Géén boekingskosten

+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 146 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

146 Reviews over De Zon

• 8Fam Schaap24-08-2022

Prima verblijf gehad

Wij hadden een schone ruime kamer/badkamer met uitzicht op de Vecht. Het bed was goed, ontbijt en diner ook. (Arrangement) Vriendelijk personeel en mooie lokatie

• 3Karin10-08-2022

Nooit meer

Prijs/ kwaliteit verhouding is zeer slecht. Teveel geld voor een kamer, wat lijkt op een bezemkast. Hele kleine, vieze badkamer. En toeristenbelasting voor € 5,- pp per nacht is belachelijk. Het is dat we een overnachting nodig hadden om het Pieterpad te lopen, maar dit zou ik aan niemand aanraden!

• 4G Dubois28-05-2022

Prijs kwaliteit beneden pijl; voelen ons getild

Locatie ligt mooi; restaurant is prachtig en de receptie geeft een vriendelijke ontvangst maar dan stopt het positieve…. Hotel gedateerd, badkamer te vies om aan te zien. Ogenschijnlijk een 3 gangen menu €39 maar wordt zeer kostbaar door supplementen bijbetalen van bijna alle gerechten. Bediening laat te wensen over en als klap op de vuurpijl wordt de toeristenbelasting verdrievoudigd terwijl de gemeentetarieven tot 2024 niet verhoogd worden.?!?

• 5Benedict30-08-2021

Totaal in de verslonsing

Na twee jaar weer bij familie op bezoek in Nederland wel of hotel totaal in verval is zowel op terras,kapotte parasols en vette vloeren,grote smerige vlek op parketvloer van de eetzaal,geen menu kaart,zelfde vlekken nog op de gordijnen bij balkon deur,vlonder plus stoelen bijna totaal vergaan,zeer,zeer eenvoudig ontbijt met broodjes van de plaatselijke supermarkt,derde rang,s vleeswaren en kaas,geen lekker luxe brood en geakjes,geen zalm,geen karnemelk,al met al shebby en in de dalende lijn,genoeg andere hotels in Ommen,deze beslist niet meer voor ons,nieuwe eigenaar die er geen verstand van heeft en ook nooit zal krijgen.

• 7Willem10-08-2021

Hotel heeft kamer, waarin je niet vrolijk wordt.

Restaurant super ingericht; kamer is echter een totale aanfluiting. De inrichting van de kamer wijkt 100% af van wat op de site wordt getoond. Met kleuren die je grootouders uit het begin van de vorige eeuw hadden.Hier en daar een vlek!Het bedtextiel is niet berekend op een warme dag.TV staat aan de zijkant van het bed; merkwaardig is de kledinghaak, die over het beeld is aangebracht.Het ontbreekt aan mechanische ventilatie.Raam kan niet open door kapotte hor.Het water in de wc blijft continu doorlopen.Het uitzicht is een totale aanfluiting; dit ondanks de prachtige ligging van het hotel.Gelukkig is het diner uitstekend; het ontbijt is net voldoende. Het wordt echter geserveerd met één karig en schamel plakje kaas en ham.Opmerkelijke act: serveerster had twee potjes jam geserveerd; een ober, die dat later zag, nam één potje terug. Twee potjes was niet de bedoeling.Het diner geven we het cijfer 8,5 ; het ontbijt een cijfer 6.

• 8Lydia Van Veen10-08-2021

Fijn verblijf in prima kamer

Hotel De Zon doet zijn naam eer aan..prachtige ligging , je wandel zo centrum van Ommen in, maar ook zo de groene omgeving in. Wij hadden prachtig weer en konden buiten eten, met het getjilp van de musjes en de kijk op het water.Onze kamer is meer dan gevraagd en we hadden een prachtig uitzicht met zicht op de ondergaande zon.Het eten was exclusief maar voor ons had er nog wel een schaaltje met groeten en aardappelgerecht bij gemogen.Ontbijt werd in eindje Corona tijd aan tafel bediend in het restaurant.Personeel is erg vriendelijk en gaat graag een praatje met de gast aan.

• 7Jan09-08-2021

rommelig

gedateerde kamer' 6. Dagelijks Overlast van muziek in de bar. Aantal keren koud eten op de kamer gehad. Mooi uitzicht en goed ontbijt.

• 3Rudolf28-07-2021

Lang wachten en slecht eten (rauwe kip)

Mijn vrouw en ik hebben woensdag 21 juli buiten op het terras geluncht. Wat een drama! Het begon met het bestellen van een drankje, dit duurde een half uur nadat we erom gevraagd hadden. Vervolgens hebben we een uur op een lunch moeten wachten. Het viel op dat er te weinig personeel aanwezig was en dat de meisjes - ondanks dat ze hun best deden - totaal geen ervaring hadden en niet ingewerkt waren. Als voorbeeld, werd bij iedereen eerst het eten geserveerd waarna ze - meestal op verzoek van de gasten - nog bestek moesten brengen. Soms duurde dat lang waardoor de gasten geïrriteerd raakten. Dit was nog niet alles. Mijn vrouw had een Caesar salade besteld. Echter de kip op de salade was voor een deel nog rouw en er zat bloed aan! Dit kun je zo niet eten want je kunt er zeer ziek van worden. Dit zijn we niet gewend van De Zon die toch altijd een goede naam had. De bediening wilde het wel oplossen, maar dat wilden we niet meer.

• 5Anoniem24-07-2021

Nooit meer

Te dure kamers met vervallen balkon. Uitzicht op de Vecht maar met een razend drukke weg ertussen. Prijsverschil tussen de dagen dat je boekt en dat overvalt je. Klopte niks van de rekening en zijn ruim uur bezig geweest om hier uit te komen. Uiteindelijk teveel betaald. Eten was prima bediening ook.

• 8Anton17-06-2021

Leuk hotel!

Hotel op leuke plek in Ommen. Aan de Overijsselse Vecht. Kamer niet al te lang terug gemoderniseerd. Ontbijt voldoende en netjes uitgeserveerd. Diner smaakvol maar beslist te karig. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Pracht ligging maar wel wat druk wb verkeer.

Hotel De Zon info

• AirconditioningNiet beschikbaar