Camping De Flierweide

CampingWeer vandaag26°15°
Camping De Flierweide
9,5

218 reviews over Camping De Flierweide in het Nederlands

Zeer zeker een camping om vaker te bezoeken

Jan & Mariet
13-6-2018

Mooie ruime plaatsen, vriendelijke & behulpzame eigenaren, altijd aanspreekbaar, doorlopend schoon sanitair, caravan word naar de plaats gebracht en ook nog waterpas gezet, ideaal dat er geen auto's op de camping staan.

Een heerlijke rustige camping in een mooie omgeving waar het goed vertoeven is. Een aanrader.

Fantastisch!!

Matthijs Vossen
11-6-2018

We hebben deze camping gekozen om onze caravan na een winter in de stalling weer even " te ervaren". De Flierweide is een geweldig fijn moment van rust in de nabijheid van het pittoreske Bathmen. De grote plaatsen, keuze uit zon- of schaduw, het bijzonder ruim en vooral schoon sanitair gebouw met was- en droogmachine maakt het verblijf op deze camping echt tot een onbezorgd kampeer weekend. Boeren ijs, aardbeienjam van de buurvrouw en vinkjes in je tent....

We komen zeer zeker terug.

Matthijs en Thea.

een geweldige week gehad

Thei
11-6-2018

Superschone en gastvrije camping!!

Leuke eigenaren, sanitair super schoon. De caravan wordt door Theo op de plaats, en waterpas gezet.

Mooie omgeving en veel mooie fietsroutes.Bathmen is een leuk dorpje,

Voor herhaling vatbaar.

Bijzonder fijne camping

Fam. Hendrikx
10-6-2018

Een bijzonder fijne goedverzorgde camping met veel aandacht voor natuur, hygiëne en niet te vergeten de vakantiegast. Beslist een aanrader. Heerlijk fietsen in deze prachtige omgeving. Zeer vriendelijke eigenaars.

Mooie, goed onderhouden camping in mooie omgeving

Fam.van Bloemendaal
4-6-2018

Mooie, zeer goed onderhouden camping.

Met Pinksteren geweest, camping stond helemaal vol maar Theo had alles onder controle, sanitair werd veelvuldig schoongemaakt.

Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen.

Bij VVV - gevestigd in Cultuurhuis Braakhekke- zijn door beheerder routes uitgezet, zij kennen de mooiste routes, plekjes onderweg zoals de spreukentuin in Harfsen.

Ook rondje Deventer is een aanrader.

Wij komen zeker nog eens terug.

Agnes
21-5-2018

Prachtige ruime camper-comfort-plaatsen en zeer net sanitair!

Familie van Lent
15-5-2018

Prachtige camping Super schoon,erg behulpzaam en vriendelijk eigenaar en eigenaresse!! En prachtige omgeving en je hoeft ook geen w.c papier mee tenemen

Micha
13-5-2018

Het is heel rustig, puur genieten

Geweldig!

Fam. Boots
13-5-2018

Het prachtige enige luxe chalet gehuurd op de camping. Vanwege de ligging maak je echt deel uit van de camping maar wel met heel veel comfort zoals een ruime douche, goede bedden, ventilator etc. En alles brandschoon.

Sieverink
12-5-2018

Superschone en gastvrije camping!!

Hardwerkende eigenaren, sanitair superschoon. Goed over na gedacht om door hun het kampeermiddel op de plaats te zetten, zo ervaar je nog meer rust en een behoudt voor de kampeervelden.

Mooie omgeving en veel mooie fietsroutes.

Voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Flierweide in Bathmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Flierweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Flierweide scoort een 9.47 uit 10 op basis van 218 reviews.