Camping De Lemeler Esch Natuurcamping

Nederland, Overijssel, Lemele

8.7Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor De Lemeler Esch Natuurcamping voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Camping De Lemeler Esch heeft mooie plekken en accommodaties midden in de natuur. De kinderen plonzen zo het zwembad in, vermaken zich in de speelbossen of met de animatie die originele activiteiten aanbiedt. Natuurcamping De Lemeler Esch ligt op fietsafstand van Ommen en het pretpark Hellendoorn. Leuke uitstapjes voor het hele gezin dus.

421 reviews over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping

• 9Helen Remmers07-10-2020

Heerlijke plek!

Mooie camping met grote kampeerplekken, met en zonder privé sanitair. Camping ligt in een prachtige omgeving waar veel te doen is. De stacaravan die wij huurde was erg oud en aan vervanging toe.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Arie22-09-2020

Gewoon GOED!

Fijn ontvangst met goede uitleg. inm Corona waren een maatregelen ( beperkt sanitair), maar het sanitair werd meerdere keren per dag ontsmet en schoongemaakt. Ondanks de beperkingen geen wachttijden. Het terrein ook schoon en onderhouden. Je merkt de zorg van het personeel voor de camping. Net ietsjes meer ( perkjes met boompjes op het kampeerveld). Hier komen we zeker terug!

Gereisd met partner in september 2020

• 9Marianne27-08-2020

Prachtige camping

Zelden zo'n mooie en ruime plaats op een camping gehad! Voor de kinderen veel leuke speelplekken om te ontdekken, superschoon sanitair. Enig verbeterpuntje is de limiet van 6 ampere, bij ons viel de stroom uit door de waterkoker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Marije27-07-2020

Fantastisch!

Hele leuke, overzichtelijke camping. De kinderen van 2 en 5 hebben zich goed vermaakt. Niet te massaal, animatie precies goed en veel speel vertier. We stonden op het tentveld. Ideaal om overzicht te hebben op de spelende kinderen. In het Boscafe goed eten. Sanitair schoon!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    7Campanula12-11-2019

Mooie camping

Fijne mooie camping,fijn vriendelijk personeel, Wat ook fijn is dat er geen seizoenplaatsen zijn. Wij hadden een houten privesanitairgebouwtje,heel schoon! al jaren hebben we privesanitair, maar dit viel wel heel erg tegen. Een heel klein hokje, veel te smal , wc bijna onder de wastafel, de wastafel vlak voor de ingang deur, na douchen afdrogen was moeilijk.geen plaats voor, we hebben een douchegordijn in de deuropening gehangen, dat gaf wat meer ruimte, ook was het vreselijk benauwd door het doorzichtige kunstplaten dakje.En geen stopcontact.Wel afwasgelegenheid aan de buitenkant ,super fijn. Volgende keer het grijze sanitairgebouwtje, Onze plaats was ook geen 150m2 meter zoals vermeld. Maar verder erg naar onze zin gehad,prachtige omgeving, heerlijk fietsen ,wel een muizenplaag gehad.Stonk verschrikkelijk. Iedere dag werden ze gevangen door een medewerker. Werd goed geluisterd naar de klacht en ook meteen wat aangedaan!

• 6Staat v/h sanitair

• 9Bart21-10-2019

Prachtige camping

Geweldige camping. Erg ruim opgezet, goede voorzieningen (winkel, café-restaurant en zeer schoon sanitair. Omgeving is ook fantastisch

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Flip29-09-2019

Een prettig verblijf, met vriendelijke receptie.

Receptie, vriendelijk ontvangst; personeel slecht en ongeinteresserd

• 1Eetgelegenheden

• 7Christina17-09-2019

Mooi aangelegde camping in het groen

Op deze mooi aangelegde camping zijn verschillende soorten plaatsen die in grootte variëren. Veel plaatsen op veldjes met weinig privacy. Plaatsen zijn normaal van maat. Sanitair wordt zeer goed schoongehouden, alleen is de waterdruk in de douches erg laag, wel goed warm. Sepkey werkt goed en de inbegrepen 6 minuten douchen per dag is voldoende. Vanaf de camping kun je prachtig wandelen en fietsen. Dichtstbijzijnde supermarkt is op 6 km. Minpunt is de dure wifi, €9 per week voor 1 apparaat (mifi of hotspot etc werkt ook echt niet!) is niet van deze tijd. Wifi werkt wel goed.

• 8Bart06-09-2019

Prima, zeker voor herhaling vatbaar.

Prima camping in een heel mooie omgeving, de ligging is erg aantrekkelijk voor wandelaar en fietser. Ook zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Het geheel is goed verzorgd en voorzien van allerlei faciliteiten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Femke03-09-2019

Heerlijk rustgevende omgeving!

Geweldige week gehad op een heerlijke camping. Genoeg te doen voor de kids en erg landelijk gelegen. Volgend jaar staat deze locatie zeker weer op ons lijstje!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019