Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn
8,4

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn voor je op een rij gezet:

786 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in het Nederlands

Goed hotel, ga zo door! 👍

Stellema, 18-2-2018

Super weekend samen gehad. Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten savonds. Hotel ligt in de bossen, mooie ligging. Standaard kamer goed te doen voor ons. Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld. Wij komen zeker weer eens terug.

Prima hotel in bosrijke omgeving

Gast, 11-2-2018

Prima schone kamer.

Zeer vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet.

Al met al een prima prijs/kwaliteits verhouding.

Alleen voor het diner wil ik al terugkomen!

Daphne, 11-2-2018

Heel fijn en servicegericht personeel! Het diner bij het restaurant was werkelijk fenomenaal. Alleen al daarvoor zou ik weer 2 uur rijden om te komen. Het was duidelijk te zien dat de chef zijn best deed en het smaakte ook heel goed! Ik heb bijna mijn bord erbij opgegeten. Het hotel ziet er verder netjes uit en de kamer was precies zoals de foto’s; netjes, schoon en zien er nieuw uit. Een minpuntje was dat het zwembad best koud was.

Fletcher bij de gletsjer

E, 11-2-2018

+ Heerlijk weekend arrangement. Ik zocht Sarah en jawel die heb ik daar gezien.

- Het hotel heeft de naam Giethoorn, dat kan teleurstellend zijn als je van te voren niet op de kaart hebt gekeken. Het hotel heeft een prachtige ligging en heeft geen misleidende naam nodig. Zo zie je in de buurt de wal die is ontstaan door een gletsjer. Misschien is gletsjer een alternatieve naam voor het hotel :)

Rust in een schitterende omgeving, heerlijk!

Johan, 10-2-2018

Heerlijke omgeving, mooie wandelroutes; vlakbij Giethoorn en Steenwijk

Gastvrijheid van hoog niveau; prima lounge, restaurant, bar;

Kamers mogen iets moderner

zal er niet snel weer heengaan

annoniem, 9-2-2018

het ontbijt was niet wat we verwachten voor een 4 sterrenhotel oftewel het was slecht

prima hotel, kamers moeten opgeknapt worden

Simon, 9-2-2018

gezellig,goede bedden, vriendelijk personeel,lekker eten.

kamer saai,tapijt vuil,tv heel klein

Romantisch

René, 7-2-2018

6 februari 2018, 39 jaar getrouwd. Mijn meissie verrast met een arrangementje van drie dagen. Mooie kamer, heerlijk eten en puike verzorging. Fletcher Hotel De Eese ligt heerlijk rustig in de bossen. Echt een aanrader.

We hebben genoten!!!

Leuk verblijf

Janssens, 6-2-2018

Proper hotel en lekker eten. Standaard kamer met kleine tv maar heel proper. De sauna en zwembad zijn een pluspunt.

Fletcher puur, 1 met de natuur, culinair avontuur

Milco van Os, 5-2-2018

Hou je van groen, moet je dit hotel aandoen. Zwembad een beetje te koud, maar sauna weer warm vertrouwd. Goed matras en bed, zelf op de kamer een espresso gezet. Bediening vriendelijk, eten goed, alleen wel jammer dat de bar "wat donker" aandoet. Misschien voor de lunch iets meer op de kaart? Al met al zeker Fletcher waard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn scoort een 8.41 uit 10 op basis van 787 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: