• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Vasse

fantastisch

Giem en Auke, 19-7-2017
    Rustige omgeving en vriendelijke mensen.

Heerlijk

esther Kersten, 18-5-2017

mooie omgeving, Mijn enthousiasme over Twente gaat ver , het taaltje alleen al vind ik mooi dus Misschien ben ik wat bevooroordeeld

Neem nou het plaatsje Vasse .

Vasse ligt in het noord oosten van Twente,

In de tweede wereld oorlog is Vasse even door de Duitser ingepikt, maar gelukkig weer terug bij Nederland.

( Herman Finkers, heeft hier een mooi liedje over geschreven

"Tante Sien" )

hotel restaurant Tante Sien ligt in Vasse, waar ze overigens heerlijke Cappuccino schenken.

Van uit Vasse zijn vele mooie routes, ik zal er even twee doen 😊

Naar Ootmarsum via Grafheuvels, heidevelden, beekdalen, oude boerderijen en watermolens.

Ootmarsum is een heel mooi middeleeuws stadje, jaarlijks word daar de Siepelmarkt gehouden.

Een markt met vele oude ambachten.

Helaas steeds meer bekend bij de mensen dus kan erg druk zijn.

Ook de route naar Denekamp is mooi via de Dinkel, waaraan het mooie Landgoed Singraven ligt op dit landgoed staan vele bijzondere monumentale gebouwen, het statige Huis Singraven, met daar achterliggend het Koetshuis en de eeuwenoude watermolen met drie raderen.

Owww en mocht je zin in aardbeien hebben, en je bent toevallig in de buurt van Tubbergen (leuk plaatje trouwens waar je gezellig even kunt winkelen)

Rijd dan even naar Manderveen en ga op zoek naar het koffieschuurtje De Manderveense Aardbei 😊

Ondertussen zul je ervaren wat een prachtig coulisselandschap Twente heeft.

Ik krijg er al weer zin in 😉

Fijne middag

Lekker rustig

Kok, 8-3-2017
    In januari is het er echt rustig toeven. Ik denk dat het voor (jonge) partygangers niet bestemming nummer één wordt, maar het hotel is top!

Mooi plaatsje, maar die kerkklokken....

BJ, 1-9-2016
    Supermarkt om 18.00 uur gesloten helaas, veel toerisme, ziet er gezellig uit en de omgeving is prachtig.

Super mooi en vriendelijk dorp

Paul, 18-7-2016

Als je wilt genieten van een super mooi, rusig en vriendelijk dorp, Vasse is echt een plaats waar je wilt zijn.

De omgeving is prachtig en de wandelpaden en fietspaden zijn zeer toegankelijk.

Twentse gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel.

Dicht bij Almelo, Ootmarsum en omliggende dorpen. Echt een aanrader.

Vasse scoort een 8,3 uit 10, op basis van 81 reviews