Vakantiepark De Beerze Bulten

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen8,5

721 reviews over Vakantiepark De Beerze Bulten in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke camping, slechte bungalow

Mevr. de Vries
5-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3

Leuke camping voor kinderen. Soms was het animatieprogramma niet heel origineel, maar soms zaten er hele leuke activiteiten tussen. Prima zwembad met leuke glijbanen. Het zwembad vond ik wat aan de kleine kant. De bungalow waar wij in zaten was slecht schoongemaakt. Vieze kasten, koelkast enz. Bij de receptie heb ik gevraagd om een extra schoonmaak. Die kreeg ik. De schoonmaakster was binnen enkele minuten al klaar en had schoongemaakt met een emmer water waar dode insecten in dreven. Vervolgens heb ik weer een klacht ingediend. Daar werd niets mee gedaan. De receptionist bedankte me vriendelijk voor het doorgeven van de klacht. De receptie was vriendelijk maar leek onvoldoende voorbereid op haar taak. Dit bleek ook bij latere vragen die ik stelde.

Onze bungalow stond heel erg in de schaduw in het bos. Als het mooi weer was kregen wij daar weinig van mee. Verder was de bungalow erg verouderd en aan vernieuwing toe.

Thuiskomen , Fantastiche camping

Frans Stoffels
4-9-2018
  • Onderkomen10

Voor ons na 9 jaar is het elk jaar weer een gevoel van thuiskomen . Personeel heel erg vriendelijk . Ook de eigenaren zijn erg vriendelijk en zijn altijd bereid voor een praatje . De animatie is altijd super . Ook ik lees de reacties van andere mensen , maar heb bij vooral de negatieve reactie mijn vraagtekens. Als jezelf geen interesse toon in de dingen die er gebeuren klaag dan niet . Behandel mensen zoals je ook behandelt wil worden . Dit is een super camping en nu na 9 jaar willen we graag een seizoenplek en dan kunnen we ons jubileum van 10 jaar een heel seizoen vieren . Uiteraard is er ruimte voor verbetering ,maar als je dat als gast niet aankaart zal er ook niets mee gedaan worden . Deze camping is supergroot en er kan maar 1 ding tegelijk aangepakt worden en dat doen ze ook . Kijk maar naar het zwembad dit jaar en vorig jaar het konijnenhol incl. bowling . Supercamping en is voor ons thuiskomen elk jaar . Ga zo door TOPPIE

Camping met geweldig personeel.

Harry, Linda , jason, Noud
3-9-2018
  • Onderkomen9

Via een collega positieve verhalen gehoord en daar bleek niets van gelogen.

Voor de kinderen is er veel te doen met het recreatie team. Bij hen waren de kinderen in goede handen.

Dit gaf ons de gelegenheid van de uitgebreide welnes gebruik te maken. Giga konijnenhol erg leuk maar soms ook druk ( elk kind wil hier natuurlijk spelen). Binnen zwembad zeer mooi voor kleine en grote kinderen. Shows zijn zeer professioneel en onze jongste heeft het nog steeds over 'gekke' meneer Aart. Toilet gebouwen worden de hele dag door schoon gemaak tot s'avonds laat. Respect voor de dames die dit toch meestal ondankbare werk doen. Zaterdag avond wouden opa en oma naar huis maar waren we vergeten een uitrijkaartje te kopen voor de parkeerplaats. Een medewerker die rond fietst opende de poort voor ons met de opmerking , koop voor die centen maar iets mooi's voor uw vrouw. Daar word je dus vrolijk van. Beerze Bulten bedankt voor deze mooie vakantie.

In 1 woord Super

Grotenhuis
25-8-2018
  • Onderkomen10

Een mooi park gelegen in de bossen. Meer onze voorkeur dan veldjes strak in de rij waar je bij je overburen op het bord kunt kijken. Prettige ontvangst bij aankomst door een team van verkeersregelaars en poortwachters. We kregen onze plattegrond en konden gelijk naar onze plek. Inchecken mocht op een later tijdstip op de dag. Sanitair word dagelijks van 07:00 tot 23:00 schoon gemaakt. Zwembad is een plaatje geworden na de verbouwing en het giga konijnenhol is voor elk kind een feest om te spelen. Prettig was het om te merken en te zien dat er ook s'nachts beveiliging op het park aanwezig is. Deze meneer kwam s'avonds langs fietsen en vroeg of alles naar wens was. ( op andere campings is ons dat nog nooit gevraagd tijdens ons verblijf) Receptie zijn vlotte spontane dames die naar kunnen hun dingen doen.

Al met al een camping die meer dan de moeite is om te bezoeken. Hier is vakantie ook echt vakantie. Wij komen zeker terug.

