Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

8.2Fantastisch

• 7.7Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 8.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Tussen de bomen midden in de natuur in Holten vind je vakantiepark Landal Twenhaarsveld. Voor de kinderen zijn er veel speelgelegenheden zoals een overdekt zwembad, de Adventure Tower en een speelkasteel. Het vakantiepark ligt in de buurt van een weg en een treinspoor waardoor je overal makkelijk kunt komen. Gelegen tussen Deventer en Almelo.

799 reviews over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

• 9Armiva18-01-2020

Vriendelijk personeel en Ideaal voor de hond.

Weer een week op Twenhaarsveld geweest. Deze keer een 6CE bungalow. Fijne hoekbank. Helaas deed de sauna het niet. De td is erbij geweest en hem gemaakt. Maar toen ik er een dag later gebruik van wilde maken was hij na 2 uur nog niet warm. Gemeld bij de receptie en we kregen een tegemoetkoming voor ons volgende verblijf op het park. Eekhoorntjes rond de bungalow, altijd leuk. De hond bond de vijver en het strand weer geweldig. Hij wist nog waar dat was van de vorige keren. Restaurant viel wat tegen. Weinig keus. Het vlees werd gebracht, maar de patat en garnituur was nog niet klaar. Dat kwam na 10 minuten pas. Vlees was ondertussen al op omdat het anders koud werd. Was wat jammer. Vriendelijk personeel. Van de trein hadden we geen last. Zaten aan de andere kant van het park. Al met al een mooie week gehad. We komen zeker weer eens terug..

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    7F Heijmans19-09-2019

tegenvaller

mooie ligging. bungalow viel tegen.te klein zeker voor zes personen. ondanks renovatie nog veel oude elementen in bungalow,vooral sanitair,en keuken. was aanbieding. zou hier nooit de volle prijs voor betaald hebben.restaurant en frituur ook niet goed.restaurant weinig keus en te duur.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 9Donja17-09-2019

Komen zeker weer

We zijn hier eerder geweest , dat was goed bevallen. We kiezen dit park vooral voor de ligging en de hond. Bij aankomst kregen we bij de receptie melding van werkzaamheden bij de hondenvijver. En inderdaad toen we een dag later gingen kijken was hij uitgegraven en er was weer water. We hebben dus de hele week kunnen genieten met de hond. Personeel was allemaal vriendelijk. En we hebben kunnen genieten van de eekhoorntjes etc. Komen zeker weer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Wendy van der meij karsies05-09-2019

Prachtig leuk gezellig park

Park is super leuk en er is veel te doen. Zwembad is iets te klein maar mag de pret niet drukken, we hebben ook gezwommen in het buitenbad naast het vakantiepark...Wat heerlijk was. Voor honden is dit park ook erg leuk, veel wandelen en er is een grote hondenvijver om te zwemmen en spelen...deze was nu alleen even droog zowat door de hitte....overal honden douches. Accommodaties keuzes genoeg, en het ijs is mega lekker dat hebben we ook elke dag gehaald. Kortom top park en wij komen zekers terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jacob maarten Kramer24-08-2019

Super leuk mooi gelegen de huisjes en super leuk park voor de kids

• 6Eetgelegenheden

• 7CIF23-08-2019

Fijne week gehad!

Een fijn verblijf gehad! Een mooi groen park met voldoende faciliteiten. Vriendelijke medewerkers en een prachtig mooi huisje aan de rand van het park. In het restaurant gegeten, dit was minder succesvol, het vlees was erg droog. Dit aangegeven maar werd verder niks aan gedaan, geen coulance mogelijk. Voor vlees van ruim 20 euro mag je iets meer kwaliteit verwachten. Zwembad mooi schoon en voor jonge kinderen prima, maar wel erg klein. Huisje was mooi schoon en onderhoud prima. Bewegwijzering in park netjes en duidelijk. Overal vriendelijke medewerkers. Fijn dat de winkel hele ruime openingstijden had. Wij hebben een fijne week gehad. Animatie team was erg enthousiast en ook was er veel te doen, voor alle leeftijden wat wils.

• 5Eetgelegenheden

• 7Svdb23-08-2019

Leuk, maar tegenvallende animatie

Het park is heel leuk en het personeel is vriendelijk. De huisjes zijn goed en prima schoongemaakt en het zwembad is erg leuk. De animatie kan echter een stuk beter. Voor heel veel activiteiten moet een behoorlijk bedrag betaald worden en als er al iets gratis is zijn ze ronduit gierig. Dit is op andere parken toch echt beter geregeld. Verder merk je dat bepaalde leden van het animatieteam hun lievelingetjes hebben en is er een meisje dat beter een andere baan kan zoeken; werken met kinderen gaat haar niet goed af. Ondanks het tegenvallende animatieteam hebben wij een heel leuk verblijf gehad.

