Tijdelijk €25 aanbetaling

De Pol Groepsaccommodaties & B&B

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 141 reviews
+30

9.4FenomenaalScore uit 141 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

141 Reviews over De Pol Groepsaccommodaties & B&B

• 10Roel Bergers06-11-2022

Voorbeeld voor andere b&b’s

We wilden persé in de buurt van Enschede overnachten. Dan is deze acco super. Ondanks het hoogseizoen is tóch een oplossing gevonden voor ons drieën en 4! kleine hondjes. Met z’n drieën werd met z’n 5een. Ook hiervoor een oplossing. De Pol dacht in alles mee. Dus als je je welkom wilt voelen moet je hier zijn. Dan heb ik het nog niet eens over de prachtige ligging, het uitgebreide ontbijt en de lekkere douche.

• 9Linda Kolenaar02-05-2022

Heerlijk verblijf!

Schoon, sfeervol, privacy. Kortom, heerlijk weekend gehad met familie in de Langenberg. Ideaal voor kinderen, veel ruimte. Prachtige wandel en fietsen vanuit de locatie.

• 9Inez Ruineman26-04-2022

Wat een ruimte

We verbleven met familie en kinderen in de Langenberg. Speelzolder was ideaal! Wandelroutes die klaar lagen vanaf het huis waren prachtig, heerlijk over de prachtige hei van het Buurserzand. Huis is sfeervol ingericht, echt warm en gezellig. Wij komen terug.

• 9YtekeNo09-11-2021

Hooizolder: Waanzinnig huis op prachtige plaats

Wij boekten de Hooizolder voor een familie weekend met 6 volwassenen en 6 kinderen (14 tm 1 jaar)

Voor aanvang van het verblijf kreeg ik keurig een mail dat eventueel eerder aankomen een optie was. We mailden keurig dat we er rond 15 uur zouden zijn.

Bij aankomst was de accommodatie open en konden we starten er uitladen, inruimen en bedden opmaken (bed en badlinnen bijgeboekt, ideaal) Er zijn 6 ruime slaapkamer (4x 2 persoons en 2x4 persoons) met eigen badkamers en nog 2 bedstedes op de grote gang met een centrale badkamer. Alles was keurig schoon en sfeervol ingericht. Keuken is volledig uitgerust en heerlijk ruim.

De tuin is fantastisch, het uitzicht, de hottub en de speeltuin. Echt wat een genot!

Bedankt dat wij er mochten verblijven, we komen hopelijk nog eens terug!

• 10Jurjens31-08-2021

Super mooi weekend gehad op een top accommodatie.

Weekend weg met de kameraden en kinderen.

Het was een top weekend weg met een geweldige kameraden groep op een top accommodatie. Alles was super goed geregeld en de locatie is ook super. Zeker de moeite waard.!

• 9Suzanne van der Velden13-04-2021

Fantastisch!

Heerlijke plek in het mooie Havelte. Ondanks het slechte weer en de corona was het heerlijk om even 1 nachtje samen weg te zijn! Wij hadden een hottub arrangement geboekt! Echt heerlijk! Lekker gegeten verzorgt door een plaatselijk restaurant en 's avonds in de kou en regen in de heerlijke hottub. Anja en Huib kwamen nog met heerlijke bubbels en een tapasplankje ons verwennen in het bad. En zelfs dat stond allemaal droog onder een paraplu! Super vindingrijk! Ook hebben we heerlijk geslapen op goede bedden en mochten we de volgende dag genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan. Wij komen hier zeker terug, want deze mensen begrijpen hoe ze hun gasten in het zonnetje moeten zetten! Dikke aanrader!

• 9Wendy12-03-2021

Heerlijk

Wat een mooi huis en wat een prachtige omgeving, jammer dat we niet met meer mensen konden genieten van deze accommodatie (ivm de Corona regels). Reden te meer om nog eens terug te komen.

• 10Rietje07-01-2021

Geweldig

Groot huis, mooie ligging en omgeving. Fijn contact met de verhuurder. Het huis is schoon, net als het sanitair. De keuken is goed uitgerust. Kortom, een aanrader!

• 10Debby06-01-2021

Heerlijk genoten!

Samen met mijn gezin heerlijk genoten. Mooie accommodatie en prachtige omgeving. Heerlijke wandelingen en mooie mountainbike tocht gemaakt en natuurlijk een warme duik in de hottub! Aanrader!

• 9Jan Michiel Otto/Marileen van Spijk25-07-2020

Een heerlijk verblijf

Wij waren met 8 volwassenen en 5 jonge kleinkinderen een week in De Hooiberg, en vonden het in alle opzichten een fijn verblijf. Gonny en Arjan zijn aardig en behulpzaam. De zeer ruime huiskamer met eettafels, ruime zitjes, keuken is altijd, ook als het een keer regent, een gezellige plek. De slaapkamers met eigen toilet en douche zijn prima. Ook aan speelgoed en spelletjes is gedacht., Vanaf het ruime terras kijk je uit over het grote grasveld waar kinderen - en volwassenen - naar hartelust kunnen spelen. De directe omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. We hopen zeker hier weer terug te komen.

Bed & Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B info

Het complex