Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

Tonen op kaart

131 reviews over Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

• 2019
    8Fam. Wiggers14-10-2019

Het is zeker een aanrader.

We hebben met z'n achten een fijn weekend doorgebracht in de accommodatie De Deel. De voorzieningen in het huis waren prima en het was gezellig ingericht. De hottub is echt een aanrader. Erg genoten van de rust en ruimte. Het appartement wat bij het huis wordt verhuurd viel wat tegen. Met name de slaapkamer was wat aan de kleine kant. Verder was het goed verzorgd.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Miranda18-08-2019

De warmte, bescheidenheid, gastvrijheid... TOP

Wat een geweldig plekje in Winterswijk. Warm ontvangst van twee hele lieve bescheiden mensen. Sfeervol en mooi ingericht, goede bedden, fijne douche, goed verzorgd en compleet ontbijt, mooie tuin. En de gastvrijheid is een dikke 10. Niks meer aan veranderen. Vooral zo doorgaan.. Wij hebben genoten en zijn tot rust gekomen. Wat wil een mens nog meer! Erik en Christel, bedankt voor de goede zorgen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Hanneke van Zomeren26-06-2019

Buitengewoon genoten!

We hebben met zijn allen fantastisch genoten, we verbleven met vriendengroep en kinderen in de leeftijd 2-7 in de hooiberg. Wat een prachtige lokatie en een buitengewoon verzorgd, schoon en gezellig huis. Heel erg prettig om met een gezelschap met kleine kinderen allemaal je eigen sanitair te hebben. De tuin was ook prachtig met een fijn terras waar wij als ouders goed uitzicht hadden op de spelende kinderen. Ze hebben zich goed kunnen vermaken met het speelhuisje, de zandbak, trampoline en de doeltjes om te voetballen. Ook de omgeving is erg leuk met mooie wandelroutes, leuke speeltuinen en eetgelegenheden. Aan alles wordt gedacht zelfs het leveren van glutenvrije broodjes bij het ontbijt was geen probleem. Volledig verzorgd allemaal!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Annette26-06-2019

Het was een geweldig leuk schoolkamp

We hebben met onze school (groep 8) gelogeerd in de Langenberg. Een prachtige en huiselijke accommodatie waar zowel de kinderen als de ouders die ons kwamen bezoeken super enthousiast over waren. Heerlijke dagen gehad , waarbij we gebruik hebben gemaakt van oa. Het Klimbos op het Rutbeek en zwembad de Wilder voor sportieve (buiten) activiteiten. Alles op fietsafstand en heerlijk genoten. Mooie ontspannen schoolreis gehad met de kinderen. Dank je wel aan de Fam. Hummelink voor alle goede zorgen en de gezelligheid. Met de kinderen heerk

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10IPA Motorclub02-06-2019

Fantastische accommodatie, absolute aanrader!!

Met een groep (senioren) motorrijders de hele groepsaccommodatie geboekt voor een weekend. Een fantastische locatie en met de familie Hummeling is alles te regelen. Het was perfect voor elkaar en iedereen heeft ervan genoten. Een absolute aanrader voor groepen. De accommodatie is heel mooi met goede slaapkamers.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Lonneke van de Wouw12-04-2019

Helemaal top!

Heerlijk huis voor grote groepen, gezellige grote eet- en zitruimte. Handige keuken, eigen slaapkamers en buiten volop ruimte en privacy. Uitzicht en rust!

• 9Peter11-04-2019

Daar gaan wij nog een keer heen!

Super voor elkaar, mooi verblijf in het geheel. Wij zaten hier met 12 vrienden totaal en waarvan 3 stelletjes waren. Voor de stelletjes waren 3 kleine aparte accommodaties naast de algemene en die waren allemaal goed voor elkaar.

De Hotube is een aanrader om te huren voor veel dagen, aardige eigenaren en de vader kwam nog een zeiltje brengen toen het ging regenen om het hout droog te houden. De woonkamer, keuken, eetgedeelte en buiten was allemaal goed voor elkaar.

• 9Jan Camphuis09-04-2019

Grote aanrader en zeer warm aanbevolen.

Voor het derde jaar op rij hebben we met 12 familieleden in "De Hooiberg" verbleven. Iedere keer weer zijn we blij verrast over de kwaliteit van de accommodatie. Slaapkamer met eigen toilet en douche, mooie gezamenlijke ruimte met tv, openhaard en prima wifi. Daarnaast is de gastvrijheid van Gonny en Arjan uitstekend. Het door hen verzorgde ontbijt is prima. Tot nu toe is het ons nog niet gelukt om een vergelijkbare accommodatie te vinden met dergelijke mogelijkheden. In de omgeving zijn meerdere mogelijkheden om iets te ondernemen.

• 10y Vos09-04-2019

fantastisch!

wij waren hier met familie weekend. 36 mensen. wij waren blij verrast toen we in het verblijf kwamen. alles was echt zo mooi en netjes. zoals de foto`s zijn is het in het echt. bedden waren erg goed. we werden ontvangen met koffie. alles zeer ontspannen , echt dit is een aanrader voor iedereen.ook de ruimte om het gebouw , ruim uitzicht. een groot speelveld met trampoline. een speeltuin . een heerlijk terras.

• 9Gerarda adelgonda maria Peelen30-01-2019

Top weekend gehad

Wij zijn afgelopen januari met ons voetbalteam naartoe geweest. Is echt een super locatie, mooi een schoon. We hadden ook de hottub erbij gehuurd, das een aanrader. Als er iets was, komen ze gelijk helpen. Het ligt heel centraal, met 15 min ben je in enschede.

Gereisd met vrienden in januari 2019

4 tips over Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

• van Goyen, 06-06-2013

Leuk om fietsen mee te brengen, mooie routes. Ook schitterende wandelroutes. Het is gelegen in het buitengebied, dus zorg dat je je boodschapjes compleet hebt als je niets steeds de auto in wil of op pad wil.

• Claudia Bakker, 28-06-2013

Je kunt er prima mountainbiken en Haaksbergen is een leuk stadje om te shoppen.

• Fam. Hoogervorst, 19-08-2012

De hottub! Voor vijftig euro kun je vier uur lang een heerlijke warme, houtgestoken hottub huren, waar je makkelijk met 6, 7 volwassen in kunt. Hij wordt warm opgeleverd en de houtblokken op 'm op temperatuur te houden (of verder te verhitten) liggen in de kruiwagen ernaast. Heerlijk om na drukke dag - als het grut op één oor ligt - even helemaal tot rust te komen onder een fonkelende sterrenhemel. Al dan niet met een alcoholische versnapering in de hand!

0 vragen over Bed and Breakfast De Pol Groepsaccommodaties & B&B

Bed and Breakfast info