Hotel De Zon

Tonen op kaart

108 reviews over Hotel De Zon

• 1Herman01-02-2020

Voorlopig niet meer

We wilde bij de Zon gaan lunchen, was niet druk, maar personeel die diverse keren langs liepen hadden geen aandacht voor ons, zij waren wel druk in de keuken. Na een kwartier wachten zijn wij maar weggegaan en bij een andere zaak gaan lunchen.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    4Eric15-10-2019

Geen tweede keer

Van buiten een mooi hotel om te zien. Ontvangst is vriendelijk en de receptie etc zien er goed uit. Eenmaal de sleutel in ontvangst te hebben genomen, lopen we de trap op. Opvallend is de vuile vloerbedekking met vlekken. De kamer was een upgrade zoals het noemden bij de receptie. Kamer valt erg tegen, doet erg oud aan. Muren zijn gesaust in bruin maar niet strak, veel geknoei op de witte muur of plafond. Plafond ziet er slecht uit. Kozijnen aan de buitenkant vol spinnenwebben en vuile ramen. Bij het ontbijt aan het raam in het restaurant zijn de ramen erg smerig en vuil, hier ook veel spinnenwebben. Bij het arrgement zat een sauna bezoek of twee fietsen huren. Saunabezoek moest je voor naar een ander hotel, en ook toen we de fietsen wilden huren moesten we 10 min lopen om deze bij een ander hotel op te halen. Al met al gezien de prijs kwaliteit verhouding klopt niet. We zullen ook geen gebruik meer maken van dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 3Aaf31-07-2019

Spinnen en Rugpijn

2 dagen via een touroperator naar De Zon. De Veldzichtkamer bleek erg gedateerd (in tegenstelling tot het restaurant en receptie) met een kapotte hor, vele spinnenwebben en spinnen op de buitenramen. 2 ramen konden niet open, de zonwering stond naar beneden en ging njet meer omhoog.
    De Whirlpool werkte niet naar behoren. Het water stroomde weg door het putje. Na een melding werd deze gemaakt en met een rubber ring om de afsluiting die 2 cm uitstak hebben we geen gebruik hiervan kunnen maken. De bedden waren te zacht, met rugpijn van ons beide tot gevolg. Vooral de 2e nacht was het moeilijk om in slaap te komen. Het ontbijt was prima in orde. We hebben elders gedineerd. Drankjes moest je zelf halen bij de Beach Club. Een gemiste kans bij een halfleeg terras. Personeel was niet echt betrokken. Bij vertrek klopte de rekening niet. Goed in de gaten dus! Nee, dit was niet wat ik ervan had verwacht. Nooit meer!.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Margo23-09-2018

zeer hond vriendelijk en heerlijk eten

Een hond vriendelijk hotel met geweldig eten en attente en vriendelijke bediening!

Gereisd met partner in september 2018

• 6Marleen08-08-2018

Nooit meer.

Het is beslist geen 4 sterren hotel. Oubollig. Vooral de 1 persoonskamer was ‘huilen’. Geklaagd over een kapotte hor, te weinig closetpapier, doosje tissues werd niet bijgevuld. Geen aanrader wat de kamer betreft. Het 3 gangendiner was goed. Alleen de tussentijd was veel te lang. het nagerecht kwam na een uur. Hebben er uiteindelijk om gevraagd. Het restaurant beneden is erg mooi. Heel jammer van de kamers.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 3Peter05-08-2018

Nooit meer

Verschrikkelijk. Er was veel kapot en het was er niet schoon. Het systeemplafond ( bestaan nog !) zat vol gaten. Verlichting kapot, geen airco, douche te vies om naar te kijken. Vitrage kapot, ramen en kozijnen heel erg vies en een donkere kamer.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Klaas04-06-2018

Ga er dineren niet logeren

Kamers zijn klein en gedateerd Badstop sluit nog steeds niet af en de tussendeuren op de gang maken een herrie door de drangers

De temperatuur in de eetzaal was 26 graden

Maar ....... het eten is er geweldig!!!! Ontbijt was subliem

Let wel even op de rekening ;bij ons stonden er consumpties van een andere groep op. Wel aangepaste rekening that’s iT

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 6Peter14-05-2018

Een tegenvaller

Wij hadden de vechtzichtkamer geboekt voor 3 nachten. Een ruime kamer, maar niet meer van deze tijd, heeft een opknapbeurt nodig. We konden maar 1 kamerraam open zetten (hier zat een hor voor) andere ramen konden niet open, daar er erg veel overlast was van vliegen (deze lagen bij aankomst vele op de vensterbank). We hadden een heerlijk bad, met bubbels > echter liep het bad niet vol (water liep weg) en de bubbels werkte niet. Hiervan 3x een melding gemaakt, echter is dit niet verholpen. We sliepen op de eerste etage, nabij de deur van de trap. Deze sloeg iedere keer hard dicht als hier mensen doorheen kwamen, erg irritant als je hier ligt te slapen. Ook iritant was het als in alle vroegte (06.15 uur) het geluid van het centrifugeren was de wasmachine door de muur klonk. Prijs kwaliteitverhouding is niet correct.

Wij vinden de prijs kwaliteit verhouding niet in balans, met name door de verouderde kamer.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Dhr Cremers03-05-2018

Culinaire topper!

Fijn verblijf en echt geweldig diner en ontbijt met lekkere verse streekproducten!

Gereisd met partner in april 2018

• 10Drs.H.J.Roosenhoogh van Weleveld18-02-2018

Een geweldig verblijf vol emoties na 55 jaar.

Alles was goed,vriendelijk personeel,heerlijk gegeten in de pub,lekker zeer overvloedig ontbijt met het lekkerste roerei sinds jaren,hondje was mee,geweldig mooie kamer en dat alles spontaan geboekt na een bezoek van mijn oude rector die in Dalfsen woont (Int.Quakerschool Beverweerd).

Gereisd met partner in februari 2018

14 tips over Hotel De Zon

• Jan van Empel, 08-05-2014

De kamers met Vechtzicht, Verders zijn de ruim 30 vijvertuinen van Ada Hofman een schitterende plek om te bezichtigen, net het paradijs.

• Fam. Hendriks, 05-03-2014

Bij het saunacomplex is een bar, maar een eigen plastic drinkflesje meenemen is ook een mogelijkheid.

• Y. van Rossen, 09-10-2013

Een prachtig wandel - en fietsgebied, leuk (winkel) stadje op loopafstand en erg leuke terrassen!

2 vragen over Hotel De Zon

• fam J, 23-05-2018

Onze boeking ingetrokken

Helaas hebben we onze boeking ingetrokken vanwege de slechte communicatie

• penninga, 24-04-2016

prijzen

wat is de prijs voor 2 personen inclucief ontbijt /diner??voor 7 dagen ?

Hotel De Zon info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandGras
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages