Weer vandaag2°-3°
8,5

Omschrijving
Gelegen in een mooie omgeving vind je Fletcher Hotel-Restaurant De Eese-Giethoorn. Mede door haar schone en mooie kamers, goede service en ideale ligging is het een voormalig Zoover Award winnaar. Geniet van het zwembad en kom tot rust in de sauna. Wandel of fiets door de omgeving en vergeet ook zeker niet om met een bootje door Giethoorn te varen.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

950 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in het Nederlands

Leuk weekend gehad.

Marjolein,
16-1-2019

Net hotel zoals bij alle fletchers.

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi kamer en een goede service

B.,
13-1-2019

Mooi omgeving. Lekker eten, ontspannen in de wellness

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zeer goed

Teunis jager,
13-1-2019

Zeker vriendelijk personeel en schone kamers en goed ontbijt

Uniek

Frans,
10-1-2019

Hotel De Eese ligt in een prachtig natuurgebied waar je fantastisch kunt fietsen en wandelen. De Weerribben zijn dichtbij en ook Giethoorn is zeer dichtbij. Je bent ook dichtbij de kolonie van Weldadigheid met Frederiksoord en Wilhelminaoord met een zeer interessante geschiedenis.Kortom een goed hotel in een prachtige omgeving

Gereisd met partner in januari 2019

wie weet kom ik ooit terug voor de natuur.

Jacqueline,
7-1-2019

Heerlijk rustige natuur omgeving. Kamers wel erg gehorig. Vond het ook niet heel schoon ja zag dat er duidelijk al een tijd niet was gestofzogen of de kamer was langere tijd niet verhuurd. Veel stof bij de plinten.

Helaas was het zwembad te koud.mijn kind van 1 jaar zat gewoon te trillen in het water.

Verder voor de prijs kan je ook niet heel veel verwachten. De menu kaart van het restaurant Vond ik te cullinair weinig keus voor kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heerlijk genieten

Corrie,
6-1-2019

Het hotel ligt op een mooie locatie in bosgebied. Ruime kamer,zag er netjes uit. Er was ook een zwembad met sauna en een stoomcabine, verder was het eten heerlijk. Goede bedden en een niet te zacht kussen. Vlakbij was Steenwijk en Giethoorn.

Fijn.

A G. Wessels,
5-1-2019

Heel goed bevallen net als de vorige jaren. M'n zoon vindt het zwembad het hoogtepunt en dat viel nu gedeeltelijk tegen omdat er nog zwemlessen waren.

Dat was het enige bezwaarpuntje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Gewoonweg fantastisch !

Caroline uit België,
3-1-2019

Fantastisch ! Zeer vriendelijk personeel.

Het eten super lekker !

Komen terug

Nathalie,
2-1-2019

Netjes hotel en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2018

We hadden een nacht geboekt omdat we op doorreis waren en om moesten reizen vanwege een sterfgeval in de familie. Bij thuiskomst bemerkte ik dat Fletcher had gebeld om nog extra's bij de boeking aan te bieden. Dat vind ik ongepast in een situatie als de onze. Als dit een standaardprocedure is, denkt Fletcher niet goed na over hun klanten. Is voor mij een reden niet meer bij Fletcher te boeken. Daarbij: ik had een luxekamer geboekt vanwege de koffie en theefaciliteiten. Blijkt het alleen om een hypermodern koffieapparaat te gaan. Als theeliefhebber moet je dan eerst een waterketel vragen. Voelt niet prettig. Wanneer p een hotelkamer via een icoontje wordt aangegeven dat er koffie en thee op de kamer is, zorg dan dat beide aanwezig is. Bij het ontbijt miste ik de verse tomaat en komkommer.

Gereisd met partner in december 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.