Vakantiepark Park Scorleduyn

101 reviews over Vakantiepark Park Scorleduyn in het Nederlands

Heerlijk

Anne-Marie, 21-4-2018
  • Onderkomen8

Afgelopen week voor de tweede keer op park Scorleduyn een huisje gehuurd. Prima huisje, alles erop en aan! Keurig schoon en netjes. Park ligt op loopafstand van dorpje Schoorl, ideaal als je uiteten wil of boodschappen doen.

Op het park is het heerlijk rustig, geen kidsclub, zwembad, speeltuin etc, Voor ons perfect!

Dubbel geluk hadden we dat het weer afgelopen week perfect was! Een klein minpuntje was dat de tuinen erg dicht aan elkaar grenzen. Maar Wij komen zeker nog eens terug!

• Activiteiten8
  • Onderkomen7

We zijn al een keer of 5 op dit park geweest vanwege de ligging aan de duinen en tegenover het bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer. De huisjes zijn prima (niet heeeeel bijzonder), bij sommige huisjes lukt het alleen nauwelijks de auto te parkeren. De laatste keer zijn we echter wel zwaar teleurgesteld over 2 zaken: we hadden een fout gemaakt in de reservering waardoor we een dubbele afspraak hadden het weekend. Ondanks dat we vaste klanten zijn was het onmogelijk dit nog te wijzigen. We zijn dan toch maar gegaan. Daarnaast waren we een USB stick vergeten en vroegen of deze (per envelop) kon worden toegestuurd. Hier wordt echter € 15 voor gerekend! Echt zonde om hierover te moeten bakkeleien. Ook een standaard kinderstoeltje van de IKEA kost €3 / nacht, dit hoort gewoon inclusief te zijn. Afgezien van deze zaken genieten we wel altijd van Schoorl, het strand en de duinen!

Prachtig gelegen park, echter....

An, 16-1-2018
  • Onderkomen6

Het park Scorleduyn is schitterend gelegen, tegenover Buitencentrum Staatsbosbeheer. Echter......de huisjes staan erg dicht bij elkaar en het maakt erg veel uit welk huisje u huurt. Let hier dus goed op. De inrichting is niet overal even comfortabel.

Er zijn er leuke uitstapjes te doen. Activiteiten bij het buitencentrum, voor jong en oud. Kaasstad Alkmaar of het kunstenaarsdorp Bergen. Maar voor ons was het vooral genieten van het schitterende duingebied. Fietsen zijn soms inbegrepen bij de huisjes, maar ook via het park te huren. Er is in ieder geval een beschikbare sleutel voor de boodschappenfiets van het park zelf. Mooie service!

Schoorl heeft zelf ook een leuke wandelroute om het dorp heen. Er is een goede Ekoplaza en biologische slager in het dorp.

Voor degene die graag buiten de deur eten zijn er diverse prima restaurants, Sterrenrestaurant Merlet is bijvoorbeeld een echte aanrader.

Gezellige,knus,schoon en geriefelijke accommodatie

Géke Kamp-Fidder, 28-12-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Een heerlijke plek om te ontspannen en "op te laden"! Een bungalow waar niets ontbrak aan wat je maar nodig had.

Sommige gedeelten van het park waren letterlijk "volgebouwd", of anders gezegd........ : weinig privacy,

Comfortabel

Hoeksema, 25-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Klein park en dicht op elkaar gebouwde huizen maar toch met veel privacy door de hagen. Het huis is comfortabel en praktisch ingericht. Het ligt er mooi en gunstig ten opzichte van het dorp Schoorl (loopafstand) en heel dichtbij het buitencentrum waar lekker gespeeld en gewandeld kan worden. Strand is 10 minuten rijden. Kortom een fijne uitvalsbasis voor een comfortabele en actieve vakantie.

Wel ok

Saskia, 7-10-2017
  • Onderkomen5

Buitenkant van de huisjes zijn prachtig - binnenkant miet je mazzel hebben. Wij hadden een huisje met oranje keuken, groene badkamer, rood bankstel etc... helaas meerdere defecten geconstateerd en doorgegeven. Bedden waren super zacht :(

Op het park is niks, het is gelegen tegenover het startpunt van allerlei wandelroutes, fietsen mee is erg handig voor richting het strand.

Overall, wel ok maar je moet mazzel hebben met het huisje qua inrichting.

Fantastische accommodatie op hele mooie locatie

Familie van der Kooij, 2-10-2017
  • Onderkomen9

Rustig gelegen tegenover staatsbosbeheer. Huisje van alle gemakken voorzien.

Een prima bungalow,ligging is perfect,top!!

van Huffelen, 29-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Bij de receptie zou men wat vriendelijker kunnen zijn,en als je in deze periode een fiets huurt,op de dinsdag,ben je bijna verplicht om de fiets ook voor de woensdag te huren,dan is nl de receptie gesloten,we hebben een oplossing bedacht,wat niet moeilijk is,maar de dame van de receptie,gaf nog even mee" Als U te vertrouwen bent,doen we het zo", dit komt niet fijn over!!!en de laatste avond(donderdag) een hoop lawaai ivm een feestje in 1 van de bungalows,niet echt prettig ivm de rust.

Super, we komen terug!

E.B, 4-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Compleet vrijstaand duinhuis met veel privacy ,wel een beetje afhankelijk welk huis je hebt.Compleet ingericht, centraal gelegen. Er was helaas geen algemene fiets meer aanwezig om even een boodschap te doen.Een broodjesservice aan huis was daarom wel prettig geweest .Wij waren met hond en wilden wandelen, wat uitstekend kon. Ook de tuin bij het huis was dik in orde, incl 2 ligbedden.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Prima vertoeven

Marcel, 2-9-2017
  • Onderkomen8

Huisje nr 12 is op zich prima, ligging geweldig met heerlijke fietsroutes door de duinen. Bedden zijn goed, Keuken/woonkamer weinig kastruimte.

Personeel staat je vriendelijk te woord.

Weinig ruimte rondom de woning, auto parkeren naast de woning zeer krap.

Plaatsje Schoorl te voet klein stukje lopen.

Echter ook verder een paar minpuntjes: doucheruimte niet volledig afgeschermd waardoor na het douchen de gehele vloer van de badkamer onder water staat.

De houten stoelen op het terras hebben geen kussens en derhalve te hard om er even op te zitten, bovendien zijn ze groen uitgeslagen door het vocht.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Scorleduyn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Park Scorleduyn in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Park Scorleduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Park Scorleduyn scoort een 8.08 uit 10 op basis van 102 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: