We hebben een aantal aanbieders voor Kampen voor je op een rij gezet:

vakanties Kampen

We hebben een aantal aanbieders voor Kampen voor je op een rij gezet:

Reviews over Kampen

Fenomenaal ontbijt, goede kamers.

Rosan,
    14-8-2018

De kamers (met queensize bed) zijn redelijk klein en we misten wat haakjes om je jas aan op te hangen. Verder zaten er wat kleine spinnetjes in de hoekjes van de nok. Verder was de kamer netjes en schoon. Er staat een minibar in de kamer met wat non-alcoholische drank die bij de kamerprijs inbegrepen is. We hadden een tweepersoonsbed, altijd een genot, naar onze mening iets te zacht. De badkamer is eenvoudig en ruim. Het ontbijt is echt Geweldig. Alles vers bereid en zoveel als je wil aan tafel geserveerd. Heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2018

Annie de Groot,
    22-1-2018

Mooie ruime plekken, veel water, grote vissen om te vangen in de visvijver.

En er werd voldoende georganiseerd voor de kinderen én de volwassenen.

Gezellige familiecamping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel fijn gehad

Victoria,
    5-11-2017

Ik vond het een heerlijke kamer. Ruim, schoon, netjes, modern. Bed lag lekker, rustig, uitzicht op de Ijssel, heel vriendelijk personeel.

Uitcheck tijd 10.30... dat was dan wel jammer. Ik had een feestje de nacht ervoor, dus kon ik niet uitslapen. Maar dat is vaker in hotels...

Gereisd met vrienden in november 2017

Sfeervol, uiterst verzorgd appartementje

W.K.,
    29-9-2017

In twee oude panden zijn verschillende appartementen smaakvol ingericht, heel verschillend van indeling en voorzieningen en ook verschillend - maar redelijk - geprijsd. Attente gastvrouw. Goed ingerichte keuken, prima badkamer en goede bedden. In rustige straat in het oude centrum gelegen. Vlakbij AH dus ontbijt in eigen beheer is geen probleem. Nespresso- apparaat en theevoorzieningen. Veel leuke details! Er is ook een sauna. Stad Kampen biedt veel cultureel vertier en de IJssel is prachtig.

Parkeren vraagt enige vindingrijkheid in een oude stad maar lopend kun je je daar prima vermaken. Wij logeerden er met drie bevriende stellen en dat was heerlijk.

Gereisd met vrienden in september 2017

Tophotel

Warris,
    10-8-2017

Ik verblijf heel veel in Nederland en Europa maar zelden deze uitstraling van service en kwaliteit gevonden voor een zeer terechte prijs!

Een absolute topper!

Gereisd zakelijk in augustus 2017