We hebben een aantal aanbieders voor Lemele voor je op een rij gezet:

Reviews over Lemele

Natuur, rust en ruimte.

Air
    18-5-2017

Lemele is een klein dorpje, mooi gelegen onderaan de Lemelerberg. Er zijn weinig voorzieningen, maar er is een supermarkt en een restaurant. Je kunt heerlijk wandelen en fietsen in een zeer afwisselend landschap: bossen, heidevelden, "bergen", weilanden, akkerbouw. In de nabije omgeving zijn veel andere leuke plaatsjes, zoals bijvoorbeeld Ommen. Ook de riviertjes de Vecht en de Regge zijn erg mooi, om langs te lopen of te fietsen of om op te varen. Voor degenen die "pret" zoeken: Attractieparken Hellendoorn en Slagharen (iets verder) liggen dichtbij. Vele overnachtingsmogelijkheden van boerencamping tot chique hotel. Maar Buitenplaats Berg & Bos met zijn fijne villa's (met name nummer 19) is een echte aanrader (te huur via touroperator): hier kom je echt helemaal tot rust.

Gereisd Met partner in februari 2017

Als je van natuur houdt dan zit je hier goed.

Froukje
    21-4-2017

Wij verbleven op de natuurcamping de Lemeler Esch, 2 km van het plaatsje Lemele. Aansluiten aan de camping wandelde je zo het bosrijke gebeid in. Veel, duidelijk aangegeven wandelroutes. Veel heide, dat moet een prachtig gezicht zijn in het najaar.

Gereisd Met partner in april 2017

mooi dorp

edwin
    11-8-2015

Lemele is een klein dorpje in de buurt van Ommen. Het is een rustig dorpje waar iedere woensdag een toeristische markt wordt georganiseerd. Er is een kleine supermarkt en een dorpscafe. Ommen ligt dichtbij en is een leuk stadje. het is levendig met allerlei restaurantjes, winkeltjes en terrassen en supermarkten. Heel gezellig.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige natuur

yvonne
    12-7-2015

Je kunt er fijne fietstochten maken zelfs met kleine kinderen omdat de paden heerlijk door de bossen gaan er zijn ook uitkijk torens we hebben bv ooievaars gezien met hun jonge. en overal kun je wel eventjes stopen voor een bakje koffie oid.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 04 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie omgeving

Ruud Loof
    6-8-2013

Je kan wat natuur betreft alle kanten op:heuvels met bos,bos,coulissenlandschap,mooie tuinen, veenlandschap enz.hierdoor heel veelzijdig. Je kan iedere dag wat anders beleven. Wat uitgaansleven of cultuur betreft is er niet zo veel te doen. Je kan hiervoor wel naar Ommen

Gereisd Met partner in juli 2013
Lemele scoort een 8,4 uit 10, op basis van 39 reviews