Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

Score uit 1945 reviews

Nederland, Overijssel, Rijssen

6.6Voldoende

Score uit 1945 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

Fletcher Hotel Sallandse Heuvelrug heeft ruime en schone kamers met comfortabele bedden. Ontbijt, lunch en diner zijn goed verzorgd. Je kunt een duik nemen in het zwembad en bijkomen in de sauna. Hier verblijf je midden in de natuur met natuurgebied de Sallandse Heuvelrug vlakbij. De omgeving van Rijssen heeft veel mooie wandelroutes.

1945 reviews over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• 2019
    6Joop13-11-2019

Tegenvaller

Personeel vriendelijk.Kamer oudbollig met gevlekte vloerbedekking.Bed goed.Badkamer redelijk.Diner na de soep ruim 1 uur gewacht op hoofdgerecht en daarvan was de hamburger droog en de zalm ook en veel te doorbakken met een erg donkere zijde .Broodplankje was het brood door iemand gesneden met ogen dicht en er was b.v. geen tapenade bij want die was op.Toetje was ook niet je van het dus de kok had niet zijn avond.Als vergoeding kregen we een kop koffie. Bij ontbijt ontbrak b.v. ontbijtkoek en beschuit.Hotel omgeving mooi.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3R. Reinold29-09-2019

nooit meer

(Vertaald van Duits naar Nederlands) Helaas waren we erg teleurgesteld in het hotel. Vuile jaren 70 kamers voor een te dure prijs. De badkamer was onhygiënisch met schimmel op de lijstwerk. Het toilet was niet schoon achter schoongemaakt. En de gootsteen nam geen grote sprong # 103. Het meubilair is oud, het kleine tv-apparaat klopt niet. Maar wat slecht is in de kamer en in het hele hotel, is dat alle tapijten bevlekt en bevlekt zijn. De hotelbar in de kelder heeft een ronddraaiend plafond als een carrousel waar de lampen nooit zijn schoongemaakt. Maar er zijn ook positieve dingen in het hotelpersoneel was zeer goed bij de receptie tot het restaurant. Het eten is ok in het hotel. Het hotel verdiende geen 4 sterren. Niet aanbevolen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6LvdV15-08-2019

Een ruime kamer, welke wel echt vergane glorie is.

Bij aankomst erg vriendelijk ontvangen. Naar de kamer gelopen. Alles wel erg gedateerd. Maargoed op de kamer was het echt vergane glorie. Ventilatie in de badkamer werkt niet, badkamerdeur verrot aan de onderkant, schimmel in de kitnaden, heel veel vlekken in de vloerbedekking, nachtkastjes niet schoon, vlekken in de lakens. Ik kan nog wel even doorgaan. Het bed was overigens heerlijk. Bij aankomst was er geen stop van het bad aanwezig. Bij de receptie heeft deze dame er alles aan gedaan dit op te lossen en kwam zij na een half uur en hard zoeken aan de deur met een stop. Konden we toch nog gebruik maken van het bad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Eric Gemser11-07-2019

Zeker een reden om hier nogmaals naar toe te gaan.

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. 3 dagen heerlijk genoten en goedverzorgde kamers.

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Claudia Bruintjes30-06-2019

Redelijk

Aankomst vriendelijk personeel snel in hekken. Wij hadden een kamer aan de ingang kant boven dak waar dak teer rollen liggen. Zeeer warme kamer geen airco er was een kantel raam die bleef maar niet open staan. De A1 komt kwa geluid boven uit om 23 werd dit rustiger om 4 uur begon dit weer zo hard dat je alleen de auto, s hoort boven het geluid van de vogels. Hierdoor slecht geslapen. Stoel leuning versleten. Slecht buiten kant verf onderhoud. Zwembad prima lekker buiten kunnen zitten. Ontbijt goed, niet uitgebreid.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 5Cleo19-06-2019

Eenmalig

Prachtige ligging, slechte service

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Nathalie03-05-2019

Zeer tevreden en genoten

Wat een fijn hotel. Heerlijke ligging midden in de bossen met overal prachtig uitzicht. ‘s morgens wakker worden met al dat vogelgezang dan kan het niet anders dan dat je dag weer goed begint. We hadden een ongewoon verzoek aan het hotel en we zijn fantastisch geholpen in het meedenken en het uiteindelijke aanbod. We zijn met de hele familie geweest en ook de tieners die mee waren hebben zich heerlijk vermaakt. Het zwembad en de sauna is daarin ook een aanwinst. Zeer vriendelijk personeel en werden bij de deur al verwelkomt. Kamers zeer ruim , we hadden de comfort kamers met een prachtig uitzicht over de bossen. Ontbijt viel bij de hele familie ook erg in de smaak. En nadat mijn nichtje nog even haar muzikale kunsten had laten zien op de mooie vleugel die naast het restaurant stond, hebben we zeer tevreden over ons nachtje weg , uitgechecked.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Bea27-03-2019

Mooie omgeving om te fietsen

We hadden een luxe kamer met bad geboekt. We kregen kamer 403 aan de voorkant van het hotel met prachtig uitzicht. Een mooie houten vloer alleen jammer dat die vreselijk kraakte en niet alleen bij ons . Ook bij onze bovenburen waardoor we elke stap konden horen. Dat was vooral s'nachts niet prettig en helemaal niet als ook nog het toilet werd doorgetrokken. Het leek wel of dat bij ons op de kamer was. Heel gehorig. We hebben daardoor 2 nachten slecht geslapen. Het ontbijt was prima, lekkere koffie en verse broodjes. We hebben een paar keer gebruik gemaakt van het zwembad , fijn dat je daarvoor bij de receptie handdoeken kunt krijgen. Tip..op de kamer staat een grote tafel zou fijn zijn als daar een mooie spiegel boven zou hangen en eventueel een hocker of stoel erbij. Dat is handiger dan de spiegel aan de binnenkant van de kastdeur.