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 9Belinda17-08-2019

Super leuk en gezellig park

Super leuk park veel e doen voor de kinderen on niet te vergeten onze hond. Het park ligt in een bosrijke omgeving waardoor je veel privacy hebt bij de bungalow. Mensen zijn allemaal erg vriendelijk. Op het park kun je heerlijk met de hond wandelen, helaas stond de vijver bijna droog maar dat was ook wel te verwachten met de droogte. Wij zijn al een aantal keren op de park geweest en komen hier graag nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden

• 10Rien Nillesen15-08-2019

Geweldig mooi park en zo vriendelijk

Geweldig mooi paar waar genoeg te doen is en mooie omgeving en super vriendelijke mensen wie daar werken. Zagen ook dat er veel te doen is voor kinderen. En wij met onze honden hadden ook genoeg te doen. Dus je kunt je daar goed vermaken.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Beckers09-08-2019

Geweldig park, super animatie.

Midweek verbleven met 3 kinderen in de leeftijd van 11, 9 en 6 jaar. We verbleven in een 6 persoonshuisje Het huisje was helemaal prima, bedden prima geen doorgelegen matrassen. De medewerkers van de technische dienst, receptie en fun & entertainment waren super vriendelijk. Op het park is heel veel te doen. Fun & entertainment biedt voor iedereen genoeg (gratis) aanbod. Onze kinderen hebben aan van alles meegedaan. Jachtseizoen, bingo, voetbalwedstrijd, bonte avond. Genoeg te doen. De Discovery track op het park is een echte aanrader als ook de bowling aan. Zwembad is klein en voor grotere kinderen wat saai. Restaurant is prima, friture heeft super vriendelijk medewerkers en heerlijke friet. Kortom enorm genoten en jammer dat we niet langer konden blijven. Dikke pluim voor de entertainment! Enige minpunt is dat je moet betalen voor de WiFi. Dat vind ik in deze tijd echt niet meer kunnen. WiFi is net zo standaard als tv en een vaatwa

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

74 tips over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

• CIF, 23-08-2019

Hellendoorn is een leuk park in de buurt, ook het brandweermuseum was erg leuk! Wel klein dus in 1 uurtje weer klaar. Lekker gegeten bij de Biester in Holten. Ook de pizzeria in Holten, Odessa is een aanrader. In Voorst heb je een leuk pannenkoekenhuis met allerlei attracties voor jonge kinderen (ongeveer tot 9 jaar) erg leuk! Speelgoedmuseum in Deventer was ook een succes!

• tc de rijke-grootjans, 11-04-2019

de holterberg ,rijssen en het klavertje in holten kun je goedkoper eten dan op het park

• Jeanine Brok, 04-11-2013

Leuke plaatsen in de buurt. Boodschappen doen in Holten op de fiets is goed te doen.

17 vragen over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

• Johan Bruin, 09-05-2018

huisje 211

Hallo is er iemand bekent met huisje 211 deze hebben we geboekt voor deze zomer. Iets meer info is altijd lekker.

Bente04, 11-07-2018

Wij zitten er nu, zal ik voor u gaan kijken?

Pip, 11-05-2018

Hoi, type huisje is heel ruim. Geen bad. Wel inbouwschuurtje voor eventueel je fietsen. Heeft u ook kinderen? Ivm speeltuin. Wij zijn hier vorig jaar geweest. Bovenin her park zit echt een hele leuke speeltuin ( bij de kinderbugalows) waar kindjes rondjes kunnen fietsen ) schommels water en zand en spuitfontijn echt super!! Alleen wel om de 10 minuten een razende trein die langs dendert, beetje jammer. Je huisje 211 is wel een beetje afgelegen. En volgens mij ook niet veel uitzicht!

• sien, 06-09-2017

aangepast voor gehandicapten

hebben jullie ook een aangepast bed voor gehandicapten of een douche strechter voor gehandicapten zou fijn zijn als deze mensen ook mee kunnen met de familie

• Anne, 28-12-2016

Indoor

Op de website staat vermeld dat er in 2017 een indoorspeelplaats is: iemand hier al een foto van, of kan beschrijven hoe groot e.d. het is? Is het precies de afbeelding op de landal site, of is dat een fictief plaatje?

Vakantiepark info

• BBQToegestaan