Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)

Vakantiepark
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-2°
Vakantiepark De Luttenberg (Glamping)
8,1

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten7,4

We hebben een aantal aanbieders voor De Luttenberg (Glamping) voor je op een rij gezet:

181 reviews over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) in het Nederlands

Geweldig

Jikke Amesz,
30-8-2018
  • Activiteiten8

Met partner en kinderen (5/7) een safaritent voor een midweek gehuurd op deze camping. Wat hebben we het hier fijn gehad, de kinderen hebben ook genoten en vonden vooral het avondprogramma van het animatieteam helemaal geweldig. Ze doen het ook echt leuk!

Sanitair prima en schoon, en vooral het grote toiletgebouw is voor de kinderen ook leuk om naar toe te gaan. Ook prettig dat hier 'familiedouches' zijn.

Over de safaritent: wat een ruimte. Compleet met servies, koelkast, tafel met stoelen, grote kast, loungeset en bank/stoelen buiten, lampen, gasfornuis, jerrycan noem maar op. We hebben niets gemist op deze camping en we zouden zó weer boeken.

• Activiteiten8

Een prachtig park met alles erop en eraan. Voor elk kind wat te doen. We hebben genoten van de musical en onze dochter was gek met en van de paardjes. Helaas waren de paardjes het zat en viel er weinig te rijden maar het knuffelen maakte dat weer goed. Onze Bergalow was top! Schoon en van alle gemakken (een vaatwasser en nespresso) voorzien. Zwembad buiten super alleen heel koud maar heerlijk met zon als verkoeling. Binnenbad vonden we troebel en verstikkend met alles dicht ondanks de warmte maar daar hebben we de kinderen niet over gehoord en die genoten. Helaas hebben we enorm last gehad van hangjeugd die onze zoon liep te klieren en diverse andere gasten tot laat op de avond/nacht. Wel melding van gemaakt maar kon niks meer aan gedaan worden. De skelterverhuur is prijzig maar de kids vonden dit erg leuk! Evenals alle andere activiteiten zoals de midgetgolf en de boswandeling. Hellendoorn op korte afstand met korting top!

Leuke camping in de natuur

Fam. de Vries,
26-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

We hebben een week camping luttenberg geboekt om nog even lekker te ontspannen en te genieten van ons gezin, nou dat is gelukt😀.kinderen waren we de eerste avond gelijk al kwijt omdat het een fijne kleinschalige camping is en kinderen snel contact maken. Prima zwembad met een glijbaan. Animatie is lekker actief en hebben leuke activiteiten. zeker theater is heel erg goed bevallen bij onze kinderen waarbij het animatieteam een rondje loopt over de camping om de kinderen op te halen. Sanitair zag er ook prima uit. Leuke aangeklede kinderdouche met dierlijke figuren en bomen in het nieuwe sanitairgebouw. Brasserie kan je lekkere pizza's en friet afhalen. Alleen jammer dat deze vroeg sluit in de avond (20:00 uur) waardoor je na theater of tijdens de avond activiteiten van het animatieteam niets kan bestellen. dit kan beter, hierdoor lopen ze behoorlijk wat inkomsten mis. Omgeving van de camping is mooi en bosrijk. Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke camping

Van Wijck,
21-8-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Om te beginnen het is een prachtig gelegen vakantiepark. Wij hadden een trekkerskeet geboekt en deze is ons zeer goed bevallen. Goede bedden, een klein maar praktisch keukentje en ook buiten een mooie zitplaats met parasol. Het sanitair is heel mooi, netjes en schoon! Dik pluspunt hiervoor. Wij hebben dan ook een goede vakantie gehad alleen als puntje van kritiek is dat de animatie voor kinderen van elf en ouder echt wel heel erg is tegen gevallen. Hier is niet tot nauwelijks aandacht aan besteedt en dat is jammer. Maar over het algemeen hebben wij ontzettend van ons verblijf genoten.

