Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst

Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst
8,1

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor 't Akkertien op de Voorst voor je op een rij gezet:

35 reviews over Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst in het Nederlands

Met jonge kinderen

Echt nooit nooit meer.

Nina
23-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

De ligging was erg ongunstig, ergens midden in een weiland waar de wegen erg smal en onoverzichtelijk waren. De wifi en de stroom op de kampeerplaats deden het nauwelijks tot niet. De sanitaire voorzieningen werden niet goed schoongemaakt. Er lagen nog haren in de doucheputje, de schoonmaakster maakte alleen maar de buitenkant schoon en zat continu op haar telefoon. Bij de receptie werden de vragen niet of niet duidelijk beantwoord. Daarnaast was het zwembad vies en zat er veel maar dan ook veel te veel chloor in het water. Veder was het warme water een ware ramp. Bijna altijd koud moeten douchen omdat we warm water wilde overhouden voor de afwas. Tot slot is het beleid dat er auto's op het terrein mogen waardeloos. Er rijden kinderen met skelters en ouders op fietsen die midden op het pad rijden en zowaar bijna onder de banden zitten. Recreatie is misschien leuk voor jonge kinderen, maar wij hebben er niks van gemerkt.

Mooi gezinscamping

Saskia
4-8-2018
  • Onderkomen8

De camping is ligt in een heel mooi gebied bij de Weerribben, hele mooie omgeving. Je kunt wandelen, fietsen of varen. De camping is mooi en er is veel voor de kinderen te doen. Er wordt van alles georganiseerd door het recreatie team voor de kinderen. Toiletgebouwen zijn schoon en netjes en dat is voor ons een echt plus punt. De eigenaren zijn vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Er is een mooie snackbar met eetgelegenheid. Ook heeft de camping een heel mooi zwembad met een uitschuif baar dak, zodat je met mooi en slecht weer kunt zwemmen. Het zwembad is net verbouwd en ziet er netjes uit. Prijs kwaliteit verhouding is goed en er zijn regelmatig aanbiedingen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad !

Bangma
5-9-2017
  • Onderkomen10

Ruime campingplaatsen, schoon sanitair en voldoende activiteiten voor jong en oud.

Een hele fijne ligging wanneer je er lekker op uit wil met de fiets.

Kortom we hebben genoten en zullen zeker terug komen!

Super fantastisch

Saar
11-8-2017
  • Onderkomen8

Het is echt een hele leike camping iedereen moet er echt id heen veel leuk dingen te doen voor kinderen

Super!

Henrike Hofstede
7-8-2017

Henrike Hofstede

1 recensie · 9 foto's

in de afgelopen week

We wonnen een weekendje weg in dit bungalowpark op een kwartiertje afstand van ons huis. We moesten er eerst om lachen, dit was bijna een thuiswedstrijd... Maar wat zijn wij aangenaam verrast! Een vriendelijke ontvangst op een schoon en goed verzorgd park. Toen we aankwamen bij ons vissershuisje werd ik echt blij! Mooi ingericht, compleet en zelfs een sauna! De bedden waren goed en het uitzicht was prettig.

In de buurt zijn vele fiets- en wandelpaden en ook de watersporter kan alle kanten op. Het fietspad tegenover de camping over de Noordwal is echt prachtig!

Kortom, wij mochten hier gratis van genieten, maar vinden het ook zeker de prijs waard!

F. van den Akker
31-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad. Prachtig weer, mooie omgeving en schoon sanitair.

Ruime plaatsen. het uitzicht bij de helicopter was uniek!.

Ria, Andre en familie, bedankt en tot volgend jaar.

Mooie plek

Schabbink
18-4-2017
  • Onderkomen8

Wij hebben er een vaste plek.

Dick en Ria en hun kinderen Andre, Peter en Derk doen er alles aan om hun gasten het zoveel mogelijk naar hun zin te maken.

Een topcamping

Gertine
19-8-2016
  • Onderkomen10

Wij zijn 2x op deze camping geweest,in 2014 en 2015..tis dat mijn man nu ergens anders heen wilde anders waren we er nu ook weer naar toe gegaan.want onze kinderen vinden het er geweldig,leuk animatieteam en hele leuke en vriendelijke eigenaars en personeel..wij waren in 2014 met de caravan bij de privé sanitair..was heel schoon en in 2015 hebben we een chalet gehuurd..ook echt superschoon..ik heb m'n kinderen al beloofd om volgend jaar weer naar t akkertien te gaan..

Prima camping ,schoon sanitair, keurige plaatsen

Jitske
27-6-2016
  • Onderkomen8

Prima camping, vriendelijk en schoon

Fantastische camping met meedenkende eigenaren

Frouwkje Zijlstra
8-5-2016
  • Onderkomen6

Camperplekken waren niet beschikbaar ivm braderie. Geen probleem, we kregen plaats op de camping zelf. Dat plek was door vele regen erg nat en we kwamen vast te zitten. Ook geen probleem, we werden op onze plaats geholpen door shoveltje.

Toen hadden we zieke kat die met spoed naar dierenarts moest, we konden niet van onze plek af ivm de vochtige grond. Daarom mochten wij auto lenen van de eigenaren. De kat moest helaas nachtje blijven. Maar wij vonden deze service bijzonder en hebben de eigenaren van 't Akkertien een mooi bos bloemen gegeven als dank. We vroegen wat de kosten waren voor het lenen van de auto. Maar we hoefden niets te betalen.

Onze zoon heeft zich prima vermaakt in het zwembad. Met regelmaat ijsje gehaald bij de snackbar.

Wij komen zeker terug!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst in Vollenhove, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark 't Akkertien op de Voorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.