Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°10°
Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)
8,2

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,5

We hebben een aantal aanbieders voor De Luttenberg (Glamping) voor je op een rij gezet:

171 reviews over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) in het Nederlands

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

De kinderen (5-11 jaar) waren enthousiast over de animatie, het zwembad, ponyrijden en de skelterverhuur. Dus ja, wat wil ik dan nog meer, zij zijn de hele dag druk en niet vervelend ;-)

De velden lijken op de plattegrond misschien groot, in werkelijkheid heb je een veldje met 7 kampeerplaatsen. Sfeer was prima op de camping, prettige medewerkers. Grootste minpunt vond ik de winkel. Aanbod is minimaal, waardoor je daar geen volledige maaltijd kunt kopen en ook het brood moet je een dag van te voren bestellen, als je dat niet doet, ben je afhankelijk van de supermarkt in het dorp en moet je van de camping af. Maar ach, ik hoefde de kinderen niet te entertainen, dus ik had tijd over ;-)

Fantastisch kom zeker weer terug

Jan Grispen
4-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

De douche in het oude gebouw "op tijd klok" de schoonmaak en onderhoud zeer goed

Topcamping voor herhaling vatbaar

van den Boomen
18-5-2018
  • Activiteiten9

Een leuke kleinschalige camping met voor ieder wat wils. Een prachtig verzorgde camping en was-gelegenheid. Wij hebben onze kinderen bijna niet gezien, en ze vonden het geweldig. De speeltuin, het springkussen, en heerlijk zwemmen in net iets te koud water voor de tijd van het jaar. Binnenbad is erg klein, erg jammer want ziet er verder netjes en modern uit. Een klein minpuntje, het gras rond om het buitenzwembad mag iets beter verzorgd worden, was er zanderig. Handdoeken worden er erg smerig van. Misschien is kunstgras een tip. Hebben we eerder gezien en is er makkelijk in onderhoud. Verder niets kunnen ontdekken wat ik minder vond.

Geweldige camping in de natuur

Barink
4-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wat een nette verzorgde camping waar de kinderen elkaar gelijk ontmoeten. Onze dochter 8 heeft nog nooit zo makkelijk contact gemaakt als op deze camping. We hebben haar amper gezien. Kleine zwembaden, maar toch prettig dat het er is. Midgetgolf gratis. Animatie van knutselen, spelletjes in het bos en op het park en theater en gezinsspel. Dus best divers en niet overloaded. We hadden een bergalot vóór op de camping. Heel schoon, en netjes ingericht met heerlijke bedden. Het toiletgebouw achter op de camping bekeken. Wat mooi en schoon. Vanaf de camping kun je het bos in met enkele speeltoestellen, die lijken net geplaatst. Mooi uitzicht! Vriendelijke medewerkers. Wij komen zeker nog eens terug! Enig minpuntje is de afstand naar een behoorlijke plaats. Maar de natuur in de omgeving maakt het meer dan goed.

Mooie camping met alles erop en eraan

AJ
30-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtige camping. Schoon en nieuw sanitair vooral het jungle deel voor de kleintje is heel leuk. Er wordt van alles georganiseerd voor de kinderen van paardrijden tot kampvuur maken. Er zijn 2 zwembaden, het buitenbad is steenkoud maar op warme dagen prima te doen. De zwembaden zijn simpel maar voor de kinderen is het genoeg. Er zit een restaurant bij en een cafetaria. Het restaurant was simpel maar in de omgeving zijn er genoeg andere opties. De plekken voor caravan zijn groot en alles wordt goed onderhouden. Kortom een prima plek voor vakantie

Nette camping

Henry en Monique
26-8-2017

Bij de receptie werden we gastvrij ontvangen en mochten we zelf een plaats uitkiezen. Er waren redelijk wat plaatsen vrij maar de plekken zijn vaak net te krap voor een middelgrote camper. Bovendien werden veel plekken 'gereserveerd' door buren die er hun auto op geparkeerd hadden. Hier zou best wat beter op gelet mogen worden. Voor kinderen is er genoeg vertier. Het sanitair viel ons tegen. 2 sanitairgebouwen voor zoveel plaatsen is erg weinig. Het molshoopgebouw is vrij nieuw maar er hangt nu al een muffe geur. Douches zijn niet op temperatuur in te stellen. Veel gedoe met sensoren die je zelf actief moet houden. Wij vinden het maar niks. Verder prima camping.

Anoniem
25-8-2017
  • Activiteiten7

Schoon sanitair, grote kampeerplekken. Leuk zwembad

Prima

Dorien Sijbrands
21-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuke kleinschalige camping, mooie goed onderhouden tennis en midgetgolf baan en veel speelplekken voor jonge kinderen.

2 Eenvoudige zwembaden maar prima als je geen "Pretpark camping" verwacht.

Gezellig en groen

Arina
7-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Gelegen aan een mooi bergje met een 4,5 km rondje over de luttenberg en langs de koeien en het lokale dorpje (met helaas een monster van een dierenvoer fabriek tegenover het kerkje met kerkhof, lokaal beheer doe er wat aan!) kleinschalig gezellig met een aktief animatieprogramma door goddank niet te jonge medewerkers. Knutselen, dansen, zwembad spelletjes, Paardrijden, fik steken, het is er allemaal. Leuk voor (gemengde) gezinnen met kinderen tot leeftijden van 13 a 14 jaar.

Mooie camping met mooi nieuw toilethuis met groen dak.

Veldjes met leuke trekkershutjes voor max 3 personen en perfect voor de eenzame wandelaars.

De glijbaan in het wat ouderwetse buiten zwembad is een leuke uitdaging voor de zwemdiploma Kids met een opblaas bandje, dat mag niet, maar omdat het zo leuk is laten ze het toe.

Vers gebakken broodjes en een klein (duur!) assortiment aan "shit vergeten" producten te koop bij de receptie.

Restaurant aanwezig met goede frites de rest matig.

Prima bevallen.

J.Ka
27-6-2017

Wij zijn op goed geluk in juni 2017 met de caravan naar dit park gegaan. Er waren nog wat plaatsen vrij en hebben een mooie plek uitgezocht vlak bij het nieuwe sanitair gebouw “De Molshoop”. Het sanitair is daar uitstekend en wordt ook goed schoon gehouden. De camping ligt wat afgelegen in een mooie rustig omgeving en is parkachtig en glooiend tegen de Luttenberg aangelegd. Hierdoor lopen de plaatsen ook wat af. De ene plaats heeft veel schaduw en de andere weinig, dus net wat je wilt. Elke plaats is voorzien van elektra-, TV- en wateraansluiting + afvoer. De TV-aansluiting is wel digitaal dus heb je een apart kastje nodig om wat te kunnen ontvangen. Ik had mijn eigen schotel bij me dus heb geen gebruik gemaakt van de TV-aansluiting. De groenvoorziening op het park wordt goed onderhouden. Vanuit de achteruitgang van de camping loop je zo de Luttenberg op en zit je in het bos en ook bij de knooppuntenroute richting Sallandse Heuvelrug. In het dorp is nog een supermarkt en wat eetgelegnheid. Buiten het hoogseizoen zijn snackbar en restaurant beperkter open. Voor een groter eet- en winkelaanbod kun je naar Nijverdal of Raalte rijden. Verder mooie fiets- en wandelmogelijkheden in de directe omgeving en ook Hellendoorn ligt dichtbij. Wij hebben dan ook geen gebruik gemaakt van de zwembaden. Het verblijf is ons dan ook prima bevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) in Luttenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) scoort een 8.22 uit 10 op basis van 172 reviews.