Camping Bij de Bronnen

Camping Bij de Bronnen
8,8

27 reviews over Camping Bij de Bronnen in het Nederlands

Geweldige camping, gezellige sfeer.

Jeanne van de Gelovige
30-8-2017

Ik schrijf alleen positief over Camping Bij de Bronnen in Nutter/Ootmarsum. De omgeving is prachtig, bosrijk. Vanaf de camping loop je regelrecht de bossen in, je komt langs beekjes, over bruggetjes en langs De Bronnen. Er zijn 4 wandelroutes. Dit jaar zag ik allerlei paddestoelen, zelfs op de grasvelden, waar de caravans stonden, kwamen de paddestoelen naar boven.

De eigenaar, familie Steggink, is zo vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde me daar thuis, alsof ik familie van hen was. Richard organiseert diverse bezigheden: kaarten, bingo, klootschieten, barbecue. Bijna iedereen, die op de camping vakantie viert, doet hieraan mee. Op vrijdag- zaterdag en zondagavond kan je in het restaurant genieten van een lekkere maaltijd, bereid door Ellen. Iedereen doet zijn uiterste best om de vakantie van Iedereen te doen slagen.

De camping zelf is schoon, opgeruimd. Er is een groot sanitairgebouw; zo schoon is het misschien niet eens bij iedereen thuis. Elke dag worden de w.c. en doucheruimtes gepoetst. Alles glimt en iedereen houdt deze ruimtes in perfecte conditie. Dat is de dank voor de mensen, die hieraan werken.

Ik was hier voor de 7e keer en spaar nu al voor het volgende jaar. Dan hoop ik weer zo'n zes weken te genieten op Camping Bij de Bronnen. Richard, Ellen en de overige familieleden, ik dank jullie voor de prima tijd in Ootmarsum.

Mooie dagen gehad

Ini Blankvoort
10-7-2017

Mooie ruime plekken, al denk ik dat de bewoners van een stacaravan achter ons niet zo blij waren geweest als ze er waren, we stonden midden voor hun neus. (Kuierpad)

Netjes toiletgebouw, alleen in deze tijd nog moeten lopen met een toiletrol is wel erg ouderwets, dit waren we in jaren niet meer tegen gekomen.

Prachtige omgeving om te fietsen en wandelen, veel te doen in de buurt.

Voor kinderen is er een klein speeltuintje.

Mooi familiehuis in mooie omgeving.

Bij vertrek op 2e Pinksterdag konden we niet bij onze auto's omdat de slagboom dicht was. Geen beheerder te vinden en ook niet telefonisch te bereiken.

Beheerder was uitermate ongastvrij - eigenlijk onbeschoft - toen ik - bij inleveren van de huissleutel - een opmerking maakte over de gesloten gebleven slagboom.

De mooiste plek in t oosten.

Cees van suylekom
25-3-2017

Deze camping is gewoon top komen er al jaren voor een paar dagen.

Wij komen dan met een camper en je krijgt altijd een mooie plek.

Het restaurant is zeker een aanrader voor een mooie maaltijd tegen een lage prijs .

Iedereen is vriendelijk en behulpzaam.

Met vrgr cees van suylekom.

Fijne, goed onderhouden camping

JCJvW
30-10-2016

De ontvangst was erg vriendelijk. We kregen een mooie standplaats aangeboden voor onze camper en mochten gebruik maken van een kunstgrasmat voor de voordeur. Het sanitair was schoon. In het weekend is het cafe./restaurant open, waar je tegen een redelijke prijs goed kunt eten. De omgeving is super om te wandelen en te fietsen. We moesten na twee dagen helaas weer vertrekken omdat onze vakantie er op zat. We zullen deze camping zeker bij onze vrienden promoten.

De camping ligt min of meer in het bos, de bronnen zijn prachtig. Voor mensen met honden is ook een prima plek, zo van de camping het bos in. Zelf hebben wij geen hond, maar ondervonden ook geen last van de honden die er wel waren.

Het is bij uitstek een camping voor rustzoekers, wandelaars en fietsers.

Leuke stadjes en mooie plekken in de omgeving zoals, Ootmarsum, Singraven, Bad Bentheim (D) en Lage (D) .

mooi in het groen aangelegde camping

E. van Mierlo
1-9-2016

Zeer vriendelijke beheerder. Op vrijdag, zaterdag en zondag worden er verschillende menu's geserveerd, van prima kwaliteit en voor een heel schappelijke prijs. Super. Een heel Mooi en Schoon Sanitair gebouw.

Apart gebouw ingericht om af te wassen en daar staan ook wasmachine en droger. Voor warm water muntjes kopen. En toiletrol onder de arm.

Maar op verschillende kampeerplekken heb je een eigen toilet. Wij waren er eind augustus en over het algemeen werden de plekken bezet door 50 plussers. Maar daardoor is het een fijne rustige camping. Voor de kinderen zijn er op twee verschillende plekken speeltoestellen aanwezig. Leuk terras waar fietsers even rusten en een verfrissing drinken. De omgeving is prachtig om fiets- en wandeltochten te maken. De camping grenst direct aan Natuurgebied Springendal.

Wij vonden het terrein van de camping heel natuurlijk aangelegd met veel groen.

Fantastische lokatie, rust en mooie fiets routes

Bert en José van Schaik
8-8-2016

Een keurig sanitair gebouw, super schoon! Diversen water punten op het veld, en ook hier en daar een toiletgebouw op het veld! Een keurig gemaaid veld, ruime staanplek. In het weekend kan je op de camping een hapje eten.

prettig

Maas
7-8-2016

rustige camping, grote plaatsen, schoon sanitair

Mooie camping klein en idyllisch

karin Kortman
1-8-2016

Mooie kleine idyllische camping.

Lieve eigenaren waar je s avonds bij mee kan eten. Mooie omgeving om te fietsen mtb!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bij de Bronnen in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bij de Bronnen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.