Reviews over Paasloo

Schonewille
    9-11-2018

Je voel je echt een koning te rijk. Bij aankomst een welkoms koffie met boerenbrok. Een mooie ruime villa met een heerlijke achtertuin. Voldoende zitplaatsen in je tuin en een steiger. Wie wil dat nu niet. Je merkt de het villas zijn van huiseigenaren, ik heb nog nooit zoveel inventaris gehad. En bij je villa mocht je 2 auto's neerzetten. Je kan heerlijk eten op het park voor weinig geld. En doordat het niet een grootschalig park is, kennen ze je ook snel. Top. Wij komen zeker terug!

ons 45 jarig huwelijk is geslaagd gevierd!!

Anneke Gouweleeuw
    26-10-2018

Het is een rustig, verzorgd park. Met kinderen kan je dagelijks vermaken in het bos, bij de dieren, fijne wandelingen om daarna te duiken in het zwembad. Als de kinderen het fietsen onder de knie hebben kunnen ze heerlijk fietsen, alhoewel de Weerribben wel ver is voor de beginnertjes.

voor herhaling vatbaar

Ab Donkers
    25-10-2018

Prima schone camping. Helaas was restaurant in oktober niet open.

De moeite waard geweest en zeker nog eens terug

Anita Brands
    15-10-2018

Hoe schoon en rustig het park is

Team Villapark de Weerribben, Team, 29-10-2018
    Hartelijk bedankt voor jullie komst en deze mooie review Anita! We hopen dat jullie lang mogen nagenieten van het verblijf!

Fantastisch!

Jan Jaarsma
    13-10-2018

Wij vinden de Houtwal onze favoriete overnachtingsplek als wij bij de weerribben zijn. Mooie rustige plekken. Goede voorzieningen.

Paasloo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 100 reviews