Vakantiepark
8,2

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,4

Omschrijving
Tussen de bomen midden in de natuur in Holten vind je vakantiepark Landal Twenhaarsveld. Voor de kinderen zijn er veel speelgelegenheden zoals de Bollo Club, de indoorspeelplaats en de adventure tower. Het vakantiepark ligt in de buurt van een weg en een treinspoor waardoor je overal makkelijk kunt komen. Gelegen tussen Deventer en Almelo.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

776 reviews over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in het Nederlands

Weer genoten! Wel wat aandachtspunten.

D Fleuren,
11-3-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Voor de 3e keer naar Twenhaarsveld. En wederom genoten. De rust in dit park is ongekend: heerlijk. Ook zoveel dieren rondom het huisje: wow! Voor mensen zoals ons, uit de drukke stad, is dit echt bijzonder! Wakker worden met vogels :) Helaas het hele weekend slecht weer....hierdoor viel het ons wel op dat er bij slecht weer eigenlijk weinig te doen is voor de allerkleinste. Het indoor speelrek wordt dan snel bemand door erg grote kinderen: een jochie van nog geen 2 is dat iets te indrukwekkend. Wel weer staan kijken van de gastvrijheid op dit park! Werkelijk alle medewerkers verdienen een dikke 10! Wel voor de tweede keer een mindere ervaring bij de snackbar: rauwe friet en snacks. Ditmaal alles terug gebracht en naast de verontschuldigingen werd het geweldig goed opgelost. Ik denk, gezien dat het vaker wordt genoemd, dat dit wel een punt van aandacht is. Huisje wederom pico bello in orde. Al met al enorm genoten en gaan zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

10 punten!!

Patrick Meijer,
8-3-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad, medewerkers doen alles wat ze kunnen om je een onvergetelijke vakantie te geven. Het zwembad is aan de kleine kant, zeker in de drukke periode zou het wel eens erg druk kunnen zijn. Chloorgehalte aan de hoge kant, last van ogen en huid na een bezoek aan het zwembad. Ruim voldoende entertainment voor jongere kinderen, voor kinderen ouder dan een jaar of 12 is er, behalve het zwembad, weinig te beleven. Advies, pols eens of er behoefte is aan een all-in arrangement, bezoekers die hier gebruik van maken een polsbandje omdoen en onbeperkt eten en drinken (muv alcohol) in de eetgelegenheden. In de eetgelegenheden het assortiment vega/vegan uitbreiden, dat is nu niet of nauwelijks aanwezig. Fantastisch dat er overal voorzieningen zijn voor honden, ruimschoots voldoende plekken om afvalzakjes te pakken om achter je hond op te kunnen ruimen. Aub ook wat meer afvalbakken verspreid door het park om dit dan weg te gooien

Gereisd met vrienden in maart 2019

Prima park, voor hondenbezitters en vleeseters

Smit en Smit,
4-3-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prima park. Nette huisjes, vriendelijke mensen, leuke speeltuin voor de kinderen, leuke activiteiten. Het zwembad is niet groot, maar leuk en schoon. Het park is wel sterk gericht op hondenbezitters en vleeseters. Voor vegetariërs heeft het restaurant een zeer beperkte selectie (lees: groenten met dip en quiche). Wel staan er overal glazen vazen met hondenkoekjes, mocht je door voornoemde een lifestyle change overwegen ;) Maar zonder gekheid: fijne vakantie gehad en los van de explicietheid waarmee ze op een bepaalde doelgroep mikken, verder een prima park.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Landal Greenparks

Park fantastisch, snackbar nooit meer!

De jong,
21-2-2019
  • Onderkomen9

Huisje schoon mooi en park ook mooi.mooie omgeving. Helaas snackbar niet goed: de ene keer patat niet gaar; de volgende keer de betaalde kaassoufle niet meegeleverd.

Gereisd met partner in februari 2019

Heerlijk weekend gehad met ons gezin!

