Vakantiepark Villapark Eureka

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,4

387 reviews over Vakantiepark Villapark Eureka in het Nederlands

• Onderkomen10

Het park is netjes onderhouden, schone huisjes en veel speelplaatsen voor de kinderen zowel binnen als buiten.

Helen van emmen en rob damhuia
16-8-2018
  • Onderkomen10

Wij fam van emmen komen hierval bojna jaren op vakantie en we zoj nog nooit ergens anders geweest dit is een super park voor heerlijk bijj te komen en heerlijk te kunnen chillen

Voelt ontspannen, rust, vakantie.

Van Tiem
15-8-2018
  • Onderkomen10

Persoonlijke aandacht voor de gasten, altijd tijd voor 'n praatje. Compleet uitgeruste schone bungalows.

TOP !! Zeer compleet en persoonlijk.

Fam. van Looij
14-8-2018
  • Onderkomen10

Alles goed. Wellicht wat meer bewegwijzering op het ruime park. Catering R & R en slager Wim gewoon super.!

Rust midden in de Natuur.

Marij & Rene
13-8-2018
  • Onderkomen9

Perfect verblijf. Huizen met horren voor de ramen.

Uniek, kindvriendelijk, topservice.

Rutten
13-8-2018
  • Onderkomen10

Echt een park die heel anders is als alle andere parken, supervriendelijk personeel perfecte ligging, privacy bij bungalows veel speeltuintjes, gezellige receptie. De gratis midgetgolfbaan is aan renovatie toe.

Fantastische locatie.

Coosje Verkerk
11-8-2018
  • Onderkomen10

Alles was heel goed zeker in vergelijking met veel andere parken.

Het was geweldig.!

Jeanette Jager
10-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Je voelt je zo welkom, erg mooi park. Villa meer dan compleet. Genoeg te doen voor onze Thijs. Er wordt met je meegedacht en toch is er ook rust.!!

Een vakantie ook al ben je er voor het werk.

S.de Kok
12-7-2018
  • Onderkomen10

Ook in een rolstoel heerlijk op je gemak in een zorgbungalow die echt helemaal compleet is. Park en omgeving zijn prachtig.

Rustig gelegen

richt
4-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij verbleven in mei '18 een lang weekend in het villapark Eureka. Dit is ons destijds goed bevallen dus boekten wij meteen nog eens 10 dagen voor onze vakantie in juni.

Het park is prettig voor jonge gezinnen (er is genoeg te doen voor onze zoon van 1,5) of voor mensen die de rust zoeken.

Door omstandigheden hebben wij er een extra nacht bij geboekt. Hiervoor moesten wij 125 euro betalen. Wat wij in verhouding nogal duur vonden.

Helaas sneuvelden er tijdens ons verblijf een kopje en een glas. Hiervoor werd € 3,20 in rekening gebracht. Wij vinden dat Eureka hierin geen service heeft geboden aangezien wij in 6 weken tijd al goed € 1800,- hebben uitgegeven.

Er kan bij de receptie niet gepind worden, dit vinden wij persoonlijk ook niet meer van deze tijd.

Het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk, maar wij vinden Eureka te duur voor wat je krijgt en zijn helaas toch een beetje met een vervelend gevoel vertrokken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villapark Eureka in Deurningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villapark Eureka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villapark Eureka scoort een 9.35 uit 10 op basis van 386 reviews.