Camping De Pallegarste

74 reviews over Camping De Pallegarste in het Nederlands

Leuk voor de kids!

Blokje
3-8-2018

Super leuk zwembad voor de kids. Animatie ook prima. Bel gevist, grenzend aan de vistijver. Helaas veel vaste plaatsen en gasten.

Veel honden

Henk-Jan
24-7-2018

Mooi zwembad. Veel vaste gasten. Heel veel honden. Deze lopen ook los. Niet prettig als een kind daar bang voor is.

Mooie nette kindvriendelijke vakantiepark.

Wendy en Joost
24-7-2018

Hebben veel campings de afgelopen jaren bezocht maar deze gaan we zeker nog een keer naar toe.

Veel voor kleine kinderen te doen.

Wat een prachtig zwembad, speeltuinen, indoorspeeltuin,kinderboerderij enz.

Personeel is heel vriendelijk willen je met alles helpen.

Camping de pallegarste ga zo door wij komen terug.

Super!

Wendy van Lunteren
17-7-2018

Super kindvriendelijke camping (veel te doen en hoeven zich niet te vervelen), ruime plekken, mooi overzichtelijk zwembad en leuke animatie. Sanitair was gedateerd, maar schoon (en wordt volgend jaar vervangen). Erg klantvriendelijk, omdat de plek niet verhuurd was hoefden we niet te haasten. Kortom: heerlijke dagen gehad!

Als eigenaar van een bedrijf waar je vele campings bezoekt. Is deze altijd mijn favoriet geweest al vanaf het begin dat we hier komen vanaf 2002. Elk jaar zijn er wel weer verbluffende updates. Zwembad, kabel-internet, speeltuinen,klimbos ach te veel om op te noemen. De hele familie Schuldink weten gewoon wat de gast pleziert. Desalwelteplus een donderse aanrader voor jong en oud.

Fantastische camping voor jong en oud!

Bettink
3-7-2018

Is het eerste seizoen dat we hier staan (april t/m september). Is een geweldige camping met voor de kids veel te doen en ook een leuk animatieteam!! De faciliteiten zij goed en als dit najaar het sanitairgebouw ook is vernieuwd is het zeker een 5 sterren waardige camping!!

Een schitterende camping voor het hele gezin

Erik Bakhuis
2-7-2018

Wij staan al zeker 10 jaar op deze geweldige camping .

Er wordt van alles georganiseerd voor de kinderen en het heeft een prachtig zwembad met een gigantisch speeltoestel met 4 glijbanen en een familieglijbaan

Super camping!

Francis
1-7-2018

Top camping! Super fijn zwembad en leuke animatie.

Geweldig

Nina
28-6-2018

Het is een leuke gezellige familiecamping waar veel te doen is voor de kinderen

Een geweldige Camping.

Johan Lodewegen
28-6-2018

Deze camping heeft heel veel te bieden zowel voor de kinderen als volwassenen.Een prachtige zwembad een leuke speelhonk voor de kinderen en een leuk team wat veel mooie en leuke dingen organiseert.Zoals bv Bingo met leuke prijzen. En hou je van vissen ook dan kom je tot je recht en neem die prachtige tenten aan het meer, heerlijk voor meerdere personen. Je kunt er slapen en heerlijk zitten en ook genieten van de natuur. Het is er schoon en heeft een goede Horeca en bar voorzieningen.

Het is er schoon en goed onderhouden camping.Met veel speelplaatsen over de hele camping verspreid. En een kleine kinderboerderij . Eenmaal op deze camping geweest dan plan je snel weer voor een volgende vakantie want deze mooie camping is erg in trek.

Camping De Pallegarste 8.89 10 74 .