Vakantiepark De Beerze Bulten

Super!

Jeroen
25-10-2018
  • Activiteiten9

Erg kindvriendelijk kamperen op hoog niveau!

Sanitair, horeca, camping, animatie & omgeving zijn top!

Volgend jaar zeker weer..

Nooit meer

W sapuletej
21-10-2018
  • Onderkomen7

Na 3 jaar geleden hier een weekend te zijn geweest in de herfstvakantie, nu maar weer In de herfstvakantie 2018 een verblijf geboekt van een week, dit keer verbleven wij niet in de youpi lodge zoals 3 jaar geleden (dit was overigens erg goed bevallen), maar volgens mij waren deze toen ook net nieuw. We verbleven dit keer in de enige houten bosbungalow, boek deze NIET! Bij aankomst hing er een achtbaan aan spinnenrag binnen en het toilet stonk enorm naar urine, naarmate de dagen volgden ging dit steeds erger stinken 😩 verder is de bungalow heel erg gedateerd overal gaten en kieren die niet eens afgedicht zijn. In de slaapkamer van de kinderen in de hoekjes van de muren dik spinnenrag, vieze theeglazen in de kast, eerst maar alles in de vaatwasser gedaan voor het eigen gebruik. Douche schimmelaanslag op het plafond. Ik vind dat ze deze accommodatie echt niet meer kunnen verhuren, mits dat ze het echt opknappen, dus boek een youpi!

Nog een keer, nog een keer!

Nathalie
14-10-2018
  • Activiteiten10

Deze camping is geweldig met kinderen. Bij mooi weer is er een heerlijk strandje met geweldige speeltuin en een buitenzwembad. Ook zijn er verdeeld over de camping genoeg kleine speeltuintjes. Bij slecht weer hoef je je ook niet te vervelen met de kinderen, er is een indoor speeltuin en een heel leuk binnen zwembad. Ook de animatie is top geregeld, na de shows gaat het liedje ‘dit is ons huis, het giga konijnenhol’ niet meer uit je hoofd.

Wij doen eigenlijk nooit 2x dezelfde camping en zeker niet 2 jaar achter elkaar, maar volgende week gaan we toch nog een keer! Ons zoontje heeft er onwijs veel zin in en wij ook!

Enige minpunt voor ons is dat de hond maar op een bepaald deel van de camping mag, maar voor mensen zonder hond is dit denk ik juist fijn. Ik neem dit voor lief, de camping is top!

Direct boeken

Leuke camping, slechte bungalow

Mevr. de Vries
5-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3

Leuke camping voor kinderen. Soms was het animatieprogramma niet heel origineel, maar soms zaten er hele leuke activiteiten tussen. Prima zwembad met leuke glijbanen. Het zwembad vond ik wat aan de kleine kant. De bungalow waar wij in zaten was slecht schoongemaakt. Vieze kasten, koelkast enz. Bij de receptie heb ik gevraagd om een extra schoonmaak. Die kreeg ik. De schoonmaakster was binnen enkele minuten al klaar en had schoongemaakt met een emmer water waar dode insecten in dreven. Vervolgens heb ik weer een klacht ingediend. Daar werd niets mee gedaan. De receptionist bedankte me vriendelijk voor het doorgeven van de klacht. De receptie was vriendelijk maar leek onvoldoende voorbereid op haar taak. Dit bleek ook bij latere vragen die ik stelde.

Onze bungalow stond heel erg in de schaduw in het bos. Als het mooi weer was kregen wij daar weinig van mee. Verder was de bungalow erg verouderd en aan vernieuwing toe.

Thuiskomen , Fantastiche camping

Frans Stoffels
4-9-2018
  • Onderkomen10

Voor ons na 9 jaar is het elk jaar weer een gevoel van thuiskomen . Personeel heel erg vriendelijk . Ook de eigenaren zijn erg vriendelijk en zijn altijd bereid voor een praatje . De animatie is altijd super . Ook ik lees de reacties van andere mensen , maar heb bij vooral de negatieve reactie mijn vraagtekens. Als jezelf geen interesse toon in de dingen die er gebeuren klaag dan niet . Behandel mensen zoals je ook behandelt wil worden . Dit is een super camping en nu na 9 jaar willen we graag een seizoenplek en dan kunnen we ons jubileum van 10 jaar een heel seizoen vieren . Uiteraard is er ruimte voor verbetering ,maar als je dat als gast niet aankaart zal er ook niets mee gedaan worden . Deze camping is supergroot en er kan maar 1 ding tegelijk aangepakt worden en dat doen ze ook . Kijk maar naar het zwembad dit jaar en vorig jaar het konijnenhol incl. bowling . Supercamping en is voor ons thuiskomen elk jaar . Ga zo door TOPPIE

Camping met geweldig personeel.

