Vakantiepark Landal Twenhaarsveld

Vakantiepark Landal Twenhaarsveld
8,4

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Twenhaarsveld voor je op een rij gezet:

764 reviews over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in het Nederlands

Met jonge kinderen

Herhaling zal er zeker komen!

Maaike de Geus
20-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Huisje 322 Ligging: N-weg te horen, niet storend, trein soms in avond, meer niet. Erg rustig, lekker achteraf. Service echt goed, als je met hond met vers vlees dieet komt, dat het bij hen in de vriezer mag. En het restaurant vonden wij prima, in tegenstrwllong tot de recensies die vindbaar zijn, en wij neigen best sjiek te eten normaal.. bed is uitstekend, keuken ook. Omgeving prachtig, zet de klok een keer een uur voor zonsopgang en rijd naar het sallandse heuvelrug...je hoort de herten, ziet de nevel komen en gaan, geweldig! Faciliteiten terrein erg goed. Hondenvijver bijzonder leuk en mooi!

De douche mag echt wel groter, dat vond ik tegenvallen. En jongen het is 2018..zet een hoekbank neer in een 4L huisje, geen statische tandartswachtbank en 2 bijpassende stoelen. Zat echt voor geen meter. Te bedenken dat het goedkopere huisje wel die hoekbank heeft..vind ik echt heel raar. Je moet toch wat te zeuren hebben...nee verder prima!

Op en top vakantie

Jong gezin
5-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi netjes park met zeer vriendelijke medewerkers. Huisje 6B2 was schoon, goede bedden, genoeg privacy om het huisje, mooi tussen de bomen. Leuke speeltuin(en), binnen niet veel speelruimte. Zwembad was prima, lekker warm water. Lunch in restaurant was lekker. Niet gedineerd. Ruim assortiment in supermarktje. Heerlijk rustig op het park, ondanks drukke bezetting in zomervakantie. Technisch probleem in huisje werd snel opgelost. Minpuntje is dat je voor veel animatie moet bijbetalen. Heerlijke vakantie gehad op dit goed verzorgde park

Super gaan volgend jaar weer

helene vogelsang
2-9-2018
  • Onderkomen9

Alles is gewoon zoals het hoort in park vriendelijk veel te doen alles netjes schoon

• Onderkomen9

Wij hebben genoten van het verblijf op Landel Twenhaarveld.Wij zaten in huisje 87.Wij waren er 14 dagen.Het huisje was schoon.De keuken had een inductie plaat en werkte goed.Even wennen als je gas bent gewent.Het huisje lag tussen de bomen.Regelmatig kregen wij bezoek van eekhoorns die soms over gras en terras liepen.Ook koolmeesjes landen op de terras stoelen buiten het huisje.Heerlijk genieten is dat als je buiten achter het huisje zit met een koppie koffie.Bollo was bijna elke dag bezig om de kinderen te vermaken.Op dit park lopen de sprookjes figuren tegen het lijf.Wie nog niet gelooft,zij bestaan echt op dit park.Wij hebben veel in het restaurant gegeten het eten is daar uitstekend en de service ook.Bij de snackbar is niet altijd goed personeel aanwezig die weten hoe de patat gebakken moet worden.Klachten genoeg gehoord.Pizza bakken kunnen ze wel.Het smaakte goed.Het zwembad is heerlijk vertoeven.Wij komen terug

Al heel vaak geweest. Ons favoriete park.

Willeke
25-8-2018
  • Onderkomen9

Al vele jaren gaan wij naar dit park. Er liggen heel veel goede herinneringen in dit park. Het is knus, lekker groen, fijne medewerkers en de huisjes liggen mooi vrij. Het voelt elke keer een beetje als thuiskomen.

Wij gaan alleen niet zo vaak naar het restaurant. Laatst wel lekker geluncht maar avondeten is wisselend. Daar zou echt nog verbetering mogelijk zijn.

Fijne vakantie op dit verzorgde park!

