Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)stersterstersterster

8.5Fantastisch

Nederland, Overijssel, Luttenberg

8.5Fantastisch

• 8.3Onderkomen
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.7Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor De Luttenberg (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Contact

216 reviews over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

• 2019
    9Clazien van de Loo26-10-2019

Gezellige dagen gehad

Mooie lokatie.Gelogeerd voor de wandel4daagse Raalte. Heel fijn om niet voor de hele week te hoeve boeken. Wij hebben voor 3 nachten geboekt. Afstand naar Raalte 8 Km . Supermarkt in de buurt. Gezellige en vriendelijke receptie personeel. Alles klopte en ja het was prachtig weer

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Theo Huisman01-10-2019

Het was weer super.!!!!

Na een keer in het voorjaar te zijn geweest, nu een keer in het najaar geweest en het was weer super. Wij komen hoofdzakelijk om te fietsen en aangezien het weer waar niemand iets aan kan doen een zeer fijne vakantie gehad van een maand komen zeker terug !!!! en dat voor die prijs vind je nergens. Je bent daar gewoon in een andere omgeving, rust iedereen zeer vriendelijk en een goede service op de camping.

• 10mia21-09-2019

Een echte aanrader!

Luttenberg heeft ons aangenaam verrast. We waren in augustus een paar dagen hier met het hete weer en genoten toen van het buitenzwembad. We besloten in september terug te komen en verbleven er wat langer. We genoten van het binnenzwembad en de prachtige omgeving. Boswandeling gemaakt met boswachter, gefietst bij de Sallandse heuvelrug, landbouwmuseum bezocht (dat nu wel in verbouwing is). We bezochten de steden Zwolle en Deventer. We konden ook een demonstratie bijwonen van de internationaal bekende klompenmaker Martin Dijkman, dat was echt de moeite waard. De mensen van de camping zijn vriendelijk en behulpzaam. het sanitair wordt goed onderhouden.

• 9Eetgelegenheden

• 8Joostema Joostema10-09-2019

Voor hehaling vatbaar.

Een prima ontvangst en een heel mooi vakantiepark. Erg gastvrij en alles goed schoon en netjes. Echt wel een aanrader om op dit vakantiepark te vertoeven.

• 7Activiteiten

• 9Hendrikje07-09-2019

Heerlijk park

Heerlijk rustig park. Hoe het in het hoogseizoen is weten wij natuurlijk niet. Maar ons verblijf in Bergalow 2 is ons erg goed bevallen. Het huisje was basic, maar voldoende ingericht. De bedden meer dan prima. In het park veel groen rondom, speels opgezet doordat er afwisselend huisjes, safaritenten en kampeerplaatsen door elkaar staan. Personeel is zeer vriendelijk.

• 10H Duikersloot04-09-2019

het is een fijn betaalbaar vakantiepark

vriendelijke receptie, behulpzaam grote plaatsen en mooi sanitair vooral het nieuwste sanitairblok

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8M. de Mooij02-09-2019

Zeker de moeite waard!

Het is een fijne rustige familie camping. Je loopt vanuit de camping zo het bos in, je kan er fijn fietsen en/of wandelen in de omgeving, het eten in de brasserie is erg goed. Ook het binnenbad is erg prettig mocht er een regenachtige dag voorbij komen. Op bijna ieder veld is er een kinder toestel te vinden. Ieder dagdeel wordt er ook iets gedaan voor de kinderen door het animatie team. Drie keer in de week kan je paard rijden. Stap in de auto en binnen no-time ben je in de grotere dorpen/steden er om heen. Het is zeker de moeite waard.

• 8Activiteiten

• 9Familie Mulder01-09-2019

Heerlijk!

Wat een gemoedelijke en mooie camping. Heel groen en gelegen aan het bos. Vriendelijk personeel dat altijd bereid is te helpen. Sanitair, zowel in het nieuwe gebouw als het 'oude' is meer dan prima en netjes schoon. Leuk dat midgetgolfen, jeudeboules, tennissen en zwemmen gratis is. In de periode dat wij op de camping waren heeft het overdag weleens geregend toen was het heel fijn dat er een binnenzwembad is. Buitenzwembad heeft leuke glijbaan. En leuke activiteiten door het animatieteam met een heuse musical waar kinderen aan mee konden doen of waar ze lekker naar konden kijken.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 7Fam mol31-08-2019

Leuk park

Erg leuk park bij mooi weer bij slecht weer weinig te doen. Binnen zwembad is echt ontzettend klein. Chalet was oké maar verouderd. Wel leuk wij zaten aan een speeltuin. ERG vriendelijk personeel

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 10Chantal25-08-2019

Geweldige ervaring rijker, volgend jaar weer!

Ik was met mijn 2 kinderen van 10 en 12 een midweek naar de Glamping. Wij verbleven in één van de safaritenten. Deze accommodatie is een heuse aanrader. Zeer uitgebreide inboedel, van alle gemakken voorzien, op sanitair na, maar dit is zéér nabij gelegen. Heerlijke bedden en zelfs een hangmat. Daarnaast uiterst vriendelijk personeel op het gehele park. Er hangt een onwijs gemoedelijke sfeer. Het eten is zowel in de snackbar als de brasserie ontzettend lekker. De kinderen hebben ook genoten van het heerlijke softijs. Het weer zat bij ons uiteraard mee, maar al met al was het een zeer geslaagde ervaring. Wij gaan volgend jaar zéker weer.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Voordeeluitjes.nl

20 tips over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

• anja.wens, 03-05-2014

Je kunt op de website bij reserveren je eigen plek uitzoeken. Fijn als je met tent of vouwwagen bent, om te bepalen waar je de zon wil hebben.

• DeLaarman, 03-07-2013

Museum de Laarman in Luttenberg is een aanrader. Zeer leerzaam voor jong en oud!

• Marijke, 19-08-2013

Deze camping kan ik aanraden aan gezinnen met kinderen, maar ook aan natuur liefhebbers, fietsers en wandelaars. Want de hele regio heeft veel te bieden.

7 vragen over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

• Jeannet, 02-08-2016

voetbal

is er ook een veldje waar pubers een balletje kunnen trappen?

• Ursula, 10-04-2014

Kan iemand mij vertellen hoe het Wifi bereik en kosten zijn van het Wifi netwerk (op veldJ)

Richard, 02-06-2014

Wifi is gratis voor 1 apparaat. je moet uitloggen op het apparaat om met een ander apparaat op internet te gaan. Op veld M was het prima bereik, op de hele camping eigenlijk wel.

• Dennis, 03-01-2014

Kids van 11 en 8 en vissen

Is er op deze camping veel dingen te doen voor kinderen van 11 8 jaar oud en kan je op de camping vissen

tukker, 14-01-2015

Je kunt aan de rand van het dorp vissen in de bergingsvijver. Zit aan de luttenbergerweg dacht ik.

anja.wens, 03-05-2014

Het animatieteam verzorgt diverse activiteiten, zoals spelmiddagen en voetbaltoernooitjes. Ook is er een binnen- en buitenzwembad en een grote speeltuin. Een visvijver hebben we niet gezien.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan