Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

Meer bedandbreakfast info

133 reviews over Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

• 9Jan Michiel Otto/Marileen van Spijk25-07-2020

Een heerlijk verblijf

Wij waren met 8 volwassenen en 5 jonge kleinkinderen een week in De Hooiberg, en vonden het in alle opzichten een fijn verblijf. Gonny en Arjan zijn aardig en behulpzaam. De zeer ruime huiskamer met eettafels, ruime zitjes, keuken is altijd, ook als het een keer regent, een gezellige plek. De slaapkamers met eigen toilet en douche zijn prima. Ook aan speelgoed en spelletjes is gedacht., Vanaf het ruime terras kijk je uit over het grote grasveld waar kinderen - en volwassenen - naar hartelust kunnen spelen. De directe omgeving is mooi om te wandelen en fietsen. We hopen zeker hier weer terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Jaap Parqui13-07-2020

Zeer schoon en hoge kwaliteit

Prima locatie. Keurig opgeruimd en van goede kwaliteit. Wel nihilistisch en functioneel. Met als voordeel: je hoeft je geen zorgen te maken dat je iets kwijt raakt of kapot maakt. Met kaa(r)sje, wijntje buiten op je royale terras, of genieten van door eigenaren gemaakte pruimenjam, of de echt heerlijke Limburgse vlaai en de overheerlijke zelf geplukte kersen plukken maakt dat ruimschoots goed. Zo ook de ontmoeting met de gastheer en bij vertrek ontmoeting met de gastvrouw. In de verte zie je het monument van Margraten waardig liggen... En van hieruit is je reis naar Aken, het 3 landen punt, het Gaia dierenpark aantrekkelijk dichtbij!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Fam. Wiggers14-10-2019

Het is zeker een aanrader.

We hebben met z'n achten een fijn weekend doorgebracht in de accommodatie De Deel. De voorzieningen in het huis waren prima en het was gezellig ingericht. De hottub is echt een aanrader. Erg genoten van de rust en ruimte. Het appartement wat bij het huis wordt verhuurd viel wat tegen. Met name de slaapkamer was wat aan de kleine kant. Verder was het goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Miranda18-08-2019

De warmte, bescheidenheid, gastvrijheid... TOP

Wat een geweldig plekje in Winterswijk. Warm ontvangst van twee hele lieve bescheiden mensen. Sfeervol en mooi ingericht, goede bedden, fijne douche, goed verzorgd en compleet ontbijt, mooie tuin. En de gastvrijheid is een dikke 10. Niks meer aan veranderen. Vooral zo doorgaan.. Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen. Wat wil een mens nog meer! Erik en Christel, bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hanneke van Zomeren26-06-2019

Buitengewoon genoten!

We hebben met zijn allen fantastisch genoten, we verbleven met vriendengroep en kinderen in de leeftijd 2-7 in de hooiberg. Wat een prachtige lokatie en een buitengewoon verzorgd, schoon en gezellig huis. Heel erg prettig om met een gezelschap met kleine kinderen allemaal je eigen sanitair te hebben. De tuin was ook prachtig met een fijn terras waar wij als ouders goed uitzicht hadden op de spelende kinderen. Ze hebben zich goed kunnen vermaken met het speelhuisje, de zandbak, trampoline en de doeltjes om te voetballen. Ook de omgeving is erg leuk met mooie wandelroutes, leuke speeltuinen en eetgelegenheden. Aan alles wordt gedacht zelfs het leveren van glutenvrije broodjes bij het ontbijt was geen probleem. Volledig verzorgd allemaal!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Annette26-06-2019

Het was een geweldig leuk schoolkamp

We hebben met onze school (groep 8) gelogeerd in de Langenberg. Een prachtige en huiselijke accommodatie waar zowel de kinderen als de ouders die ons kwamen bezoeken super enthousiast over waren. Heerlijke dagen gehad , waarbij we gebruik hebben gemaakt van oa. Het Klimbos op het Rutbeek en zwembad de Wilder voor sportieve (buiten) activiteiten. Alles op fietsafstand en heerlijk genoten. Mooie ontspannen schoolreis gehad met de kinderen. Dank je wel aan de Fam. Hummelink voor alle goede zorgen en de gezelligheid. Met de kinderen heerk

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10IPA Motorclub02-06-2019

Fantastische accommodatie, absolute aanrader!!

Met een groep (senioren) motorrijders de hele groepsaccommodatie geboekt voor een weekend. Een fantastische locatie en met de familie Hummeling is alles te regelen. Het was perfect voor elkaar en iedereen heeft ervan genoten. Een absolute aanrader voor groepen. De accommodatie is heel mooi met goede slaapkamers.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Lonneke van de Wouw12-04-2019

Helemaal top!

Heerlijk huis voor grote groepen, gezellige grote eet- en zitruimte. Handige keuken, eigen slaapkamers en buiten volop ruimte en privacy. Uitzicht en rust!

• 9Peter11-04-2019

Daar gaan wij nog een keer heen!

Super voor elkaar, mooi verblijf in het geheel. Wij zaten hier met 12 vrienden totaal en waarvan 3 stelletjes waren. Voor de stelletjes waren 3 kleine aparte accommodaties naast de algemene en die waren allemaal goed voor elkaar.

De Hotube is een aanrader om te huren voor veel dagen, aardige eigenaren en de vader kwam nog een zeiltje brengen toen het ging regenen om het hout droog te houden. De woonkamer, keuken, eetgedeelte en buiten was allemaal goed voor elkaar.

• 9Jan Camphuis09-04-2019

Grote aanrader en zeer warm aanbevolen.

Voor het derde jaar op rij hebben we met 12 familieleden in "De Hooiberg" verbleven. Iedere keer weer zijn we blij verrast over de kwaliteit van de accommodatie. Slaapkamer met eigen toilet en douche, mooie gezamenlijke ruimte met tv, openhaard en prima wifi. Daarnaast is de gastvrijheid van Gonny en Arjan uitstekend. Het door hen verzorgde ontbijt is prima. Tot nu toe is het ons nog niet gelukt om een vergelijkbare accommodatie te vinden met dergelijke mogelijkheden. In de omgeving zijn meerdere mogelijkheden om iets te ondernemen.

Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B info

• Huishoudelijke apparatuurTV