Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug
8,3

Score uit 1931 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

1927 reviews over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug in het Nederlands

Super!

Charlotte, 11-4-2018

Super accomodatie. Vriendelijke personeel. Mooie kamers.

Nooit meer!

Shayan, 30-3-2018

Erg vriendelijk ontvangen, mooie en fijne kamers, 3gangen was prima. Alleen bij het uitboeken een ramp! Erg lang gewacht op belende personeel. Vervolgens te horen gekregen dat ontbijt tot 10 uur is en met uitzondering ook mogelijk om 11uur. Vervolgens naar restaurant voor ontbijt krijgen we op een ontzettend onbeschofte manier te horen dat wij moeten opschieten en dat de mevrouw in kwestie niet geloofd dat het ons niet is verteld dat ontbijten om 11 uur niet mogelijk is.

Helaas de eerste en laatste keer in dit hotel!

Als je op deze manier een gast te woord staat vraag ik mij af hoe dit hotel gemanaged wordt....

Vier sterren? Minimaal eentje inleveren...

Fam. Drent, 27-3-2018

Mooie rustige ligging, veel wandel- en fietsmogelijkheden.

Gedateerd hotel, beetje muffe kamer door oude vloerbedekking en gordijnen. geen frisse eerste indruk.

Veel te lang op het avondeten moeten wachten in het restaurant; bestelling ging ook niet goed, op navraag werd niet gereageerd. Weinig aandacht en op onze klacht kwam een slap excuus. Geen aanrader.

Karig ontbijt, uitgedroogde vleeswaren en kaas...

Douchen was een crime, wisselbaden koud en heet op basis van toiletbezoek van de buren is niet mijn idee van ontspanning.

Comfortabel hotel, mooie kamers, gelegen in de natuur.Hebben een heel verzorgd oudejaars arrangement meegemaakt

Erg fijn hotel, prachtige omgeving

IlseD, 12-11-2017

In november 2 nachtjes in dit hotel geweest. Fijne sfeer, prachtige omgeving, service erg goed, kamer niet bijzonder luxe maar prima, mooi zwembad, ontbijt goed (jammer dat tomaten oud waren en choc. broodjes om 10.00 uur op waren, maar dat is ook het enige)....komen graag terug om meer van de omgeving te zien. In reviews lees ik over oude badkamers: vind ik erg meevallen.

We hebben genoten van de 1ste tot de laatste minuut. Vriendelijk ontvangst, prettig personeel en goede service. Heerlijk ontbijt en uitstekend 3-gangendiner steeds met een persoonlijke noot van het bedienend personeel in het bijzonder Madelon ( jij komt er wel). Mooie ( gratis) parkeerplaatsen. Kamers zijn prima ( we hadden kamer 209) Wat gedateerd maar ruim genoeg, goede boxspring bedden en de badkamer was functioneel. Verder hebben we genoten van het zwembad, een likje verf zou hier wonderen verrichten. Het hotel ligt rustig verscholen tussen de bomen en de rust is duidelijk voelbaar. Dit was voor mij niet de eerste keer dat ik hier was en zeker ook niet de laatste keer. Een plek om even een paar dagen bij te tanken en te genieten van de heerlijke rust.

Prima!

Jenneke, 24-10-2017

Spontaan upgrade van kamer. Badkamer groot en netjes, kamer lijkt iets verouderd. Prima verblijf voor 1 nacht, voldoende mogelijkheden voor wandelen/fietsen. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

Goed verblijf in rustig hotel

M&W, 4-9-2017

Het is goed toeven in hotel Sallandse Heuvelrug. Mooi gelegen en direct vanuit het hotel met de fiets de bossen in. Mooie ruime basic-kamer aan rustige zijde van het hotel. Badkamer gedateerd. Ontbijt goed verzorgd en ruim voldoende. Restaurant met goed gesorteerde menukaart. Nette prijzen. Niet overvraagd. Hotel heeft een -

goed bereikbaar - binnenzwembad.

Genóten van wijn bij het haerdje.

Lord and Lady Avegoor, 25-8-2017

Goed: Gastvrij, attent en verzorgd.

Kan beter: enige tolerantie als gasten 2 boterhammen met kaas willen meenemen van de ontbijttafel voor tijdens de wandeltocht. (Het mocht uiteindelijk wél. Te veel woorden...)

fantastisch

leuring, 6-8-2017

mooie omgeving vriendeljke bediening goede service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug scoort een 8.27 uit 10 op basis van 1931 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: