Camping De Vogelsangh

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping De Vogelsangh

• 9Thijs Nijskens04-08-2020

Zó aangenaam dat we 'n dag langer gebleven zijn.

We reden met onze camper van Limburg naar Ommen en troffen daar een heel mooie, ruime camping aan, prachtig gelegen in de bossen en met alle voorzieningen die wij belangrijk vinden. Daar hoeven voor ons geen speeltuin en 'n zwembad bij te zijn. Het speeltuintje dat er wél was voor dié kinderen die er waren, prima ! Uw camping is een prachtige uitvalsbasis voor mensen die van natuur houden en er bijv. op de fiets van willen genieten. Vooral de rust en de ruime campingplekken komen heel prettig over. Nederland is mooi maar Uw omgeving in Overijssel is écht prachtig natuurlijk en kleinschalig. Probeert U dat zo te houden.

Houdt dat zo.

• 8Aloys v.d. Schot03-08-2020

TOP: "ga zo door"!

Zeker in Coronatijd waar we blij zijn al weer de campings 'open' te kunnen aantreffen en het sanitair toegankelijk is het super hoe de eigenaars van deze camping met hun medewerkers hart hebben voor 'de zaak' en er een goede bijdrage aan leveren het terrein met sanitair optimaal te onderhouden en schoon te houden. Desinfectiemiddelen worden voortdurend aan gevuld en in de diverse doucheruimtes liggen tissues om even te kunnen reinigen na gebruik. Verder verdient deze camping die ik al meer dan 40 jaar bezoek geen uitleg. Je moet het gewoon 'beleven'. Het geeft een heerlijke rust en de vriendelijkheid waarmee je bejegend wordt kan menigeen nog wat van leren. Dank voor het fijne verblijf de afgelopen dagen. We komen weer terug.........

• 8Staat v/h sanitair

• 10Marcel Munter24-07-2020

Super weekend

We hebben een weekend met de tent op de camping gestaan. Het was er heerlijk. Direct de bossen in, Ommen leuke plaats, en heerlijk kajakken. Het was heerlijk rustig op de camping met hele lieve mensen als buren. Wij komen zeker terug. Verbeterpuntje: de deuren van het toiletgebouw (zeer schoon) slaan hard dicht en er is muziek in het gebouw, ook s nachts. Als je hier dichtbij staat met de tent is dat niet prettig qua nachtrust.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Fam. Brandenburg15-07-2020

Heerlijk

Wat een heerlijke rustige camping, middenin een prachtige omgeving. Je loopt vanaf de camping zo het bos in. De camping heeft een heel netjes en schoon sanitair gebouw. Er zijn voorzieningen voor campers en elke plek heeft een eigen drinkwaterpunt. Er is geen receptie op het terrein, maar wel aan de nieuwe hammerweg 7. Daar werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen we een tasje met informatie over de omgeving. Er is volop fiets en wandelmogelijkheid. Heel dichtbij is de ijsboerderij waar je heerlijk zekfgemaakt ijs kunt halen en waar je meer te weten kunt komen over de melkveehouderij. Wij vinden dit een heerlijke plek, echt een aanrader voor wie van rust en natuur houdt. Enig aandachtspuntje is het legen van het chemisch toilet, dat gebeurt nu aan de rand van het speeltuintje. We hebben van de eigenaar gehoord dat daar keurig een huisje/ schuurtje omheen geplaatst gaat worden. Dus dat is top.

• 10Kaandorp15-07-2020

Een mooie camping, ruim en goed onderhouden.

tips: * wifi code bij welkom goed laten zien op info blad camping. * douches; druk erg wisselend van het water en duurt lang voor het een goede temperatuur heeft, wisselt erg tijdens douchen.

tops: * hygiëne, verzorging toiletgebouw etc. * plekken mooi en ruim, goed onderhouden. * rust op de camping

• 8Cees en Afke van Rijn14-07-2020

Aanrader!

Wij hebben een mooie week gehad op jullie ruime, schone en gastvrije camping 🤗🤗

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Annette Benneker12-07-2020

Mooi gelegen camping midden in de natuur

We hebben genoten op deze prachtige camping die een perfecte uitvalsbasis vormt voor prachtige fiets- en/of wandeltochten in de natuur. De eigenaar en z’n personeel zijn zeer vriendelijk. Je mag zelf een plekje gaan zoeken en de eerste avond komen ze bij je langs en ontvang je een papieren tas vol nuttige informatiefolders, fiets- en wandelroutes. Er wordt gedacht aan het milieu, afval alles gescheiden inleveren en (af)wassen doe je met biologisch afbreekbare middelen. Het sanitair ziet er keurig uit en wordt drie keer per dag schoongemaakt. Houd je van rust, ruimte en natuur dan is deze kleinschalige camping een echte aanrader.

• 9Marloes Grob30-05-2020

Heerlijk rustig en prachtige omgeving

Mooi kleine rustige camping . Tussen weilanden en bos. Geen druk verkeer. Direct wandelen en fietsen vanaf de camping. Geweldig mooie omgeving en fiets en wandelroutes.

Gereisd met partner in mei 2020

• 9Yolande Erkelens28-05-2020

Heerlijke camping in een fantastische omgeving.

Camping Vogelsangh is een heerlijke camping met ruime plaatsen met water en electriciteit. Rustig gelegen aan een bosweg. De medewerkers zijn zeer betrokken en als iets het niet doet dan wordt het gelijk gemaakt. De omgeving is schitterend, wij hebben heel veel gefietst. Naar Beerze met de prachtige boerderijen, naar Junne met het sluisje , naar de Sahara voor de zandverstuiving en natuurlijk naar Ommen. En er was nog zoveel wat wij wilden doen maar we hadden geen tijd meer. Er zijn genoeg redenen om nog eens terug te gaan, dit gaan wij zeker ook doen.

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    9Carla09-06-2019

Fantastische camping met top beheerder !

Geweldige camping, mooie fietsroutes, prachtig nieuw sanitair, ruime plaatsen, zeer relaxte camping eigenaar. We hebben hier genoten.....

Gereisd met partner in juni 2019

Camping De Vogelsangh info