Sorteren

Reviews over Uitdam

Aanrader

Kox
    15-10-2018

Ruime moderne woningen en appartementen, nabij Amsterdam en Volendam. Ons 8 persoons appartement nr 164 was een tussenwoning met 3 verdiepingen, met aan beide zijde een balkon. had uitzicht over de haven en andere kant zwembad en paardewei.

Kaan
    23-9-2018

Het was een mooi luxe huisje! Alles zag er tiptop uit en een geweldige uitzicht van de natuur. Wij zijn een nachtje geweest en hebben niet veel van de rest van het park gezien. Omdat de perkjes nog nieuw zijn en moeten volgroeien zie je de buren nog

Geweldig

Van den berg
    17-9-2018

Prachtige locatie dicht bij zowel Amsterdam als Volendam en Marken.Goede omgeving om te watersporten en/of fietsen.Mooi huis aan de haven van alle gemakken voorzien.Goed restaurant in het winkeltje kan je van alles kopen.wij hadden 1 probleem direct door de park manager goed opgelost.kortom komen hier zeker terug.

Heerlijke vakantie gehad!

Anoniem
    17-9-2018

Een hoop reacties over muggen, maar kom op hé, wat verwacht je anders aan het Markermeer met o.a stilstaand water?! Er wordt veel aan gedaan, om het zoveel mogelijk te beperken. Eten in het restaurant, prima, wel aan de dure kant! Leuke elektrische scooters nu te huren, voor een dagje Purmerend, Volendam of Monnickendam. Het "groen" in het park wordt goed onderhouden! Heerlijk weekend gehad..

Ans bakker
    10-9-2018

Mooi omgeving dichtbij Amsterdam en Volendam dus je hoeft je niet te vervelen

Goed fiets verhuur en ook mogelijkheden om het water op te gaan. Horeca goed. Fijne bediening

Uitdam scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews