Bathmen

Reviews over Bathmen

gewoon gezellig

THJH Mattu,
    22-9-2018

het is een gezellige plaats met goede restaurants en in september een gezellige kunstmarkt ook een goed gesorteerde supermarkt en goede uit vals plaats naar Deventer en Zutphen en makkelijk te bereiken via de A-1 en wat ik al zei een leuk en rustig plaatsje pak een terrasje en zie voor je zelf

Gereisd met partner in september 2018

Super we komen snel nog is trug

Margreet & Christa Geneugelijk,
    25-3-2018

Het was super we hebben genoten van de omgeving ,de natuur de ooievaars ,door het , dorp Bathmen gewandeld, via onverharde wegen gereden was leuk, we zijn een dagje Deventer geweest over gevaren met het pondje een mini Croes . En een geweldig leuk huisje de bedstee waar je je eigen zo thuis voelt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

goede gezellige omgeving alles is er aanwezig

Theo Mattu,
    9-9-2017

goede restaurants kleine maar gezellige centrum waar ook jaarlijks een kunstmarkt wordt gehouden ook voor fietsers een goede vertrek punt naar de steden Deventer en Zutphen en dan de ijssel met mooie vergezichten en dan nog de sallandse heuvelrug met andere woorden een geweldige plaats om er heen te gaan

Gereisd met partner in september 2017

alles is er aanwezig voor inwendige mens

harrie van kemenade,
    13-8-2017

je kan er boodschappen doen in goede winkels bakker- slager- supermarkt

restaurants verschillende.

nadeel : in deze periode hebben daar ook verschillende zaken en restaurants vakantie ,dus moet je er even rekening mee houden

Gereisd met partner in augustus 2017

Rustig dorp

A. Blaauw,
    16-8-2014

Enkele noodzakelijke voorzieningen: Supermarkt, bakker, slager,restaurants.

Knusse uitstraling. Manege aanwezig met , in onze periode een springconcours. Demonstratie van oude werktuigen van vroeger achter het bos bij onze camping.

Gereisd met partner in augustus 2014
Bathmen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 43 reviews