Weer vandaag3°-3°
7,8

Score uit 1936 reviews

Omschrijving
Fletcher Hotel Sallandse Heuvelrug heeft ruime en schone kamers met comfortabele bedden. Ontbijt, lunch en diner zijn goed verzorgd. Je kunt een duik nemen in het zwembad en bijkomen in de sauna. Hier verblijf je midden in de natuur met natuurgebied de Sallandse Heuvelrug vlakbij. De omgeving van Rijssen heeft veel mooie wandelroutes.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Sallandse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

1932 reviews over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug in het Nederlands

Vraag eerst na of het dak hersteld is!

Simone Wijnands,
12-1-2019

Mijn man en ik verbleven in dit hotel op van 21 op 22 december 2018 in een suite.

Een mooie ruime kamer met een prima bed. Keurig schoon. Tegen 2 uur s´nachts begon echter het plafond te lekken. Mijn man heeft door het constante druppende geluid geen oog meer dicht gedaan. Omdat ik zelf wel door kon slapen heeft hij ervoor gekozen om het er op dat moment bij te laten. Hij heeft wel een filmpje gemaakt van de hevige lekkage. `s Ochtends is hij hiermee naar de balie gegaan om een vorm van compensatie te vragen. Tot onze verbazing werd hem verteld dat hij dan maar s´nachts naar de receptie had moeten komen, dan hadden wij een andere kamer gekregen. Een financiële compensatie was niet mogelijk, wij hadden immers al betaald....(wat een raar argument!). Een fles wijn konden wij krijgen, daar hebben wij voor bedankt. Jammer dit... Dus, best mooi hotel, ontbijt was ook prima, maar verwacht geen klantvriendelijke houding, dan is het oke.

Gereisd met partner in december 2018

Heel goed!

Dineke Dolleman,
1-1-2019

Met een vriendin hier 2 nachten een oud-en nieuw arrangement doorgebracht. Heel goed!

Vele lieve jonge mederwerkers. Mooi eten en een hele goede live-band op oudejaarsavond.

Gereisd met vrienden in december 2018

als je van de natuur houd een topper

gaea,
27-9-2018

Het hotel ligt heerlijk tussen de natuur. Het hotel is oud maar netjes.

Kamer was ruim. Simpel zitje, koelkastje, helaas geen waterkoker en koffieapparaat. Matrassen waren wel erg zacht. Nette badkamer.

Zwembad heerlijk. Er wordt wel zwemles gegeven waardoor je in die tijden geen gebruik mag gebruiken van het zwembad (beetje jammer).

Ontbijt is buffet en is prima.

Diner goed, maar we moesten wel erg lang wachten voor iedere gang.

Personeel vriendelijk, beleeft en behulpzaam.

Er ligt een map met diverse korte en lange wandel/fietsroutes en een map met activiteiten/attracties in de buurt.

Gereisd met vrienden in september 2018

Hotels.nl

top ligging van het Hotel, super mooie kamer en badkamer, best eten.....heerlijk ontbijt, was Elvis weekend en dat was het ruigste wat ik ooit op muziek gebied hebt meegemaakt, echt heel erg vet, en alles was enorm goed geregeld !!

Gereisd met partner in juni 2018

Dank je wel mensen van Sallandse Heuvelrug

Lidy Lowenthal,
11-6-2018

Voor de 3de keer in 2 jaar terug naar deze heerlijke plek midden in de natuur. Wat een rust en prachtige flora en fauna. We waren hier met onze moeder van bijna 89 jaar en hebben werkelijk 3 dagen genoten. Vriendelijk en prettig ontvangst bij binnenkomst waar we 2 prachtige kamers kregen ( op de begane grond) met balkon. Lekker centraal gelegen voor onze moeder. Wil je luxe en strak interieur dan moet je hier niet zijn. De bediening was behulpzaam en mensgericht ( zelfs nog wat mensen van vorig jaar oktober teruggezien, dat voelde goed( Sharon en Madelon) Het ontbijt was prima en tot het laatste moment wordt alles keurig aangevuld. De lunch was goed en de soep lekker warm. We hebben genoten van het 3-gangendiner. Het was super weer en het hotel zat vol met iets te weinig personeel. Tafels konden niet ( op tijd) opgeruimd worden laat staan dat iedereen vlot zijn drankje ontving. Zeker na 22.00 uur - dat was niet erg prettig !

Gereisd met vrienden in juni 2018

Redelijk met slechte service

gerda,
23-5-2018

Prachtige ligging van het hotel vanuit het hotel veel fiets en wandel gelegenheden je hebt geen auto meer nodig. Vriendelijk ontvangst prima diner alleen buiten eten is niet mogelijk en drankjes op het terras duurt lang voor er iemand naar je toe komt eerst 3 maal naar binnen geweest of het mogelijk om wat te bestellen

Ontbijt een beetje zielige vertoning uit gedroogde kaas maar 2 soorten vleeswaren en weinig keus in brood soorten wit bruin brood croissant en chocolade broodjes niet iets van krentenbrood koffie uitmuntend daar over alle lof ontbijt werd ook slecht bijgevuld alleen op verzoek

Alleen als je 3 dagen verblijft in het hotel en er 2 avonden het diner gebruikt met een wijn kaart met weinig keus en het gene wat je wilt is niet op voorraad

De laatste avond wil je rond 14.00 uur reserveren voor diner niet mogelijk VOL zeer slecht om je hotel gasten zo te benaderen

Moesten een taxi nemen naar Enter maar geen kosten vergoeding

Gereisd met partner in mei 2018

Super!

Charlotte,
11-4-2018

Super accomodatie. Vriendelijke personeel. Mooie kamers.

Gereisd met partner in februari 2018

Nooit meer!

Shayan,
30-3-2018

Erg vriendelijk ontvangen, mooie en fijne kamers, 3gangen was prima. Alleen bij het uitboeken een ramp! Erg lang gewacht op belende personeel. Vervolgens te horen gekregen dat ontbijt tot 10 uur is en met uitzondering ook mogelijk om 11uur. Vervolgens naar restaurant voor ontbijt krijgen we op een ontzettend onbeschofte manier te horen dat wij moeten opschieten en dat de mevrouw in kwestie niet geloofd dat het ons niet is verteld dat ontbijten om 11 uur niet mogelijk is.

Helaas de eerste en laatste keer in dit hotel!

Als je op deze manier een gast te woord staat vraag ik mij af hoe dit hotel gemanaged wordt....

Gereisd met partner in maart 2018

Vier sterren? Minimaal eentje inleveren...

Fam. Drent,
27-3-2018

Mooie rustige ligging, veel wandel- en fietsmogelijkheden.

Gedateerd hotel, beetje muffe kamer door oude vloerbedekking en gordijnen. geen frisse eerste indruk.

Veel te lang op het avondeten moeten wachten in het restaurant; bestelling ging ook niet goed, op navraag werd niet gereageerd. Weinig aandacht en op onze klacht kwam een slap excuus. Geen aanrader.

Karig ontbijt, uitgedroogde vleeswaren en kaas...

Douchen was een crime, wisselbaden koud en heet op basis van toiletbezoek van de buren is niet mijn idee van ontspanning.

Gereisd met partner in maart 2018

Comfortabel hotel, mooie kamers, gelegen in de natuur.Hebben een heel verzorgd oudejaars arrangement meegemaakt

Gereisd met partner in december 2017

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug in Rijssen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Sallandse Heuvelrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.