Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

Score uit 1977 reviews

Nederland, Overijssel, Rijssen

8.2Fantastisch

Score uit 1977 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

• Sauna

Fletcher Hotel Sallandse Heuvelrug heeft ruime en schone kamers met comfortabele bedden. Ontbijt, lunch en diner zijn goed verzorgd. Je kunt een duik nemen in het zwembad en bijkomen in de sauna. Hier verblijf je midden in de natuur met natuurgebied de Sallandse Heuvelrug vlakbij. De omgeving van Rijssen heeft veel mooie wandelroutes.

1977 reviews over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug

• 7Ron26-08-2020

Voor 1x prima, maar niet voor herhaling vatbaar.

Geen 4 sterren waardig. Positief is de kwaliteit van het eten (ook het lunchpakket) en de vriendelijkheid van het personeel. Negatief is de oubolligheid van het gebouw (veel bruine en donkere tinten) en het ontbreken van enige luxe op de kamer (geen waterkoker, koelkastje of losse zeepjes oid). De kamer is warm en ruikt bedompt, dus steeds het raam opengezet. Het gebouw is aan een opknapbeurt toe. Eten moet in 2 (diner) of 3 (ontbijt) shifts. Als je pech hebt, heb je steeds ongunstige tijden. Het ontbijt bestaat in drie varianten, waaronder een Engels ontbijt. Het Engelse element blijkt elke ochtend te bestaan uit 2 worstjes, 2 stukjes gebakken spek en snippers gebakken champignons. Voor liefhebbers van rust en natuur is het er een walhalla. Mensen die graag de drukte opzoeken moeten een stuk rijden naar Deventer of Zwolle. De prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde, maar ik ga er niet nogmaals naartoe.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Lidy Lowenthal-Beijer20-08-2020

DANK JE WEL mensen van de Sallandse Heuvelrug

Voor de 4de keer terug naar deze heerlijke plek midden in de natuur. Wat een rust en prachtige flora en fauna. Nu met mijn dochter en we hebben werkelijk 3 dagen genoten. Vriendelijk en prettig ontvangst bij binnenkomst waar we kamer 209 kregen ( op de begane grond) met balkon. Lekker centraal gelegen. Wil je luxe en strak interieur dan moet je hier niet zijn. De bediening was behulpzaam en mensgericht - een warm welkom. Het ontbijt was prima, je kon nu in deze corona tijd kiezen uit 3 menu's. We hebben genoten van het 3-gangendiner. Het was super weer en we konden heerlijk genieten van de prachtige omgeving. We hebben 3 dagen gezwommen ( van te voren gereserveerd) en dat was super. Niet meer dan 4 personen in het héle zwembad. We hebben onze baantjes kunnen trekken. Het was erg warm op de slaapkamer, wellicht zou hier een ventilator uitkomst bieden. Mensen BEDANKT we komen zeker terug voor de 5de keer om het 1ste lustrum te vieren,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Soraya17-08-2020

super mooi en schoon hotel

Wij konden onze kamer niet in na 2 uur wachten. Kregen we een gratis upgrade naar de suite. En 2 waardebonnen voor een drankje. Fantastische kamer. Mooi en schoon zwembad. Lekker ontbijt. Groot hotel. Aardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9P10-03-2020

Heerlijke ontspannen vakantie in de natuur

Leuk sfeervol hotel, leuk zwembad. Goede ontbijt en leuk aanbod 3- gangen menu

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9A. Patist29-02-2020

Super hotel voor die prijs in een fijne omgeving.

Zat 3 nachten in een comfort kamer via voucheractie. Ruime schone kamer. Prima voor de prijs. Mis alleen een waterkoker om op de kamer een kopje koffie/thee te zetten.

• 8Els27-02-2020

Een fijn hotel om je dagtochten in de omgeving te

Dit hotel ligt prachtig gelegen in de bossen. Het is mooi opgeknapt. Het ontbijt is uitgebreid en prima. ook heeft het hotel een klein, maar prettig zwembad

• 7Frank26-02-2020

In principe oké maar jammer dat de sauna defect wa

Rustige omgeving en lekker ontbijt. Kamer wat gedateerd maar oké. Minpunten: sauna defect en geen waarschuwing vooraf (wel een mail voor verschillende aanbiedingen om bij te boeken), restaurantmedewerkster beweerde ongevraagd dat de meeste winkels in Rijssen op dinsdag (de dag van onze aankomst) altijd dicht zijn (gewoon NIET waar), al om 21.45 uur na terugkomst van de bezoek aan een andere sauna geen thee en koffie meer verkrijgbaar, hotelbar voor 10 uur al verlaten.

• 9Rene Van Den Eynden26-02-2020

In plaats van carnaval

Fijn hotel, heerlijke ligging, zeer vriendelijk en leuk personeel. Lekker ontbijt en diner. Voor elk wat wils. Mooi uitgangspunt voor wandelen, wat door het slechte weer helaas maar 2 keer heeft gekund. Prachtige omgeving op de Rijssenseberg.

Bedspiralen en de gebreide spreien zeer aan vernieuwing toe.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Frank Vermeer25-02-2020

Alles was prima in orde.

Heerlijk gerelaxt - lekker gegeten en ook nog wat baantjes getrokken in het mooie schone zwembad.

• 8A Verspeek24-02-2020

Prima

Prachtige omgeving,rustige ligging, vriendelijk personeel, ruime kamers

Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV