Géén boekingskosten
/Nederland/Overijssel/Lemele/Campings Lemele/Camping De Lemeler Esch Natuurcamping

De Lemeler Esch Natuurcamping

• 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Lemeler Esch heeft mooie plekken en accommodaties midden in de natuur. De kinderen plonzen zo het zwembad in, vermaken zich in de speelbossen of met de animatie die originele activiteiten aanbiedt. Natuurcamping De Lemeler Esch ligt op fietsafstand van Ommen en het pretpark Hellendoorn. Leuke uitstapjes voor het hele gezin dus.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

437 Reviews over De Lemeler Esch Natuurcamping

• 10Eva28-08-2022

Geweldig

Prachtige natuurcamping. Zeer netjes onderhouden! Mooie plekjes om te ontdekken met de kinderen, zoals alle speeltuinen en de speelvijver. Daarnaast lekker warm zwemwater in het zwembad. Aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 6Tiny Smit614-08-2022

Hier nooit meer, onvriendelijk personeel erg duur

Dure camping plaats vanaf 28,70 maar ik betaalde 48 € per nacht. 6 ampère stroom stond er niet op kon het vermogensmarkt 8 ampère met 1 € per dag. Ik sta vaak ergens met 6 ampère en dan kan ik gewoon mijn senseo gebruiken. Nu viel alles uit. Onvriendelijke medewerker die je niet laat uitpraten en dan zegt dat ik agressief reageer. Eigenaar kwam langs en die had volgens hem alles meegemaakt maar gelooft ook het personeel op haar woord. 6 ampère staat erop om mensen bewust te maken van verbruik. Dat moet je niet doen op deze manier maar zet dan een tijdslot van 5 min op douche. De camping is al duur genoeg mensen willen in vakantie gemak geen wijze les. Als je dat wil wordt dan leeraar daar zijn er te weinig van. Toen ik zei dat het geen positieve review wordt kwam meneer terug dat hij de stroom kosteloos verhoogde. Heel aardig maar ik blijf bij mijn beleid. Verder schoon en netjes, veel voor kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 1Ron Kroes12-08-2022

Totaal geen empathie

Ik kan niet positief reageren op deze camping. Het boeken verliep slecht. Er werd geen mogelijkheid geboden om contant te betalen en de camping lijkt mij dus meer geïnteresseerd in geld dan het welbehagen van hun gasten. Uiteindelijk moest er giraal worden overgemaakt anders werd de vakantie geannuleerd. Het laatste is ook gebeurd. Geen empathie ook niet nadat ik had uitgelegd hoe bij mij het e.e.a. financieel in elkaar steekt. Uiteraard kan ik de vakantie betalen, anders boek je niet……dat doe ik nu elders

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Kirsten25-07-2022

Fijne camping voor gezinnen met jonge kindjes

Wij waren een weekje op deze fijne camping met onze peuter en kleuter. Plekjes zijn ruim. Wij stonden op een autovrij plekje. Veel speelgelegenheden voor de kindjes. Het speelbos was een topper. Fijn dat bij het zwembad 2 badjes waren voor de jongste. En ook is de omgeving leuk om een dagje te verkennen met de fiets. Wij komen zeker terug en dan voor langer dan een week.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie Klink07-06-2022

Wat een heerlijke camping

Wij verbleven het Pinksterweekend op deze camping. De camping was vol maar ondanks dat, was het gezellig druk. Er is genoeg ruimte en je ervaart (zelfs bij deze drukte ) echt de rust. De camping heeft een groot veld en kleine zijveldjes. Wij zaten op plek 112 en hadden alle ruimte. Op bijna alle veldjes vind je wel een kleine speelgelegenheid voor de allerkleinsten. Weinig tot geen seizoen plaatsen dus iedereen is hier echt te gast. De speelvijver ligt wat aan het einde van de camping maar is leuk om lekker in te spelen, vies te worden en kikkers te bekijken. Het zwembad is een goede verkoeling voor de warme dagen (lekker fris). Het restaurant biedt alleen lunch aan (geen diner). Er is wel een snackbar waar je lekkere snacks kan halen. Wat leuk is, is dat in de winkel en de producten die ze verkopen veel biologisch is of in samenwerking met de boerderijen in de buurt. Al met al is dit een hele fijne camping en komen er zeker terug!

