Vakantiepark Park Scorleduyn

Meer vakantieparkinfo

111 reviews over Vakantiepark Park Scorleduyn

• 9s16-09-2019

Geweldige locatie

Mooie huisjes dichtbij natuurgebied. Huisje was goed, hier en daar kan er nog wat verbeterd worden. De ligging is perfect, dichtbij natuurgebied en dichtbij Schoorl. Voor andere uitstapjes heb je de auto nodig, maar goed te doen, Bergen en Hoorn zijn heel leuk. We willen nog eens terugkomen!

• 9Marja24-04-2019

Voelde me herboren na een verblijf hier!

Heerlijke huisjes en ideaal voor mensen en gezinnen die van de prachtige duinen van Schoorl houden met het hoogste duin van Nederland, gecombineerd met bos, heide en natuurlijk de brede Noordzeestranden, het gezellige dorp Schoorl, maar ook het kunstenaarsdorp Bergen dichtbij en de gezellige mooie stad Alkmaar. Park is vrij klein en lekker rustig. Ik kwam er herboren weg.

• 2018
    6Troost04-12-2018

Als het niet druk is en veiligheid gecheckt; prima

We zaten met 2 personen in een 4persoons huisje. Dat was redelijk te doen omdat het droog weer was maar geen buitenzitweer. De huisjes staan zo dicht op elkaar dat er buiten geen privacy is. Belangrijk: check of er een goede vluchtweg is vanaf de bovenverdieping; het weekend dat wij er waren was de vluchtweg ( raam met kantelfunctie) defect. Dat bleek bekend te zijn bij de receptie, maar er was geen aktie ondernomen om de klacht te verhelpen.

• 4Onderkomen

Met vrienden

• 6Joseph Smit24-11-2018

Veel te duur voor wat je krijgt.

Benauwde bedoening. Slaapkamer beneden is veel te klein . Je kan je kleren niet echt kwijt als je gaat slapen. In de advertentie stond vloerverwarming maar dat zit alleen in de badkamer. Bij voorkeuren (tegen betaling) een flatscreen aangevinkt, zit er een mini tv in. Op De foto in de advertentie zie je een mooie grote tv. De bank is uitgezakt. Ik kan er niet lang op zitten zonder pijn in mijn rug te krijgen. Een weekje lekker relexen wordt hierdoor afzien.Er wordt luxe en comfort gesuggereerd maar het is wat ons betreft beneden de maat. De keuken is oké inclusief combi oven, vaatwasser en koelkast met vriesvak. Je dure ebike moet buiten slapen en mag niet tegen het huisje worden neergezet. Die waait dus bij de eerste storm om. In de badkamer zit zelfs geen haak om een handdoek op te hangen. De woonkamer ziet er wel redelijk sfeervol uit.

• 4Onderkomen

• 7Joop kanon24-09-2018

we waren teleurgesteld wordt te mooi voorgesteld

toilet te kein en te smal niet geschikt voor invaliden . slaapkamer te smal geen ruimte genoeg tussen bedden voor rolstoel, wel een til instalatie ,vloer veel te glad, meubilair te oubolig en uit gezakt te laag om op te staan voor invaliden, tuinmeubilair verweerd en vies, personeel recp correct en behulpzaam. badkamer ok en de keuken aangepast

• 5Onderkomen
    • 1Activiteiten

• 9PV24-09-2018

Top park met een fantastische ligging

Prachtig park, fantastische ligging: je steekt de weg over en je loopt de Schoorlse duinen in. Mooie wandelroutes, alles goed aangegeven. Fijn huisje, zeer compleet en schoon. Goede wifi. Park is heerlijk rustig. Er zijn fietsen te leen voor het doen van boodschappen. Klein kwartiertje op de fiets naar het strand, maar lopend kan ook. Wanneer je van wandelen en/of fietsen houdt is dit park zeer aan te raden.

Alleenreizend

• 5Geert01-07-2018

Te duur nooit meer

Mooi huisje, keuken inventaris ruimvoldoende . Belachelijk dat je verplicht bedlinnen moet huren. Sauna te zot voor woorden ik als lenige 63 jarige moet op mijn knieën onder de bank met zaklantaarn om de sauna aan te zetten, daar van bekomen moet je proberen op de sauna bank komen,ik één meter 83 lukt nog wel mijn vrouw één meter 63 is ht wel lastig om op een bank van één meter 50 te klimmen en op passen dat je handdoek niet in brand vliegt..De douche, gelukkig zijn wij niet vors anders vliegen de wanden er uit. Parkeren was er krap.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen

• 10dirk02-06-2018

Fantastische ligging voor nationaal park Schoorl

Gewoon een super ligging in een gezellig (duindorp) Schoorl. Dicht bij het strand en dicht bij het nationale park. Prachtig gewandeld in de duinen en genoten van het fijne huisje met klein gezellig terras in de zon. Gaan hier zeker terug komen. Compliment voor de beheerders die erg hun best doen! Ook bedankt voor de fiets erg fijne service

• 10Onderkomen

• 9Anne-Marie21-04-2018

Heerlijk

Afgelopen week voor de tweede keer op park Scorleduyn een huisje gehuurd. Prima huisje, alles erop en aan! Keurig schoon en netjes. Park ligt op loopafstand van dorpje Schoorl, ideaal als je uiteten wil of boodschappen doen. Op het park is het heerlijk rustig, geen kidsclub, zwembad, speeltuin etc, Voor ons perfect! Dubbel geluk hadden we dat het weer afgelopen week perfect was! Een klein minpuntje was dat de tuinen erg dicht aan elkaar grenzen. Maar Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Onderkomen
    • 9Activiteiten

• 5Jos06-04-2018

Mooie ligging, teleurgesteld door service

We zijn al een keer of 5 op dit park geweest vanwege de ligging aan de duinen en tegenover het bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer. De huisjes zijn prima (niet heeeeel bijzonder), bij sommige huisjes lukt het alleen nauwelijks de auto te parkeren. De laatste keer zijn we echter wel zwaar teleurgesteld over 2 zaken: we hadden een fout gemaakt in de reservering waardoor we een dubbele afspraak hadden het weekend. Ondanks dat we vaste klanten zijn was het onmogelijk dit nog te wijzigen. We zijn dan toch maar gegaan. Daarnaast waren we een USB stick vergeten en vroegen of deze (per envelop) kon worden toegestuurd. Hier wordt echter € 15 voor gerekend! Echt zonde om hierover te moeten bakkeleien. Ook een standaard kinderstoeltje van de IKEA kost €3 / nacht, dit hoort gewoon inclusief te zijn. Afgezien van deze zaken genieten we wel altijd van Schoorl, het strand en de duinen!

• 7Onderkomen

Met jonge kinderen

13 tips over Vakantiepark Park Scorleduyn

• LINDA PEPERMANS, 06-04-2012

Bergen en Egmond aan zee zijn heel goed te doen met de fiets. Je kan via de duinen, maar dan moet je regelmatig wat bergop. Langs de "baan" is minder vermoeiend. Nederland heeft natuurlijk superfietspaden: veilig en in goede staat. Daguitstapjes naar Amsterdam, Volendam, ... zijn zeker te doen. Parkeer in een P+R-parking als je naar Amsterdam gaat: voor € 8 parkeer je een ganse dag en je krijgt maximum 5 tickets erbij om met het openbaar vervoer naar het centrum te gaan:

• Fam. Rijk, 17-11-2013

restaurant de Herberg in Schoorl is een aanrader, vriendelijke ontvangst en lekker eten!

• Elsa Tessers, 30-12-2013

Ik zou zo weer naar dit park gaan, het was er heel aangenaam ! Als je van wandelen houdt , maar je moet wel goed ter been zijn, dan is dit een hele goede en mooie plaats!

2 vragen over Vakantiepark Park Scorleduyn

• annemieke Boots, 08-08-2016

AnnemiekeBoots

Wij zoeken een jaarplaats voor ons vakantiechalet, dit staat op dit ogenblik in Limburg maar wij moeten daar weg i.v.m. de echtscheiding van onze dochter. Wij wonen in Noord Holland en zouden graag aan de N.H. kust een plekje vinden. Wij vragen u welke mogelijkheden u ons kunt bieden vriendelijke groeten, Annemieke Boots

• Kees v/d Woude, 20-04-2014

nadere informatie vragen...

Hoe kan ik boeken, wat is de prijs???

Peter, 26-05-2014

Wij boeken altijd via www.parkscorleduyn.com. Tijdens boeken zie je ook de prijzen.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats