• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Bathmen

Rust en ruimte fijn fietsen en wandelen

Kees
    20-7-2018

Prachtig dorpje met fijne terrassen, goede restaurants en een prima snackbar. Ook de supermarkt heeft een goed arsortiment voor redelijke prijs. Prachtige wandel en fietsroutes.

We gaan terug

Thei
    15-6-2018

Leuk plaatsje, genoeg restaurants , leuk café, goede bakker,voldoende fietsroutes

Super we komen snel nog is trug

Margreet & Christa Geneugelijk
    25-3-2018

Het was super we hebben genoten van de omgeving ,de natuur de ooievaars ,door het , dorp Bathmen gewandeld, via onverharde wegen gereden was leuk, we zijn een dagje Deventer geweest over gevaren met het pondje een mini Croes . En een geweldig leuk huisje de bedstee waar je je eigen zo thuis voelt.

prachtige dorp.

Hanna Terpstra
    9-12-2017

je kunt er terecht voor je dagelijkse boodschappen, en ook vele andere voorzieningen.

leuk dorpje met goede gevarieerde eetgelegenheden

Tilly en Wim - Eemnes
    21-11-2017