Géén boekingskosten

• 9.8Staat v/h sanitair
  • 10Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping de Flierweide in Bathmen is geschikt voor kampeerders zonder kinderen. Vooral ouderen komen hier graag. Rust, natuur en geen activiteiten of faciliteiten. Wel is er een wasserette. De gastvrije eigenaren stellen zelfs je caravan waterpas bij aankomst. Je hond is welkom. Mooie fietsroutes in de omgeving met Deventer op 11 kilometer afstand.

344 Reviews over De Flierweide

• 10Fam.Wit Opmeer23-10-2021

Prachtige vakantie gehad.

We zijn hier 3 jaar geleden 4 weken geweest nu drie, niets veranderd. De twee hardwerkende eigenaren Theo en Gerry weten precies hoe een kampeerder het hebben wil. Het heeft ons aan niets ontbroken. Heerlijke ontspannen vakantie gehad.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Jolanda19-09-2021

Echt een aanrader!!!

Wat een prachtige verzorgde camping, Vriendelijke eigenaren, mooi en super schoon sanitair. Mooie omgeving om te fietsen. Wij gaan zeker deze camping nog een keer boeken.

• 9Greet Boer16-09-2021

Super schone en mooie camping.

Hartelijke ontvangst, de caravan werd keurig op z’n plaats en horizontaal gezet!!! Prachtige en ruime plaats.

• 10Ruud van Domburg13-09-2021

Prachtige camping

Zeer gunstige ligging van een mooie ruim opgezette camping. Direct in het bos met veel wandel en fiets mogelijkheden. Op circa 2 á 3 minuten fietsen van de winkels/supermarkt in het dorp. De camping heeft mooi en schoon sanitair, gratis douches, goede wifi, fietsenstalling met oplaadpunten voor de e-bike en een mooi aangelegde jeu de boulesbaan. Top camping op een top locatie en vriendelijke eigenaren.

• 9Hans Looman10-08-2021

Voor herhaling vatbaar!!

Zeer fijne camping. Keurig sanitair. Prachtige omgeving om te fietsen.We gaan zeker nog een keer terug. Fietsroutes in overvloed, Deventer dichtbij.Wel 1 klein vraagje: waarom € 2,00 per dag voor een hondje die aan de lijn zit.Die drinkt echt geen 2 m3 water per dag.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Wim/Lidy10-08-2021

Super

De weekenden van de maanden mei en juni genoten op deze camping.En dit was niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste.Een camping om naar terug te keren.Alles klopt:- mooie grote plaats- super schoon sanitair- fijne beheerders- en mooie omgeving om te fietsen/wandelen

• 10Antoon en Nelly van Unen10-08-2021

Een dikke 10 👍

Een mooie superschone camping met aardige eigenaren die alles doen om je fijne dagen te bezorgen. Prachtige wandel en fietsomgeving.Het was top, jammer dat we weggingen. Komen zeker terug

• 10Cor Janmaat10-08-2021

Een echte aanrader. Mooi en schoon sanitair, ruime plaatsen. Camping is omringd door veel groen, een oase van rust. Aardige, behulpzame eigenaren. Mooie omgeving.

• 8Jannie van der Mark09-08-2021

Zoals bij vorige keren ook nu weer zo op m’n gemak gesteld gevoeld!Gastvrijheid spreekt in alles!Prachtig sanitair, de twee gebouwen worden 2 keer daags schoongemaakt!Voor de ruime camping met veel privacy ben ik heel enthousiast!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Irma09-08-2021

Goed, een aanrader

We kunnen ons wel vinden in de lovende woorden over de camping, maar vinden het vreemd dat niemand schrijft over de kwaliteit van de wifi. Die is niet van deze tijd. Zo vaak dat het hapert of dat er gewoon geen verbinding gemaakt kan worden.Bovendien vinden we het vreemd dat onze kampeerplek, als enige van de vier op ons veld, geen verharde plek heeft voor de voortent.

Camping De Flierweide info

Camping-informatie