Leuke overzichtelijke gezinscamping!

Fam. den Breejen,
10-8-2018
  • Activiteiten8

Anderhalve week verbleven op de camping (met een halve week verlengd). Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in binnen- en buitenzwembad. Ook het voetballen op het campingveldje en de animatie is goed bevallen. Ook de extra activiteiten zoals het paardrijden en boswachterswandeling is erg leuk. Camping licht dichtbij pretpark Hellendoorn en fietsend daar naar toe is uitstekend te doen (via de camping zelfs extra korting op de entreeprijzen). Sanitair (vooral het nieuwe gebouw) is zeker prima. Ook het kleinschalige en de overzichtelijkheid van de camping sprak ons zeer aan. Kortom, zeer goede vakantiedagen gehad op Luttenberg!

Niet meer

Frieke,
7-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Na goede recencies zoover geboekt, wat een tegenvaller . Geen WiFi bij de bergalow , deze viel steeds uit . 25 euro extra kosten eigen MB! Douches binnenbad kokend heet zou aan gewerkt worden , nu nog heet . Water einde middag troebel / melkachtig . Overkapping staat maar klein stukje open en dat met 35 graden. Geen bestelling opnemen op terras . Ze lopen daar zoveel financieel mis. Heeft ook geen uitstraling . Buitenbad eenvoudig . Animatie doen hun best maar het is zeker geen tiener camping .

• Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Mooi park, flexibele medewerkers receptie bij aanpassen boeking, administratie en fietsverhuur kan beter. Geboekt via touroperator. Touroperator kan boeking niet meer wijzigen tot 28 dagen voor aankomst. Park wel gelukkig nog wel 2 dagen voor aankomst. Vriendin dochter wilde en kon op het laatst nog mee. Bij aankomst echter niet alles aangepast voor extra persoon. Ter plekke wel prima opgelost. Chalet mooi en prima ingericht. Privacy kan beter, weinig boompjes/hogere struiken eromheen (waardoor ook weinig schaduw). Fietsen gereserveerd, stonden echter niet klaar ondanks vrij late tijdstip van ophalen (10:30). Er zaten nog kinderzitjes op die niet eenvoudig te verwijderen waren, technisch medewerker liet op zich wachten en banden waren bij 3 van de 4 fietsen te zacht. Pomp had ook niet de juiste verloopnippel voor de fietsbanden. Koelkast in chalet kan beter kon warmte in chalet niet goed aan.

Een verrassend aangenaam verblijf

De Munter,
31-7-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Per toeval terecht gekomen in een 4pers Trekkerskeetje op vakantiepark Luttenberg , wat een aangename verassing, prima bedden, compleet keukentje, leuk terrasje, en ook nog eens opbergruimte. Ook een voordeel erg dichtbij het sanitair. Leuke animatie, leuk zwembad en geweldig vriendelijk personeel van de horeca tot receptie hebben ons uitstekend geholpen!! Wij zijn geen "echte" kampeerders maar dankzij de Luttenberg hebben wij ons kampeeravontuurtje als zeer aangenaam ervaren!! Wie weet komen we nog eens terug voor een langere tijd in een safari tent of bergalow.

Niet nog een keer

Anoniem,
26-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Chalet was niet erg schoon, ook het zwembad erg troebel.

Nee nooit meer

Revier,
4-7-2018

Wat is er gebeurd. 6/7jaar geleden vonden we het fantastisch.

Het sanitair is ook super.

Maar de plekken zijn niet super groot en je kijkt bij je overburen op t bord.

Het overdekte bad is altijd beslagen en nodigt niet uit, het terras daar lijkt meer een plaatsje. Kleed het leuk aan met bloembakken of zo. Wij wilden perse weer hier naar toe. Maar nu Nooit meer, sorry...jullie moeten het zeker vooraan gezelliger maken. In het weekend veel herrie van plaatselijke feezten

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) in Luttenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Luttenberg (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.