Sorteren

Reviews over Kampen

Relaxed genieten met het hele gezin!

Sandra van de ploeg
    12-9-2018

Kampen, een klein mooi plaatsje aan het water.

Omringt door plezierjachten, zeilboten, vissersboten.

Heel veel oude gebouwen, gezellig binnenstapte, vriendelijke bevolking en heerlijke vis in overvloed.

Ideaal om lekker door heen te struinen, of om te genieten van een heerlijke lunch op één van de vele terrassen zowel in de binnenstad als aan de waterkant.

Voor hen die van een beetje nostalgie houdt en van mooie oude architectuur Is dit zeker de moeite waard om eens een bezoek te brengen.

Pluspunt is dat er rondom kampen ook meerdere plaatsen liggen zoals de grote stad Zwolle.

Dus voor iedereen binnen het gezin is er wel een plaats of bestemming naar wens zodat iedereen een leuke vakantie zal gaan hebben.

Gezellige oude stad

Annie de Groot
    22-1-2018

Leuke terrassen en gezellige winkelstraat

Kampen is prachtig

Anke de Kleine
    12-9-2017

Kampen is een prachtige historische stad, met een rijke nautische achtergrond. Je voelt en ziet het verleden. Er is van alles te zien en beleven, ook op cultureel gebied. Bovendien heeft de stad een mooi winkelaanbod, leuke restaurants en terrasjes!

Gezellige stad,leuke terrasjes en winkels.

Nico, Scheveningen
    6-6-2017

leuk wandel- en fietsgebied, bezoek Kampen op de Hanzedagen van 15 t/m 18 juni, de musea en de schepen bij de IJssel.

Ouderwets goed sfeertje

Paulus
    1-5-2016

Enkele malen in Kampen uit geweest. Zeer vriendelijke mensen. Enkele zeer goede restaurants. Als oude Hanze stad is het leuk, om door deze stad te slenteren. Langs oude huizen en steegjes.

Je proeft de sfeer van weleer. De IJsselkade langs de rivier is zeer de moeite waard.

Kampen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 60 reviews