• 7Carin04-09-2021

Leuke camping maar zeker verbeterpunten

Het is een mooie camping met veel vertier voor de kinderen. Wij vonden de plekken op de kleinere veldjes erg krap, onze caravan en bijzettentje pasten er maar net op. En dat voor een flinke prijs (ruim €70 per nacht, wel privé sanitair) De speelvijver viel tegen, erg vies. Zwembad was oké maar wel fris. Al met al een leuke vakantie gehad en het is zeker een prachtige omgeving.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Hiemstra24-08-2021

Heerlijke rustige camping in mooie omgeving

Heerlijke rustige camping in prachtige omgeving! Wij hadden XL plaats geboekt met privé sanitair. Mooie omgeving om te fietsen en of te wandelen. Camping geboekt om nieuwe tent uit te proberen. Achteraf wel langer willen blijven dan 6 dagen....Leuk dorp op 5 á 6 kilometer afstand, Ommen. Daar veel restaurantjes, grote supermarkten, winkels etc. Op de camping kun je s'morgens heerlijke broodjes kopen. Al gingen onze kinderen (iets te oud) niet meer naar het animatieteam, het werd enthousiast en heel druk bezocht door de jongere kinderen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Roelof Davids24-08-2021

Prima camping met alles d’r op en d’r aan

Begin augustus stonden we een dag of 8 met een tent op de Lemeler Esch. De camping roept het Landal-gevoel op. Alles netjes verzorgd en erg schoon, een zwembad, animatie voor de kinderen, meerdere speelplekken. Een ‘echte’ supermarkt ontbreekt maar de essentials zijn wel te koop. Alleen voor wat uitgebreidere boodschappen hoef je de camping af. De camping is super gelegen aan de voet van zowel de Lemeler als de Archemer berg. Deze zijn we dan ook enkele keren op- en afgelopen, zowel wandelend als hardlopend. Dat kan hier uitstekend, net als MTB-en.Ons veld (blauw autovrij tentenveld) vonden we krap. De tenten staan dicht op elkaar, ook is er tussen de plaatsen geen afscheiding in de vorm van een struikje of iets dergelijks.De Lemeler Esch noemt zichzelf natuurcamping. De camping ligt zeker in de natuur maar op de camping is er in onze optiek weinig specifieke aandacht voor duurzaamheid of natuur.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9van den Belt10-08-2021

Fijne gezinscamping, niet te massaal

Een heerlijke camping! Wij stonden op plek 118 met onze caravan. Echt een ruime plek, speeltuin op het veld, dichtbij het theater en sanitair, maar waar je geen overlast van hebt. Of je moet niet tegen de liedjes van het animatieteam kunnen ;) die meiden waren trouwens echt top! Deden het super leuk, echt enthousiast. Genoeg te doen voor de kinderen; speelbos, theater, speeltuintjes, waterplaats, schuur met oude trekker en een neppaard om op te rijden, fantastisch! Het sanitair was schoon, en dat voor het hoogseizoen. Ik zag het personeel bijna altijd in de weer om alles schoon te houden. Snackbar was erg goed! Je loopt vanaf de camping zo de Lemelerberg op, prachtige omgeving! Fietsverhuur was ook goed, bakfiets iets aan de rammelende kant, maar prima om een tochtje op te fietsen. Zwembad vonden onze kinderen nog wel koud, ook al is het verwarmd. Wij hebben genoten en komen waarschijnlijk nog wel eens terug!

• 9Mieke10-08-2021

Fijne camping met kinderen, prachtige omgeving

Een erg fijne camping met prettige sfeer. Erg mooi zwembad. De ligging is prachtig als uitgangspunt om mooie wandel- of fietstochten te maken. In de omgeving is er veel te doen. Voor kinderen in de basisschool leeftijd is het een geweldige camping: speeltoestellen, sportveld, tafeltennistafel, speelbos, waterplas met strandje en natuurlijk het zwembad. Leuke, niet te overheersend animatie.Sanitair is keurig en schoon.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar