Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 37 reviews
  • 9.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

37 Reviews over De Vogelsangh

• 10Dirk en Hetty Lindeman27-08-2022

Heerlijke camping waar je nog kunt genieten van de rust. Wij hebben er met heel veel plezier voor een langere periode gestaan (seizoenplaats) en hebben ons geen moment verveeld. De warmte welke je krijgt van de eigenaren is hartverwarmend, niets is hun te veel. Zoekt u een schone, maar vooral een rustige natuur camping ga dan met een gerust hart naar camping vogelsangh en geniet.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Bosveld11-08-2022

Wat een top camping

Heerlijk genoten van de rust, grote (zeer grote) kampeerplek (plaats 45). Zeer grote douches we wisten niet wat we zagen, toiletten en douches echt schoon en netjes. Aan het rand van een mooi natuurgebied. Wat een genot, wij komen zeker terug

• 5Eetgelegenheden
  • 8N. Jumelet16-07-2022

Prachtig gelegen , rustige camping, ruime plaatsen

Heerlijk rustig, prachtig gelegen met ruime plaatsen. Heel handig dat elke plek een eigen tappunt heeft. Vriendelijke ontvangst. Tip: oplaadpunt voor e-bikes

• 3Eetgelegenheden
  • 10Arie Meijboom02-07-2022

Zorgeloos en heel plezierig.

Voor ons waren er geen minpunten. Wij hadden een geweldige plek en zelfs de hond had het naar zijn zin. Het is een fijne rustige camping met grote plaatsen en veel privacy en als je van fietsen houdt zijn er veel mogelijkheden in een prachtige omgeving. Wij komen zeker terug!

• 9Mieke03-06-2022

Even eruit

Natuurreservaat naast de deur. Rustige kleine camping waar de auto bij de caravan mag staan. Vlakbij Ommen. Dat leek ons allemaal wel wat. Bij aankomst troffen we het welkomstasje al op onze gereserveerde plaats. Echt een verrassingspakket! En wat een fantastische plek! Heel mooi sanitairhuis. Ruim en heel schoon. Mooie picknicktafel en een bord met foto's van vogels en andere dieren rondom de camping. Het gaf ons allemaal een echt vakantiegevoel. We hebben drie fijne dagen gehad.

• 9Angèle26-05-2022

Een heerlijke camping minden in de natuur

De camping grenst direct aan een natuurgebied en is erg rustig. Doet zijn naam veel eer aan. Bij aankomst ben je direct thuis omdat je naar je gereserveerde plek rijdt waar je met een bordje met je eigen naam welkom wordt geheten. Als je je daarna nog niet hebt gemeld bij het kantoor van de camping komt de eigenaar gewoon langs met een welkomspakketje met nuttige info over de omgeving en een leuke attentie. Bijzonder aardige jonge mensen met liefde voor hun camping. Onze kampeerplek voor de tent was bijzonder royaal bemeten en door de heggen er omheen was er ook beschutting. Het sanitair is schoon en de doucheruimtes zijn erg groot. Een aanrader, wij komen zeker terug want de omgeving heeft veel te bieden. Er zijn veel fiets- en wandelroutes.

• 8Marion Grasmeijer03-05-2022

Heerlijk weekend en komen zeker terug!

Heerlijk rustige natuurcamping aan de rand van het bos met ruime kampeerplaatsen. Je kan zelf meteen het terrein oprijden en als de plek al vrij is de caravan of camper neerzetten. Rond een uur of 19.00 liep de eigenaar met zijn vrouw langs om een informatiepakket af te geven en een praatje te maken. Heel prettig en ongedwongen. Het sanitair is netjes en wordt goed schoon gehouden. Vanaf de camping veel fiets- en wandelroutes.

• 8John04-10-2021

Leuke camping, rustig gelegen aan rand van het bos

Rustig gelegen camping, grenzend aan het bos. Mooi wandel- en fietsgebied. Op ca 8 km van Ommen. Keurig verzorgde sanitaire voorzieningen, afstortplaats voor campers. Deels jaarplaatsen, verder toer en camperplaatsen. Allen voorzien van stroom, water en afvoer.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Peter Albers20-09-2021

Heerlijk rustig, ruime plekken, schoon sanitair

Vriendelijke mensen. Makkelijk. Schoon sanitair, kwamen nog even een praatje maken, en wat tips voor de omgeving.

• 8E. Mollink09-08-2021

Natuurlijk genieten

Als je wilt kamperen midden in de natuur ben je hier op het goede adres. Een mooie, rustige camping waarbij je wakker wordt van de fluitende vogels. De plekken zijn ruim, toiletgebouw is schoon, al met al top! Vanaf de camping ben je zo in de natuur. Genoeg wandel- en fietsgelegenheid in de natuurlijke omgeving. Het bruisende Ommen, 8 km verderop, is ook zeker een bezoekje waard.

Camping De Vogelsangh info

Camping-informatie