vakanties Den Ham

Reviews over Den Ham

Ideaal voor grote groepen.

Struike,
    13-12-2018

Mooie accommodatie, wij waren de familie weekend (26 personen) op Melody Ranch.

Er zijn 2 gebouwen, waarvan 1 een slaap accommodatie. Fijn dat alle slaapkamers van buitenaf bereikbaar zijn en dat ze allemaal voorzien zijn van een eigen badkamer (tje) Prima te doen voor een paar nachten.

Er waren kamers voor een klein gezin met een wat ruimere indeling, ook waren nog 2 persoons-kamers en ook 4 persoons- kamers met een 2 stapelbedden.

Het andere gebouw heeft een goede ruime indeling, waar je elkaar niet in de weg loopt. Het heeft een gezellige blokhut sfeer. De keuken is ook in dit gebouw. Fijn dat er een professionele vaatwasser aanwezig was en goede ovens.

Helaas hadden we pech met het weer dus van het voetbalveld en het kampvuur konden wij helaas geen gebruik maken. Maar wel heel leuk voor de zomeravonden.

Ideaal voor grote groepen, zeker voor herhaling vatbaar.

Fantastisch verblijf en perfecte locatie

Jasper van den Berg,
    5-11-2018

Twee dagen weg geweest met alle collega's! Mede door de fantastische locatie echt een geslaagde geworden. De rustige boomrijke omgeving gaf ons de mogelijkheid om ook lekker buiten te zijn met elkaar. Het groepsverblijf inclusief professionele keuken en bar was super en boven verwachting. De slaapvertrekken waren zeer ruim en bedden prima. Kortom een fijn verblijf gehad.

PS. bijna vergeten, een hele fijne gastheer/vrouw is de familie Entjes.

Aanrader

Toneke,
    3-11-2018

Zeer rustig. Mooie omgeving. Hele vriendelijke mensen.

Top!

Brandweer Slootdorp,
    2-11-2018

Mooie accomodatie! gezellig groepsverblijf, en ideaal dat de slaapkamers in een ander gebouw zitten. Er zijn veel leuke uitjes te organiseren in de buurt, en veel kan via Melody ranch geregeld worden. Wij hebben een fantastisch weekend gehad.

Mooie camping superschool sanitair mooie plekken

Dirkje postmus,
    22-10-2018

We hebben heerlijk genoten op deze mooie camping super gezellige eigenaren en mooi schoon toiletgebouw grote fietsenstalling en mooie ruime plekken

Den Ham scoort een 8,5 uit 10, op basis van 52 reviews