Jantine,
21-2-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Mooi park, veel te doen voor de kinderen, leuk zwembad (niet groot maar voor kleine kinderen prima), animatie was top. Grote speeltuin, vanaf het terras kun je een oogje in het zeil houden. Binnen is een kleine speelhoek, bij het restaurant. 1x gegeten bij het restaurant, kaart is simpel. Mag uitgebreider en een extra groente of salade maakt het meer 'af'. Wij zaten in een kinderbungalow, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Mooi park, zeer geschikt voor jonge kinderen

Henk Kommerie,
21-1-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Kwaliteit zoals je van een Landalpark mag verwachten. We verbleven in een zespersoonshuisje dat ook geschikt was voor met kinderen. Prima accommodatie, gelegen aan een speeltuintje. Op het park is er voldoende te doen voor als je jonge kinderen hebt. Met wat oudere kinderen is het wellicht wat aan de saaie kant (het zwembad is prima, maar zeer eenvoudig). Er wordt veel aandacht besteed aan dierenwelzijn (met o.a. vogelhuisjes, insectenhotels etc) en dat vind ik een groot pluspunt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Buitengewoon

Sharon,
16-12-2018
  • Activiteiten8

Wat een heerlijk park! Mooie bungalow, gezellig personeel en genoeg te doen voor de kinderen. Van de trein helemaal geen last gehad en het entertainment team was juist super attent natuurlijk gaat het hier om een weekend in december maar zelfs de papa's mochten een glittertattoo omdat er wat tijd over was.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Mooi park, mooie omgeving

Fam. de Lange,
1-12-2018
  • Activiteiten8

Het openlucht gemeente zwembad dat ernaast ligt is een grote plus in de zomer. Wat een speelplezier voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Geweldige vakantie!

Aafke de Vries-Scheltens,
24-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

We hebben hier een hele fijne vakantie gehad!

Heerlijk gezwommen in het zwembad, een heel mooi net schoon verwarmd binnenbad. Enorm luxe in dit op het park te hebben. Enige minpuntje is dat bubbels en sproeier zonder waarschuwing aan gaan waardoor we twee keer verrast werden en onze baby zich een ongeluk schrok.

De geitjes en kippen waren ook een groot succes.

Bij aankomst kregen we een kinderhuisje, omdat we in een rustige periode waren denk ik. En heel mooi net huisje, wel iets meer gericht op wat oudere kinderen, met stapelbedden en spelletjes. Onze baby had daar niet zo veel aan. Wel heel fijn een babykamer met commode. Voor kruipende babies is de woonkamer niet echt heel veilig dus dat was opletten geblazen.

Wij hadden huisje 75 met een prima ligging. Ik zou niet dichter bij het spoor willen zitten.

Al met al een super park en we komen hier zeker terug als de kleine wat groter is zodat hij ook in de mooie speeltuin kan spelen!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Prachtig park!

Marjan,
7-11-2018
  • Activiteiten8

We zijn nu tweemaal op Landal Twenhaarsveld geweest en waarschijnlijk gaan we er nog wel een keertje naartoe. Prachtig park. Wij hebben tweemaal in een huisje 6B2 gezeten, nr. 338 en 220. Beiden geen last gehad van de trein. Die loopt wel vlak langs het park, dus als je huisje daar dichterbij gelegen is, hoor je die wel goed. De eekhoorntjes en vogeltjes kun je mooi bekijken vanuit je huisje.

Huisjes zijn mooi ingericht en ook goed schoongemaakt. Wij vonden het huisje best ruim met twee volwassenen en twee kinderen. Ook technische dienst kwam snel toen afvoer verstopt zat.

Op het park is animatie, maar je moet hier wel vaak extra voor betalen per activiteit. Ze doen het wel leuk. Er is ook een speeltuin en zwembad aanwezig. Snackbar vonden wij erg duur voor de porties die je kreeg. Er is een parkwinkel, maar ook de AH of COOP in Holten is goed te doen (met de auto). In de omgeving ook leuke dingen te doen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.