan erachter maar de bordjes, anders stuurt ie je door het centrum en dat kan wel eens spannend worden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, staan direct klaar voor. Sanitair prima in orde, schoon en voldoende aanwezig. Zwembad ook dik in orde, pas op voor gladde tegels in doucheruimte. Water was heerlijk warm en bij warm weer gaat het dak open. Supermarktje is echt voor de nood, veel te duur dus als je echt niet anders kan. Cafetaria is heel erg netjes, lekker eten en zeer uitgebreide keuze met ook weer zeer vriendelijk personeel. Speeltuintjes goed onderhouden en zijn er genoeg, verspreid over de camping, mijn zoontje heeft zich uitstekend vermaakt. Enige echte minpunt was toch wel het animatie team, is meer gericht op de vaste gasten en niet op de seizoensgasten.

Fijne vakantie gehad, dankjewel.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Martine&Eveline19-07-2019

Fantastisch!

Wij hebben een top verblijf gehad! Heerlijk rustige sfeer op de camping. Fietsen te huur om de omgeving lekker te verkennen! Wij moesten naar een locatie 5 km verderop en zagen een beetje op tegen de heenreis met de fiets. Zonder het ook maar te vragen heeft André aan zijn vader Dick gevraagd om ons af te zetten. Hup de fietsen achterin. Allemaal geen probleem. Zó vriendelijk en behulpzaam! Echt super! De douches en wc waren ook fijn en schoon!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 10Janny18-01-2019

Super

Afgelopen zomer was het zo warm, maar alles was fantastisch op de camping

Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst info

• CafeBeschikbaar (1)