Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,4

Omschrijving
Tussen de bomen midden in de natuur in Holten vind je vakantiepark Landal Twenhaarsveld. Voor de kinderen zijn er veel speelgelegenheden zoals de Bollo Club, de indoorspeelplaats en de adventure tower. Het vakantiepark ligt in de buurt van een weg en een treinspoor waardoor je overal makkelijk kunt komen. Gelegen tussen Deventer en Almelo.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi park, mooie omgeving

Fam. de Lange,
1-12-2018
  • Onderkomen8

Het openlucht gemeente zwembad dat ernaast ligt is een grote plus in de zomer. Wat een speelplezier voor de kinderen.

Kenmerken

Geweldige vakantie!

Aafke de Vries-Scheltens,
24-11-2018
  • Onderkomen9

We hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

Heerlijk gezwommen in het zwembad, een heel mooi net schoon verwarmd binnenbad. Enorm luxe in dit op het park te hebben. Enige minpuntje is dat bubbels en sproeier zonder waarschuwing aan gaan waardoor we twee keer verrast werden en onze baby zich een ongeluk schrok.

De geitjes en kippen waren ook een groot succes.

Bij aankomst kregen we een kinderhuisje, omdat we in een rustige periode waren denk ik. En heel mooi net huisje, wel iets meer gericht op wat oudere kinderen, met stapelbedden en spelletjes. Onze baby had daar niet zo veel aan. Wel heel fijn een babykamer met commode. Voor kruipende babies is de woonkamer niet echt heel veilig dus dat was opletten geblazen.

Wij hadden huisje 75 met een prima ligging. Ik zou niet dichter bij het spoor willen zitten.

Al met al een super park en we komen hier zeker terug als de kleine wat groter is zodat hij ook in de mooie speeltuin kan spelen!

Prachtig park!

Marjan,
7-11-2018
  • Activiteiten8

We zijn nu tweemaal op Landal Twenhaarsveld geweest en waarschijnlijk gaan we er nog wel een keertje naartoe. Prachtig park. Wij hebben tweemaal in een huisje 6B2 gezeten, nr. 338 en 220. Beiden geen last gehad van de trein. Die loopt wel vlak langs het park, dus als je huisje daar dichterbij gelegen is, hoor je die wel goed. De eekhoorntjes en vogeltjes kun je mooi bekijken vanuit je huisje.

Huisjes zijn mooi ingericht en ook goed schoongemaakt. Wij vonden het huisje best ruim met twee volwassenen en twee kinderen. Ook technische dienst kwam snel toen afvoer verstopt zat.

Op het park is animatie, maar je moet hier wel vaak extra voor betalen per activiteit. Ze doen het wel leuk. Er is ook een speeltuin en zwembad aanwezig. Snackbar vonden wij erg duur voor de porties die je kreeg. Er is een parkwinkel, maar ook de AH of COOP in Holten is goed te doen (met de auto). In de omgeving ook leuke dingen te doen.

• Activiteiten8

Een leuk lang weekend gehad op dit prachtig groen park. Huisje (Comfort) was erg ruim en goed ingericht. Fijne bedden en prima voorzieningen. We zaten naast een speeltuin, dus de kinderen konden heerlijk buiten spelen. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Er is ook genoeg te doen in de buurt en de receptie heeft voldoende suggesties voor activiteiten met kleine kinderen. Ga vooral ook naar de kinderboerderij in Holten! We zouden zeker nog eens komen!

Nooit meer

Ddddd,
25-10-2018
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Het park zelf is mooi, maar weinig voor wat oudere mensen( tieners/ jongvolwassenen) een snackbar waar je 3 kwartier staat te wachten op een broodje kroket een beetje jammer... zwembad erg aan de kleine kant. Niet voor herhaling vatbaar.

Herhaling zal er zeker komen!

Maaike de Geus,
20-9-2018
  • Activiteiten10

Huisje 322 Ligging: N-weg te horen, niet storend, trein soms in avond, meer niet. Erg rustig, lekker achteraf. Service echt goed, als je met hond met vers vlees dieet komt, dat het bij hen in de vriezer mag. En het restaurant vonden wij prima, in tegenstrwllong tot de recensies die vindbaar zijn, en wij neigen best sjiek te eten normaal.. bed is uitstekend, keuken ook. Omgeving prachtig, zet de klok een keer een uur voor zonsopgang en rijd naar het sallandse heuvelrug...je hoort de herten, ziet de nevel komen en gaan, geweldig! Faciliteiten terrein erg goed. Hondenvijver bijzonder leuk en mooi!

De douche mag echt wel groter, dat vond ik tegenvallen. En jongen het is 2018..zet een hoekbank neer in een 4L huisje, geen statische tandartswachtbank en 2 bijpassende stoelen. Zat echt voor geen meter. Te bedenken dat het goedkopere huisje wel die hoekbank heeft..vind ik echt heel raar. Je moet toch wat te zeuren hebben...nee verder prima!

Op en top vakantie

Jong gezin,
5-9-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Mooi netjes park met zeer vriendelijke medewerkers. Huisje 6B2 was schoon, goede bedden, genoeg privacy om het huisje, mooi tussen de bomen. Leuke speeltuin(en), binnen niet veel speelruimte. Zwembad was prima, lekker warm water. Lunch in restaurant was lekker. Niet gedineerd. Ruim assortiment in supermarktje. Heerlijk rustig op het park, ondanks drukke bezetting in zomervakantie. Technisch probleem in huisje werd snel opgelost. Minpuntje is dat je voor veel animatie moet bijbetalen. Heerlijke vakantie gehad op dit goed verzorgde park

Super gaan volgend jaar weer

helene vogelsang,
2-9-2018
  • Activiteiten8

Alles is gewoon zoals het hoort in park vriendelijk veel te doen alles netjes schoon

• Activiteiten8

Wij hebben genoten van het verblijf op Landel Twenhaarveld.Wij zaten in huisje 87.Wij waren er 14 dagen.Het huisje was schoon.De keuken had een inductie plaat en werkte goed.Even wennen als je gas bent gewent.Het huisje lag tussen de bomen.Regelmatig kregen wij bezoek van eekhoorns die soms over gras en terras liepen.Ook koolmeesjes landen op de terras stoelen buiten het huisje.Heerlijk genieten is dat als je buiten achter het huisje zit met een koppie koffie.Bollo was bijna elke dag bezig om de kinderen te vermaken.Op dit park lopen de sprookjes figuren tegen het lijf.Wie nog niet gelooft,zij bestaan echt op dit park.Wij hebben veel in het restaurant gegeten het eten is daar uitstekend en de service ook.Bij de snackbar is niet altijd goed personeel aanwezig die weten hoe de patat gebakken moet worden.Klachten genoeg gehoord.Pizza bakken kunnen ze wel.Het smaakte goed.Het zwembad is heerlijk vertoeven.Wij komen terug

Al heel vaak geweest. Ons favoriete park.

Willeke,
25-8-2018
  • Activiteiten8

Al vele jaren gaan wij naar dit park. Er liggen heel veel goede herinneringen in dit park. Het is knus, lekker groen, fijne medewerkers en de huisjes liggen mooi vrij. Het voelt elke keer een beetje als thuiskomen.

Wij gaan alleen niet zo vaak naar het restaurant. Laatst wel lekker geluncht maar avondeten is wisselend. Daar zou echt nog verbetering mogelijk zijn.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.