Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

8.2Fantastisch

Nederland, Noord-Holland, Wijk aan Zee

8.2Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

968 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

• 9M S26-02-2020

Heerlijke gastvrije plek aan zee

Fijne, ruime kamer. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Honden welkom. Lekker, uitgebreid ontbijt. Rekening houdend met dieetwensen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 8Ton25-02-2020

Mooi, maar winderig en nat

Met dit erg winderig weer, met heel veel regen, kwam het regenwater door de kozijnen, en was de PVC vloer bij de gordijnen erg nat. Wij hebben hier zelf handdoeken opgelegd, en deze zijn het hele verblijf blijven liggen. Punt van aandacht, evenals het poetsen van de kamer/badkamer. Verder was de wind erg hoorbaar op de kamers, constant fluitend en gierend door de kozijnen. Bij het ontbijt langere wachttijd bij de koffieautomaat, maar verder zeker een hele goede, lekkere kaart bij de lunch en het diner. Wel gehorige kamers, zeker met honden die nog zijn toegestaan op de kamer... We hebben boven onze kamer gasten gehad, die tijdens hun ontbijt de hond op de kamer achterlieten, met veel geblaf als resultaat, vervelend als je wat later wil gaan ontbijten. Mooie omgeving, en kustlijn. Ivm weer slechts weinig kunnen wandelen, maar we weten dat het daar erg mooi is. Verder alles naar wens..

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 7Twan21-02-2020

Eenvoudig en goed

Eenvoudig en goed hotel. Wat je nodig hebt -een goed bed en een schone badkamer- is er. Goed ontbijt en lekkere koffie. Jammer dat je alleen vanaf de bovenste verdieping zicht op strand en zee hebt. En wat een beetje vreemd is: de kamer is voorzien van een keukenbokje met 2 elektrische kookplaten, een magnetron en koelkast. Er is alleen -als je dat al zou willen- geen pannetje of serviesgoed om hier ook daadwerkelijk gebruik van te kunnen maken.

• 7rita van rooijen20-02-2020

Lekker uitwaaien!

Bijzonder fijne locatie direct aan het strand. Schoon, fris hotel. Wel verouderd en wat kaal ingericht. Personeel is erg vriendelijk. Als tip: misschien stoffer en blik en bezem ergens anders neerhangen in de hotelkamer. Als je binnenkomt is dat het eerste wat je ziet.

• 9Alex Schouten14-02-2020

Prima hotel, alleen een beetje gehorig

De kamer was heel ruim (met een zitje, salontafel e.d.) en schoon. Het bed sliep prima en alles op de kamer en in de badkamer werkte naar behoren. Er zat zelfs nog een soort mini-keukentje in, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Potten/pannen/bestek enzo moet je overigens vragen. De enige opmerking gaat over het geluid. Het hotel is nogal gehorig. En dan heb ik het over het sanitair: als iemand anders onder de douche staat of de WC doortrekt dan hoor je dat heel duidelijk. Het meest irritante is echter het geschuif van stoelen in de kamer boven je. Onder de stoelpoten zitten geen viltjes, zodat het verschuiven van de stoelen in de kamer eronder een flink kabaal oplevert. Om half 1 's nachts verschoven de 'bovenburen' de stoelen nog een paar keer. Hoogst irritant en heel simpel op te lossen: Fletcher, ga naar de Praxis of de Ikea en koop viltjes voor onder de stoelpoten. ;-)

• 9KEVIC14-02-2020

Superplek

Prima en vriendelijk personeel.gastvrij. Goede bedden prima ruime kamer.

• 8Ger van Venrooij10-02-2020

Stormachtig

Op een stormachtige 9 februari werden vriendelijk ontvangen. De kamer was schoon, ruim; het bed lag heerlijk. Vanwege de storm besloten om in het hotel te dineren. Het eten was niet erg bijzonder maar wel smakelijk. Het ontbijt was goed. Wel werden brood, broodjes en beleg wat traag bijgevuld... Het personeel was attent en vriendelijk.

• 9Anita Rademaker02-02-2020

Een aanrader in alle opzichten!

Op zoek naar een leuk hotel aan zee kwamen we bij Fletcher hotel Zeeduin uit. Omdat we ( mijn man en ik) ook graag een dag over de Beverwijkse bazaar wilde struinen, was dit voor ons de ideale combinatie! Om 16.00 uur checkten we in en waren aangenaam verrast .... wat een ruime kamer met heerlijke bedden en een bad, maar ook een bank en een tafel met 2 stoelen. Even de duin over en we stonden op het strand waar we met windkracht 7 echt konden uitwaaien! 's Avonds zijn we in Beverwijk tapas wezen eten bij la Cubanita (echt een aanrader!!) Heerlijk geslapen om vervolgens rond half 10 's morgens aan te schuiven bij het heerlijke uitgebreide ontbijtbuffet in het hotel. Diverse soorten vers brood, beleg (zoet en hartig), scrambled egg met bacon, sap, koffie, thee, melk, yoghurt met diverse soorten granen, muesli en vers fruit. Een super basis om een dagje door te brengen op de bazaar! Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Heidi4201-02-2020

Aanrader 😎

Ontspannend, heerlijke kamer met een prachtig uitzicht op zee, nette kamer, lieve en vriendelijke personeel (zowel bij de balie dan bij restaurant). We hebben met mijn dochter een geweldige moeder en dochter tijd gehad. 👍🏼 Bedankt 😊

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8J.G. Wissink-Suiskens20-01-2020

De moeite waard om terug te komen.

Vriendelijke medewerkers, gastvrij, gunstige ligging, je wandelt zo het strand op.

Gereisd met partner in januari 2020

31 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

• Marije Brinkman , 03-05-2014

Het strand huis links naar de volgende strand opgang is een fantastische plek met lekker eten en goede bediening. De hamburger is een aanrader!

• Mandy, 26-05-2014

Maak gebruik van het parkeer terrain! Voor €7.50 kan je in en uit rijden.

• henk_74, 05-02-2014

We hebben ook gegeten bij "Klein Zwitserland" aan het dorpsplein. Fantastisch!

6 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

• karin, 07-08-2018

Openbaar vervoer

Kun je vanuit deze plek makkelijk met opbaar vervoer reizen?

• Hans Snijder, 23-04-2017

Moederdag

Heeft u op Moederdag 14 mei misschien een high tea

Wat zijn de tijden en prijs en misschien 4 of 6 personen

• j breukers, 14-05-2016

elektrische fiets huren

Wij hebben van 26 tot 30 juni een kamer geboekt in hotel Zeeduin. Kunnen we daar ook elektrische fietsen huren? en is er een overdekte of afgesloten fietsen stalling.? Wat kost het om eventueel een fiets te huren. Laatste vraag kan ik dat van te voren reserveren?

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald