Reviews over Bathmen

gewoon gezellig

THJH Mattu
    22-9-2018

het is een gezellige plaats met goede restaurants en in september een gezellige kunstmarkt ook een goed gesorteerde supermarkt en goede uit vals plaats naar Deventer en Zutphen en makkelijk te bereiken via de A-1 en wat ik al zei een leuk en rustig plaatsje pak een terrasje en zie voor je zelf

Komen zeker terug!

Sicco Stilma
    8-9-2018

We vonden het een heel gezellig dorp!

Een aanrader!

A.Toussaint
    7-9-2018

Leuk gezellig plaatsje.

Goede restaurants, ijssalon, goede bakker, heerlijk brood, internationale kunstmarkt op

eerste weekend in September.

Rust en ruimte fijn fietsen en wandelen

Kees
    20-7-2018

Prachtig dorpje met fijne terrassen, goede restaurants en een prima snackbar. Ook de supermarkt heeft een goed arsortiment voor redelijke prijs. Prachtige wandel en fietsroutes.

We gaan terug

Thei
    15-6-2018

Leuk plaatsje, genoeg restaurants , leuk café, goede bakker,voldoende fietsroutes

Bathmen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 43 reviews