Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties &  B&B
9,1

119 reviews over Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Mariska Hooiveld,
13-1-2019

Wandelweekend gehad met vrienden. Vanuit accommodatie 3 verschillende tochten gemaakt van elk 10-15 km. Wat een gevarieerd landschap/natuurgebieden. Super genoten. Iedere morgen een heerlijk ontbijt. Op de Deel is het heerlijk bijkomen van een actieve dag. Hoekbank, eethoek, tv, goeie WiFi. Plaatselijk restaurant kwam ons voorzien van heerlijk eten elke avond. Prima service. Zo hoefden we niet weer weg. Aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig!

Danielle,
13-1-2019

Heerlijk sfeervol huis met goede semi-proffesionele keuken. De hot-tub maakt het verblijf helemaal af. We hebben er weer van genoten!

Gereisd met vrienden in december 2018

Super weekend gehad! Voor herhaling vatbaar!!

Familie van der Sluijs,
6-11-2018

Als familie hebben wij zeer zeker genoten van de omgeving, maar ook van de gezellige sfeer van het huis! Wij hadden een probleem met de hottub, maar dat is prima opgelost! Zeer compleet huis. Beneden waren het vrijwel alleen twee persoons kamers, dat was voor degene met een jong gezin soms net te klein en de bovenkamer weer net te groot/"ver" weg.

Fijn knus huis

HIlke,
4-11-2018

Heerlijk huis en mooie ligging in de natuur

Gereisd met vrienden in november 2018

Geweldig genoten👌🏻

Ellen Zwetsloot,
30-10-2018

Zeer fijne locatie om te verblijven met een vriendengroep, doordat niet alle slaapkamers in 1 huis zijn heb je toch ook je rustige momenten voor jezelf wat ons heel goed bevallen is. Verder zeer gezellig huis, mooie grote tafel! Prachtige omgeving, kortom goed aan te bevelen!

heerlijk genoten

miranda schuring,
9-10-2018

heerlijk genoten van de prachtige omgeving. de accommodaties waren schoon en alles is goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geweldig familieweekend gehad op jullie toplocatie

Familie Rouwler weekend,
8-10-2018

Geweldige locatie voor onze familie weekend. Wij zaten met 29 personen in Langenberg. Een gezellige groepsaccomodatie. Sfeervol aangekleed. De keuken was compleet ingericht en met een bar was je betrokken bij het woongedeelte. Wij hadden geweldig weer en hebben volop genoten van het terras, speelweide, volleybalveld en zelf genoten in de hottub met een geweldig uitzicht over het weiland. Wij werden vriendelijk ontvangen en werden goed geholpen bij vragen en zoeken naar activiteiten.

Uitmuntend!

J.Sluijs,
3-10-2018

Wij verblijven al meerdere jaren graag bij de Pol, voornamelijk in de Langenberg en soms ook in één van de andere accommodaties. Ieder jaar is het erg fijn om in de uitstekende accommodaties te verblijven waar je gezellig met zijn allen kan zitten, maar waar ook voldoende ruimte is om de rust op te zoeken als je dat wilt.

Bij aankomst ziet de accommodatie er ieder jaar weer als nieuw uit en worden wij hartelijk ontvangen. Als we vragen hebben dan worden we altijd vriendelijk te woord gestaan en er is vrijwel altijd iemand bereikbaar. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor vertrek al weer een midweek geboekt!

De Breikrans,
26-8-2018

Wij vertoefden een midweek in De Hooiberg. Een geweldig vakantiehuis voor een groep van 9 personen in de leeftijd van 69 t/m 74 jaar. Alles klopt! Een gastvrije ontvangst,, een erg vriendelijke en duidelijke uitleg en rondleiding. Een gezellige zitkamer met een supergrote eettafel, lekkere zithoeken, praktische fijne keuken met alles erop, erin en eraan. Slaapkamers met elk een eigen badkamer met toilet, wat als superprivecy werd ervaren. Een heerlijk terras met idyllisch wijds uitzicht. Kortom: mooier en beter kan haast niet. Prachtige omgeving om te fietsen. Een reisje met het Stoomtreintje van Haaksbergen naar Boekelo is aan te bevelen. Goede restaurants in de nabije omgeving. Een rondleiding o.b.v. een gids in de door vuurwerkafgebrande en opnieuw opgebouwde wijk Roombeek is door ons ook als aanrader ervaren. En we hebben nog lang niet alle mogelijkheden benut dus: de volgende midweek in De Hooiberg is al geboekt.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Anja,
15-8-2018

Super verblijf gehad. Echt niets op aan te merken.

Goede bedden, heerlijk ontbijt, variatie genoeg.

Gereisd met partner in augustus 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B in Buurse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.