Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld
8,4

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

746 reviews over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in het Nederlands

• Onderkomen10

Heerlijk knus huisje. Geweldig park. Lekker zwembad. Indoospelen en ook lekker buitenspelen. Goede supermarkt. Sbackbar en reastaurant. Al meerdere keren hier geweest.aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Maartje Lakerveld, 3-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Kindvriendelijk park, mooi opgezet, huisjes niet te dicht op elkaar. Inrichting van het huisje was mooi, modern en netjes. Goede service, we hadden een probleem met de kinderstoel, werd binnen een half uur verholpen. Zeer fijne ervaring dit park!

fantastisch

davy dubbelman, 2-3-2018
  • Onderkomen10

Voor het eerst op dit park geweest, huisje prima schoon en goed onderhouden.

Kort na aankomst stond personeel van landal voor de deur om te vragen of alles naar wens was, en kregen we een lekker presentje (nougat!!)

service is echt top! nadat cv ketel ermee stopte (in de avond) werd dit binnen 10 opgelost en gemaakt.

leuke faciliteiten voor kinderen, zeker buiten! helaas door het koude weer was dit wat beperkt, dan was je aangewezen op een vrij kleine plaza.

Ontzettend hond vriendelijk! overal drinkbakken, etensbakken, poepzakjes en honden snoepjes. Honden waren ook overal welkom.

Kids club is ook ontzettend uitgebreid met hele leuke activiteiten met goed en enthousiast personeel!

Zwembad prima, niet groot. maar kinderen hebben meer ook niet nodig denk ik.

niet heel goed, niet heel slecht...

Fam van dijk, 18-2-2018
    • Activiteiten2
    • Onderkomen6

Huisje is prima te doen. Mooie keuken, bedden (boxsprings) zijn ook goed, alleen de schoonmaak is echt niet goed, jammer nu konden we Zelf aan de poets, en zo begin je, je vakantie toch wat minder.

Bubbelbad was heerlijk,en er staan een prima televisie met een wat groter beeld, erg fijn.

Timbers restaurant is niet aan te raden, prijzen erg duur, voor veelste weinig eten. De kids vonden er Helemaal niets aan.

Woody’s is een restaurant in de buurt en erg kindvriendelijk.

De snackbar op het park was wel goed te doen.

Het zwembad is wat aan de kleine kant maar de kids hebben zich er goed vermaakt, het zwembad zelf was goed schoon, bij de omkleed hokjes mag wat vaker een dweil door, daar is het erg snel vuil, op de vloeren.

Animatie team, hele vriendelijke dames, ze doen goed hun best.

Wel jammer dat er voor veel betaald moet worden aan activiteiten, met meerdere kinderen loopt dat snel op.

WiFi kost 22,50 voor een weekend,

Geweldig park!

Myrthe, 15-2-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

We zaten in een kinderbungalow voor 6 personen. Het zijn mooie huisjes, schoon en gezellig. Het tweepersoonsbed is heel fijn! De houtkachel in het huisje is ook top! Het zwembad is voor kinderen van 4 en 6 perfect. Niet te druk terwijl op het park veel huisjes bezet leken. Binnenspeeltuin is niet heel groot maar prima om een uur of anderhalf in te spelen. Leuke buitenspeeltuinen en een losloopgebied voor de hond. Discovery track is supertof om te doen!! Prima supermarkt. Dorp is ook leuk, best veel verschillende winkels. Zeker een aanrader dit park. We gaan zeker nog eens terug

Prachtige locatie

Jolanda, 12-2-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Prima restaurant, goede bungalows. Zeer tevreden.

Een van ons favorieten

Vos, 16-1-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen8

Dit park komen we regelmatig. Ook vanwege de hond die hier ook echt vakantie heeft. Het park is mooi, de huisjes zijn mooi en schoon, er is een prachtig wandel en losloop gebied voor de honden en voor de kinderen is het ook hartstikke leuk.

Sinds afgelopen jaar is er een kleine apenkooi bij het restaurant geplaatst. Voor kinderen prima ook even lekker binnen in te spelen. Het is tot en met een jaar of 10, dit is soms wel even oppassen met de kleine kinderen als de grotere kinderen aan het stoeien zijn, omdat het toch vrij klein is . Maar... het is er in ieder geval en dat is met regenachtige dagen heel leuk!

Het personeel is vriendelijk en de omgeving ook erg leuk. We hebben niks op dit park aan te merken!

Super park echt genoten

D Fleuren, 12-1-2018
    • Onderkomen8

Wat waren wij verrast door dit park. Het park ziet er heel uitnodigend uit en wordt netjes bijgehouden. Huisje van binnen helemaal gerenoveerd. Buitenkant kan een opknapbeurt gebruiken. Personeel is echt heel vriendelijk. Van receptie, winkel tot aan het onderhoud. Allemaal een grote lach op het gezicht. Op het park is er veel te doen en voor de kids wordt er veel ondernomen. Zwembad prima voor kids tot 12 jaar. Helaas voor onze baby wel wat te koud water. Hier mag zeker wat aan gedaan worden. Parkshop biedt echt heel veel en het restaurant ziet er netjes uit; wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. Wij gaan snel weer terug!

Prima verblijf gehad.

AMM, 6-1-2018
    • Onderkomen9

Heerlijk verblijf gehad in huisje 103. Goede voorzieningen. Douche, bedden, keuken, verwarming, alles is prima. De bedden vonden we goed, maar smal.

Het had heel erg veel geregend en daardoor stonden er grote modderplassen bij het huisje. Daar konden ze niets aan doen zeiden ze. Wij denken dat het bestraten en of op andere manier verharden van het onverharde pad echt noodzaak is.

Laatste keer

Femmy, 29-12-2017
    • Onderkomen6

Hadden huisje 136. Lag boven aan een helling. Geen tegelpad. Gladde modderige toegang en dat terwijl mijn man is aangewezen op een rollator. Gevaarlijk en niet leuk. Zijn hierdoor veel thuis gebleven. Eten in restaurant goed.

Ontvangst met kerst heel leuk. Bedden erbarmelijk slecht. Zijn een dag eerder naar huis gegaan vanwege erge rugklachten. Dit doen we niet meer terwijl we vaste klant bij landal zijn. Huisje was goed schoon en leuk gerenoveerd. Personeel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld scoort een 8.4 uit 10 op basis van 748 reviews.