Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld
8,4

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

751 reviews over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in het Nederlands

Wij komen hier al jaren.

Claudia van Eck
12-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Landal Twenhaarsveld voelt iedere keer weer als thuiskomen in "ons 2e thuis". Wij komen hier al zolang als onze honden leven en dat is inmiddels alweer 6 jaar. Verschillende accomodaties van binnen gezien waarvan de 1 beter is dan de ander. Daar ontkom je niet aan. Waar wij het meest tevreden over waren in al die jaren is het hondenhuisje. Hiervoor moet je wel ruim op tijd boeken anders vis je achter het net. Daarnaast zijn de boerderij huisjes een aanrader. Maar alle jaren samengevat: fijn verblijf, even alles vergeten, genieten met onze honden, urenlange wandelingen, meedenkend en vriendelijk personeel. Een minpunt is denk ik voor velen de trein. Maar na al die jaren hier op vakantie gaan is het meer een gemoedelijk geluid geworden dat bij het park hoort.

Mooi, groen park

Familie Coomans
5-5-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, liggend in midden van de natuur. Er zijn veel kleine speelplekjes en natuurlijk grote speeltuin en zwembad. Vooral de 6 persoons boerderij bungalow aan de rand van het park liggen prachtig.
  • Onderkomen8

Mooi gelegen park.

We hadden een goed uitgeruste 6 persoons bungalow met mooie badkamer.

Veel aandacht voor de natuur.

Aardig zwembad.

Veel speel-en sportgelegenheid voor jong en oud.

Speelvijver met hindernisbaan voor de hond met hondendouche.

Jammer dat de vorige bewoners vuile borden in de kast hadden gezet.

Wifi in bungalow redelijk.

Soms verkeersgeluiden van weg en trein.

Aanrader !

wv
    20-4-2018
    • Onderkomen7

vorig jaar waren we in dit park tijdens de zomer een weekje op vakantie , dit jaar in de lente, in hetzelfde huisje . park is en blijft heel goed, leuk speelplein, leuk zwembad en huisjes in bosrijke omgeving. ook in de buurt zijn er leuke uitstappen te doen . voldoende kinderanimatie en activiteiten zelfs al was het geen hoogseizoen.

Super leuk park

Smit
    7-4-2018
    • Onderkomen10

Ik was blij verrast met locatie van het huisje (78), vlakbij alles. Toilet kon iets schoner, voor de rest prima. Bijzonder leuk opgezet park. Speeltuin om het terras heen. Eten is goed voor een goede prijs, voor de kinderen een speciaal bollo menu, leuk gedaan. Al met al super mini vakantie
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Heerlijk knus huisje. Geweldig park. Lekker zwembad. Indoospelen en ook lekker buitenspelen. Goede supermarkt. Sbackbar en reastaurant. Al meerdere keren hier geweest.aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Maartje Lakerveld
    3-3-2018
    • Onderkomen10

Kindvriendelijk park, mooi opgezet, huisjes niet te dicht op elkaar. Inrichting van het huisje was mooi, modern en netjes. Goede service, we hadden een probleem met de kinderstoel, werd binnen een half uur verholpen. Zeer fijne ervaring dit park!

fantastisch

davy dubbelman
    2-3-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Voor het eerst op dit park geweest, huisje prima schoon en goed onderhouden.

Kort na aankomst stond personeel van landal voor de deur om te vragen of alles naar wens was, en kregen we een lekker presentje (nougat!!)

service is echt top! nadat cv ketel ermee stopte (in de avond) werd dit binnen 10 opgelost en gemaakt.

leuke faciliteiten voor kinderen, zeker buiten! helaas door het koude weer was dit wat beperkt, dan was je aangewezen op een vrij kleine plaza.

Ontzettend hond vriendelijk! overal drinkbakken, etensbakken, poepzakjes en honden snoepjes. Honden waren ook overal welkom.

Kids club is ook ontzettend uitgebreid met hele leuke activiteiten met goed en enthousiast personeel!

Zwembad prima, niet groot. maar kinderen hebben meer ook niet nodig denk ik.

niet heel goed, niet heel slecht...

Fam van dijk
    18-2-2018
    • Activiteiten2
    • Onderkomen6

Huisje is prima te doen. Mooie keuken, bedden (boxsprings) zijn ook goed, alleen de schoonmaak is echt niet goed, jammer nu konden we Zelf aan de poets, en zo begin je, je vakantie toch wat minder.

Bubbelbad was heerlijk,en er staan een prima televisie met een wat groter beeld, erg fijn.

Timbers restaurant is niet aan te raden, prijzen erg duur, voor veelste weinig eten. De kids vonden er Helemaal niets aan.

Woody’s is een restaurant in de buurt en erg kindvriendelijk.

De snackbar op het park was wel goed te doen.

Het zwembad is wat aan de kleine kant maar de kids hebben zich er goed vermaakt, het zwembad zelf was goed schoon, bij de omkleed hokjes mag wat vaker een dweil door, daar is het erg snel vuil, op de vloeren.

Animatie team, hele vriendelijke dames, ze doen goed hun best.

Wel jammer dat er voor veel betaald moet worden aan activiteiten, met meerdere kinderen loopt dat snel op.

WiFi kost 22,50 voor een weekend,

Geweldig park!

Myrthe
    15-2-2018
    • Onderkomen10

We zaten in een kinderbungalow voor 6 personen. Het zijn mooie huisjes, schoon en gezellig. Het tweepersoonsbed is heel fijn! De houtkachel in het huisje is ook top! Het zwembad is voor kinderen van 4 en 6 perfect. Niet te druk terwijl op het park veel huisjes bezet leken. Binnenspeeltuin is niet heel groot maar prima om een uur of anderhalf in te spelen. Leuke buitenspeeltuinen en een losloopgebied voor de hond. Discovery track is supertof om te doen!! Prima supermarkt. Dorp is ook leuk, best veel verschillende winkels. Zeker een aanrader dit park. We gaan zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld scoort een 8.4 uit 10 op basis van 753 reviews.