Vakantiepark Hof van Salland

Contact

750 reviews over Vakantiepark Hof van Salland

• 10Monic17-01-2020

Zeker een aanrader!

Voor de derde keer verbleven in Hof van Salland. We komen niet voor niets terug. Dit jonge park heeft mooie ruime huizen, waar er nog een aantal gebouwd worden (wij hadden hier geen last van) Wij zaten in een 4-persoons wellness huisje. Lekkere sauna en sunshower. Verder alles compleet met vaatwasser en wasmachine. Mede dankzij de vriendelijke gastvrouw, Riekie, weer een heerlijke week gehad. We gaan volgend jaar zeker weer.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Ed Thea09-01-2020

TOP, GEWELDIG,GRANDIOOS.

Geweldig park,mooie omgeving,alles was weer top verzorgd.

• 8Activiteiten

• 8Jeannette Schotanus04-01-2020

Zeer luxe villa

Luxe villa's. Met alle luxe wat je kan verwachten. Sauna, sun-shower, gashaard en vloerverwarming. Als je een villa aan de buitenrand hebt, heb je vrij uitzicht. Heb je een huis midden op het park heb je wat minder privacy doordat de begroeiing laag is.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 10Edwin03-01-2020

Vuurwerkvrij 🎉

Voor de 5de x zo genoten met de kids en onze bange hond!Na vele parken bezocht te hebben is dit echt de meest vuurwerk vrije!Zo onterecht de recentie hiervoor...want op het park steekt men geen rotje af.Om 12 uur hoor je max 20 min legaal vuurwerk op de weg voor het park.Karbiet schieten doen ze in het dorp en daarom heen.Maar dat zijn echt doffe klappen vergeleken bij echt vuurwerk.Gelijk voor volgend jaar geboekt.Dank voor het fijne verblijf (ook namens de hond!)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    8Bram Kroon31-12-2019

Niet meer met oud en nieuw andere tijd top

Let op ! Als je hier heen gaat om met een bange hond oud en nieuw te vieren.Wees gewaarschuwd ! Het park is dan misschien wel vuurwerk vrij maar in de omgeving is het carbit schieten de nationale volkssport dit begint al 2 dgm vtv voren en van smirfebs vroeg tot s avonds laat non stop.Dus park is prima,receptie prima restaurant prima.maar gebruik de angst van mensen c.q honden niet als verdienmodel om je park vol te krijgen en wees eerlijk over de omgeving.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 10Ton31-12-2019

Fantastisch park waar je steeds weer terugkomt.

Het is een fantastisch, kleinschalig (vuurwerkvrij) park, waar kwaliteit en sfeer hoog in het vaandel staan. De luxe villa's, die in saksische stijl zijn opgetrokken, zijn modern, perfect afgewerkt en van alle gemakken voorzien. Veel privacy en ruimte rondom de villa. Mooi buitenzwembad met faciliteiten en speeltoestellen voor kinderen. Vanuit het park veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen. Het restuarant "De Haezelaar" op het park biedt uitstekende gerechten, voor redelijke prijzen. De bediening is er vriendelijk en gastvrij. Ook prima afhaalmaaltijden zijn mogelijk. Kort samengevat: Een uitstekende plek om vakantie te vieren!!

• 8Activiteiten

• 9Karin Veerman31-12-2019

Een park met gastvrijheid, rust en een luxe woning

De gastvrijheid, de rust en de luxe in de woningen. Dit is zoals vakantie hoort te zijn. Een gastvrouw die begrijpt hoe gasten behandeld willen worden. Personeel die het begrijpt, heerlijk eten, goede bediening. Je hoeft maar te vragen en het wordt geregeld. De woningen zijn super, ruim, licht en luxe. Alles is aanwezig. Hazen in je achtertuin, eekhoorns en wij hebben ook ezels. De rust is zalig.