Gereisd met partner in maart 2019

• 7R. De Groot03-03-2019

Kan beter....

Mooie ligging, zeer rustig. Wel beetje gedateerd allemaal. Kamer goed schoon, maar de badkamer beetje aan vervanging toe. Geen koffie en thee/waterkoker op de kamer, jammer. Gebarsten wastafel, gele kitranden, schimmelplekjes op het douchgordijn, slecht doorlopend toilet. Wel lekkere bedden. Ontbijt redelijk. Echter, zondag zat het hotel vol en was het ontbijt drama. Croissants, vleeswaren, ei, spek was allemaal op. Bijvullen duurde lang, koffieapparaat was stuk. Tafels waren allemaal bezet doordat het niet afgeruimd werd. Lag niet aan de dames, deze waren vriendelijk en deden hun best, maar als je alles met z'n tweeën moet doen...

Gereisd met partner in maart 2019

• 6Simone Wijnands12-01-2019

Vraag eerst na of het dak hersteld is!

Mijn man en ik verbleven in dit hotel op van 21 op 22 december 2018 in een suite. Een mooie ruime kamer met een prima bed. Keurig schoon. Tegen 2 uur s´nachts begon echter het plafond te lekken. Mijn man heeft door het constante druppende geluid geen oog meer dicht gedaan. Omdat ik zelf wel door kon slapen heeft hij ervoor gekozen om het er op dat moment bij te laten. Hij heeft wel een filmpje gemaakt van de hevige lekkage. `s Ochtends is hij hiermee naar de balie gegaan om een vorm van compensatie te vragen. Tot onze verbazing werd hem verteld dat hij dan maar s´nachts naar de receptie had moeten komen, dan hadden wij een andere kamer gekregen. Een financiële compensatie was niet mogelijk, wij hadden immers al betaald....(wat een raar argument!). Een fles wijn konden wij krijgen, daar hebben wij voor bedankt. Jammer dit... Dus, best mooi hotel, ontbijt was ook prima, maar verwacht geen klantvriendelijke houding, dan is het oke.

Gereisd met partner in december 2018

222 tips over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• c holwerda, 05-04-2014

jammer ,dat het zwembad `s middags niet gebruikt kan worden door de week i.v.m zwemles douchen in het bad , als je niet goed ter been bent is de stap in het bad hoog en kans op uitglijden

• astieber, 22-05-2014

Als je buiten het hotel goed wilt eten, ga dan eens naar het zeer dichtbij gelegen dorp " Enter" waar op de Dorpsstraat 71 het restaurant " Locanta: bevindt. Het is een mooi restaurant met goed eten voor ene redelijke prijs.

• Sjan-Titselaar, 09-01-2014

Het eten is goed.Je kunt erg goed wandelen, heel mooie omgeving

3 vragen over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• gerrit, 15-10-2018

1 keer maar nooit weer Fletcher

We kwamen om wat te drinken, na wat te hebben gedronken, besloten om wat te eten!Het eten wat normaal niet echt top, toen we nog wat drinken wilden bestellen ging het mis, na 2 x keer te hebben gevraagd om wat te bestellen kregen we te horen dat bediening het te druk had, hoezo te druk er zaten 4 tafeltjes vol kan mij dan niet voorstellen dat je het druk hebt! Bediening ging in de tegenaanval wat nooit mag! We hebben besloten af te rekenen! Maar dit was 1 keer en nooit weer Fletcher wat slecht!

E. Leeftink, 16-10-2018

Beste Gerrit.

Ten eerste vinden wij het fijn om te lezen dat u op deze nazomerse dag spontaan ben blijven eten maar wat ontzettend vervelend dat uw bestel mogelijkheid te lang heeft moeten duren. Dat én de reactie van onze medewerker had nooit mogen gebeuren! Toch wil wij even gebruik maken van de gelegenheid u te melden dat wij overdag ruim 100 lunchgasten gehad hebben en de tempratuur in combinatie met de gehele dag was op dat moment voor onze medewerker (te) intensief. Excuses!

• T W Baelemans, 15-08-2016

fietsen

Hallo,is er een oplaat punt voor e-bikes aanwezig en een fietsen stalling ?

A.H. (Bert), 22-07-2017

Accu op de kamer opladen,er is een fietsenstalling maar die is gedeeltelijk overdekt

• Gerrie Loman, 16-08-2013

dagmenu

reserveren jullie ook een dag menu Vriendelijke groet gerrie loman

Matthijsse, 19-08-2013

Je kunt volgens mij ook gewoon binnenlopen voor een menu

• VerzorgingLogies-ontbijt

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen