Géén boekingskosten
NederlandOverijsselLuttenbergVakantieparken LuttenbergVakantiepark De Luttenberg (Glamping)

Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

NederlandOverijsselLuttenberg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 300 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Contact

305 Reviews over De Luttenberg (Glamping)

• 9Marcel Horjus20-06-2022

Lekker genoten. Kids hebben zich prima vermaakt

Prima camping. Prachtig gelegen. Mooie ruime plekken. Prima sanitair. Erg aardig personeel. Prima zwembaden. Alleen jammer van de vele vaste gasten die doen alsof de camping van hun is en eigen regeltjes hebben. Chips eten in het water van het zwembad bv. Erg jammer maar dit vindt je overal. Bij ons ook vele vaste mensen. Op leeftijd maar erg vriendelijk en hielden erg veel rekening met onze kids. Dat was erg aardig. Kortom. Prima plek om te verblijven.

• 8Ron31-05-2022

Nette en mooie camping

Het is een mooie rustige camping waar de kids (tussen 4 en 12) zich prima hebben vermaakt voor een paar dagen. Alles is goed en keurig onderhouden. Ook de toilet- en douchevoorzieningen waren prima op orde. Het was in mijn optiek zeer schoon. Ik heb in de 5 dagen dat ik er geweest bent geen enkel smerig toilet aangetroffen, nog geen druppel op de rand. Wel bijzonder, maar ongetwijfeld ook te maken met de mensen die er overnachten. Het restaurant op de camping was prima, maar vond het eten niet echt bijzonder. Verder wel prima voor elkaar. Personeel is ook allemaal zeer vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden
  • 1Poortvliet30-05-2022

In basis goed, muv nieuw restaurant

Het weekendje weg was heerlijk; leuke dingen gedaan. Tot de laatste avond. We dachten om voor vertrek in het restaurant te eten en dan naar huis.

Helaas is de keuken ten opzichte van enkele jaren geleden flink veranderd en niet ten goede. De zalm was niet lekker en eerlijk gezegd maak ik hem thuis als hobbykok beter klaar dan in dit restaurant. De kipsate was wel oke, maar veel te weinig voor de 20 euro. De prijs/kwaliteit verhouding is helaas ver te zoeken. Een McDonalds maaltijd met de kinderen is van betere kwaliteit.

Tot overmaat van ramp blijkt, eenmaal thuisgekomen, dat er drankjes op onze rekening foutief geplaatst zijn. Hierover met receptie gebeld, zij hebben teruggebeld met de mededeling dat ze het niet kunnen controleren en daarmee de klacht in de prullenbak gooit. Klantvriendelijkheid dus ver te zoeken. Daarom een 1 op 10, door het restaurant, prijs/kwaliteit verhouding en met name de klachtafhandeling, of beter het gebr

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Jannie19-05-2022

voor herhaling vatbaar

We hadden als familie 3 Bergalows gehuurd, alles in prima staat aangetroffen. Vriendelijk personeel en een fijn zwembad.

• 9Leticis16-05-2022

100% PUUR GENIETEN

Verbleef in huisje nummer [115] Bergalow extra luxe aan de RAND van het park met vrij uitzicht op de koeienweiden. heerlijk buiten gezeten en gekeken naar de koeien. Zeer luxe chalet met van alle gemakken voorzien. Echt alles is aanwezig en het is uitmuntend schoon. Deze was huisdier vriendelijk en mijn hond heeft genoten van de omgeving. Ik liep zo het bos in, en wat een PRACHTIG bos! Voor mij geen andere parken meer. Dit wordt mijn vaste vakantie plek voor de komende jaren. Ik kom zeker vaker terug om volledig tot rust te komen.

Het personeel is ook trouwens erg vriendelijk en super behulpzaam. Als er iets is dan komen ze je meteen helpen en ze komen hun afspraken na. Het restaurant en de snakbar zijn prima en degelijk. Maar er zijn genoeg leuke stadjes in de omgeving om uitgebreider uit eten te gaan. Het zwembad en de wellness is ook een enorm plus punt en is super schoon!

Dit park zal je niet teleurstellen!!!!!!

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Zwerver08-05-2022

Gezellige camping

Gezellige, kind vriendelijke camping. Grote kampeerplekken, Prima sanitair. Mooie omgeving om te wandelen of fietsen

• 7Anneke06-05-2022

Leuk park

Leuk park .vooral voor kinderen . Laatste nacht maar op de bank geslapen .het onderste stapelbed .kraakte bij iedere beweging .vreselijk.

• 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8W06-05-2022

Leuke speeltuin, bos dichtbij

We hebben een fijne midweek gehad. Onze boslodge lag naast de speeltuin, dus ideaal met kleuter en baby. Aan de achterkant op de camping stap je zo het bos in. De gele route is dichtbij en laat mooie plekken van het bos zien (doolhof, speelweide, ‘top’ van de lutterberg.) Een boerenijsje kan je halen als je het bospad op loopt en aan het eind van de weg dan weer rechts gaat (ongeveer 10 minuutjes lopen. Jammer dat in de snackbar op dinsdag bijna alles op is (pizza’s, uitjes, diverse snacks) dat is toch een kwestie van inkopen. De douche in de boslodge is niet kindvriendelijk. Temperatuur erg lastig in te stellen(werd ook zonder aanraken steeds warmer) en de douchedeur is niet praktisch als er een kind geholpen moet worden. Al met al een heerlijke midweek gehad en deze afgesloten bij de Flierefluiter (10 minuten)

• 6Eetgelegenheden
  • 5L. O’Brien02-05-2022

Nooit meer

Voor ons geen tweede keer. Heel vriendelijk personeel maar slechte schoonmaak of eigenlijk geen schoonmaak van het huisje. Vieze dekens, bank en kleed. Helemaal vies en vergaan. Overal spinnenwebben en dode insecten onder bedden en kasten. Sterke riool geur in de badkamer. Ijskoud binnenzwembad, van te voren hierover gebeld ivm baby. De dierenweide is echt heel slecht onderhouden en er zijn ook weinig dieren. Het animatieteam had trouwens wel veel toffe dingen in het programma staan.

• 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Wil van Gils10-04-2022

Mooi net park, prima service

We waren er in een koude week, maar voelden ons warm welkom. De nieuwe kok mist nog een beetje restaurantervaring.

• 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden