Camping De Flierweide

Camping De Flierweide
9,4

Camping de Flierweide in Bathmen is geschikt voor kampeerders zonder kinderen. Vooral ouderen komen hier graag. Rust, natuur en geen activiteiten of faciliteiten. Wel is er een wasserette. De gastvrije eigenaren stellen zelfs je caravan waterpas bij aankomst. Je hond is welkom. Mooie fietsroutes in de omgeving met Deventer op 11 kilometer afstand.

261 reviews over Camping De Flierweide in het Nederlands

ook dit jaar weer zeer tevreden

John en emmy Heus
15-10-2018

gast vrije eigenaren alleen voor kleine kinderen

zeer de moeite waard

Hennie Kraal
3-10-2018

De Flierweide uitgezocht om er 1, misschien 2 weken te kamperen. Om daarna naar Duitsland te gaan. Maar we zijn er 5!!!!! weken gebleven. Bijzonder vriendelijke eigenaren en zeer schoon en mooi sanitair. (cijfer 9.6 is terecht)

- Er loopt een spoorlijn dicht langs de camping. De voorbij rijdende treinen zijn hoorbaar.

Lekker rustig

Fam Kors
30-9-2018

Even een weekend uitblazen bij Theo en Gerry en dat is hier al jaren gewoon goed.

Je weet wat je hebt, top dus!!!

Absolute aanrader!

Nic en Alice Luijben
21-9-2018

Hele gastvrije eigenaren. Mooie ruime plaatsen, keurig schoon sanitair . Camping ligt op loopafstand van gezellig dorp in mooie omgeving waar je goed kunt fietsen en wandelen.

geweldig

Theo Mattu
21-9-2018

vriendelijke eigenaars voor ons het tweede jaar dat we hier hebben gestaan en tot alle tevredenheid sanitair schoon kampeerplek goed het is een camping om terug te komen Deventer op fiets afstand Holterberg ook op fiets afstand met andere woorden een geweldige camping

Geurts
21-9-2018

Mooie, goed verzorgde camping. Eigenaar is zeer behulpzaam. Hij zet de caravan waterpas op de plaats. Sanitaire voorzieningen zijn top.

K. Kist
16-9-2018

Vriendelijke behulpzame eigenaar, ruime plekken , schone camping, hele mooie sanitaire voorzieningen

Sper de luxe

Guus Ickelsheimer
11-9-2018

Een prachtig gelegen mooie, rustige camping met ruime plekken en prima sanitair. Gerry en Theo runnen deze camping op zeer behulpzame wijze. De caravan wordt door Theo waterpas op de plek van je keuze neergezet. Ze nemen hier nog alle tijd voor je. Er zijn overwegend ouderen die op rust uit zijn in een prachtige omgeving. Het was voor ons de 2e keer op deze camping en zullen er zeker nog eens terugkomen. Een aanrader voor iedereen die rust zoekt.

Sicco Stilma
8-9-2018

Een geweldige uitsmijter van een super zomer op een hele fijne camping, erg gastvrij en alles tot puntjes verzorgd! Bedankt Theo en Gerry!

Fantastisch!

Henk en Gerrie
8-9-2018

Geweldig, wat een mooie rustige camping.

Theo en Gerry zijn zeer behulpzaam.

Alles is tot in de puntjes verzorgd.

Zeker een camping om weer met plezier terug te komen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Flierweide in Bathmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Flierweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.