Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven

7,2

• Onderkomen7,2
  • Activiteiten5,6

Omschrijving
In het Groene hart van Twente (Enter) vind je Landal Landgoed De Elsgraven. Hier verblijf je in een landhuis in de natuur met uitzicht op weilanden en bossen. Voor de kids is er een binnenzwembad en een speeltuin. Verder is dit park geschikt wanneer je op zoek bent naar een vakantiepark in de natuur. Fietsen, wandelen en op 15 kilometer van Almelo.

232 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven in het Nederlands

Heerlijke ontspanning in mooie omgeving

Nikkie Van noorden,
17-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten5

Het huisje waar we in verbleven had een prachtig uitzicht over de weilanden en de bossen. Heel sfeervol ingericht en boven verwachting. Huisje nummer 111 is zeker een aanrader. Jammer dat het zwembad nog niet af was.

• Onderkomen9

Heerlijk weekje weg! Wij hadden geluk met het mooie weer dus heerlijk gefietst en gewandeld. Enorm genoten van het rustige (lekker warme) zwembad. In het gerenoveerde restaurant kan je heerlijk eten ziet er mooi uit. Ontzettend mooi park, huisjes zien er van binnen en buiten erg mooi uit. Een echte aanrader!

huisjes moeten dringend geheel gerenoveerd worden

natuurgenieters,
2-11-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Huisje is erg ouderwets, moet nodig gerenoveerd worden.

keukeninventaris is niet compleet, vuil en versleten. Receptie had geen voorraad van inventaris?

Gordijnen in woonkamer en slaapkamer heel erg vies. Stucwerk in woonkamer valt van de muur. Badkamer ruikt muf, schimmel op plafond, voegen vies.

Slaapkamers zijn muf, vieze vloerbedekking, vol met vlekken op de muren en plafonds, veel muggen, kussens zijn erg dun.

Gelukkig hadden we eigen kussens mee!

Het leukste was de tuin, veel eekhoorns en vogels. Die hebben wij ook gevoerd op de tuintafel. Dit hadden de vorige gasten ook gedaan, want die er lag nog vogelvoer op.

Restaurant is recent vernieuwd, ziet er mooi uit.

Zwembad is erg klein.

Leuk park!

M,
6-10-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Leuk park, aardige medewerkers, mooi en gezellig nieuw restaurant waar het prima eten is; heel aardige bediening!

Rene,
9-9-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Net park keurig huisje en en lekker gegeten in het nieuwe restaurant met mooi buiten terras. Het zonnige weer deed de rest.

Gewoon geweldig!

Connie en Martin,
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij zijn al twee keer eerder op dit park geweest om te kunnen genieten van de omgeving. Omdat we alweer zo vriendelijk ontvangen werden en omdat het restaurant nu zo mooi is opgeknapt schrijf ik deze recensie. Ik hoop dat het karakter van het park; klein, vriendelijk en relaxed onveranderd blijft. Ons huisje was trouwens ook erg netjes en we hebben weer geweldige fietstochten kunnen maken. Dank en complimenten aan allemaal, wij hebben genoten.

Nooit meer!!!!!!!!!!!

Tahnee,
3-8-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

Een midweek geboekt naar Landal Elsgraven, dit was een dikke teleurstelling!!!!!! Zeker niet aan te raden. Hygiëne bungalow kon veel beter, animatie voor kinderen trekt op niets, kortom er is niets te doen. Onbeleefd personeel. Bij landal zien ze ons nooit meer terug!!!!!!!!!!!

Mooie omgeving, maar alles viel best tegen

Renske,
22-7-2018
  • Activiteiten5

Onze aankomst was heel vriendelijk, we mochten zelfs iets eerder het huisje in.

Huisje was prima. Wel jammer dat de keukenkastjes zo ontzettend vol stonden met servies goed, dat je boodschappen niet meer in de kastjes kwijt kon.

Mijn zoontje is een echte dierenvriend (9). Hij was heel lief een groot konijn aan het aaien, toen een ander konijn uit het niets een hapje uit zijn hand nam. Enorme schik en pijn en helaas is mijn zoontje nu enorm bang geworden voor dieren. We hebben dit aan verschillende personeelsleden aangegeven, maar er werd heel luchtig op gereageerd.

Buiten waren de tuinstoelen en bank door en door verrot. We gaven dit in de ochtend vroeg aan, einde van de middag kwam pas vervangende meubels.

Er werd volop verbouwd waardoor er hele dagen herrie was in speeltuin en midgetgolf en je niet echt gezellig kon zitten. Erg jammer! Want hierdoor speelde mijn kinderen niet in de speeltuin.

Openingstijden van app kloppen niet.

Jammer van de herrie en de Polen op het park

Annemarieke,
16-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Ik kan me volledig aansluiten bij de vorige review! Dit park staat bekend, zoals ik eerder mocht lezen, om de rust. Die was inderdaad ver te zoeken. Huisje was op zich ok, maar ook wij hebben veel geluidsoverlast ervaren. Veel crossmotors door het natuurgebied. Wij liepen hier ook een keer met de hond en kon net op tijd mijn hond aanlijnen. 20 buggy's die 2 a 3 per dag met brullende motoren langs rijden. Wat ons nog het meest stoorde, was dat er bungalows wisselend verhuurd worden aan Polen. Auto's parkeren achterin de tuin, keiharde muziek aan en zitten met meerdere mannen, uit verschillende bungalows, bij elkaar in 1 tuin. Zijn erg luidruchtig. Echt jammer, want voor ons een reden om niet meer terug te gaan.

Te veel overlast van motoren en arbeidsmigranten

De kampeerclub,
14-7-2018
  • Activiteiten1

Voor de derde keer een week op de Elsgraven geweest. Iedereen heeft het altijd over de rust op het park. Ik vind dit niet kloppen. Bij het park wordt er veel met cross motoren door het achterliggende natuurgebied gereden. De weg om het park is onderdeel van een buggy tocht die regelmatig met brullende motoren langs komen rijden. Op het park zelf worden bungalows wisselend gebruikt door veelal mannelijke Poolse arbeidsmigranten. Helaas zijn deze heren luidruchtig en vertoeven tot laat buiten met harde muziek en schreeuwen. Voor mij geen Elsgraven meer en laad de Polen maar elders lawaai gaan maken maar niet op een gezins park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.