Vakantiepark De Beerze Bulten

Geweldig complete camping

Ronald
15-8-2018
  • Onderkomen10

Voor ons is op deze camping eigenlijk alles tip top in orde. Het sanitair is netjes en wordt de hele dag door schoongemaakt. De plekken zijn over het algemeen heel ruim en liggen verdeeld over het terrein tussen de bomen. De animatie is erg compleet en er zijn elke week meerdere shows die leuk zijn voor jong en oud. Het animatieteam bestaat uit professionele en kundige medewerkers waardoor shows van hoog niveau zijn. Daarnaast worden er dagelijks tussen de 10 en 15 activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Over het algemeen veel voor de jongere kinderen.

De eet gelegenheden zijn ons altijd zeer goed bevallen; heerlijke burgers bij Bultjes eetkamer, patat en snacks bij de take-away en in het restaurant volop keuze.

In het ruime binnenzwembad is afgelopen winter een compleet peuter-paradijs gemaakt. Op de camping zijn ook genoeg speelmogelijkheden en er is een mooie grote speelvijver!

Erg leuke camping

Bart
14-8-2018
  • Onderkomen9

Goed georganiseerde camping waarbij je niks tekort komt.

Mooie plekken in het bos, zeer schoon sanitair, prima zwembad en goede winkel.

Niet voor herhaling.

Jannie
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Ons verblijf op beerze bulten was niet na behoren. We hadden verwacht dat het een super leuke camping zou zijn. De auto staat voorraan op een P. Dat is dan nog niet zo heel erg maar als je boodschappen gaat doen is het wel fijn als je even met je auto bij de caravan kan komen. Nee moet je een kar pakken. Maar als ze er nu genoeg hebben is het goed nee hoor een paar bijnde receptie en de rest staat gewoon ergen halve wegen op caming of naar een caravan want terug brengen nee hoor. Dan het sanitair is drama douchen 6 min dan is je water op. Voor jongens kan het maar meisjes met lang haar drama is 6 min te kort. Dan sta je niet onder een volle straal nee een pis straaltje vast tegen de muur om toch je zeep nog te kunnen afwassen. 🙁

Zwembad binnen super. Buiten in onze tweede week troebel en beitende ogen van het chloor. Ik denk vanwege het troebele water. Heel slecht man en kind ziek. En de buren ook ziek.

• Onderkomen10

Wij komen al 7 jaar op De Beerze Bulten en sinds 3 jaar hebben we een seizoensplaats.

Voor de kinderen is er genoeg te beleven, als je wilt kun je van activiteit naar activiteit die staan handig in de app.

Onze kinderen (9 en 3) vinden de shows geweldig, super professioneel en ikzelf lig altijd dubbel van het lachen. Het is prachtig om te zien hoe het animatieteam de dansjes in een paar uur aanleert, zodat de kids ‘s avonds de show stelen. In het Hoog seizoen moet je 30 min voor aanvang aanwezig zijn voor een mooie plek.

De liedjes zijn heerlijke meezingers geworden en elk jaar komen er weer nieuwe bij.

Als je een plek wilt hebben die bij jouw wensen past, kun je het beste van te voren gaan kijken.

De mevrouw van de supermarkt is een schat, die voor elk kind een lief woordje heeft.

Wij genieten met volle teugen en hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

Zou er niet weer heen gaan en niet aanbevelen

Rosanne
11-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Hou er rekening mee dat niemand hetzelfde antwoord geeft op je vragen en dat gemaakte afspraken gecontroleerd moeten worden, want er worden veel fouten gemaakt. Neem droge kleding mee wanneer je wat gaat drinken in de brasserie, want een glas viel zomaar uitelkaar tijdens het drinken. Animatie team is onzichtbaar en de aangeboden activiteiten veel het zelfde. Bijna geen aanbod voor kinderen tussen de 10 en 13 jaar.

