Camping De Lemeler Esch Natuurcamping

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°13°
Camping De Lemeler Esch Natuurcamping
8,7

333 reviews over Camping De Lemeler Esch Natuurcamping in het Nederlands

2,5 week gekampeerd in onze tent op deze leuke camping! Verkoeling gezocht bij het zwembad, leuke animatie voor dochter van vijf en genoeg speelgelegenheid en te doen in de omgeving! Topvakantie gehad, zeker een aanrader.

goed ingerichte camping tot op detail.

zuidema
18-8-2018

prettige camping. Bereidheid tot hulp bij plaatsing caravan aanwezig. Voor senioren een prima service. Vooraf even bespreken. Sterk punt.

Genoten!

Familie
14-8-2018

Het is een mooie camping met ruime plaatsen. We waren voor de tweede keer op het grote tentenveld. Onze kinderen (4 en 6 jaar) hebben genoten! Met name de speelplek in het bos was dit jaar het einde vanwege de warmte. Elke dag zwemmen, een gezond ijsje toe. Het recreatieteam deed erg hun best waardoor de kinderen het nog meer naar hun zin hadden. En als de kinderen genoten hebben, hebben de ouders dat ook!

Een echte aanrader deze camping!

Ontzettend naar ons zin gehad!

Lisa & Thomas
13-8-2018

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad op de camping. Er zijn veel voorzieningen op de camping met name vooral voor gezinnen met jonge kinderen is het een aanrader! (Er is heel veel te doen voor kids kwa speelgelegenheden en een enthousiast animatie-team) Zelf zijn wij jong volwassenen en hebben ons prima vermaakt. Onze tentplek was aan de bosrand met veel ruimte en een watertap op 2 min. loopafstand. Er is er een groot fijn open veld waar je ruimte hebt om te kunnen frisbeeen/badmintonnen. Verder is het sanitair schoon en netjes, konden we iedere ochtend kiezen uit verschillende vers gebakken broodjes en is de omgeving prachtig en makkelijk bereikbaar. Wij hadden ook geluk dat er een vegetarische/veganistische foodtruck op de camping stond (Holy Basil) en dat was echt super! ;)

Nooit meer

Fennard
13-8-2018

Mooie grote camping, ruime plekken en veel speelgelegenheid.

Slechte bediening in het horeca gedeelte. Tot een half uur op een drankje moeten wachten.

Absurd dat je in de cafetaria sommige zaken niet kunt bestellen, naar het restaurant moet lopen, dezelfde medewerker je helpt aan dezelfde kassa en je dan weer terug kunt lopen.

Daarbij zijn we een week eerder vertrokken. We hadden verschrikkelijk veel last van mieren. Pijnlijke beten van mieren die zelfs door je bed kruipen.

De eigenaar als best snel aangesproken en die deed er niets aan want het is een "natuurcamping". Wij komen hier echt nooit meer...

Het meest vervelende is als een eigenaar gasten niet wil helpen.

We komen graag terug.

J.L.
13-8-2018

Hele mooie camping, erg leuk voor kinderen tot ongeveer 10-11 jaar. Mooie omgeving, veel te doen. Veel fiets en wandelmogelijkheden vanaf de camping.

Het is een heerlijk rustige en overzichtelijke camping uitermate geschikt voor een gezin met jonge kinderen. De sanitaire voorzieningen zijn keurig netjes en heel schoon.

Prachtige Camping voor gezinnen met kinderen t 10

Maarten de Bruin
12-8-2018

Prachtige camping.

We waren er dit jaar 4 weken en voor de 5 de keer. Dat zegt op zich genoeg. ;-)

Grote plaatsen en vriendelijk personeel. Zeer geschikt voor mensen met jonge kinderen.

Restaurant vind ik te duur voor wat er wordt geleverd. Maar als je niet van zelf koken houd dan zijn er genoeg alternatieven in de omgeving.

Leuk speelbos met waterpomp en leuke kinderanimatie. Zwembad was zeker deze zomer erg fijn. En goed dat alleen campinggasten hier gebruik van mogen maken. Zodat het niet te druk wordt.

Zeer tevreden dus, alleen merk ik wel dat mijn oudste kind (10) nu wat te oud wordt voor deze camping.

Aanrader!

Familie B
12-8-2018

Een prachtige camping met speelbos, speelvijver, overzichtelijk zwembad en ruime plekken. Sanitair is schoon, personeel vriendelijk en vanaf de camping wandel je zo de lemelerberg op. Prachtig uitzicht! Erg geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

prima

Sinne
11-8-2018

Mooie camping op prachtige locatie. Prima uitvalbasis voor fietsen en wandelen.

Camping De Lemeler Esch Natuurcamping 8.69 10 333 .