Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Twenhaarsveld

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 822 reviews

• 8.2Activiteiten

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Tussen de bomen midden in de natuur in Holten vind je vakantiepark Landal Twenhaarsveld. Voor de kinderen zijn er veel speelgelegenheden zoals een overdekt zwembad, de Adventure Tower en een speelkasteel. Het vakantiepark ligt in de buurt van een weg en een treinspoor waardoor je overal makkelijk kunt komen. Gelegen tussen Deventer en Almelo.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

822 Reviews over Landal Twenhaarsveld

• 5Polletje31-12-2022

Huisje niet in vergelijking met de prijs

Park is erg mooi. We zijn hier al vaker geweest. Helaas nu voor de laatste keer. Het huisje valt val ellende uit elkaar. Bij de receptie wat zaken gemeld, maar het antwoord is “jammer, maar helaas kunnen wij er niets aan doen”. De bank is versleten. De vaatwasser piept en kraakt (lagen we wakker van, dus maar met de hand afwassen) ook het fineer van de vaatwasser laat los, tv werkt niet, open haard voert niet goed af en zo kunnen we nog even doorgaan. Voor ons was het verblijf er teleurstellend.

• 1Onderkomen
  • 8Elss30-08-2022

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op dit park. We zaten 2 weken op dit bosrijke park. Veel activiteiten voor de kids. Enthousiast fun en entertaimentteam. FIjn dat er een buitenbad naast het park zit. Huisje was prima en schoon bij aankomst. Helaas veel wespen aanwezig, maar door de zelfgemaakte wespenvanger en de ventilator konden we prima buiten zitten. Mooie omgeving , genoeg te doen. Wij hebben gefietst, met een fluisterboot gevaren, gewandeld, dorpen/steden bezocht etc.

• 8Onderkomen
  • 7Simon17-08-2022

Leuke park met veel activiteiten

Heel veel kinderactiviteiten, Prachtige speeltuin, Binnenzwembad was oke, Huis zelf was matig en simpel ingericht. Geen nespresso en geen airco, Mooie omgeving

• 9Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Manon12-08-2022

Landal vaste gast, maar wederom viel deze tegen.

Na een slechte ervaring twaalf jaar geleden vanwegen de omgeving, makkelijk een dagje Duitsland aandoen en het mooie park opzich nog een keer geboekt maar helaas viel het op een aantal punten weer tegen. Nu zat ik er in de zomer maar het deels enkele glas viel op. Kan echt niet meer! Ook liep ik tegen het zelfde aan als twaalf jaar geleden. De matrassen die ronduit slecht te noemen zijn. Herniaplank gekregen op verzoek van de receptie. Wespen overal op het park, in het restaurant en in je bungalow als je iets open zet. Overvolle vuilcontainers waardoor er flink wat naast wordt gegooid waar ook de wespen op af komen. Iets weggooien werd een uitdaging. Er lijkt niks aan gedaan te worden door b.v nesten te laten verwijderen. De schoonmaak liet ook te wensen over. Vaatwasser zat nog vol van de vorige huurders. Onze vakantie vervolgd op een ander park waar wel oog is voor het in toom proberen te houden van de hoeveelheid wespen dit jaar.

• 6Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 4Trouwe Landal bezoekers!14-03-2022

Geen gehoor na melding slechte ervaring 6B1

In 2021 verbleven wij in een bungalow waar we 1 avond en halve ochtend in de kou hebben gezeten omdat de ketel kapot was. We hebben een andere bungalow gekregen en mochten gratis een weekend terug komen. Wij zijn er afgelopen februari geweest en helaas; een kale, oude doorgezeten bank, geen lakenpakket, geen keukenpakket. Wederom excuses en er is een andere bank geplaatst. Wij hebben via een klachtenformulier deze bevindingen doorgeven en ook als reactie op de mail hoe ons verblijf was. Tot op heden hebben wij daar geen enkele terugkoppeling van ontvangen! Wat ons ergert is dat je ter compensatie een gratis weekend krijgt en er dan nog niet alles 100% is. Dit is het slechtste park van Landal en toe aan een flinke renovatie! Wij komen hier nooit meer een vinden het zeer slecht dat we vanuit Landal geen reactie hebben ontvangen!

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Jolanda01-03-2022

Genoten samen met honden en kind.

Mooi verblijf, heerlijk matras en topper op 2 persoonsbed. Huisje nr 56 hadden we. Was kinderhuisje. Erg leuk, netjes, alles aanwezig. Allemaal genoten inclusief honden. Lekker gefietst met ons zoontje in een gehuurde elektrische bakfiets. Een fiets zonder accu is niet mee te fietsen bij de holter erg. Dus gelukkig was dit een oplossing, maar jammer dat je niet een elektrische fiets met kinderzitje kan huren. Dus hou hier rekening mee. Fietsen huren met kinderen kan alleen zonder accu. Of die éne elektrische bakfiets kunnen huren. Erg vriendelijk personeel. Service gericht. Overal.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Ria20-02-2022

Mooi park, mooi voor honden

In februari een week in een hondenbungalow gezeten. Dit is 1 van onze favoriete parken en zijn er al meerdere keren geweest. Voor het eerst een hondenbungalow met omheinde tuin, ideaal voor onze blinde hond. Thuis wil hij niet in de mand, maar tot onze verbazing ging hij er hier wel in. Op het park een fijn losloop gebiedje en een zwemvijver met strand. Er zijn meestal wel honden waarmee gespeeld kan worden. De bungalow was schoon. De bank was wat beschadigd, maar dat heb je met honden. Personeel is vriendelijk. Je kon voor het zwemmen een tijdslot reserveren van 1 1/2 uur. Het zwembad was tot 20 uur open, maar de laatste tijd om te zwemmen is 17 uur. Dan kon je tot 20 uur in het zwembad blijven. Om 18.30 uur kon je niet nasr binnen. Vond ik vreemd, want wie blijft nu 3 uren in het zwembad? Het zwembad is niet groot en de bubbelbaden, banken etc deden het ook niet. Dit was het enige minpunt. Verder een fijn verblijf gehad.

• 9Onderkomen
  • 8Familie klein Herenbrink22-12-2021

3 hele leuke dagen.

We hadden een mooi 6 persoonshuisje,het eten was erg goed. We zijn zeer tevreden.

• 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Familie Rood24-10-2021

Leuk park!

Deze herfstvakantie bij Landal Twenhaarsveld geweest. Wat een leuk vriendelijk park! Erg genoten met onze kinderen van 4 en 5 jaar. Enthousiaste meiden en jongens bij de animatie. Huisje prima, kan schoner en blijft niet echt van deze tijd maar goed. Leuke brasserie en mooie speeltuin!

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Trudy van Huizen08-10-2021

Heerlijk rustig

Fijn verblijf gehad. Voor het eerst met hond op vakantie geweest en dat is uitstekend bevallen, mede door de hondvriendelijke voorzieningen op het park. Prachtige hondenzwemvijver, waar onze pup nog te jong voor was, maar wel een hele goede reden om nog eens terug te komen. Ook worden honden heel gastvrij ontvangen in de brasserie, waar het goed vertoeven was. Het huisje was prima, netjes en redelijk schoon . Bedden waren wat minder, maar dat is een persoonlijke kwestie. Badkamer was wat gedateerd, maar functioneerde prima. Goede douche. Ligging van de huisjes was heerlijk, met veel privacy. Wat ons betreft een aanrader, zeker met hond, en voor ons voor herhaling vatbaar als onze pup wat groter is.

• 7Onderkomen

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld info