Camping De Flierweide

9,5

254 reviews over Camping De Flierweide in het Nederlands

K. Kist
16-9-2018

Vriendelijke behulpzame eigenaar, ruime plekken , schone camping, hele mooie sanitaire voorzieningen

Sper de luxe

Guus Ickelsheimer
11-9-2018

Een prachtig gelegen mooie, rustige camping met ruime plekken en prima sanitair. Gerry en Theo runnen deze camping op zeer behulpzame wijze. De caravan wordt door Theo waterpas op de plek van je keuze neergezet. Ze nemen hier nog alle tijd voor je. Er zijn overwegend ouderen die op rust uit zijn in een prachtige omgeving. Het was voor ons de 2e keer op deze camping en zullen er zeker nog eens terugkomen. Een aanrader voor iedereen die rust zoekt.

Sicco Stilma
8-9-2018

Een geweldige uitsmijter van een super zomer op een hele fijne camping, erg gastvrij en alles tot puntjes verzorgd! Bedankt Theo en Gerry!

Fantastisch!

Henk en Gerrie
8-9-2018

Geweldig, wat een mooie rustige camping.

Theo en Gerry zijn zeer behulpzaam.

Alles is tot in de puntjes verzorgd.

Zeker een camping om weer met plezier terug te komen

fantastisch

Wim en Wil
8-9-2018

Prachtige camping met goede en enthousiaste eigenaren die het echt proberen het je naar de zin te maken.

Voor herhaling vatbaar!!

A.en D.Toussaint
6-9-2018

Geen aanmerkingen.

We hebben het heerlijk gehad!

Prachtige, goed onderhouden, schone camping, ‘klant’vriendelijke eigenaars.

Ruime plaatsen. Mooie omgeving!

We komen terug!

Komen zeker terug

Am.E.Brand
4-9-2018

Top camping met zeer vriendelijk echtpaar Theo en Gerry.

Mooi verzorgd terrein met uitstekend sanitair.

Prachtig gebied om leuke fietstochten te maken.

Totaal geen hinder gehad van een spoorlijn welke aan de rand van het dorp ligt.

Leuk dorp op afstand te lopen met goede winkels en diverse leuke restaurants.

Geweldig

Gerrit en Annie
2-9-2018

Een woord geweldig - schoon sanitair-mooie grasmat en super vriendelijke eigenaars.En dat Theo iets over die honden heeft gezegd was terecht anders hadden wij de eigenaar van de honden erop aangesproken.Theo en Gerrie tot volgend jaar.👍🏼👍🏼

Rustige camping van topklasse!

Pieter Jan
31-8-2018

Geweldige camping en top voor diegenen die rust zoeken.

Gelegen in een mooie omgeving, erg geschikt om te wandelen of te fietsen. Bathmen is leuk dorp en op geringe afstand liggen andere plaatsen die ook veel te bieden hebben.

Overigens zelden zulk schoon sanitair gezien op een camping. Maar de eigenaars zijn dan ook meerdere malen aan het schoonmaken op een dag.

Overlast hebben wij absoluut niet ervaren van andere gasten met hun huisdieren.

Goed dat daar ook een beetje op gelet wordt.

Wij zullen de camping zeker aanbevelen.

TOP !!!!!

Fantastische camping!

Marianne
30-8-2018

Prima camping! Super schoon sanitair. Heel behulpzame en vriendelijke campingbeheerders. Doen alles om het de gasten naar de zin te maken, staan altijd voor je klaar! Heerlijke eetgelegenheden in de buurt. Prachtige fietsroutes vanaf de camping. Ook heerlijk rustige camping, behalve toen beoordelaar er was met zijn hond en zijn vrienden ook met honden. Zowel overdag als 's nachts werd er behoorlijk geblaft. Niet erg prettig voor de overige campinggasten. Theo heeft dat op een correcte manier proberen op te lossen. Honden zijn wel welkom! Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Flierweide in Bathmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Flierweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.