Vakantiepark De Beerze Bulten

8,6

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,5

689 reviews over Vakantiepark De Beerze Bulten in het Nederlands

Ik denk niet dat wij nog eens gaan.

MV
14-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Huisje viel erg tegen, voelde aan als kleedruimte van voetbalclub inclusief stinkend toilet, naast ons huisje een speeltuin, helaas meerdere dingen kapot waardoor het niet erg veilig was.

Van de waterspeeltuin werkte meerdere waterpompen niet waardoor het spelen met water eigenlijk erg tegenviel/niet ging..

Vanaf 16.00 tot 19.00 zwembad gesloten in schoolweken ivm zwemlessen en het konijnenhol erg vaak in gebruik door schoolreisjes waardoor je ook daar niet met een peuter in wilt ivm de drukte. Zowel zwembad als konijnenhol zijn erg mooi en netjes afgewerkt.

Leuk maar minder dan voorgaande jaren

Steven D.
11-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Na jaren hier geweest te zijn merk je toch wel de nodige veranderingen. De BeerzeBulten staat bekend als een kindercamping met kinderanimatie maar tegenwoordig staan zaken als kickboxlessen op het animatieprogramma. Het animatiegedeelte is toch aanzienlijk minder leuk dan voorgaande jaren. Niet meer de dagelijkse shows maar meer stoepkrijten en knutselfeesten begeleid door stagiaires. Zal wel te maken hebben met bezuinigingen. De boscamping is nog steeds erg mooi maar de animatie mag wel weer terug naar wat het was. De kinderen vonden het in ieder geval een stuk minder leuk. Als je je hond wilt meenemen is er een apart gedeelte van de camping beschikbaar, helemaal achterop. Je mag niet met de hond over het terrein lopen alleen via een pad aan de buitenzijde van het terrein. Niet echt hond-vriendelijk. Uitlaten moet je de openbare straat oversteken en dan in het bos uitlaten. Het restaurant is mooi maar de keuken laat te wensen over.
  • Onderkomen7

Vriendelijk personeel, leuke faciliteiten voor kinderen. Bungalowpark zit helemaal achteraan de camping, persoonlijk zit ik wat centraler en raad daarom aan een Youpi Lodge aan. Bungalows zijn netjes, maar wel heel donker. Badkamer is wat verouderd.

Wel goede bedden en schoon.

Te groot voor ons.

Rs
27-5-2018
  • Activiteiten7

Schoon, netjes goede recreatie.

Min punten..... te groot te on persoonlijk voor alles n bandje sleutel e.d. voor alles een regel wat ons betreft hierdoor minder gastvrij.

Toppie toppiee !

Iris
25-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Geweldig genoten wij zaten op het natuurveld. Alle ruimte kinderen konden heerlijk voor de tent in de speeltuin spelen. Af en toe liepen we even naar voor of de grote speelvijver.

6 min douchen meer dan genoeg om jezelf en 1 kind te douchen. Of 3 kinderen tegelijk.

Zwembad is wat aan de kleine kant voor zo'n grote camping.

Animatie is top. Bultje en bibi komen nu nog geregeld langs bij ons aan de eettafel de kinderen hebben dus genoten.

En als de kinder n genieten genieten wij ook.

Dit jaar komen we zeker weer

Verschrikkelijke caravan plaatsen!

Tim
25-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen4

De mei vakantie wat we nooit hadden gedacht. Wat een verschrikkelijke kampeerplaatsen over de hele camping heen is dit. Niks netjes naast elkaar. Alle caravans staan schots en scheef door elkaar heen of half scheef op een helling. Ook hebben we plaasten gezien dat tussen de een en de ander zo een meter hoogte verschil zit. Je zal hier op zo'n bult staan zonder mover. Hoe in hemels naam krijg je je carvan dan op zijn plaats. Ook caravans gezien die met stenen en planken onder de steunen moeten doen om hun caravan recht te krijgen. Ook een groot nadeel is dat je niet met je auto erop mag als je boodschappen hebt gedaan. Er schijnen karretjes voor te zijn maar die staan nooit bij de ingang.

5 minuten douchen zonder pauze knop en 30 minuten wachten tot je je volgende kind kan douchen. Dit nooit en nooit meer

Zwembad ziet er daarin tegen geweldig uit net als mega konijnenhol.

Zeer geslaagd weekend

Rianne
24-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hebben een leuk pinksterweekend gehad! Wij stonden met onze caravan op een gezellig veldje vlakbij sanitair gebouw bibi. Het sanitair was schoon en er is goed warm water. De animatie op deze camping is erg leuk! De kinderen vinden de shows met meneer aart geweldig grappig. Ook hebben ze zich prima vermaakt in het konijnenhol En het zwembad. Ik vond het zwembad water ook erg koud en moest met de jongste van 2 er na een kwartier uit omdat hij blauwe lippen kreeg. Doordat het mooi weer was was het buitenbad ook geopend. De kinderen sprongen er enthousiast in maar wisten niet hoe snel ze er weer uit moesten zo ijskoud. De glijbanen zijn wel erg leuk. De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en bij de receptie word je goed geholpen.

Wij komen zeker nog eens terug

In de bungalow nooit meer

Bel
13-5-2018
  • Onderkomen1

Omgeving is prachtig, kinderen vinden het geweldig. Er is veel te doen. Zwembad is mooi verbouwd! De speeltuin met zwemvijver is erg leuk voor kinderen.

Wij zaten in de bungalow. De inrichting is erg gedateerd en had al lang geheel gerenoveerd moeten worden. Donker en somber huisje. Badkamer met schimmel, gescheurde tegels en verroeste verwarming. Tegels in het toilet die verzuurd zijn door de urine waardoor het onaangenaam ruikt.

Je hoort de muizen ' s nachts gezellig knagen aan de wanden en het stikt van de muggen.

Concluderend erg leuke camping voor kinderen, maar zeer weinig comfort in de bungalow, en zeker niet voor de prijs die ervoor betaald moet worden!

Je kunt beter voor de Youpi lodge kiezen. Deze biedt meer comfort.

• Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het 5e jaar op deze camping. Kinderen (13 en 15) hebben inmiddels vaste vriendinnen en vermaken zich prima. Wat heel fijn is is dat het een autovrije, groene natuurlijk aangelegde kindercamping is. Met een zeer uitgebreid animatieprogramma voor jong en oud. Ook de omgeving is geweldig. Zo starten er diverse wandelroutes aan de overkant van de camping. En is Ommen een bezoekje brengen zeker een aanrader.

Camping an zich goed, met verbeter punten

Riccardo
22-4-2018
  • Onderkomen3

Zwembad is prima, konijnenhol heel leuk, animatie goed, vele speeltuintje goed.

De camping plaatsen zijn klein en smal ingedeeld.

Als je geen ervaring heb met het caravanrijden heb je hier een probleem.

Met 6 min douche kan je geen kinderen douche, dit moet beter voor 5 sterren camping.

8 ampere vind ik aan de krappe kant, de bijbetaling slaat nergens op zo hoog. In de mei vakantie met die koude dagen kom ke hier te kort aan als je een kachel aam.wilt doen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Beerze Bulten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8.6 uit 10 op basis van 695 reviews.