Géén boekingskosten

Vakantiepark Hof van Salland

NederlandOverijsselHellendoorn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Hof van Salland voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 935 reviews

• 9.3Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Hof van Salland (Hellendoorn) is een luxe vakantiepark met een hartelijke receptie en een goed restaurant. De huizen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Het park beschikt wel over een mooi buitenzwembad, maar er is geen animatie. In de buurt is gelukkig veel te doen, zoals wandelen en fietsen in de natuur of naar Avonturenpark Hellendoorn.

Contact

935 Reviews over Hof van Salland

• 9Ronald Koomen16-09-2022

Gewoon fantastisch

Van 3 tm 12 september voor de 2x dit jaar op dit vriendelijke park in een 2 persoons wellness huisje verbleven. Heerlijk kunnen relaxen onder de douche met de sunshoer en in de natte sauna. Genieten van de zon en zonsondergang op je prive terras bij het huisje. Zelf koken in de keuken die van alle gemakken is voorzien maar ook uiteten geweest in het restaurant de Hazelaar waar je heerlijk verwend wordt. Het nieuwe zwembad en tuin zijn een aanwinst en nu maar wachten op de binnen relax ruimten en bar, die hopelijk eind dit jaar worden opgeleverd. Zeker een reden om snel terug te komen. Het park ligt in een rustige omgeving en perfect om de Sallandse heuvel rug te voet, per fiets of met de auto te ontdekken. Voor een praatje met het vriendelijke personeel is altijd tijd.Je wordt hier echt verwend.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Tonino12-09-2022

Heerlijke vakantie bestemming

Prima verblijf, mooie bungalows. Niets te klagen, dus ik volg de rest: dikke tien.

• 10Ton van Oeveren09-09-2022

Heerlijke vakantieverblijf

Wederom een heerlijke vakantie in een prachtige bungalow aan het beleven. Prettig personeel dat klaar staat als het nodig is. Perfect gegeten in het mooie restaurant, enorm gezellige sfeer. We komen hier vaker naar volle tevredenheid en hopen hier ook nog vaker te mogen komen.....

• 10Paulus05-09-2022

prachtige accomodatie en zwembad

Erg genoten van de rust, privacy, comfort van het huisje en het volledig gerenoveerde zwembad met de mooie ligweide.

• 9Irene lagrand04-09-2022

Fantastisch park prachtige villa's

Fantastisch park inmiddels vd 8ste keer hier dat zegt genoeg nu op uitnodiging van onze dochter en schoonzoon en hun baby van 8 maanden wederom was het geweldig als er ook maar iets mankeert hoe klein ook wordt dit op zeer korte termijn opgelost altijd even keurig en vriendelijk. Prachtige villa hele mooie ligging het was weer volop genieten!!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Stephanie Put-Lagrand04-09-2022

Weer een fantastisch verblijf ! Luxe en wellness

Inmiddels zijn we hier vanaf 2020 al zeker 7x geweest en niet voor niets. Dit jaar voor het eerst met onze kleine man van 8 maanden. Een oase van rust als onze kleine sliep konden papa en mama heerlijk genieten van de luxe welness in de woning een wijntje en het fenomenale uitzicht over de landerijen. Als iets tijdens het verblijf niet naar je zin is wordt dit meteen opgelost bij melding, Anders dan andere parken kan je hier zelfs in de nacht een melding maken als dit nodig mocht zijn en wordt het direct opgepakt. Het eten in restaurant de hazelaer was weer fantastisch met gastvrouw Riekie die alle gasten in de gaten houdt en voorziet van de luxe die dit park te bieden heeft en onze serveerster Ellen die het je in niets laat ontbreken. De villa was ook weer geweldig aan de rand van het park met uitzicht op een geweldige zonsondergang. Dat is heerlijk tijdens het wakker worden met een bak koffie en in de avond met een wijntje.

• 5M.29-08-2022

Enorme tegenvaller

Na alle super positieve reviews waren we om. Dit was de plek waar we in rust zouden konden opladen. Helaas, alles viel zo tegen dat we zelfs eerder weg zijn gegaan.

Waar we tegenaan liepen: *De douchebak aan de buitenkant was smerig, aan de binnenkant zat schimmel op de kitranden. *Uit de luchtgaten van het bubbelbad kwam (3x geprobeerd) zwarte troep en het stonk naar rioollucht zodra deze werd aangezet. *Het water waarmee het bad vulde was gelig.

Douche beneden is niet geschikt voor minder validen ivm bad/douche ineen. Trap op naar de douche ging niet, dus moeders kon zich alleen maar gewassen.

Bar slechte wifi, alleen in de toilet goed bereik.

De rust die wordt geadverteerd absoluut niet ervaren. Erg drukke weg met auto’s en tractoren die bij het passeren van elkaar over ribbels heen rijden.

30-35 graden overdag is het niet te doen om boven te slapen zonder ventilator of airco. Beide niet aanwezig.

• 4Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Patricia, Eigenaar, 02-09-2022

Dank voor het schrijven van uw beoordeling, we betreuren dat uw verblijf niet naar wens is geweest. We herkennen ons eigenlijk niet geheel in uw opmerkingen. Helaas heeft u dit tijdens uw verblijf niet kenbaar gemaakt waardoor wij geen gelegenheid hebben gehad om naar oplossingen te zoeken. Wilt u telefonisch contact met ons opnemen om het een en ander te bespreken? te kijken of we het tijdens een mogelijk volgend verblijf helemaal goed kunnen maken? Zo hebben we bijvoorbeeld Wellness Lodges die juist heel erg geschikt zijn voor mensen met een verminderde fysieke gesteldheid, zeer rustig gelegen zijn en voorzien zijn van airco. Wellicht mogen wij u een voorstel doen voor een volgend verblijf? U kunt dan zelf beleven dat de goede reviews gebaseerd zijn op daadwerkelijke ervaringen.

• 10De heer en mevrouw Lantink17-08-2022

Een gezellig verblijf.

Heerlijk, en min punten zijn er niet.

• 10Alex16-08-2022

Een geel aangenaam verblijf in een luxe villa

Zeer ruime kavels en luxe villa. Wij zaten in een Wellness XL voor 4 personen, voorzien van alle gemakken. Er waren voldoende kinderen op het park waar onze kids fijn mee speelden.

• 8Mariska05-08-2022

Klein en net vakantiepark

Leuk, luxe huisje met goede isolatie en faciliteiten. Het tweepersoonshuisje is niet geschikt voor minder validen. Er is op de vide ook geen kledingkast aanwezig. Op het park is een restaurant aanwezig maar geen winkel. Dus je hebt echt een auto nodig voor boodschappen. Op het park is verder niet veel te doen. Er is een buitenbad en tennisbaan. Dus een auto is nodig om de omgeving te verkennen. Het park ziet er netjes en verzorgd uit.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen