• Type accommodatie

Deventer

Reviews over Deventer

Uitstekend

Rien de Jong, 31-1-2018
    Leuke stad met geinige winkel straatjes. Op de Brink kan ik eetcafe de Champetter en de heren aanraden. Zijn alletwee heel leuke restaurants met lekker eten.

mooi in de kerstsfeer

H.Broos, 8-12-2017
    Mooi alle horeca in de kers outfit. Heerlijk buiten gezeten onder de warmte lamp eenmaal binnen heerlijk gegeten en gedronken. Leuke stad, komen zeker terug als het warmer weer is #terrasjezitten

fantastisch natuurlijk

danny de craene, 6-12-2017

Deventer Boven !

gezellig ,tof alles aan en bij prijsvriendelijk en altijd wel iets te beleven !

Mooie oude binnenstad, levendig centrum.

Bert, 29-11-2017
    Leuke stad, mooie oude gebouwen. Veel winkeltjes en restaurantjes. Erg gezellig oud centrum. Grotere winkelstraat met bekende winkels, kleinere straatjes met leuke aparte winkeltjes, brink met volop horeca.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Punt Jan G.M., 25-11-2017
    Dat men rekening houd met de straten in de binnenstad, die stammen nog uit de 17de eeuw. Het ziet er (voor mij) prachtig uit. Als bewoner van de zuidelijkste provincie ken ik de geschiedenis e.d. alleen van boeken en TV. Nu zag ik enkele delen van de stad in werkelijkheid. In een woord prachtig. Voor automobilisten, die er nog nooit zijn geweest is het prachtige/moeilijke rijervaring. Men zal geneigd zijn rond te kijken naar het moois.
Deventer scoort een 8,7 uit 10, op basis van 358 reviews