Camping Familiecamping De Belten ****

Weer vandaag6°-4°

282 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

We gaan zeker nog eens!

Fam. Koetsier, 22-10-2017

We waren met onze kleinkinderen kamperen.

Er waren niet veel caravans, hier en daar een.

Heerlijk rustig in het zwembad.

Leuke animatie...vooral het hutten bouwen!!🎉

Onze kleinzoon van 7 jaar vraagt steeds: wanneer gaan we weer naar die camping?

Mooi schoon sanitair.

Leuke speeltoestellen.

Bertine van Putten, 22-10-2017

Dit park is gelegen in een gebied met meerdere campings. Hierdoor kom je gelijk in de vakantiestemming. De camping biedt vooral veel tegemoetkomingen voor kinderen. Er is een super mooi zwembad voor jonge kinderen(baby's) waarin ze lekker kunnen ravotten. Naast dit zwembad is er ook nog een binnenzwembad waar je o.a. baantjes kunt trekken. Zwembad nummer drie is het buitenzwembad. Dit is een zwembad(inclusief glijbaan) voor het hele gezin. Met onze baby hebben wij voornamelijk gebruik gemaakt van het jungelbaby-/kinderzwembad binnen. Het park is ruim opgezet en op elk veltje staat een speeltoetstel. Daarnaast is er ook nog een grote speeltuin met o.a. een springkussen en is er een animatieteam die elke dag leuke activiteiten organiseert. Kinderen maken hierdoor snel vriendjes. Naast dit alles biedt de camping nog veel faciliteiten zoals een restaurant met terras, snackbar en zwemvijver en bevindt zich dichtbij nog een leuke klimheuvel in een bosrijke omgeving. In juni hadden wij gelukkig geen last van wachtrijen voor de douches en was het sanitair schoon. Kortom wij hebben een super mooi weekend gehad en hopen aankomend jaar weer te komen.

Super fijne vakantie gehad

Fam. De Win, 22-10-2017

Mooi verzorgde camping, met heel veel groen en speelruimte binnen en buiten. Zwembad was verzorgd en leuk, maar niet heel groot. Veel en fijne animatie. Verzorgd sanitair. Klein winkeltje, maar juist wat je nodig hebt, er zijn supermarkten genoeg in de buurt. Gezellig restaurant met héél lekkere Belten-burgers !!! Mooie omgeving, veel gefietst. Klein en groot hebben weeral genoten in het mooie Nederland.

Kinderen happy, wij happy!!

Regina, 21-10-2017

Fantastisch zwembad! Leuk kindersanitair, mooie ruime kampeerplekken, binnen speelruimte voor de kinderen! Paar keer geweest en de kinderen vonden het geweldig!

Wij gaan er voor

Fam Vd berg, 21-10-2017

We staan al jaren op de camping met een stacaravan,naar een hevig verval wordt alles nu weer opgeknapt.

Zo blij mee.Een volle druk goed draaiende camping hebben ze verdiend.

Alles wordt alleen maar beter en netter.

Wij zeggen kom het zelf bekijken!

Wij snappen dat de camping nu vooral voor hoogseizoen gaat, maar we kijken ook weer uit naar minstens 7 maanden gezelligheid.

Gaat goed komen, hebben we alle vertrouwen in.

Fam gerrits, 21-10-2017

Wij zijn hier op vakantie geweest met een vouwwagen,mooie ruime sta plaatsen met auto naast de vouwwagen .

Onze kinderen van 5 en 2 jaar hebben een mooie vakantie gehad en enige min puntje vond ik dat het animatie team te weinig doen voor kinderen van deze leeftijd er was meer te doen voor de wat oudere kinderen .

Fantastich

Familie. Van Es, 20-10-2017

Super vakantie gehad er wordt met je mee gedacht om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken ook met regen.

Geweldig!

Patricia, 19-10-2017

Wij hadden de luxe accommodatie voor een midweek. Super fijne accommodatie. Echter omdat het geen vakantieperiode was erg rustig op de camping. Ook de huisjes waren niet bezet. Onze dochter miste wel speelkameraadje. Voordeel was dat het lekker rustig in het zwembad was. Dit is niet super groot, maar echt super voor jonge kinderen!

Picobello

Renate Snijder, 19-10-2017

Mooie ruime en nette kampeerplekken, tuin er om heen verzorgd, schoon sanitair. Leuk buiten en binnen zwembad, voor elk wat wils! Leuke en vriendelijke werknemers. op zo!

Heerlijke camping met veel vertier!

Monique R, 18-10-2017

Voor de kinderen is de animatie geweldig!! Wel vind ik het jammer dat de veldjes niet vol stonden.. zo had je hier en daar een tent en is dat voor de kinderen al gauw even zoeken naar vriendjes. De kampwinkel was goed en zeker betaalbaar, toiletten netjes en schoon.. snackbar en pizzeria prima in orde.. puntje van aandacht* het ijsjes hoekje bij het zwembad was gedurende de week maar 1 dag open, die hadden we wel valer open willen zien :) het zwembad buiten was heerlijk, geweldig leuke glijbaan met een boor de kleine kindjes best een gevaarlijke trap🙈 de waterspeeltuin binnen was heel erg favoriet maar superwarm Haha! Je moest er als ouders wel bij in om af te koelen 🙂 zeker een aanrader om dit verhaal even af te maken! We gaan vast en zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Familiecamping De Belten scoort een 8.89 uit 10 op basis van 283 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: