Lattrop

Reviews over Lattrop

Heel mooi

Arja Hersbach,
    16-9-2017

In Lattrop is niet zo heel veel te beleven, je moet echt naar een grote stad voor de boodschappen en het uitgaansleven. Wel wordt er voor de jeugd eens per jaar een Popcorn concert gegeven, dit is om de mais oogst te vieren, waarbij de jongeren actief bij betrokken zijn

Gereisd met partner in september 2017

Stelt niets voor

Jange,
    29-8-2017

Het dorp zelf stelt helemaal niets voor, het winkel bestand bestaat slechts uit één bakker, voor boodschappen liggen Denekamp en Ootmarsum op ongeveer dezelfde fiets afstand. Een gigantische super markt vind je op 4 km. in Nordhorn gerekend vanaf camping Rammelbeek. De omgeving is heel fijn om te fietsen d.m.v. knooppunten routes.

Gereisd met partner in Tue Aug 29 2017 18:12:46 GMT+0000 (UTC)

Klein dorpje

Fam Bos,
    9-7-2017

Dat lattrop een heel klein dorpje is..voor noodschappen etc kun je naar Denekamp..een paar km verderop..of even de grens over naar duitsland Nordhorn ,daat zit Bv Lidl Aldi etc....10 min vanaf lattrop met de auto

Gereisd met vrienden in juni 2017

Gezellige dorp!

Han Geerdink,
    21-3-2017

Al vele jaren een heel gezellig dorp met leuke en gezellige terrassen, winkels en musea van Ton Schulten. Zijn werken zijn prachtig maar voor de "gewone man" nogal prijzig. Restaurants met voldoende keuzemogelijkheden voor ieders beurs. Ook in de weekenden is er meestal iets te doen!

Gereisd met partner in maart 2017

prachtig, rust en ruimte

H.Boas-Verbuijs,
    14-9-2014

Een ideale omgeving om te fietsen en te wandelen of een rondrit met de auto. op steenworp afstand van Ootmarsum, een kunstenaarsstadje dat je hart sneller doet kloppen en waar de mensen nog tijd voor elkaar hebben. In de omgeving veel speeltuinen voor kinderen.

Gereisd met partner in Fri Sep 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lattrop scoort een 7,3 uit 10, op basis van 77 reviews