Camping Boerderijcamping Het Varsenerveld Ommen

Camping Boerderijcamping Het Varsenerveld Ommen
9,3

53 reviews over Camping Boerderijcamping Het Varsenerveld Ommen in het Nederlands

Een aanrader!!

Anneke Wierenga,
8-9-2018

Onze eerste - en positieve - kennismaking met een SVR boerderijcamping.

Een hartelijk welkom van Geziena met een doosje kakelverse eitjes om te proeven en een up to date fietskaart en wandelkaart van de omgeving om te lenen! Handig!!

Ruime plaatsen op de keurig verzorgde camping en ruimte binnen om de fietsen te stallen en op te laden!

Keurig verzorgd en schoon gehouden sanitair door Hendrik-Jan!

Voor wie daar prijs op stelt is er tijd voor een praatje. Wil je je gang gaan? Ook prima. En super internet via de glasvezel kabel!

We hebben genoten van de rust en ruimte op de camping en van de omgeving.

Heerlijk bijgekomen

Frank,
9-8-2018

Leuke knusse camping met een super gastvrije Gezina en Hendrik Jan.

Kinderen kunnen heerlijk spelen met alles karren en met elkaar.

Ondanks de vele jonge kinderen , toch rustig.

Goede uitvalsbasis voor fietstochten etc. Wordt veel georganiseerd in de regio.

Hadden ons iets meer voorgesteld van het helpen van de boer. Was waar plichtmatig en helaas maar om de dag.

Heerlijk!

Lobenstein,
7-7-2018

Genoten van de gastvrijheid, de ruime plekken en de natuur (Koeien,geiten, kippen, paard etc.)

Geweldig genoten

Yara,
13-5-2018

Een warm ontvangst. Goed en schoon sanitair. Een camping waar jong en oud samen smelt met een hoop gezelligheid tot gevolg. Het voeren met de boer was voor onze oudste dochter een hoogte punt van de dag naast het spelen op de vele skelters en fietsen. Wij komen hier zeker een keer terug.

Super Weekend!

Raymond, Maritza en Kyano,
29-4-2018

Wat een super net ontvangt hebben wij gehad toen we aankwamen. De plaatsen zijn zeer ruim. Het sanitair is netjes en schoon. Vooral voor de kindjes een hoop te doen zoals fietsen, skelteren, schommelen en ja het belangrijkste de dieren aaien en voeren. De boer neemt echt de tijd om alle kindjes het naar hun zin te maken. Ze mogen alle dieren voeren en mee in een kar achter de tractor het weiland in. ( een hoogtepunt voor de kinderen). Genieten de kinderen dan genieten wij ook. Je ziet ze de hele dag niet. En dat geeft de ouders een super veilig gevoel. Wij kunnen deze camping echt aanbevelen!

Nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid en het laten genieten van Kyano.

Wij komen zeker terug.

Raymond, Maritza en Kyano Emmelot

Wat een geweldige camping!!!!!

Marinus en Friedy ter Horst.,
3-9-2017

Inderdaad rust, ruimte ,een fijne sfeer,grote plekken, schoon en fijn sanitair. Een gastvrije ontvangst en een netjes en goed onderhouden terrein. Voor alles een 10. Ook voor eetgelegenheid, daar het juist de charme van de camping is, dat dat soort voorzieningen juist niet aanwezig zijn. Ommen ligt vlakbij om daar een hapje te gaan eten.

Vond het een mooie en relaxte kamping

Hans Jak,
30-8-2017

Alles is goed: locatie, ontvangst, gastheer

Klein minpuntje: ik zou het toiletgedeelte en de doucheruimtes scheiden.

Super plek

Menno,
29-8-2017

Heerlijke camping om lekker uit te rusten. Wij hadden een plek bij de zandbak waardoor onze dochter eigenlijk nauwelijks in de camper is geweest. Ze was bijna teleurgesteld als we wat leuks gingen doen. Om 5 uur kun je de boer helpen de dieren te voeren echt leuk om te zien met hoeveel aandacht van de boer dit in zijn werk gaat. Het doosje verse eieren die we bij aankomst kregen was de volgende dag op heerlijk genieten.

Rustig en netjes

PaulP,
29-8-2017

Dat je niet te hard mag rijden op de toegangslaan(weg) (Dit is een geintje naar de boer zelf.) Sanitair is schoon en ruim voldoende voor deze camping(even moeten wachten is geen ramp we zijn niet op de vlucht) Er word zeker 2 maal daags geboend en geschrobd ,daar is niets van te zeggen . De verschillende gebruikers ruimte`s zijn duidelijk aan geduid met borden .Wifi is rond de Deel en zou komend jaar uitgebreid gaan worden over de camping. Er zijn 2 water aftap punten die zouden naar mijn mening wel iets uitgebreid mogen worden ,naar bijvoorbeeld elk veld 1 of 2 tappunten . Stroom kasten zijn er voldoende. Iedere caravan tent of camper krijgt bij aankomst een doosje eieren ,dat is ook wel leuk. Zelf zijn we er 5 dagen gebleven en hebben de omgeving verkend . Ommen is een leuke plaats, met veel activiteiten voor jong en oud. Voor de kleine kinderen is er genoeg te doen op de boerderij ,er lopen geiten ,koeien en een paard .De gasten waren erg gevarieerd het gros is erg op zichzelf .

Heerlijk uitrust weekend gehad

SeT,
23-7-2017

Alles is keurig geregeld. Schoon en ruime plaatsen.

We voelden ons erg welkom.

Mooie omgeving waar veel te zien is. Ook goeie tips gekregen.

En het welkomst cadeau hebben we ons goed laten smaken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Het Varsenerveld Ommen in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Het Varsenerveld Ommen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.