Hotel De Zon

Kleine hotelsWeer vandaag21°12°
Hotel De Zon
7,8

105 reviews over Hotel De Zon in het Nederlands

zeer hond vriendelijk en heerlijk eten

Margo
23-9-2018

Een hond vriendelijk hotel met geweldig eten en attente en vriendelijke bediening!

Nooit meer.

Marleen
8-8-2018

Het is beslist geen 4 sterren hotel. Oubollig. Vooral de 1 persoonskamer was ‘huilen’.

Geklaagd over een kapotte hor, te weinig closetpapier, doosje tissues werd niet bijgevuld.

Geen aanrader wat de kamer betreft. Het 3 gangendiner was goed. Alleen de tussentijd was veel te lang. het nagerecht kwam na een uur. Hebben er uiteindelijk om gevraagd. Het restaurant beneden is erg mooi. Heel jammer van de kamers.

Nooit meer

Peter
5-8-2018

Verschrikkelijk. Er was veel kapot en het was er niet schoon. Het systeemplafond ( bestaan nog !) zat vol gaten. Verlichting kapot, geen airco, douche te vies om naar te kijken. Vitrage kapot, ramen en kozijnen heel erg vies en een donkere kamer.

HotelSpecials.nl

Ga er dineren niet logeren

Klaas
4-6-2018

Kamers zijn klein en gedateerd

Badstop sluit nog steeds niet af en de tussendeuren op de gang maken een herrie door de drangers

De temperatuur in de eetzaal was 26 graden

Maar ....... het eten is er geweldig!!!!

Ontbijt was subliem

Let wel even op de rekening ;bij ons stonden er consumpties van een andere groep op.

Wel aangepaste rekening that’s iT

Een tegenvaller

Peter
14-5-2018

Wij hadden de vechtzichtkamer geboekt voor 3 nachten. Een ruime kamer, maar niet meer van deze tijd, heeft een opknapbeurt nodig. We konden maar 1 kamerraam open zetten (hier zat een hor voor) andere ramen konden niet open, daar er erg veel overlast was van vliegen (deze lagen bij aankomst vele op de vensterbank).

We hadden een heerlijk bad, met bubbels > echter liep het bad niet vol (water liep weg) en de bubbels werkte niet. Hiervan 3x een melding gemaakt, echter is dit niet verholpen.

We sliepen op de eerste etage, nabij de deur van de trap. Deze sloeg iedere keer hard dicht als hier mensen doorheen kwamen, erg irritant als je hier ligt te slapen. Ook iritant was het als in alle vroegte (06.15 uur) het geluid van het centrifugeren was de wasmachine door de muur klonk.

Prijs kwaliteitverhouding is niet correct.

Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding niet in balans, met name door de verouderde kamer.

Culinaire topper!

Dhr Cremers
3-5-2018

Fijn verblijf en echt geweldig diner en ontbijt met lekkere verse streekproducten!

Een geweldig verblijf vol emoties na 55 jaar.

Drs.H.J.Roosenhoogh van Weleveld
18-2-2018

Alles was goed,vriendelijk personeel,heerlijk gegeten in de pub,lekker zeer overvloedig ontbijt met het lekkerste roerei sinds jaren,hondje was mee,geweldig mooie kamer en dat alles spontaan geboekt na een bezoek van mijn oude rector die in Dalfsen woont (Int.Quakerschool Beverweerd).

Teleurstellend!

Fam. Verbeeke
25-9-2017

Op basis van de website van De Zon hadden we een Junior Suite geboekt. We kregen echter een ruime kamer onder het dak, die totaal onvergelijkbaar was met de foto's van de website. Na de dame aan de receptie daarop te hebben gewezen, werd ons verteld dat het wel klopte omdat er 2 typen Junior Suites zouden zijn en alleen het andere type op de website stond. Het hotel was volgeboekt dus een andere suite was niet beschikbaar, maar de dame zou het met de manager opnemen. Vervolgens hebben we niets meer vernomen tot het moment van afrekenen de volgende dag. Met een korting van 15 euro moesten we het doen. Laat je dus niet misleiden door de foto's op de website als je een Junior Suite wilt, niet alles is wat het lijkt! Houdt er rekening mee dat er door de ligging in het centrum en aan de brug in Ommen relatief veel verkeer rond het hotel is waarvan het geluid nadrukkelijk aanwezig is als je geen kamer aan de waterkant hebt. Raam open 's nachts is geen optie.

Prima verblijf gehad in hotel De Zon

Annet
25-9-2017

Toen ik meldde dat ik jarig was kregen wij een upgrading naar een prachtige grote kamer met balkon, heerlijk bubbelbad, regendouche met veel badlakens aan de Vecht.

Wij hebben genoten van het Vechtdalmenu. Het werd probleemloos aangepast voor mij omdat ik geen suiker gebruik.

Minpuntje: na het eten bestelden wij koffie. Daarbij kregen wij, ongevraagd, heerlijke witte chocoladeballetjes. Bij thuiskomst zagen wij pas dat wij daar € 9,00 voor hadden betaald!

Geweldig

Jan Baggel
9-8-2017

Wij zijn 5 en 6 augustus 2017 te gast geweest in hotel-restaurant de Zon Ommen

Het was voor ons 1 groot feest , de ontvangst het eten , het personeel , de kamer

In een woord perfekt

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zon in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.