Jansen
15-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prima verblijf gehad op dit kind- en hondvriendelijke park dat keurig wordt onderhouden. Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers. De bungalow was niet in alle opzichten nieuw, maar zonder meer goed schoon. Veel en leuke activiteiten voor kinderen; speeltuintjes in overvloed en een enthousiast animatieteam.

Niet alleen voor kinderen veel te doen, maar ook de hond is meer dan welkom. Er zijn zelfs verschillende faciliteiten voor de hond! Waaronder een zwemvijver en meerdere hondendouches.

Als er een minpunt te noemen is dan is dat het zwembad; niet op alle momenten heel schoon en er is geen toezicht. Hierdoor ontstaan er voor jonge kinderen soms gevaarlijke situaties.

Leuk voor herhaling vatbaar

Nva
29-7-2018
  • Onderkomen7

Super leuk park voor kinderen!

Mooie huisjes 6b2(204) ligt op paar minuten lopen maar wel rustig! Parkeerplaats vlakbij.

Huisje heeft zomers de zon helaas wel volop het huis staan maar ochtends bij ontbijt en avonds komt de zon lekker op tussen de bomen. Dus lekker buiten eten!

Glijbaan en zandbak voor de deur, ideaal

Privacy voor alle huisjes!

Huisje goed en best ruim, enkel zithoek mag wat groter en mss extra stoel nog.

Park is autovrij zeggen ze maar helaas staan er veel auto’s gewoon bij de huisjes

Animatie prima, jammer bollo huisje niet vooraan bij receptie staat.

Brasserie is met eten best prima. Bediening kan alerter zijn.

Binnenspeeltuintje naast bowling baan is klein maar voor even goed.

Zwembad is mooi! Evt ook buiten zonnen kan daar.

Buitenzwembad ideaal bij warm weer

Een leuk park met alle gemak voorzien.

Van Stiphout
22-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Leuk kinderpark en huisjes. Activiteiten waren er voldoende. Het gemeentelijk zwembad is een echte toevoeging voor de zomermaanden. Entree is €3,50 pp. De bediening in het horeca gedeelte heeft de traagheid van een slak. Deze mensen zijn echt blind en laten hun klanten onnodig lang wachten voor het afruimen van de tafels, het opnemen van de bestelling en het serveren van bestellingen. Op dit vlak zou een goede manager veel verbetering voor beide partijen kunnen betekenen.

Mooi park voor kinderen

Jolanda
15-7-2018
  • Onderkomen8

Erg mooi park. Zeer nette huisjes simpel maar schoon. Wij hadden geluk en zaten vlak bij de grote speeltuin erg fijn met kleine kinderen. Op het hele park zijn kleine speeltuinen. 1 opmerking het gloor gebruik in het zwembad was wel erg veel en heftig voor de ogen en huid. Verder mooi park wij komen zeker terug.

Mooi park. Ideaal voor de hond.

Armiva
8-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi Park. Wij hadden een 6b2 bungalow. Ruime bungalow. Maar voor 6 personen is de zithoek wel wat aan de kleine kant. Bungalow was schoon. Van 1 stoel van de eethoek was het leer erg beschadigd.

De hondenvijver met strand en het losloopgebiedje was erg leuk voor de hond. Personeel is vriendelijk. We hadden wel wat negatieve ervaringen met het restaurant. Zo serveerden ze lauwe cola zonder koolzuur. Toen wij dat zeiden zei ze dat dat bekend was, omdat de installatie kapot was. Dan verkoop je dat toch niet? We moesten er wel gewoon voor betalen. De volgende dag zaten we op het terras. Ze vroeg of we nog iets wilde drinken. Doe nog maar een koffie en rivella. En vervolgens werd er niks geserveerd. Toen maar betaald. Er waren 3 tafeltjes bezet. Druk was het dus niet. Maar een half uur wachten op een bestelling en dan nog niks krijgen is niet erg klantvriendelijk.

Al met al toch een mooie midweek gehad.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Twenhaarsveld in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Twenhaarsveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.