Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn

8.3Fantastisch

Nederland, Overijssel, Steenwijk - De Bult

8.3Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Gelegen in een mooie omgeving vind je Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn. Mede door haar schone en mooie kamers, goede service en ideale ligging is het een voormalig Zoover Award winnaar. Geniet van het zwembad en kom tot rust in de sauna. Wandel of fiets door de omgeving en vergeet ook zeker niet om met een bootje door Giethoorn te varen.

1258 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn

• 8A. de Bruijn27-01-2020

Heerlijk rustig

Mooie omgeving, om te fietsen of te wandelen. Wij hadden een 3 persoonskamer, en maar 1 stoel. Dat is gebruikelijk werd verteld, wel een beetje vreemd. Douche en toilet lijken vrij nieuw en zijn zeer netjes. Vloerbedekking kan wel een reinigingsbeurt hebben. Een lekker warm zwembad en heerlijk gezwommen. Keuzemenu beetje summier, met weinig groenten of rauwkost bij een gerecht. Jammer dat steeds vaker weinig tot geen groenten worden geserveerd. Wij zijn er dol op. Over het algemeen een heerlijk, rustig verblijf gehad.

• 8Nico Beek27-01-2020

Uitstekend.

De eerlijkheid biedt mij te zeggen dat wij met een tweenachtsboeking zeer tevreden zijn over het hotel. e.e.a. in combinatie met een bezoek aan Thialf, waarna de diners na afloop in ons hotel en de vriendelijkheid in het hotel ons bijzonder opvielen. een zeer plezierig -te kort- verblijf. We komen terug!

• 8Marie-Rose24-01-2020

Fijn, aangenaam verblijf.

Mooi gelegen hotel, vriendelijk personeel. Goed restaurant en mooi zwembad.

• 8Riki Prins-Booij20-01-2020

heel prettig

De ligging van het hotel is prachtig en rustig en de lucht zuiver. Het personeel heel vriendelijk en de kwaliteit van het eten goed. De kamer was ook prettig. Vooral dat er geen lelijke wandversiering waren, vond ik prettig. De kamer was rustig qua kleur en inrichting en neutraal. Wel is er enige renovatie nodig, waar het gaat om vloerbedekking en meubilair (grote vlek in het tapijt, afgesleten verf op de stoelen).

Waar Fletcher zich voorstaat op groen en duurzaam, is enige verbetering nog wel aanbevelenswaardig.

Wat mij altijd stoort in restaurants en ook hier, zijn de flessen bronwater, ook al zijn ze van glas, ze zijn overbodig en ik vind het bizar om water van heinde en ver te vervoeren, waar het k Leidingwater als standaard zou ik een grote verbetering vinden. Er was ooit een beweging om leidingwater te serveren voor een vergoeding, waarvan de opbrengst naar waterprojecten in droge gebieden ging. Dat zou ik heel prettig vinden.

• 9Velrema19-01-2020

We hebben ons vermaakt

Prima ontvangst. Nette kamer en vriendelijk personeel

• 8Gabby Bartels19-01-2020

Prima. Tip: meer vegetarische keuze.

Alles is prima. Nooit eerder zo'n prettig verblijf gehad in een hotel. Geweldig ontbijt met vriendelijke, behulpzame gastvrouwen. Prettige kamer. Brandschoon. Fijn dat er een nespressoapparaat op de kamer was. Helaas erg jammer dat er maar 1 vegatarisch gerecht op de kaart staat, waardoor ik het diner elders heb gebruikt. Anders was ik met vier vrienden komen eten.

Alleen gereisd in januari 2020

• 8Ard14-01-2020

Uitstekend

Prima hotel met leuk zwembad. Kerstmenu was uitstekend. Wel jammer dat de knuffels bij het kindermenu op waren. Dat was een teleurstelling. Kun je beter van de kaart halen denk ik.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 3D13-01-2020

Nooit meer

Slechte bedden (kuil), vieze vloerbedekking. Koude kamers. Onvoldoende handdoeken. Als je gaat zwemmen in het ijskoude water, waar de sauna op slot is, is er vervolgens geen haardroger. Omdat het 11:10 uur was,mocht ik niet meer mijn kamer in en de receptionist kon mij niet helpen aan een haardroger. Ook mocht niet van een andere haardroger in een andere kamer gebruik maken of ze kom het niet laten halen. Ontbijt is wat broodjes en jam en kaas. Verwacht niet allerlei soorten yoghurten of cornflakes of verse uitsmijter of vers geperste ju’d orange. Je kan beter bij Hema in de omgeving ontbijte voor 2€ pp. 100€ betaald voor een nachtje van middernacht tot 11:00uur. Waarom ook uiterlijk 11:00 uur uit laten checken als het hotel niet vol is. Vreselijke ervaring.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8familie Van Dam10-01-2020

Een verblijf, absoluut voor herhaling vatbaar!

Het hotel is prachtig gelegen in een letterlijk bosrijke omgeving. Het personeel hebben we zonder uitzondering als erg vriendelijk en klantgericht ervaren. We hadden een ruime kamer mét balkon, maar het weer was er niet naar om daarvan gebruik te maken. :-) Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het diner hebben we qua keuze, kwaliteit en smaak als heel goed ervaren. Het enige minpunt vonden wij het bedrag voor het meenemen van een hond: 15€ per nacht.

• 7K. Orsel05-01-2020

Prima

Midden in het bos, rustige omgeving. Restaurant ziet er luxe uit, met goede opties op het menu, maar misschien niet helemaal op hetzelfde niveau als de kamers. Die zijn wat gedateerd en hebben veel vlekken in het tapijt. Badkamer schoon. Personeel heel behulpzaam en aardig.

Gereisd met vrienden in januari 2020

17 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn

• Mombakkes, 29-04-2012

Voor mensen die geen sportieve achtergrond hebben, zou ik zeker op eigen vervoer rekenen

• Fred, 31-01-2012

Wandelschoenen mee en lekker de omgeving verkennen.

• Dik, 24-04-2012

Het centrum van steenwijk is te lopen, ongeveer 4 km. Ga eten bij Argentino Tango, bv onbeperkte spare-ribs.

Huur een fiets en ga via de Weerribben naar Blokzijl en terug via Giethoorn. Wie geen hoogtevrees heeft kan nog even in de uitkijktoren bij afrit 7 van de A32 (Tussen Tuk en Baars).

6 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn

• M Piek, 23-05-2018

kamer

Hebben jullie ook een familie kamer of 2 kamer met een deur/doorgang voor ons met onze kinderen.

Wil Bottenberg, 10-07-2018

Beste, die vraag kunt u beter gelijk bij het hotel stellen als op een vakantiesite plaatsen.

• Herman van Aar. , 08-07-2017

koffie

Kan ik een Magimix op de kamer krijgen, zodat ik koffie kan maken? wat kost dit?

• M Vergouwen, 28-08-2014

slapen

Graag willen vragen wat een twee persoons- all-in kost voor 3 dagen en twee nachten
    kan ook zonder lunch om dat wij heel de dag weg zijn en is er plaats voor fietsen die wij meebrengen om op te laden Groeten M Vergouwen

T. Peeters, 24-10-2014

Ca €250. 's Avonds 3-gangenmenu a €27,50. Er is ook een mogelijkheid om zelf een lunchpakket samente stellen (€7,50). Er is een afgesloten fietsenstalling met de mogelijkheid tot opladen.

• VerzorgingHalfpension
  • HuisdierenOp aanvraag