Vakantiepark
8,3

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen8,2

Omschrijving
De Beerze Bulten Camping is een echte familiecamping in Overijssel. Op het avontuurlijk opgezette park kunnen de kinderen lekker klimmen en klauteren, spetteren in de zwemvijver of zwemmen in het zwembad. Ga eens naar boerderijwinkel Zandman, waar je een kijkje in de stallen mag nemen en verse producten kunt kopen.

745 reviews over Vakantiepark De Beerze Bulten in het Nederlands

Mireille Van Der Veen,
13-1-2019
  • Onderkomen8

Dit is een prachtig park. De Youpi lodge waar wij in zaten is van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, mooi sanitair, vaatwasser en een gaskachel. Het zwembad is een echte belevenis voor jong en oud. De glijbanen, de stroomversnelling en voor de allerjongsten is er een peuterbad met kleine glijbanen en waterspelen. Het Giga Konijnenhol is een indoor speelparadijs voor de Kids en voor de ouders een gezellig verblijf in het horecagedeelte. Ook is er de mogelijkheid om naar de fitness, sauna of wellness te gaan. De full-body hotstones massage is een aanrader! In de omgeving kun je prachtig wandelen en fietsen. Er zijn diverse routes aangegeven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuke camping

Auto vrij !

Weer of geen weer altijd wat te doen!

Zwembad vonden wij de muziek te hard en ook leek het meer op trance dan een skyradio zender, het is al druk genoeg zonder muziek vooral voor de hele kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Ontzettend leuke vakantie!

Tania,
8-1-2019
  • Onderkomen10

Geweldige camping. leuke activiteiten voor jong en oud. Door de verschillende (speel) plekken niet massaal. Vooral Martijn in de rol van "Aard Straaldraad" erg grappige enertainer. Niet zoetsappig maar daardoor ook gewoon heel grappig voor de papa's en de mama's de oma's en de opa's. Jammer dat hij ook werkt achter de bar...dat kunnen er meer, maar zo leuk entertainen daarin staat hij op eenzame hoogte, niet alleen binnen dit park! Vriendelijk personeel, alles schoon en goed onderhouden. Ook een hele leuke buiten klim/speelplek. Mooi wandelen gelijk vanuit de omgeving. De rondleiding door de oprichter van de camping was ook zo leuk en de wandeling in de omgeving, met alle extra weetjes en informatie. De campingwinkel heeft alles. Je kunt er lekker uit eten. Kortom.. een topplek!Ook in de herfst... vakantie met een hoofdletter V

Fantastisch!

Esther,
13-12-2018
  • Onderkomen9

We hadden een bedrijvenbezoek en hebben overnacht in de youpi lodge. Een hele leuke accommodatie!!

Het park is zeer verzorgd en heeft hele leuke faciliteiten. Een aanrader!!

Gereisd met vrienden in november 2018

Fantastisch! Met stip op één!

Schols,
  • Onderkomen10

We waren met ons gezin voor de eerste keer op deze fantastische, kindvriendelijke camping en verbleven in een Yopie Lodge. Wat een belevenis en wat hebben we met z'n allen enorm genoten!!

Kampeer-geniet-relax-repeat!

Martine Blij,
  • Onderkomen10

Super camping! Gezellig, vriendelijk en leuke camping. Top animatie-team en leuke activiteiten.

Terrein en bijgebouwen zijn schoon.

Wij gaan in de zomer terug. Niet alleen de kinderen, maar ook wij vonden Beerze Bulten te leuk!!

Fantastisch 😃

D.W.H.C. Weijman,
  • Onderkomen10

Voor ons was het net of je thuis komt.

Wij komen een aantal jaren bij de Beerzebulten.

Er is altijd genoeg te doen ook is het slecht weet dan kun je zeker vermaken zowel jong en ouders.

Daar om is het voor ons een top Camping

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Super camping!

Wilma,
  • Onderkomen10

Super leuke camping! Mooi zwembad, konijnenhol en buiten volop speelmogelijkheden. We waren hier in de herfstvakantie en troffen het erg met het mooie weer. Onze accomodatie was de yoepi lodge, en wat was die geweldig! Onze kinderen hebben genoten! Hele leuke musical gezien en naar het tattoo feest geweest. Mijn dochter vond het een paar dagen na thuiskomst erg jammer dat de tattoo er toch wel af was. Ik heb een review gestuurd naar de camping zelf en wat bleek? Een paar dagen later lag er een mooi setje tattoos van Bultje in de brievenbus. Wat een topservice!!!! Verder mooie omgeving, wildlands bezocht en lekker gegeten op het park! Dus zeker een aanrader.

Voor herhaling vatbaar!!

Rob Thoen,
  • Onderkomen9

Onze 40 jarige bruiloft aldaar gevierd. Inclusief een lang weekend 4 huisjes gehuurd. Het was helemaal top. Onze kleinkinderen waren dol enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Zelfs manlief vindt kamperen nu leuk....

Jellien,
8-12-2018
  • Onderkomen8

Ik trek met mijn dochters en ons kleine caravannetje heel Nederland door en we kamperen overal en nergens. We hebben het reuze naar ons zin en genieten overal, maar als manlief mee gaat, gaan we naar de Beerze Bulten. Hij houdt niet van kamperen, maar op de Beerze Bulten heeft zelfs híj het naar zijn zin....! De plaatsen zijn ruim (er zijn hele rustige plekjes, vind 'ie ook fijn), de omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen, het theater is top niveau, de activiteiten zijn zeer gevarieerd, de welness is heerlijk en het brood in de winkel is verrukkelijk. En zo komt het dat ik, dankzij de Beerze Bulten mijn man ieder jaar weer een weekje aan het kamperen krijg! :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.