Camping De Lemeler Esch Natuurcamping

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°10°
Camping De Lemeler Esch Natuurcamping
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor De Lemeler Esch Natuurcamping voor je op een rij gezet:

306 reviews over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping in het Nederlands

Erg leuk

Fam Swanenberg
4-6-2018

Geweldige Camping veel te doen voor kleine kinderen. Genoeg in de omgeving zoals wandelen fietsen en kanoën . We hadden een mooie rustige plek achterin .

Ideaal voor rustzoekers.

Christine
24-5-2018

Een heerlijk (natuur)huisje op een prachtige plek. Fietsknooppunten meteen bij de weg en een geweldige omgeving.

Mooie camping in een leuke omgeving!

Jelle
23-5-2018

Leuke camping, prima campeer plekken

Kinderanimatie prima geregeld en kinderen(7+8) vonden dit leuk.

Komen zeker nog eens terug

Peter
    23-5-2018

Prachtige camping in mooie omgeving.

Een heerlijke groene camping!

Marianne
    16-5-2018

Een heerlijke groene camping met veel aandacht voor natuur. Zo is er een plukroute aangelegd op de camping met fruitbomen en -struiken voor kinderen en verschillende leuke speelplekken. Ruime plekken en het sanitair was altijd schoon! Eén minpuntje: Voor het douchen krijg je een Sep-key. Op zich helemaal prima maar als je punten overhoudt krijg je geen geld terug. Dat was wel jammer..

Heerlijke camping!

Chantal
    15-5-2018

Mooie, ruime, rustige, vriendelijke gezinscamping voor kinderen in basisschoolleeftijd.

Hele fijne camping in een mooie omgeving!

Elmer
    15-5-2018

Zeer verzorgde ruime camping. vriendelijke medewerkers. Zeer schoon sanitair.

Ontspannen!

Nicole
    15-5-2018

Heerlijke camping, schoon en ruim opgezet. Voldoende speelruimte en mogelijkheden.

Wij nooit meer

Boukje
    13-5-2018

Als je reserveert dat je ook krijgt waar je voor betaald .Eigenaar is onredelijke man valt niet mee te communiceren

Genoten op deze prachtige camping!

Nienke
    13-5-2018

Verrassend mooie camping! Prachtige, ruime plekken en schoon sanitair. Kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt. Echt genoten met elkaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Lemeler Esch Natuurcamping in Lemele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Lemeler Esch Natuurcamping scoort een 8.77 uit 10 op basis van 307 reviews.