Reviews over Paasloo

fantastich

hj bouwmeester,
    7-1-2019

prachtige camping voor jong en oud van alles te doem vriendelijke jongens die de camping runnen

Fijn en rustig

Annemieke Mooij,
    4-1-2019

Wij waren in villapark de Weerribben om een rustig vuurwerkvrije jaarwisseling te hebben. Dit is wel gelukt. Wel wat geknal in de verte.

Mooi park met heel goede horeca.

Geweldig goed en mooi

Lenie Janssen Knuiman,
    22-12-2018

Dat het heel gezellig is en alles supper schoon .

"Fantastisch"

Roel Bakker,
    22-12-2018

Camping "De Eikenhof " was voor ons en de verdere groepsleden een fantastische camping geweest. We hebben in juli 2017 met de Fietsgroep, 1 week de fiets 4-daagse gedaan all-in en er gelijk een 2e week aan vast geknoopt. Dit hebben we in 2018 ook weer gedaan en dat was toen weer zeer goed bevallen ook in de groep, dat bij het weg gaan in de groep gelijk werd gezegd dat doen we volgend jaar weer ! Dus we zien het jaar 2019 met veel plezier weer te gemoed om naar "De Eikenhof" te gaan.

Dus bij leven en wel zijn zien ze ons het komend jaar weer terug op "De Eikenhof"

Fam. R.Bakker. Oostzaan.

Een aanrader. Risicoloos. Slaagt altijd.

hans gijzen,
    20-12-2018

Als je eens een keer lekker betaalbaar verwend wilt worden is dit de place tot be !

Zeer gastvrij, klantvriendelijk en dienstbaar.

De eigenaren doen er alles aan om het voor iedereen naar de zin te maken.

De fietsweek die we boekten voldeed volledig, (zelfs nog meer) aan onze verwachtingen !

Paasloo scoort een 8 uit 10, op basis van 100 reviews