Géén boekingskosten
NederlandOverijsselBuurseBed & Breakfasts BuurseBed & Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

Bed & Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

NederlandOverijsselBuurse

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 138 reviews

Meer bed & breakfast info

139 Reviews over De Pol Groepsaccommodaties & B&B

• 9Linda Kolenaar02-05-2022

Heerlijk verblijf!

Schoon, sfeervol, privacy. Kortom, heerlijk weekend gehad met familie in de Langenberg. Ideaal voor kinderen, veel ruimte. Prachtige wandel en fietsen vanuit de locatie.

• 9YtekeNo09-11-2021

Hooizolder: Waanzinnig huis op prachtige plaats

Wij boekten de Hooizolder voor een familie weekend met 6 volwassenen en 6 kinderen (14 tm 1 jaar)

Voor aanvang van het verblijf kreeg ik keurig een mail dat eventueel eerder aankomen een optie was. We mailden keurig dat we er rond 15 uur zouden zijn.

Bij aankomst was de accommodatie open en konden we starten er uitladen, inruimen en bedden opmaken (bed en badlinnen bijgeboekt, ideaal) Er zijn 6 ruime slaapkamer (4x 2 persoons en 2x4 persoons) met eigen badkamers en nog 2 bedstedes op de grote gang met een centrale badkamer. Alles was keurig schoon en sfeervol ingericht. Keuken is volledig uitgerust en heerlijk ruim.

De tuin is fantastisch, het uitzicht, de hottub en de speeltuin. Echt wat een genot!

Bedankt dat wij er mochten verblijven, we komen hopelijk nog eens terug!

• 9Suzanne van der Velden09-08-2021

Fantastisch!

Heerlijke plek in het mooie Havelte. Ondanks het slechte weer en de corona was het heerlijk om even 1 nachtje samen weg te zijn! Wij hadden een hottub arrangement geboekt! Echt heerlijk! Lekker gegeten verzorgt door een plaatselijk restaurant en 's avonds in de kou en regen in de heerlijke hottub. Anja en Huib kwamen nog met heerlijke bubbels en een tapasplankje ons verwennen in het bad. En zelfs dat stond allemaal droog onder een paraplu! Super vindingrijk! Ook hebben we heerlijk geslapen op goede bedden en mochten we de volgende dag genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan. Wij komen hier zeker terug, want deze mensen begrijpen hoe ze hun gasten in het zonnetje moeten zetten! Dikke aanrader!

• 9Wendy12-03-2021

Heerlijk

Wat een mooi huis en wat een prachtige omgeving, jammer dat we niet met meer mensen konden genieten van deze accommodatie (ivm de Corona regels). Reden te meer om nog eens terug te komen.

• 10Rietje07-01-2021

Geweldig

Groot huis, mooie ligging en omgeving. Fijn contact met de verhuurder. Het huis is schoon, net als het sanitair. De keuken is goed uitgerust. Kortom, een aanrader!

• 10Debby06-01-2021

Heerlijk genoten!

Samen met mijn gezin heerlijk genoten. Mooie accommodatie en prachtige omgeving. Heerlijke wandelingen en mooie mountainbike tocht gemaakt en natuurlijk een warme duik in de hottub! Aanrader!

• 9Jan Michiel Otto/Marileen van Spijk25-07-2020

Een heerlijk verblijf

Wij waren met 8 volwassenen en 5 jonge kleinkinderen een week in De Hooiberg, en vonden het in alle opzichten een fijn verblijf. Gonny en Arjan zijn aardig en behulpzaam. De zeer ruime huiskamer met eettafels, ruime zitjes, keuken is altijd, ook als het een keer regent, een gezellige plek. De slaapkamers met eigen toilet en douche zijn prima. Ook aan speelgoed en spelletjes is gedacht., Vanaf het ruime terras kijk je uit over het grote grasveld waar kinderen - en volwassenen - naar hartelust kunnen spelen. De directe omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. We hopen zeker hier weer terug te komen.

• 9Jaap Parqui13-07-2020

Zeer schoon en hoge kwaliteit

Prima locatie. Keurig opgeruimd en van goede kwaliteit. Wel nihilistisch en functioneel. Met als voordeel: je hoeft je geen zorgen te maken dat je iets kwijt raakt of kapot maakt. Met kaa(r)sje, wijntje buiten op je royale terras, of genieten van door eigenaren gemaakte pruimenjam, of de echt heerlijke Limburgse vlaai en de overheerlijke zelf geplukte kersen plukken maakt dat ruimschoots goed. Zo ook de ontmoeting met de gastheer en bij vertrek ontmoeting met de gastvrouw. In de verte zie je het monument van Margraten waardig liggen... En van hieruit is je reis naar Aken, het 3 landen punt, het Gaia dierenpark aantrekkelijk dichtbij!

• 8Fam. Wiggers14-10-2019

Het is zeker een aanrader.

We hebben met z'n achten een fijn weekend doorgebracht in de accommodatie De Deel. De voorzieningen in het huis waren prima en het was gezellig ingericht. De hottub is echt een aanrader. Erg genoten van de rust en ruimte. Het appartement wat bij het huis wordt verhuurd viel wat tegen. Met name de slaapkamer was wat aan de kleine kant. Verder was het goed verzorgd.

• 10Miranda18-08-2019

De warmte, bescheidenheid, gastvrijheid... TOP

Wat een geweldig plekje in Winterswijk. Warm ontvangst van twee hele lieve bescheiden mensen. Sfeervol en mooi ingericht, goede bedden, fijne douche, goed verzorgd en compleet ontbijt, mooie tuin. En de gastvrijheid is een dikke 10. Niks meer aan veranderen. Vooral zo doorgaan.. Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen. Wat wil een mens nog meer! Erik en Christel, bedankt voor de goede zorgen.

Bed & Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B info

Het complex