Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin voor je op een rij gezet:

31 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

btemming, 27-7-2014

Bij ontvangst even vermelden dat je een koffiezetapp. en waterkoker bij de receptie kunt krijgen.

Wij vonden het jammer dat er op het balkon van onze 4 pers.kamer maar 2 stoelen stonden.

WimS, 11-7-2014
Bezoek aan Graft de Rijp; met leuke huisjes aan de vaarten en verhuur van fluisterboten.
Mandy, 26-5-2014
Maak gebruik van het parkeer terrain! Voor €7.50 kan je in en uit rijden.

Marije Brinkman , 3-5-2014
Het strand huis links naar de volgende strand opgang is een fantastische plek met lekker eten en goede bediening. De hamburger is een aanrader!
Janssen, 19-3-2014
Zelf een pannetje en oploskoffie/thee meenemen, theedoek en vaatdoekje zijn ook handig. Pas op voor heet kraanwater!
henk_74, 5-2-2014
We hebben ook gegeten bij "Klein Zwitserland" aan het dorpsplein. Fantastisch!

Daan Richter, 10-12-2013
Aanrader om is naar de pier van het noordzeekanaal te wnadelen pver het strand en daar een koffie-stop te maken. Bij goede wind kun je ook blo-carten!
Anneke Ruiter, 26-8-2013
Heerlijk aan het strand wandelen. Strandtentje nemen en van de ondergaande zon genieten. Dagje Haarlem.
Pouw, 3-8-2013
Zee natuurlijk. Wandelen in de duinen. Op de fiets naar Beverwijk. Restaurantjes in het dorp. Vrij parkeren voor bezoekers van Wijk aan Zee. En heel schoon strand en water.
Hermanspronsen , 24-4-2013
Een bezoek aan Haarlem is aan te raden en Castricum is ook heel leuk.

Onze bezoekers bekeken ook: