Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven

228 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven in het Nederlands

Rene
9-9-2018
  • Onderkomen8

Net park keurig huisje en en lekker gegeten in het nieuwe restaurant met mooi buiten terras. Het zonnige weer deed de rest.

Gewoon geweldig!

Connie en Martin
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij zijn al twee keer eerder op dit park geweest om te kunnen genieten van de omgeving. Omdat we alweer zo vriendelijk ontvangen werden en omdat het restaurant nu zo mooi is opgeknapt schrijf ik deze recensie. Ik hoop dat het karakter van het park; klein, vriendelijk en relaxed onveranderd blijft. Ons huisje was trouwens ook erg netjes en we hebben weer geweldige fietstochten kunnen maken. Dank en complimenten aan allemaal, wij hebben genoten.

Nooit meer!!!!!!!!!!!

Tahnee
3-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Een midweek geboekt naar Landal Elsgraven, dit was een dikke teleurstelling!!!!!! Zeker niet aan te raden. Hygiëne bungalow kon veel beter, animatie voor kinderen trekt op niets, kortom er is niets te doen. Onbeleefd personeel. Bij landal zien ze ons nooit meer terug!!!!!!!!!!!

Mooie omgeving, maar alles viel best tegen

Renske
22-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Onze aankomst was heel vriendelijk, we mochten zelfs iets eerder het huisje in.

Huisje was prima. Wel jammer dat de keukenkastjes zo ontzettend vol stonden met servies goed, dat je boodschappen niet meer in de kastjes kwijt kon.

Mijn zoontje is een echte dierenvriend (9). Hij was heel lief een groot konijn aan het aaien, toen een ander konijn uit het niets een hapje uit zijn hand nam. Enorme schik en pijn en helaas is mijn zoontje nu enorm bang geworden voor dieren. We hebben dit aan verschillende personeelsleden aangegeven, maar er werd heel luchtig op gereageerd.

Buiten waren de tuinstoelen en bank door en door verrot. We gaven dit in de ochtend vroeg aan, einde van de middag kwam pas vervangende meubels.

Er werd volop verbouwd waardoor er hele dagen herrie was in speeltuin en midgetgolf en je niet echt gezellig kon zitten. Erg jammer! Want hierdoor speelde mijn kinderen niet in de speeltuin.

Openingstijden van app kloppen niet.

Jammer van de herrie en de Polen op het park

Annemarieke
16-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Ik kan me volledig aansluiten bij de vorige review! Dit park staat bekend, zoals ik eerder mocht lezen, om de rust. Die was inderdaad ver te zoeken. Huisje was op zich ok, maar ook wij hebben veel geluidsoverlast ervaren. Veel crossmotors door het natuurgebied. Wij liepen hier ook een keer met de hond en kon net op tijd mijn hond aanlijnen. 20 buggy's die 2 a 3 per dag met brullende motoren langs rijden. Wat ons nog het meest stoorde, was dat er bungalows wisselend verhuurd worden aan Polen. Auto's parkeren achterin de tuin, keiharde muziek aan en zitten met meerdere mannen, uit verschillende bungalows, bij elkaar in 1 tuin. Zijn erg luidruchtig. Echt jammer, want voor ons een reden om niet meer terug te gaan.

Te veel overlast van motoren en arbeidsmigranten

De kampeerclub
14-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Voor de derde keer een week op de Elsgraven geweest. Iedereen heeft het altijd over de rust op het park. Ik vind dit niet kloppen. Bij het park wordt er veel met cross motoren door het achterliggende natuurgebied gereden. De weg om het park is onderdeel van een buggy tocht die regelmatig met brullende motoren langs komen rijden. Op het park zelf worden bungalows wisselend gebruikt door veelal mannelijke Poolse arbeidsmigranten. Helaas zijn deze heren luidruchtig en vertoeven tot laat buiten met harde muziek en schreeuwen. Voor mij geen Elsgraven meer en laad de Polen maar elders lawaai gaan maken maar niet op een gezins park.

Mooi park vriendelijk personeel en mooie omgeving

dhr. Murre
30-6-2018
  • Onderkomen7

Verbleven in een 6 persoonsbungalow (nr 96). Enigszins gerenoveerd (nieuwere keuken met een grotere koelkast. Renovatie was niet echt helemaal doorgevoerd; oude verwarmingselementen waren blijven staan; muren opnieuw geverfd maar liet op sommige plaatsen los. De douche op de eerste verdieping was op zich netjes maar bovenin waren de voegen nogal onder de schimmel. Buitenom mooie grote tuin maar jammer dat de bungalow in tegenstelling tot de bungalows die niet in de verhuur waren, er nogal wat grijzig uitzag en de witte beplating nogal smoezelig. Het park zag er ondanks de grote droogte er netjes en goed uit. Vriendelijk personeel. In de mooie omgeving veel gefietst.

prachtige omgeving, rustig park

fietsende vijftigers
16-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

prachtige fietsomgeving, park heel goed onderhouden, receptie en restaurant worden voor het moment gerenoveerd (dus nu niet echt aantrekkelijk) klein zwembad, dorpje Enter niet ver van het park(fietsafstand), alles aanwezig, goede restaurantjes, verschillende supermarkten, ijssalon ...Bungalows zijn iets ouder, maar goede bedden, in de keuken is alles aanwezig, Badkamer zijn proper maar mogen toch eens gerenoveerd worden.

• Onderkomen9

Leuk, rustig park. Veel groen, mooie huisjes (93 aan water!) met grote tuinen en privacy. Goede voorzieningen ondanks de huidige verbouwing van het hoofdgebouw; lekker eten in het restaurant en prima bediening; ook klein maar fijn binnen-zwembad.

Rustgevend

Familie Koopmans
10-3-2018

Zwembad verouderd kindetbadje aansluiting

Kinderboerderij super

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven in Enter, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed De Elsgraven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.