Camping De Pallegarste

Camping De Pallegarste
8,7

Omschrijving
De Pallegarste (Marienberg) is een kindvriendelijke camping met veel activiteiten en speelmogelijkheden. Zo is er een kinderboerderij, buitenspeeltuin, binnenspeeltuin en een zwembad. De plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. In het restaurant kun je goed eten. Breng eens een bezoekje aan Hardenberg. Zwolle ligt op een half uur rijden.

Laatste review

2 weken in de beach lodge verbleven. Een geweldige vakantie gehad. Super mooie tent, voorzien van alle luxe, aan het strand met uitzicht op de vijver. Leuke animatie en activiteiten,ook voor onze dochter van 12. Zwembad erg mooi, wel een beetje aan de koude kant.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

77 reviews over Camping De Pallegarste in het Nederlands

Beach lodge is een aanrader!

Marcel,
27-8-2018

Prima camping

Sylvia,
27-8-2018

Een camping met mooie grote plekken. Wel veel vaste staanplaatsen, mensen kennen elkaar goed en daardoor hier en daar wat luidruchtige feestjes met muziek maar het is tussen 23:30-0:00 uur echt helemaal stil op de camping. Veel te doen voor de kinderen, voor tieners wat minder. Mooi zwembad maar met minder weer echt steenkoud. Goede snackbar en een aardig restaurant.

Sanitair is oud maar schoon. Wordt dit najaar helemaal vervangen voor nieuw sanitair.

Wifi is prima, geen problemen mee gehad.

Veel honden.

Verder wordt er veel georganiseerd voor jong en oud. Lichtjesavond was echt fantastisch, de hele camping maakt prachtige creaties van plastic gekleurde bekertjes. Camping heeft een hele gemoedelijke sfeer en heeft veel voorzieningen. Wij hebben een prima vakantie gehad.

Nooit meer

STERKEN,
21-8-2018

Geboekt voor 1 week, 1 nacht gestaan en gelijk weer weg kregen een plek in het zwarte zand. Alles werd vies . Plaats was voor af niet na geken door de eigenaar . Stonk naar riolering. Te veel vaste gasten 80%. Sanitair was oud en veel te weinig 2 dames en 2 heren toiletten op ongeveer 50 gezinnen. Bij het uitcekken maar 100 euro terug gekregen 240 euro betaald. Nooit meer Pallergarste.

Nooit meer.

Bolhuis,
21-8-2018

Ruime plaatsen, prachtig zwembad. Maar zeer rumoerig, veel kliekjes, kwamen absoluut niet tot rust. We gingen steeds later op bed, omdat we toch niet konden slapen. Kids waren kapot, week eerder naar huis gegaan. Al veel en vaak gekampeerd, maar dit nog nooit eerder meegemaakt.

Leuk voor de kids!

Blokje,
3-8-2018

Super leuk zwembad voor de kids. Animatie ook prima. Bel gevist, grenzend aan de vistijver. Helaas veel vaste plaatsen en gasten.

Veel honden

Henk-Jan,
24-7-2018

Mooi zwembad. Veel vaste gasten. Heel veel honden. Deze lopen ook los. Niet prettig als een kind daar bang voor is.

Mooie nette kindvriendelijke vakantiepark.

Wendy en Joost,
24-7-2018

Hebben veel campings de afgelopen jaren bezocht maar deze gaan we zeker nog een keer naar toe.

Veel voor kleine kinderen te doen.

Wat een prachtig zwembad, speeltuinen, indoorspeeltuin,kinderboerderij enz.

Personeel is heel vriendelijk willen je met alles helpen.

Camping de pallegarste ga zo door wij komen terug.

Super!

Wendy van Lunteren,
17-7-2018

Super kindvriendelijke camping (veel te doen en hoeven zich niet te vervelen), ruime plekken, mooi overzichtelijk zwembad en leuke animatie. Sanitair was gedateerd, maar schoon (en wordt volgend jaar vervangen). Erg klantvriendelijk, omdat de plek niet verhuurd was hoefden we niet te haasten. Kortom: heerlijke dagen gehad!

Als eigenaar van een bedrijf waar je vele campings bezoekt. Is deze altijd mijn favoriet geweest al vanaf het begin dat we hier komen vanaf 2002. Elk jaar zijn er wel weer verbluffende updates. Zwembad, kabel-internet, speeltuinen,klimbos ach te veel om op te noemen. De hele familie Schuldink weten gewoon wat de gast pleziert. Desalwelteplus een donderse aanrader voor jong en oud.

Fantastische camping voor jong en oud!

Bettink,
3-7-2018

Is het eerste seizoen dat we hier staan (april t/m september). Is een geweldige camping met voor de kids veel te doen en ook een leuk animatieteam!! De faciliteiten zij goed en als dit najaar het sanitairgebouw ook is vernieuwd is het zeker een 5 sterren waardige camping!!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Pallegarste in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Pallegarste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.