Reviews over Bathmen

We gaan terug

Thei
    15-6-2018
    Leuk plaatsje, genoeg restaurants , leuk café, goede bakker,voldoende fietsroutes

Super we komen snel nog is trug

Margreet & Christa Geneugelijk
    25-3-2018
    Het was super we hebben genoten van de omgeving ,de natuur de ooievaars ,door het , dorp Bathmen gewandeld, via onverharde wegen gereden was leuk, we zijn een dagje Deventer geweest over gevaren met het pondje een mini Croes . En een geweldig leuk huisje de bedstee waar je je eigen zo thuis voelt.

prachtige dorp.

Hanna Terpstra
    9-12-2017
    je kunt er terecht voor je dagelijkse boodschappen, en ook vele andere voorzieningen.

leuk dorpje met goede gevarieerde eetgelegenheden

Tilly en Wim - Eemnes
    21-11-2017
    rust; natuur; vlak bij hanzesteden Deventer en Zutphen

Lieflijk dorp

Anneke van der Horst
    11-10-2017
    Goeie restaurants. Leuke terrasjes. Alle eerste behoeftes zijn voorhanden zoals een bakker, slager en supermarkt. En voor alles waar Bathmen te klein voor is is het mooie Deventer op fietsafstand
Bathmen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 39 reviews