Vakantiepark Hoeve Springendal

Vakantiepark Hoeve Springendal
9,2

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve Springendal voor je op een rij gezet:

123 reviews over Vakantiepark Hoeve Springendal in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

geweldig!

J v D
25-6-2018
  • Onderkomen9

Genieten van rust en ruimte in een eenvoudige, mooie, zeer schone bungalow!

D.Koops
14-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hebben Hoeve Springendal als een verademing ervaren.

Vriendelijke, behulpzame mensen.

Groene schone omgeving. Dieren horen bij de hoeve en wandelen gezellig rond.

Gewoon geweldig, dus.

Alweer geboekt voor 2019! Dat zegt genoeg.

Fam Visscher
14-5-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk hier onthaasten. Wakker worden van de vogels smorgens. Alles in de rustige modus. Bijkomen en energie opdoen bij uiterst vriendelijke mensen. Midden in de natuur. Een perfect verzorgde camping die met liefde voor de natuur wordt beheerd. Alles is schoon en ligt er netjes bij. Eten na opgaaf bij de boerin is een waar feest. Wij komen volgend jaar weer!

Fantastisch we komen zeker terug.

Fam Smit . B
9-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We zaten in geweldig Appartement voor twee personen.

Heel erg leuk en schoon, met een eigen keukentje Tv / Dvd en bad kamer en een Wc.

Je kunt er ook ontbijten, of een ontbijt mandje mee

naar je appartement of caravan nemen, daar zijn wel kosten aan verbonden.

Leuk en een mooi park voor jong en oud. De rust, wie van rust houd dan moet je daar

na toe gaan Hoeve Springendal.

Er zijn wandel en fiets routes. Het familiepark licht vlak aan de Duitse grens.

Of neem een kijk je in het plaatsje Ootmarsum zelf gezellig .

Hééérlijk!

Henriëtte Riezebosch
9-3-2018
  • Onderkomen10

Wat ik het allerheerlijkste vind aan Hoeve Springendal is het prachtige, rustige, vredige erf, vanwaar je zo de meer dan prachtige natuur inloopt. Verder is alles er heerlijk schoon en zeer smaakvol ingericht. De mensen zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk.

Gastvrij en mooie omgeving

Johan Ros
13-2-2018

Zeer gastvrije ontvangst, goed en prettig sanitair. Mooie verblijfsruimte.

Schitterende vakantieplek

Bert Smeenk
21-10-2017
  • Onderkomen10

Wij zijn al meer dan vijf keer bij Hoeve Springende geweest, meestal met de caravan, één keer in een appartement. Van moment van aankomst tot aan het vertrek was het elke keer gewoonweg goed. Hartelijk ontvangst, goede hulp, heerlijke vers gebakken broodjes en verse eieren, mooie campingplaatsen, fijne appartementen, heel mooi sanitairgebouw op de camping, rustige omgeving met mooie natuur.

Voor fietsers en wandelaars een uitstekende plek om op vakantie te gaan.

En dan met paard en wagen tochtjes door de omgeving maken! Fantastisch👍👍👍

Elke keer dat we er zijn geweest, was het genieten.

Familieweekend

Gerard
26-9-2017
  • Onderkomen10

Voor ons familieweekend hadden we 4 appartementen gehuurd, die keurig bij elkaar lagen en die super schoon waren! Het is bij alle 4 stellen ongelofelijk goed in de smaak gevallen, de rust, ruimte en de gezelligheid!

Het ontbijt was fantastisch en we hebben 1 avond met de pot meegegeten, wat heel goed in de smaak viel! Wij bevelen Hoeve Springendal van harte aan!!

In November gaan we met ons tweetjes weer heerlijk genieten!

Een super relax en fantastisch weekend

Natascha
4-9-2017
  • Onderkomen10

Als je niet uitgerust terug wil komen moet je echt een ander plekje zoeken. We zijn maar een nachtje geweest in een 4 persoons appartement (maar wel met ontbijt) maar wat was dit verrassend. Een heel leuk appartement met een soort split level maar wat vooral opviel was dat het echt overal super schoon was. Het ontbijt is echt een must do! Verschillende warme broodjes en heel veel keuze in het beleg. Echt een aanrader en wij gaan hier zeker nog een keer terug.

Wat een fijne plek! Aanrader!

Wendy
2-9-2017
  • Onderkomen10

Jammer genoeg maar één nacht verbleven in een 4 persoons-appartement op Hoeve Springendal tijdens ons moeder-dochters-uitje. Wat een heerlijke plek met lieve mensen. Er hangt hier zo'n ontspannen sfeer en de boerderijdieren zijn ontzettend grappig. Ik ga hier zeker nog eens terug met mijn partner. Het appartement was van alle gemakken voorzien en superschoon, zelfs mijn moeder was onder de indruk! Boek er zeker het ontbijt bij, dat was heerlijk en niet normaal zo uitgebreid. Ik kan niet anders dan in superlatieven praten over deze plek. Heerlijk!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hoeve Springendal in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hoeve Springendal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Hoeve Springendal scoort een 9.23 uit 10 op basis van 123 reviews.