Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld
8,4

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

761 reviews over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in het Nederlands

Fijne vakantie op dit verzorgde park!

Jansen
15-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prima verblijf gehad op dit kind- en hondvriendelijke park dat keurig wordt onderhouden. Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers. De bungalow was niet in alle opzichten nieuw, maar zonder meer goed schoon. Veel en leuke activiteiten voor kinderen; speeltuintjes in overvloed en een enthousiast animatieteam.

Niet alleen voor kinderen veel te doen, maar ook de hond is meer dan welkom. Er zijn zelfs verschillende faciliteiten voor de hond! Waaronder een zwemvijver en meerdere hondendouches.

Als er een minpunt te noemen is dan is dat het zwembad; niet op alle momenten heel schoon en er is geen toezicht. Hierdoor ontstaan er voor jonge kinderen soms gevaarlijke situaties.

Leuk voor herhaling vatbaar

Nva
29-7-2018
  • Onderkomen7

Super leuk park voor kinderen!

Mooie huisjes 6b2(204) ligt op paar minuten lopen maar wel rustig! Parkeerplaats vlakbij.

Huisje heeft zomers de zon helaas wel volop het huis staan maar ochtends bij ontbijt en avonds komt de zon lekker op tussen de bomen. Dus lekker buiten eten!

Glijbaan en zandbak voor de deur, ideaal

Privacy voor alle huisjes!

Huisje goed en best ruim, enkel zithoek mag wat groter en mss extra stoel nog.

Park is autovrij zeggen ze maar helaas staan er veel auto’s gewoon bij de huisjes

Animatie prima, jammer bollo huisje niet vooraan bij receptie staat.

Brasserie is met eten best prima. Bediening kan alerter zijn.

Binnenspeeltuintje naast bowling baan is klein maar voor even goed.

Zwembad is mooi! Evt ook buiten zonnen kan daar.

Buitenzwembad ideaal bij warm weer

Een leuk park met alle gemak voorzien.

Van Stiphout
22-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Leuk kinderpark en huisjes. Activiteiten waren er voldoende. Het gemeentelijk zwembad is een echte toevoeging voor de zomermaanden. Entree is €3,50 pp. De bediening in het horeca gedeelte heeft de traagheid van een slak. Deze mensen zijn echt blind en laten hun klanten onnodig lang wachten voor het afruimen van de tafels, het opnemen van de bestelling en het serveren van bestellingen. Op dit vlak zou een goede manager veel verbetering voor beide partijen kunnen betekenen.

Mooi park voor kinderen

Jolanda
15-7-2018
  • Onderkomen8

Erg mooi park. Zeer nette huisjes simpel maar schoon. Wij hadden geluk en zaten vlak bij de grote speeltuin erg fijn met kleine kinderen. Op het hele park zijn kleine speeltuinen. 1 opmerking het gloor gebruik in het zwembad was wel erg veel en heftig voor de ogen en huid. Verder mooi park wij komen zeker terug.

Mooi park. Ideaal voor de hond.

Armiva
8-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi Park. Wij hadden een 6b2 bungalow. Ruime bungalow. Maar voor 6 personen is de zithoek wel wat aan de kleine kant. Bungalow was schoon. Van 1 stoel van de eethoek was het leer erg beschadigd.

De hondenvijver met strand en het losloopgebiedje was erg leuk voor de hond. Personeel is vriendelijk. We hadden wel wat negatieve ervaringen met het restaurant. Zo serveerden ze lauwe cola zonder koolzuur. Toen wij dat zeiden zei ze dat dat bekend was, omdat de installatie kapot was. Dan verkoop je dat toch niet? We moesten er wel gewoon voor betalen. De volgende dag zaten we op het terras. Ze vroeg of we nog iets wilde drinken. Doe nog maar een koffie en rivella. En vervolgens werd er niks geserveerd. Toen maar betaald. Er waren 3 tafeltjes bezet. Druk was het dus niet. Maar een half uur wachten op een bestelling en dan nog niks krijgen is niet erg klantvriendelijk.

Al met al toch een mooie midweek gehad.

De natuur was prachtig met veel rododendrons

Riekie Sinnema
  • Onderkomen9

Er was een heel leuk honden strand.En de Landal huisjes zijn altijd erg goed.

Wij komen zeker terug bij Landal.

Fransje
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een fijn park in een prachtige omgeving. Heerlijk fietsen en onthaasten.

Een fijne bungalow, lekker ruim met alles erop en eraan zoals we van Landal gewend zijn. Om de bungalow een ruime tuin, met zon en zonder. Voor de kindjes heel veel speelgelegenheid

Oh ja, en als het even mee zit krijg je er ook nog mooi weer bij.

Mooi park.

Willie
  • Onderkomen10

De zwemvijver voor de hond vond ik ideaal.

Wij komen hier al jaren.

Claudia van Eck
12-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Landal Twenhaarsveld voelt iedere keer weer als thuiskomen in "ons 2e thuis". Wij komen hier al zolang als onze honden leven en dat is inmiddels alweer 6 jaar. Verschillende accomodaties van binnen gezien waarvan de 1 beter is dan de ander. Daar ontkom je niet aan. Waar wij het meest tevreden over waren in al die jaren is het hondenhuisje. Hiervoor moet je wel ruim op tijd boeken anders vis je achter het net. Daarnaast zijn de boerderij huisjes een aanrader. Maar alle jaren samengevat: fijn verblijf, even alles vergeten, genieten met onze honden, urenlange wandelingen, meedenkend en vriendelijk personeel. Een minpunt is denk ik voor velen de trein. Maar na al die jaren hier op vakantie gaan is het meer een gemoedelijk geluid geworden dat bij het park hoort.

Mooi, groen park

Familie Coomans
5-5-2018
  • Onderkomen9

Mooi park, liggend in midden van de natuur. Er zijn veel kleine speelplekjes en natuurlijk grote speeltuin en zwembad. Vooral de 6 persoons boerderij bungalow aan de rand van het park liggen prachtig.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld scoort een 8.4 uit 10 op basis van 760 reviews.