Te druk

Familie WA
23-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor onze jongste van 6 jaar fantastisch, voor onze oudste van 13 minder. Weinig leeftijdsgenoten. Leuk aanbod qua animatie. Vooral de shows zijn leuk (ook voor volwassenen). Hoogseizoen enorm druk. Overal fietsen, je wordt omver gefietst als je niet oppast. Hoofdgebouw binnenkomen is slalommend om de fietsen heen. Te druk in zwembad, te druk bij bingo, enz. Wil je een plekje hebben dan een half uur van tevoren aanwezig. Drol in zwembad, schoenen ‘gestolen’ bij zwembad. Geen zoezicht in konijnenhol waardoor er soms gevaarlijke situaties ontstaan. Ouders laten hun kinderen overal gaan en staan zonder toezicht.

WiFi stuk verbeterd tav vorig jaar.

Over het algemeen jonge medewerkers waardoor er niet altijd adequaat wordt gehandeld.

Omgeving is mooi en veel te zien of te doen.

Geweldig complete camping

Ronald
15-8-2018
  • Onderkomen10

Voor ons is op deze camping eigenlijk alles tip top in orde. Het sanitair is netjes en wordt de hele dag door schoongemaakt. De plekken zijn over het algemeen heel ruim en liggen verdeeld over het terrein tussen de bomen. De animatie is erg compleet en er zijn elke week meerdere shows die leuk zijn voor jong en oud. Het animatieteam bestaat uit professionele en kundige medewerkers waardoor shows van hoog niveau zijn. Daarnaast worden er dagelijks tussen de 10 en 15 activiteiten georganiseerd voor jong en oud. Over het algemeen veel voor de jongere kinderen.

De eet gelegenheden zijn ons altijd zeer goed bevallen; heerlijke burgers bij Bultjes eetkamer, patat en snacks bij de take-away en in het restaurant volop keuze.

In het ruime binnenzwembad is afgelopen winter een compleet peuter-paradijs gemaakt. Op de camping zijn ook genoeg speelmogelijkheden en er is een mooie grote speelvijver!

Erg leuke camping

Bart
14-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Goed georganiseerde camping waarbij je niks tekort komt.

Mooie plekken in het bos, zeer schoon sanitair, prima zwembad en goede winkel.

Niet voor herhaling.

Jannie
12-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Ons verblijf op beerze bulten was niet na behoren. We hadden verwacht dat het een super leuke camping zou zijn. De auto staat voorraan op een P. Dat is dan nog niet zo heel erg maar als je boodschappen gaat doen is het wel fijn als je even met je auto bij de caravan kan komen. Nee moet je een kar pakken. Maar als ze er nu genoeg hebben is het goed nee hoor een paar bijnde receptie en de rest staat gewoon ergen halve wegen op caming of naar een caravan want terug brengen nee hoor. Dan het sanitair is drama douchen 6 min dan is je water op. Voor jongens kan het maar meisjes met lang haar drama is 6 min te kort. Dan sta je niet onder een volle straal nee een pis straaltje vast tegen de muur om toch je zeep nog te kunnen afwassen. 🙁

Zwembad binnen super. Buiten in onze tweede week troebel en beitende ogen van het chloor. Ik denk vanwege het troebele water. Heel slecht man en kind ziek. En de buren ook ziek.

• Onderkomen10

Wij komen al 7 jaar op De Beerze Bulten en sinds 3 jaar hebben we een seizoensplaats.

Voor de kinderen is er genoeg te beleven, als je wilt kun je van activiteit naar activiteit die staan handig in de app.

Onze kinderen (9 en 3) vinden de shows geweldig, super professioneel en ikzelf lig altijd dubbel van het lachen. Het is prachtig om te zien hoe het animatieteam de dansjes in een paar uur aanleert, zodat de kids ‘s avonds de show stelen. In het Hoog seizoen moet je 30 min voor aanvang aanwezig zijn voor een mooie plek.

De liedjes zijn heerlijke meezingers geworden en elk jaar komen er weer nieuwe bij.

Als je een plek wilt hebben die bij jouw wensen past, kun je het beste van te voren gaan kijken.

De mevrouw van de supermarkt is een schat, die voor elk kind een lief woordje heeft.

Wij genieten met volle teugen en hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

Zou er niet weer heen gaan en niet aanbevelen

Rosanne
11-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Hou er rekening mee dat niemand hetzelfde antwoord geeft op je vragen en dat gemaakte afspraken gecontroleerd moeten worden, want er worden veel fouten gemaakt. Neem droge kleding mee wanneer je wat gaat drinken in de brasserie, want een glas viel zomaar uitelkaar tijdens het drinken. Animatie team is onzichtbaar en de aangeboden activiteiten veel het zelfde. Bijna geen aanbod voor kinderen tussen de 10 en 13 jaar.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Beerze Bulten in Beerze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Beerze Bulten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.