Camping De Flierweide

238 reviews over Camping De Flierweide in het Nederlands

Een echte aanrader.

Klaas en Anneke
11-8-2018

Topcamping. Modern sanitair dat meerdere keren per dag schoon gemaakt wordt.

Ruime beschutte plekken en ondanks de hittegolf was er veel groen gras aanwezig. Iedere dag werd het gras besproeid. Dit gaf ook nog enig vermaak en verkoeling. En dit alles met de aandacht die ze besteden aan de gasten.

Theo en Gerry bedankt.

Hier kom je tot rust mede door de hartelijkheid en behulpzaamheid van Theo en Gerry. Voor ons een topper. Tot volgend jaar.

We hebben twee fantastische weken gehad.

Familie de Laat
6-8-2018

Het sanitair is prachtig om te zien, maar vooral ook heel netjes en schoon. Gerrie en Theo doen alles wat in hun vermogen ligt om het de gasten naar hun zin te maken. Heerlijke schaduwplekken als het heet weer is. Vanuit de camping wandel je zo de bossen in.

Rolf wolfs
4-8-2018

Fijne camping. Schoon, netjes, gastvrij, service gericht.

Een groot voorbeeld voor elke camping!!

Willem
29-7-2018

Wij waren door omstandigheden gedwongen in NL te verblijven, en kwamen uit bij de Flierhoeve.

Wat een geweldige ervaring, Theo en Gerrie stralen uit wat hun camping is, liefde voor de natuur, passie voor het vak en bovenal menselijkheid ten top.

Prachtig gelegen camping aan de rand van het bos, schitterende velden waar je caravan door Theo op de plaats wordt gebracht en waterpas gezet voor de caravan grindtegels als terras. En dan het toiletgebouw, zo netjes, schoon en over alles is nagedacht. Heet water is echt heet zoals je maar weinig meemaakt, prima douches en toiletten.

Wij waren blij verrast en hebben enorm genoten van de camping, de ooivevaars, schitterende omgeving en de beste campinghouders van Nederland.

Werkelijk niets op aan te merken, in waarderingen houd ik altijd ruimte voor verbetering maar nu niet.

Het was top, niets aan wijzigen en vooral zo doorgaan Theo en Gerrie.

Een dikke 10 verdienend jullie en de camping.

Dick de Kuijer
24-7-2018

Prima camperplek, ruime camping, bos ernaast handig met de hond, sanitair prima - alles top

fam. Vermeeren
23-7-2018

mooi aangelegde camping maar ook bijzonder mooi gelegen.

grote verharde (grasstenen) camperplaatsen, rustig gelegen.

het onderhoud en het sanitair is uitstekend.

We hebben hier 8 dagen gestaan naar volle tevredenheid en gaan zeker nog eens terug. Minpunten: wij hebben ze niet ontdekt!

Prima, voor herhaling vatbaar!

Koos en Jeannette Stoppels
23-7-2018

Mooie, rustige camping met ruime plaatsen en prima en altijd schoon sanitair. De eigenaren Theo en Gerry doen er alles aan om hun gasten een ontspannen en aangenaam verblijf te bezorgen. Wij waren hier voor het eerst, maar willen zeker nog eens terugkeren. De camping ligt aan de rand van het dorp Bathmen met diverse voorzieningen, zoals een goede supermarkt en horecagelegenheden.

Camping waar je tot rust kan komen.

Marry en Jan
22-7-2018

Mooie camping aan de rand van het dorp, schoon toilet gebouw en mooie grasmat die goed werd onderhouden tijdens de droge tijd. Behulpzame en vriendelijke eigenaars. Caravan wordt op de plaats en waterpas gezet. Alle voorzieningen zijn er voor een ontspannen vacantie. Volgend jaar niet allemaal naar toe gaan, anders is er voor ons geen plaats meer.

Fantastische en gastvrije camping!

PIET en MARIJKE
20-7-2018

Een mooie, goedverzorgde en gastvrije camping! Ruime plaatsen en zeer schoon sanitair. Theo en Gerry zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar! We hebben genoten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Flierweide in Bathmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Flierweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Flierweide scoort een 9.5 uit 10 op basis van 238 reviews.