8,5

Camping De Lemeler Esch heeft mooie plekken en accommodaties midden in de natuur. De kinderen plonzen zo het zwembad in, vermaken zich in de speelbossen of met de animatie die originele activiteiten aanbiedt. Natuurcamping De Lemeler Esch ligt op fietsafstand van Ommen en het pretpark Hellendoorn. Leuke uitstapjes voor het hele gezin dus.

We hebben een aantal aanbieders voor De Lemeler Esch Natuurcamping voor je op een rij gezet:

357 reviews over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping in het Nederlands

Thera,
1-4-2019

Perfect voor gezinnen met kleine kinderen . Leuke animatie en een heel leuk speelbos.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig(g)enoten

Hibbe Wiersma,
28-9-2018

Zeer ruime kampeerplaats, sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en vriendelijke medewerkers in een prachtige wandel- en fietsomgeving. We waren hier voor de vierde keer en het is weer zeer goed bevallen. Eenmaal hiervoor op een plek gestaan waar veel mieren waren maar dat is het risico als je in een dergelijk mooie en ongerepte omgeving kampeert. Nu weer een beter plekje gevonden en dus alleen maar genoten. Omdat we geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad en het restaurant hebben we hier ook geen beoordeling voor ingevuld.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Ducato,
16-9-2018

Mooie camping met genoeg wandel/fietsmogelijkheden rond deze omgeving. Ook de camping ligt erg mooi aan het bos.Zeer mooie plaatsen op de velden maar ook tussen de bungalows voor campers/tenten. Mooi sanitair erg netjes onderhouden. Fris en schoon. Vriendelijke bediening van receptie/winkel/ restaurant gedeelte. Fiets/wandelroute's gratis verkrijgbaar via de receptie ook andere informatie is er volop aanwezig ( bijna volledig vvv-kantoor).

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig!

Elvire,
15-9-2018

Super mooie grote camping. Ik zat zelf in een bungalow voor 4 personen, ruim en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig: afwisselend hei, bos, akkers en riviertjes. Meer dan genoeg wandelroutes en fietsroutes voor een week of meer. Ik besloot een week offline te gaan en moest dus vrij veel vragen bij de receptie. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke week gehad!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Wij in nazeisoen niet meer .

fam van Dord,
10-9-2018

Hele fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen,erg netjes in nazeisoen tenten veld erg stil maar de weg wel goed hoorbaar .

Gereisd met partner in september 2018

Super camping en omgeving

Willem,
9-9-2018

Een hele mooie prettige camping met genoeg voorzieningen. Alleen de WiFi kan beter.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekende camping

Fam. Heijmans,
8-9-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Leuk voor kinderen, veel speelgelegenheden. Voor oudere raad ik plaats 1 t/m 10 aan. Wifi werkt nauwelijks of niet. Zwembad is prima maar zal bij topdrukte veel te klein zijn.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

ronald Niemarkt,
3-9-2018

Dit is een fantastische camping. Erg genoten en de kinderen twee weken niet gehoord top. Het sanitair is super schoon en de kinderen kunnen fantastisch spelen in het zwembad maar ook in de speelbossen. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Iemand die van natuur en vrijheid houdt vindt campings verharde paden, vakken en caravans op een rijtje niet echt zijn of haar plek. Die vind je niet op deze camping. Op grote weiden staan de tenten en caravans aan de randen op gesteld, of op een kleinere plek in het bos. Niet strak en toch geordend, voorzien van alle kampeergemakken. Er straalt rust en genot uit. Een lust om er te zijn.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer ruime kampeerplaatsen en vooral het (schone) privé sanitair was erg goed. Er zijn zeer veel kinderspeeltoestellen waardoor die zich prima kunnen vermaken, net als het animatie team wat de kinderen meerdere keren per dag bezig houdt. Daarnaast hadden wij te maken met behulpzaam en flexibel personeel.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lemeler Esch Natuurcamping in Lemele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.