Harry, Linda , jason, Noud
3-9-2018
  • Onderkomen9

Via een collega positieve verhalen gehoord en daar bleek niets van gelogen.

Voor de kinderen is er veel te doen met het recreatie team. Bij hen waren de kinderen in goede handen.

Dit gaf ons de gelegenheid van de uitgebreide welnes gebruik te maken. Giga konijnenhol erg leuk maar soms ook druk ( elk kind wil hier natuurlijk spelen). Binnen zwembad zeer mooi voor kleine en grote kinderen. Shows zijn zeer professioneel en onze jongste heeft het nog steeds over 'gekke' meneer Aart. Toilet gebouwen worden de hele dag door schoon gemaak tot s'avonds laat. Respect voor de dames die dit toch meestal ondankbare werk doen. Zaterdag avond wouden opa en oma naar huis maar waren we vergeten een uitrijkaartje te kopen voor de parkeerplaats. Een medewerker die rond fietst opende de poort voor ons met de opmerking , koop voor die centen maar iets mooi's voor uw vrouw. Daar word je dus vrolijk van. Beerze Bulten bedankt voor deze mooie vakantie.

In 1 woord Super

Grotenhuis
25-8-2018
  • Onderkomen10

Een mooi park gelegen in de bossen. Meer onze voorkeur dan veldjes strak in de rij waar je bij je overburen op het bord kunt kijken. Prettige ontvangst bij aankomst door een team van verkeersregelaars en poortwachters. We kregen onze plattegrond en konden gelijk naar onze plek. Inchecken mocht op een later tijdstip op de dag. Sanitair word dagelijks van 07:00 tot 23:00 schoon gemaakt. Zwembad is een plaatje geworden na de verbouwing en het giga konijnenhol is voor elk kind een feest om te spelen. Prettig was het om te merken en te zien dat er ook s'nachts beveiliging op het park aanwezig is. Deze meneer kwam s'avonds langs fietsen en vroeg of alles naar wens was. ( op andere campings is ons dat nog nooit gevraagd tijdens ons verblijf) Receptie zijn vlotte spontane dames die naar kunnen hun dingen doen.

Al met al een camping die meer dan de moeite is om te bezoeken. Hier is vakantie ook echt vakantie. Wij komen zeker terug.

Te druk

Familie WA
23-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor onze jongste van 6 jaar fantastisch, voor onze oudste van 13 minder. Weinig leeftijdsgenoten. Leuk aanbod qua animatie. Vooral de shows zijn leuk (ook voor volwassenen). Hoogseizoen enorm druk. Overal fietsen, je wordt omver gefietst als je niet oppast. Hoofdgebouw binnenkomen is slalommend om de fietsen heen. Te druk in zwembad, te druk bij bingo, enz. Wil je een plekje hebben dan een half uur van tevoren aanwezig. Drol in zwembad, schoenen ‘gestolen’ bij zwembad. Geen zoezicht in konijnenhol waardoor er soms gevaarlijke situaties ontstaan. Ouders laten hun kinderen overal gaan en staan zonder toezicht.

WiFi stuk verbeterd tav vorig jaar.

Over het algemeen jonge medewerkers waardoor er niet altijd adequaat wordt gehandeld.

Omgeving is mooi en veel te zien of te doen.

Geweldig complete camping

Ronald
15-8-2018
  • Onderkomen10

Voor ons is op deze camping eigenlijk alles tip top in orde. Het sanitair is netjes en wordt de hele dag door schoongemaakt. De plekken zijn over het algemeen heel ruim en liggen verdeeld over het terrein tussen de bomen. De animatie is erg compleet en er zijn elke week meerdere shows die leuk zijn voor jong en oud. Het animatieteam bestaat uit professionele en kundige medewerkers waardoor shows van hoog niveau zijn. Daarnaast worden er dagelijks tussen de 10 en 15 activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Over het algemeen veel voor de jongere kinderen.

De eet gelegenheden zijn ons altijd zeer goed bevallen; heerlijke burgers bij Bultjes eetkamer, patat en snacks bij de take-away en in het restaurant volop keuze.

In het ruime binnenzwembad is afgelopen winter een compleet peuter-paradijs gemaakt. Op de camping zijn ook genoeg speelmogelijkheden en er is een mooie grote speelvijver!

Erg leuke camping

Bart
14-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Goed georganiseerde camping waarbij je niks tekort komt.

Mooie plekken in het bos, zeer schoon sanitair, prima zwembad en goede winkel.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.