• Activiteiten6
  • Onderkomen6

Hoogseizoen (bouwvak) echt te druk, massaal en chaotisch bij alle faciliteiten. Wachten, aansluiten in de rij, geen persoonlijk contact met personeel en gigantisch opletten op de te drukke paden. Wat een verschil met het naseizoen. We wisten wat we konden verwachten aangezien we vaker in het naseizoen zijn geweest maar wat een domper nu in het hoogseizoen. Zwembad overvol, animatieprogramma onpersoonlijk (niet gek als je één van de vierhonderd kinderen bent), rijen bij snackcorner en toiletgebouw en struikelen over fietsen. Al met al zijn wij teleurgesteld ten opzichte van de andere jaren dat we er waren. Park biedt volop vertier met mooie (indoor) speeltuinen maar echt te commercieel en nu te druk.

Top!!!

Fam
10-8-2018

Een top camping!!!

Alleen jammer dat sommige onopgevoede kinderen zonder ouderlijk toezicht in het zwembad of konijnenhol zijn waar het personeel de handen vol aan heeft.

Kan de camping niets aan doen.

Wel is het echt een feest voor kinderen v basisschool leeftijd.

Volgend jaar weer 😃

Mirjam
8-8-2018
  • Onderkomen8

Hele sfeervolle camping midden in de natuur. Kampeerplaatsen speels maar soms ook onlogisch.

Wij waren er met prachtig weer maar denk dat als het minder is ook genoeg te doen is en in de omgeving ook.

Zwembad buiten is veel te klein maar binnen is het heel leuk dus daar hebben onze jongens zich prima vermaakt.

Er is een fijne ligweide, helaas te weinig stoelen en bedden waardoor je soms op de eikels moest liggen. In de topdrukte weinig schaduwplekken meer maar zal op elke camping dan wel zijn.

Konijnenveld en hol zijn helemaal leuk!

Animatie is gevarieerd, wordt veel aandacht aan besteed je moet er wel minimaal 30 min vooraf al gaan zitten voor een plekje..

Sanitair is prima en wordt goed schoongehouden.

Winkeltje heeft voldoende en prijs redelijk normaal.

Restaurant hebben we maar 1x bezocht.

Er wordt volop georganiseerd maar we hebben niet aan alles meegedaan.

Uiteindelijk wel geboekt voor volgend jaar!!

Topvakantie! Hier komen we terug!

Fam. Van Gerwen
8-8-2018
  • Onderkomen10

We hebben een topvakantie gehad, ondanks de hitte. Wat een fantastisch leuk recreatiepark! Mooi ruim opgezet en voorzien van alle facilliteiten. Het theater, het zwembad en de wellness zijn favoriet. Hou je van rust, ruimte en op zn tijd reuring dan kan dat op de Beerze Bulten allemaal. Wij lekker een boekje lezen en de kleine vermaakt zich uitstekend. Wortelpop het jaarlijkse familiefestival was helemaal geweldig. Echt een groot feest. Met kinderen t/m een jaar of 12 heb je hier de leukste vakantie ter wereld, aldus onze dochter van 4. We kunnen geen verbeterpunten bedenken, het was heerlijk. Hier gaan we zeker naar terug!!

Heerlijk

Marike
7-8-2018
  • Onderkomen9

We komen al een aantal jaar bij de Beerze Bulten. Voor onze kinderen is het pas echt vakantie als we bij de Beerze Bulten zijn. De pret begint al in de auto met de vele cd's van de musicals die ze spelen in het theater bij de BB. Wij verblijven altijd in een youpi en dat is super leuk. Het is een heel groen park met ontzettend veel speel mogelijkheden voor kinderen. Doordat de kinderen (4/5/7 jaar) zich zo goed vermaken heb je zelf ook nog meer vakantie. Het vernieuwde zwembad is heel leuk! Ook het animatie programma is heel uitgebreid en leuk voor alle leeftijden. Zelf maak ik ook altijd gebruik van de schoonheidssalon waar je echt even tot rust kan komen. Volgend jaar komen we weer!!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Beerze Bulten scoort een 8.54 uit 10 op basis van 722 reviews.