Vakantiepark Villapark Eureka

9,4

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,5

Omschrijving
In een bosrijke omgeving bij Deurningen ligt Villapark Eureka. De kinderen zijn zoet met bijvoorbeeld de kinderboerderij, trampolines of minigolf. In een gedeelte van de huisjes is een sauna of andere wellness aanwezig. Tevens is wellnesscentrum Saré op loopafstand. De omgeving wordt gedomineerd door natuur dus ga er lopend of fietsend op uit.
Laatste review

Fantastisch familieweekend

Fam. van Rij,
3-12-2018
  • Onderkomen9

De omgeving prachtig. Ontvangst geweldig. Speeltoestellen voor de kinderen prachtig. Ruimte en inrichting huis prachtig + praktisch. Volop wandel mogelijkheden. Heerlijke bedden. Prima parkeermogelijkheid.

404 reviews over Vakantiepark Villapark Eureka in het Nederlands

Fantastisch familieweekend

Fam. van Rij,
3-12-2018
  • Onderkomen9

grandioos park waar wij altijd weer naar uitkijken

Hendrik Swart,
1-12-2018
  • Onderkomen10

dat ze op een zeer klantvriendelijk park komen ,die altijd zoeken naar een oplossing bij event problemen problemen als die er zijn worden direct verholpen ,leuk en vriendelijk personeel en wat niet onbelangrijk is de koffie staat altijd klaar dat is bij het aanmelden heel prettig,er wordt altijd gevraagd hoe het bis of hoe was de reis ,blij jullie weer te zien .

voor herhaling vatbaar, graag met onze kleinkinden

BRAM VAN BERKEL,
3-11-2018
  • Activiteiten10

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen met koffie en naar ons huisje geleid. Het is een mooi en rustig park. Het huis was perfect schoon en heerlijk ruim. De sauna en jacuzzi in ons huisje was super. Vanuit het huis konden wij vele vogeltjes en eekhoorntjes bewonderen.

Vlakbij een mooi wandel en fiets gebied.

Helemaal geweldig

Tineke & Jan,
3-11-2018
  • Activiteiten10

Wij komen hier al jaren. Persoonlijke aandacht. Huis is super compleet. Omgeving heeft vel natuur en variatie.

Rustgevend,fijn, kindvriendelijk

lmk,
1-11-2018
  • Activiteiten8

Fijn verblijf in een fijn huisje. goed ontvangen door personeel. We verbleven 2 nachten. We vonden alleen de matrassen niet lekker liggen (hard) en meerdere gezinsleden hebben hierdoor niet goed geslapen. Omgeving is verder fijn en rustig, en er is veel natuur om je heen/ook veel natuurgebieden om te bewandelen.

Bijzonder Goed Verzorgd Rustgevend

Fam. E.Hulsman,
30-10-2018
  • Activiteiten8

Eigenlijk is alles goed. Prachtige omgeving. We missen alleen een grote klok.

Mooi huis, mooie omgeving

Opa, oma, kinderen en kleinkinderen,
30-10-2018
  • Activiteiten8

De tijd vliegt als je het leuk hebt. En leuk was het.

Fantastisch om tot je zelf te komen.

Hanneke B.,
29-10-2018
  • Activiteiten8

Heerlijk om in dit oord te verblijven.

Het bosgebied, het natuurschoon, de wandelingen en wat voor mij speciaal is in de herfst: is om op mijn knieen door het struikgewas te gaan op zoek paddenstoelen en zo mooie foto's te maken.

Ook de hei op heeft iets zeer aantrekkelijks want wat denk u van alle kleine spinnenwebjes met dauw druppeltjes. Met een macrolens krijg je schitterend resultaat.

Villapark is een prachtige uitvalsbasis voor mijn hobby.

Het park en de huisjes bieden een ongekende rust en ook voor (klein)kinderen een heel fijn oord met verdeeld over her park leuke speelruimtes zowel voor grote als kleine kinderen.

Dit moet je ervaren!

Geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Lmk.,
28-10-2018
  • Activiteiten9

Het is een zeer rustig park en je bent omringt door veel natuur en prachtige eekhoorntjes. Als je van rust en natuur houdt is dit park zeker een aanrader. Receptie is ook ideaal een soort woonkamer plek waar je een kop koffie of thee kunt halen. Ook voor kinderen is hier veel te doen en erg vlakbij (paar km) zijn er andere activiteiten voor jong en oud. Van pannenkoekenhuis tot restaurants en wellness. Wandelparken en speelparken, ga zo maar door. Je bent even helemaal weg van de drukte en geniet optimaal van de natuur en rust. Alles wordt goed onderhouden. Het personeel is heel erg warm en gastvrij en je wordt heel goed ontvangen. De villa waar wij in verbleven was tot in de puntjes helemaal schoon. Natuurvriendelijk en knus park die je een vakantiegevoel geeft. Wij hebben genoten. Familie nieuwenhuis en personeel, hartelijk dank voor het fijne verblijf.

Onvergetelijk bijzonder verblijf

Debbie,
25-10-2018
  • Onderkomen9

De persoonlijke service, de ontvangst, de zorgbungalow en de prachtige omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Eureka in Deurningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Eureka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.