Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Weer vandaag5°-2°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin voor je op een rij gezet:

772 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin in het Nederlands

Beslist geen 4 **** waard

Gerold,
17-11-2018

We hadden 2 nachten in dit Hotel geboekt, heel erg jammer dat het niet aan onze verwachtingen voldeed. Kamer/badkamer erg vies. Badkamer douchegordijn, barsten in tegels, stukken uit tegels. Prijs kwaliteit verhouding is heel ver te zoeken. € 129,00 voor kamer met zeezicht en balkon per nacht staat niet in verhouding met wat je er voor kijgt. Fletscher maakt zo een reclame al ze al 8x een Zoover award hebben gewonnen, dat kan nooit met dit hotel zijn geweest. Hotelsterren classificatie is her zeker al heel lang niet meer geweest. Het is onmogelijk dat dit hotel 4**** zou krijgen. Fletscher zou er goed aan doen een aantal hotels te renoveren. Ook nog iets positiefs, het ontbijt was goed.

Veel te duur ontbijt

Inge,
3-5-2018

Hotel is prima, wel verouderd. De ligging is helemaal goed, pal aan t strand.

Waardeloos echter vinden we de prijs van een ontbijt. € 16,00 pp.

Met z'n 2-en begin je de dag met € 32,00!!!

Om de hoek op t strand kun je daarvoor prima lunchen.

Wij hebben 2 dagen in het hotel geslapen.

De kamers zijn eenvoudig maar bed lag goed. Wel 4 verschillende formaten kussens? Op het extra bed (bank) is dit onhandig opgemaakt met de lakens en in de dekbedhoes zit een te kleine deken.

Badkamers zijn gedateerd, douchen in bad met douche gordijn, vergeelde wasbak en toilet waarvan vlotter herrie maakt.

Geen fijne verlichting.

Handdoeken wel schoon.

Klein soort van keukentje, koelkasten niet heel schoon. Bij receptie waterkoker en thee gehaald.

De kamer vertoont plekken van veroudering en slijtage.

Deur valt niet achter je in het slot maar moet met sleutel afgesloten worden.

Geen stopcontacten nabij nachtkastjes. Het nachtlampje hing zo ongeveer in het bed.

Gehorig vanaf gang en het gierde door de kamer op de na het dat het stormde.

Ontbijt is voldoende. Personeel wel aardig.

Arrangement incl eten bleek niet voor eten kind te gelden.

Diner was niet voor treffelijk.

Zeker weer.

H.Boss,
2-5-2018

Het Hotel is wat veroudert maar nog wel prima geschikt om een leuke vakantie door te brengen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn zeer ruim en voorzien van een koelkast en een kleine keuken twee pits. Dit is erg makkelijk. De Kamers waren toen wij er waren prima schoon.

Het gaat met het schoonmaken van de kamers en de andere werkzaamheden wel eens een beetje rommelig toe. Het ontbijt is prima maar de afbakbroodjes horen volgens mij niet bij de 4 sterren. Ook zou er wat komkommer en tomaat toegevoegd kunnen worden. Wij hadden tweemaal 4 gangen menu. de voorgerechten waren ronduit heel lekker en mooi opgemaakt. Hiervoor van ons een dikke plus. De nagerechten waren ook meer dan tevredenstellend. Lekker en met goede ideeën van de kok. He was dan ook jammer dat de hoofdgang wat minder was dan de rest. Zowel de kwaliteit als de opmaak waren minder leuk en lekker dan de de rest. De ligging is fantastisch.

Qua hygiëne geen 4 **** waard.

Fan.Moelee,
12-4-2018

De ligging is goed van het hotel.

De kamer ruim maar niet schoon, veel stofnesten aan het plafond. Wij hadden geen hond bij ons. Let wel U betaalt €15 p.n voor het meebrengen van een huisdier!!!

Maar op het terras buiten hele plukken honden haren. De ramen ronduit smerig. De verbindingsdeuren naar de receptie en de deur naar de parkeerplaats plakkerig en zwart. Dit gaat puur om de hygiëne. Ronduit schandalig voor een 4 **** sterren hotel. Dit hoort niet, de receptioniste had naar zij zei al meer klachten ontvangen.

Nooit meer

Jeazen,
3-2-2018

Wij zijn een stel die zich niet snel negatief zal uitlaten over een verblijf (drie nachten) in een hotel, maar dit moeten we echt wel vermelden

De kamer en badkamer waren niet goed schoongemaakt (vies).

Onder het bed, de plinten, de voet van de staande lamp worden gewoon niet meegenomen. De gordijnen zijn al tijden niet gewassen en we moesten een gordijn zelf opnieuw aan haakjes bevestigen.

Badkamertegels zijn al tijden niet schoongemaakt. Ondanks dit allemaal gemeld, deden ze het af met een drankje van de zaak en zagen we de rest van ons verblijf geen verbetering.

Ons bekroop een gevoel dat we (via aanbiedingsvouchers) niet echt serieus genomen werden. Jammer van dit hotel, ligging is goed, ruime kamer, het had zo mooi kunnen zijn.

Wat een enorm vieze hotelkamers.

anoniempje,
7-1-2018

We zouden hier 3 nachten verblijven maar zijn na de eerste nacht met gierende banden vertrokken. Alles op de kamers is vies, beschimmeld en vol vuil.

Prima

A,
11-11-2017

Het is geen viersterren hotel zoals aangeschreven. Op de kamer staat geen koffie of thee / waterkoker. Wel vriendelijk personeel maar neem geen bittergarniteuur dit kan zeer aangebrand zijn. De kamers hebben een opknapbeurt nodig. Wel is de kamer schoon. Tip: neem een hand veger en blik mee want als je van het strand komt loop je al het zand binnen en dit kun je niet wegvegen.

Ontbijt was prima maar ook hier was het net niet voor ons. Het duurde even voor tafels werden opgeruimd. Voor de rest prima voor een nachtje.

Een goed hotel op het randje van de duinen. Het hotel Zeeduin heeft een goede keuken en er word uitgebreid ontbijt buffet geserveerd. Het strand is goed te bereiken ook voor mensen die minder goed ter been zijn.

Klein nadeel, de hoofdingang, eetzaal en bar worden gescheiden door een kleine trap voordat je bij de lift kunt komen.

Mooie plek direct aan zee

Daja,
28-8-2017

Mooi hotel met ruime kamers en goede service

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin in Wijk aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.