Geesteren

Reviews over Geesteren

Even buiten Geesteren .

fr_woning
    21-1-2012

-319- Vanuit Mander zijn we over landweggetjes naar Geesteren gefietst .Aan de N343 stond De Grote Geesterse Molen . Hij was niet in werking , wilde je wat weten over de molen , dan was je aangewezen op het informatiebord . De Molen is op een stenen voet gebouwd aangevuld met grond ( Belt ) , men heeft er tevens een onderdoorgang gemaakt , zodat men met paard en wagen onder de Molen kon komen om te laden en te lossen . . We zijn de drukke weg over gestoken en doorgefiest naar Geesteren . Bij een IJssalon een ijsje genomen en buiten op een bank voor de winkel , het ijsje op zitten eten .

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Annie
    26-1-2011

Geesteren is een prachtig dorp in Twente, en heeft een mooie natuur. Er zijn diverse winkels, en verschillende fietsroute´s. Geesteren wordt omringd door geweldig mooie plaatsen, waar u ook kunt genieten van de mooie twentse landschappen. Wij hebben ons prima vermaakt in Geesteren, en komen er zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2010
Geesteren scoort een 8,6 uit 10, op basis van 10 reviews