Camping De Lemeler Esch Natuurcamping

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag6°1°
Camping De Lemeler Esch Natuurcamping
8,6

Omschrijving
Camping De Lemeler Esch heeft mooie plekken en accommodaties midden in de natuur. De kinderen plonzen zo het zwembad in, vermaken zich in de speelbossen of met de animatie die originele activiteiten aanbiedt. Natuurcamping De Lemeler Esch ligt op fietsafstand van Ommen en het pretpark Hellendoorn. Leuke uitstapjes voor het hele gezin dus.

We hebben een aantal aanbieders voor De Lemeler Esch Natuurcamping voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig(g)enoten

Hibbe Wiersma,
28-9-2018

Zeer ruime kampeerplaats, sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en vriendelijke medewerkers in een prachtige wandel- en fietsomgeving. We waren hier voor de vierde keer en het is weer zeer goed bevallen. Eenmaal hiervoor op een plek gestaan waar veel mieren waren maar dat is het risico als je in een dergelijk mooie en ongerepte omgeving kampeert. Nu weer een beter plekje gevonden en dus alleen maar genoten. Omdat we geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad en het restaurant hebben we hier ook geen beoordeling voor ingevuld.

Kenmerken

28-9-2018

Fantastisch!

Ducato,
16-9-2018

Mooie camping met genoeg wandel/fietsmogelijkheden rond deze omgeving.

Ook de camping ligt erg mooi aan het bos.Zeer mooie plaatsen op de velden maar ook tussen de bungalows voor campers/tenten.

Mooi sanitair erg netjes onderhouden. Fris en schoon.

Vriendelijke bediening van receptie/winkel/ restaurant gedeelte.

Fiets/wandelroute's gratis verkrijgbaar via de receptie ook andere informatie is er volop aanwezig ( bijna volledig vvv-kantoor).

Geweldig!

Elvire,
15-9-2018

Super mooie grote camping. Ik zat zelf in een bungalow voor 4 personen, ruim en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig: afwisselend hei, bos, akkers en riviertjes. Meer dan genoeg wandelroutes en fietsroutes voor een week of meer.

Ik besloot een week offline te gaan en moest dus vrij veel vragen bij de receptie. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke week gehad!

ANWB camping

Wij in nazeisoen niet meer .

fam van Dord,
10-9-2018

Hele fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen,erg netjes in nazeisoen tenten veld erg stil maar de weg wel goed hoorbaar .

Super camping en omgeving

Willem,
9-9-2018

Een hele mooie prettige camping met genoeg voorzieningen. Alleen de WiFi kan beter.

Uitstekende camping

Fam. Heijmans,
8-9-2018

Prachtige camping met ruime plaatsen. Leuk voor kinderen, veel speelgelegenheden. Voor oudere raad ik plaats 1 t/m 10 aan. Wifi werkt nauwelijks of niet. Zwembad is prima maar zal bij topdrukte veel te klein zijn.

fantastisch

ronald Niemarkt,
3-9-2018

Dit is een fantastische camping. Erg genoten en de kinderen twee weken niet gehoord top. Het sanitair is super schoon en de kinderen kunnen fantastisch spelen in het zwembad maar ook in de speelbossen. Het personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug.

Iemand die van natuur en vrijheid houdt vindt campings verharde paden, vakken en caravans op een rijtje niet echt zijn of haar plek.

Die vind je niet op deze camping. Op grote weiden staan de tenten en caravans aan de randen op gesteld, of op een kleinere plek in het bos. Niet strak en toch geordend, voorzien van alle kampeergemakken. Er straalt rust en genot uit. Een lust om er te zijn.

Zeer ruime kampeerplaatsen en vooral het (schone) privé sanitair was erg goed. Er zijn zeer veel kinderspeeltoestellen waardoor die zich prima kunnen vermaken, net als het animatie team wat de kinderen meerdere keren per dag bezig houdt. Daarnaast hadden wij te maken met behulpzaam en flexibel personeel.

Super

Sofie Illegems,
3-9-2018

Prachtige omgeving. Camping met oog voor natuurlijke materialen en ruime plaatsen.

misschien net niet voldoende veilig om kleuters te laten rondwandelen op zichzelf. Geen auto te bespeuren maar wel hardfietsende kids op het hoofdpad en vliegende voetballen.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lemeler Esch Natuurcamping in Lemele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.