• 7Activiteiten

• 10Gerard31-12-2019

Fantastische service, schitterende huisjes, nog betere ligging. Kortom, een geweldige ervaring. We komen hier geregeld, maar we blijven onder de indruk! Ga zo door mensen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Anita Hickendorff31-12-2019

Een fantastisch vakantiepark!

Een fijn rustig vuurwerkvrij (!) park met luxe villa's, zwembad en geweldig restaurant. Hier moet je gewoon een keer geweest zijn! Aanrader.

• 10Sanne31-12-2019

Heerlijk ontspannen in een mooie en luxe omgeving!

Een kleinschalig park in een prachtige omgeving. Voor ieder wat wils, rust, natuur of activiteiten. Alles is in de omgeving. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en de service is ontzettend goed. Bij vragen of voor service wordt er direct gereageerd en gehandeld. Absoluut een buitencategorie als je het vergelijkt met andere vakantieparken. Wij waren er in het najaar voor de eerste keer en gelijk besloten te boeken voor eind december. Het restaurant zit mooi gepositioneerd op het park, erg leuk vonden wij de fondue en ontbijtservice. Het restaurant is ook overdag open voor een hapje en drankje. Top!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

42 tips over Vakantiepark Hof van Salland

• Anneke_vanoeveren, 04-06-2014

Bestel eens een ontbijt, echt geweldig!!!

• F. Schoenman, 04-04-2014

Ontvangst door het personeel was hartelijk. Ook het restaurant is klasse. Eten is bijzonder goed complimenten aan de Kok. Een welnessvilla is zonder meer een goede aanrader.

• Barbara Battes, 27-03-2014

Het restaurant is zeer aan te bevelen. Goed verzorgde en smakelijke maaltijden opgediend met een lach en een grapje.

9 vragen over Vakantiepark Hof van Salland

• Sandra, 05-11-2014

Afhaken van Hogenboom Vakantieparken

Kan iemand mij vertellen waarom Hogenboom Vakantieparken het mooie Hof van Salland niet meer in de verhuur heeft? Zij geven zelf als, voor mij, onbevredigend antwoord "Het is gebruikelijk dat er in de reiswereld af en toe van parken wordt gewisseld." Als ik dan alle positieve reacties lees op de site van Zoover, krijg ik het gevoel dat er iets anders aan de hand moet zijn. Een park waar zoveel enthousiaste reactie op komen, laat je niet zomaar vallen! Ik hoop dat iemand een beter antwoord voor mij heeft

Receptie Hof van Salland, 06-11-2014

Beste Sandra,

Het is niet zo dat Hogenboom vakantieparken ons heeft laten vallen. Een verschil van inzicht heeft ons doen besluiten met andere partners verder te gaan. U kunt boeken op o.a. www.hofvansalland.com, onze geheel vernieuwde website.

Mocht u nog vragen hebben of meer informatie wensen bel of mail ons gerust. E: [email protected] T: 0572 33 13 77

Met vriendelijke groet, Receptie Hof van Salland

• Fam Koopman, 22-05-2014

Inrichting huisjes

Wie heeft er ervaring met huisjenr 55 of 56? Ligging , inrichting.

Yvonne, 25-07-2014

Huisje 55 perfect. Luxe, mooie, rustige ligging, met uitzicht op de weilanden. Hele dag zon. Goede tuinset en parasol. Super bedden, heerlijke sauna. Niets dan lof!

• Hilde, 24-10-2013

Kindvriendelijk?

Kan je op Hof van Salland kindvriendelijke huisjes boeken? ( met onderandere traphekjes en kinderstoelen)

van hest, 11-01-2014

er is een traphekje aanwezig, de woningen zijn ruim en mooi, wel erg gehorig. Op het park zelf (zeker in de winter) is er zeer weinig te beleven, enkel één speelelement, in de zomer een klein recht toe, recht aan zwembad. In de bungalow (nr 22) wel dvd's en gezelschapsspelen voor grotere kinderen aanwezig, in de berging stond ook een soort babyschommel voor buiten

Anouk Voortman, 26-10-2013

Ja zeker kan dat.