Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

906 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in het Nederlands

voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen

Cees Arnold
22-9-2018

prima hotel, prachtig gelegen in bosrijke omgeving, voelt al snel als thuiskomen door vriendelijke benadering van al het personeel.

Dirk de Vreugd
21-9-2018

Het is gewoon een heerlijk, gastvrij hotel. Mooie ligging in bosrijke omgeving

Topper

Jacques
20-9-2018

Vriendelijk. Goede keuken. Nette, schone kamer. Veilige fietsenstalling en gratis ruime parkeerplaats.

HotelSpecials.nl

Heerlijk rustig en prima eten.

j.k van Hengel
20-9-2018

Een heerlijk rustig plekje in de buurt van ons reisdoel Giethoorn. De kamers zijn schoon en goed onderhouden, met prima bedden. Een klein balkonnetje om nog even te genieten van de najaarszon. Het 3-gangen menu is uitstekend voor de prijs van nog geen 30 euro. De drankjes betaalbaar. Het ontbijt is niet luxe maar goed van kwaliteit. De koffie van verse bonen uitstekend. De parkeerplaats is ruim.

Zeker de moeite waard om terug te komen.

Mathieu renet
19-9-2018

Mooie ligging en schoon hotel.

Zéér vriendelijk bij de receptie.

Prima uitvalsbasis voor Noord-en Midden Nederland

A. van Gastel
18-9-2018

Prima uitvalsbasis voor het mooie Overijssel, maar ook dichtbij de Flevopolders, de Veluwe of Friesland. Gelegen midden in het bos. Met mogelijkheden om fietsen of e-bikes te huren. Er is een tennisbaan bij het hotel, net als een groot binnenbad tot 22 uur te gebruiken. En dat voor een heel schappelijke prijs. Wij komen hier zeker terug.

Wij hadden een kamer met een zithoek, lekker ruim. Prima bedden, rustig, fatsoenlijk ontbijt. Enige minpuntje: de belichting in de badkamer: dit is een lamp aan het plafond, wat make-up opbrengen en scheren wel héél moeilijk zo niet onmogelijk maakt. De belichting in de kamer is niet veel beter om het dan maar daar te doen. Ook hadden we een waterkoker op de kamer verwacht met kopjes, theezakjes en koffie. Echter, toen wij die bij de receptie vroegen, kregen we hem vrijwel direct (maar zonder koffie/thee kopjes of zakjes).

Geweldig genoten

Joop
17-9-2018

Uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel.

Grote kamer met een fijne inloopdouche.

Het restaurant serveert uitstekende gerechten en kreeg een prima wijnadvies.

Alles is met zorg bereid.

Zeker om weer een keer terug te komen.

Wij gaan hier nooit meer naar toe.

meijer
13-9-2018

Personeel was aardig.

Heerlijk zwembad.

Ze hadden het te druk in de keuken en met de kamers in orde te maken, we moesten tot 3 uur wachten tot onze kamer gereed was toen wij er al verbleven.

Het avondeten de tweede dag was een ramp veel te lang op ons eten moeten wachten met gevolg lauw vlees en redelijk veel weglopende klanten.

Niet slecht, maar voor ons nooit meer!

Kroeze
13-9-2018

De eerste indruk was prima bij aankomst. Nette receptie en het hotel ligt in een mooie omgeving. We hadden via veiling een comfort kamer geboekt. Eenmaal aangekomen bij de kamer bleek de kamer er totaal anders uit te zien dan op de foto's via internet. Geen boxspring bed, maar een normaal bed met een doorgezakt matras. Een vieze bank en een iel tv meubel met een minuscule tv. Er lag een geblokt (zwart wit) zeil in de kamer. Echt te sfeerloos voor woorden. Eenmaal terug bij de receptie een betere kamer toegewezen gekregen, maar toch nog steeds sfeerloos. Jammer dat fletcher de puntjes niet op de i zet! Bijvoorbeeld: de badkamers zijn vernieuwd en netjes, echter de kozijnen en de deuren nog geel. Daarnaast ook geen cappuccino bij het ontbijt (alleen normale koffie) en sap uit een automaat. Ook hierbij heb ik altijd; net even dat extraatje kan het verschil maken.

Prima

A.C. Van Well
11-9-2018

Bediening vriendelijk en goed, ontbijt kon iets uitgebreider.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn in Steenwijk - De Bult, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Eese - Giethoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.