Reviews over Zuidoostbeemster

Fantastisch genieten en ultiem tot rust komen

Daniel,
    13-11-2018

De kamer was helemaal perfect, nog beter dan op de foto’s. Heerlijke bedden prachtige regendouch. Allerlei verschillende extraatjes in de kamer. Zoals douch producten, koffie en thee. Prachtig gemeubileerd. Helemaal top dus. En de welness was uitermate perfect en helemaal tot rust gekomen.

Kitty,
    22-10-2018

We hadden een arrangement met overnachting op deze prachtige unieke locatie. Het wellness gedeelte is goed onderhouden en voorzien van leuke faciliteiten, leuk gebruik gemaakt van het reeds aanwezige bouwwerk. Het verrassingsdiner bij het arrangement was geweldig, we hadden verwacht dat het standaard gerechten zouden zijn, maar elke gang was een welkome verrassing van gerechten die je niet zou verwachten. De kamers van het hotel zien er zeer netjes en verzorgd uit, ook hier weer door de ontwerper geweldig gebruik gemaakt van de reeds aanwezige bouwconstructie. Kortom we hebben genoten, echt een aanrader.

Jaw dropper! ( je mond valt open!)

Silvia Minneboo,
    13-8-2018

Super mooi en heel apart! super personeel! Hygienisch en netjes! Heerlijke streekgerechten! Geweldige mooie kamers! Alles is ecologisch en natuurlijk! Mooie design meubels! En onderscheidt zich van alle wellnesresorts! Voor ieder wat wils, Hamam, zoutwaterbad, douchesensatie enz. En duidelijk aangegeven! En alles authentiek echt prachtig om te zien! Niet duur!Familie ochtend 1x per maand met je kinderen, wel met zwemdiploma, omdat sauna e.d. voor hun ook goed is!

Fort Resort Beemster mag voor mij met een superstip op de 1ste plaats staan!

Dit moet je echt zelf ervaren!

Heerlijk tussenuit!

Monika,
    6-7-2018

Wij hebben ontzettend genoten van ons tweedaags verblijf in Fort Beemster...de sauna's, het strandje, een heerlijke Hammam behandeling en een massage...in een woord fantastisch!

Heerlijk uitgerust! Prachtig complex.

Angela,
    16-5-2018

Dinsdag aangekomen met 1 overnachting in het hotel.

Hotelkamer (lokaal) ruim en schoon.

Genoeg parkeerplaats.

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg bij de receptie.

Prachtig en schoon complex.

Wij hadden een arangement waarbij een hammam behandeling zat en drie-gangendiner.

Beide heerlijk!!

Ook het ontbijt de volgende ochtend niets op aan te merken.

Bediening was behulpzaam en vriendelijk.

Wij komen zeker nog eens terug.

Zuidoostbeemster scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews