Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug
8,2

Score uit 1934 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

1930 reviews over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug in het Nederlands

als je van de natuur houd een topper

gaea
27-9-2018

Het hotel ligt heerlijk tussen de natuur. Het hotel is oud maar netjes.

Kamer was ruim. Simpel zitje, koelkastje, helaas geen waterkoker en koffieapparaat. Matrassen waren wel erg zacht. Nette badkamer.

Zwembad heerlijk. Er wordt wel zwemles gegeven waardoor je in die tijden geen gebruik mag gebruiken van het zwembad (beetje jammer).

Ontbijt is buffet en is prima.

Diner goed, maar we moesten wel erg lang wachten voor iedere gang.

Personeel vriendelijk, beleeft en behulpzaam.

Er ligt een map met diverse korte en lange wandel/fietsroutes en een map met activiteiten/attracties in de buurt.

top ligging van het Hotel, super mooie kamer en badkamer, best eten.....heerlijk ontbijt, was Elvis weekend en dat was het ruigste wat ik ooit op muziek gebied hebt meegemaakt, echt heel erg vet, en alles was enorm goed geregeld !!

Dank je wel mensen van Sallandse Heuvelrug

Lidy Lowenthal
11-6-2018

Voor de 3de keer in 2 jaar terug naar deze heerlijke plek midden in de natuur. Wat een rust en prachtige flora en fauna. We waren hier met onze moeder van bijna 89 jaar en hebben werkelijk 3 dagen genoten. Vriendelijk en prettig ontvangst bij binnenkomst waar we 2 prachtige kamers kregen ( op de begane grond) met balkon. Lekker centraal gelegen voor onze moeder. Wil je luxe en strak interieur dan moet je hier niet zijn. De bediening was behulpzaam en mensgericht ( zelfs nog wat mensen van vorig jaar oktober teruggezien, dat voelde goed( Sharon en Madelon) Het ontbijt was prima en tot het laatste moment wordt alles keurig aangevuld. De lunch was goed en de soep lekker warm. We hebben genoten van het 3-gangendiner. Het was super weer en het hotel zat vol met iets te weinig personeel. Tafels konden niet ( op tijd) opgeruimd worden laat staan dat iedereen vlot zijn drankje ontving. Zeker na 22.00 uur - dat was niet erg prettig !

Redelijk met slechte service

gerda
23-5-2018

Prachtige ligging van het hotel vanuit het hotel veel fiets en wandel gelegenheden je hebt geen auto meer nodig. Vriendelijk ontvangst prima diner alleen buiten eten is niet mogelijk en drankjes op het terras duurt lang voor er iemand naar je toe komt eerst 3 maal naar binnen geweest of het mogelijk om wat te bestellen

Ontbijt een beetje zielige vertoning uit gedroogde kaas maar 2 soorten vleeswaren en weinig keus in brood soorten wit bruin brood croissant en chocolade broodjes niet iets van krentenbrood koffie uitmuntend daar over alle lof ontbijt werd ook slecht bijgevuld alleen op verzoek

Alleen als je 3 dagen verblijft in het hotel en er 2 avonden het diner gebruikt met een wijn kaart met weinig keus en het gene wat je wilt is niet op voorraad

De laatste avond wil je rond 14.00 uur reserveren voor diner niet mogelijk VOL zeer slecht om je hotel gasten zo te benaderen

Moesten een taxi nemen naar Enter maar geen kosten vergoeding

Super!

Charlotte
11-4-2018

Super accomodatie. Vriendelijke personeel. Mooie kamers.

Nooit meer!

Shayan
30-3-2018

Erg vriendelijk ontvangen, mooie en fijne kamers, 3gangen was prima. Alleen bij het uitboeken een ramp! Erg lang gewacht op belende personeel. Vervolgens te horen gekregen dat ontbijt tot 10 uur is en met uitzondering ook mogelijk om 11uur. Vervolgens naar restaurant voor ontbijt krijgen we op een ontzettend onbeschofte manier te horen dat wij moeten opschieten en dat de mevrouw in kwestie niet geloofd dat het ons niet is verteld dat ontbijten om 11 uur niet mogelijk is.

Helaas de eerste en laatste keer in dit hotel!

Als je op deze manier een gast te woord staat vraag ik mij af hoe dit hotel gemanaged wordt....

Vier sterren? Minimaal eentje inleveren...

Fam. Drent
27-3-2018

Mooie rustige ligging, veel wandel- en fietsmogelijkheden.

Gedateerd hotel, beetje muffe kamer door oude vloerbedekking en gordijnen. geen frisse eerste indruk.

Veel te lang op het avondeten moeten wachten in het restaurant; bestelling ging ook niet goed, op navraag werd niet gereageerd. Weinig aandacht en op onze klacht kwam een slap excuus. Geen aanrader.

Karig ontbijt, uitgedroogde vleeswaren en kaas...

Douchen was een crime, wisselbaden koud en heet op basis van toiletbezoek van de buren is niet mijn idee van ontspanning.

Comfortabel hotel, mooie kamers, gelegen in de natuur.Hebben een heel verzorgd oudejaars arrangement meegemaakt

Erg fijn hotel, prachtige omgeving

IlseD
12-11-2017

In november 2 nachtjes in dit hotel geweest. Fijne sfeer, prachtige omgeving, service erg goed, kamer niet bijzonder luxe maar prima, mooi zwembad, ontbijt goed (jammer dat tomaten oud waren en choc. broodjes om 10.00 uur op waren, maar dat is ook het enige)....komen graag terug om meer van de omgeving te zien. In reviews lees ik over oude badkamers: vind ik erg meevallen.

We hebben genoten van de 1ste tot de laatste minuut. Vriendelijk ontvangst, prettig personeel en goede service. Heerlijk ontbijt en uitstekend 3-gangendiner steeds met een persoonlijke noot van het bedienend personeel in het bijzonder Madelon ( jij komt er wel). Mooie ( gratis) parkeerplaatsen. Kamers zijn prima ( we hadden kamer 209) Wat gedateerd maar ruim genoeg, goede boxspring bedden en de badkamer was functioneel. Verder hebben we genoten van het zwembad, een likje verf zou hier wonderen verrichten. Het hotel ligt rustig verscholen tussen de bomen en de rust is duidelijk voelbaar. Dit was voor mij niet de eerste keer dat ik hier was en zeker ook niet de laatste keer. Een plek om even een paar dagen bij te tanken en te genieten van de heerlijke rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.