Géén boekingskosten

Vakantiepark Park Scorleduyn

NederlandNoord-HollandSchoorl / Groet

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Park Scorleduyn voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 111 reviews

Meer vakantiepark info

Contact

112 Reviews over Park Scorleduyn

• 6Familie Dijk22-09-2021

Park Scorleduyn is niet de luxe die je verwacht!

Mooi kleinschalig park met unieke ligging nabij duinen en bossen van Schoorl. Het centrum van Schoorl op loopafstand met een bakker, slager en Jumbo etc. De bungalows staan wel dicht op elkaar en gescheiden door een heg met de buren. Parkeren bij de bungalow is krap vooral bij nr. 32. Sommige bungalows zijn wel aan een herinrichting en vervanging meubilair toe. Roompot benoemd het als luxe duinvilla's maar dat komt niet meer helemaal tot zijn recht. Een upgrade van het park en bungalows is aan te bevelen. De verhuurprijs van de bungalow is te hoog ten opzichte van de kwaliteit die ervoor wordt geleverd. Standaard geen opgemaakte bedden, geen Senseo of Nespresso. De prachtige omgeving maakt veel goed maar de de volgende keer naar Schoorl wordt het een ander bungalowpark.

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9s16-09-2019

Geweldige locatie

Mooie huisjes dichtbij natuurgebied. Huisje was goed, hier en daar kan er nog wat verbeterd worden. De ligging is perfect, dichtbij natuurgebied en dichtbij Schoorl. Voor andere uitstapjes heb je de auto nodig, maar goed te doen, Bergen en Hoorn zijn heel leuk. We willen nog eens terugkomen!

• 9Marja24-04-2019

Voelde me herboren na een verblijf hier!

Heerlijke huisjes en ideaal voor mensen en gezinnen die van de prachtige duinen van Schoorl houden met het hoogste duin van Nederland, gecombineerd met bos, heide en natuurlijk de brede Noordzeestranden, het gezellige dorp Schoorl, maar ook het kunstenaarsdorp Bergen dichtbij en de gezellige mooie stad Alkmaar. Park is vrij klein en lekker rustig. Ik kwam er herboren weg.

• 6Troost04-12-2018

Als het niet druk is en veiligheid gecheckt; prima

We zaten met 2 personen in een 4persoons huisje. Dat was redelijk te doen omdat het droog weer was maar geen buitenzitweer. De huisjes staan zo dicht op elkaar dat er buiten geen privacy is. Belangrijk: check of er een goede vluchtweg is vanaf de bovenverdieping; het weekend dat wij er waren was de vluchtweg ( raam met kantelfunctie) defect. Dat bleek bekend te zijn bij de receptie, maar er was geen aktie ondernomen om de klacht te verhelpen.

• 4Onderkomen
  • 6Joseph Smit24-11-2018

Veel te duur voor wat je krijgt.

Benauwde bedoening. Slaapkamer beneden is veel te klein . Je kan je kleren niet echt kwijt als je gaat slapen. In de advertentie stond vloerverwarming maar dat zit alleen in de badkamer. Bij voorkeuren (tegen betaling) een flatscreen aangevinkt, zit er een mini tv in. Op De foto in de advertentie zie je een mooie grote tv. De bank is uitgezakt. Ik kan er niet lang op zitten zonder pijn in mijn rug te krijgen. Een weekje lekker relexen wordt hierdoor afzien.Er wordt luxe en comfort gesuggereerd maar het is wat ons betreft beneden de maat. De keuken is oké inclusief combi oven, vaatwasser en koelkast met vriesvak. Je dure ebike moet buiten slapen en mag niet tegen het huisje worden neergezet. Die waait dus bij de eerste storm om. In de badkamer zit zelfs geen haak om een handdoek op te hangen. De woonkamer ziet er wel redelijk sfeervol uit.

• 4Onderkomen
  • 7Joop kanon24-09-2018

we waren teleurgesteld wordt te mooi voorgesteld

toilet te kein en te smal niet geschikt voor invaliden . slaapkamer te smal geen ruimte genoeg tussen bedden voor rolstoel, wel een til instalatie ,vloer veel te glad, meubilair te oubolig en uit gezakt te laag om op te staan voor invaliden, tuinmeubilair verweerd en vies, personeel recp correct en behulpzaam. badkamer ok en de keuken aangepast

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 9PV24-09-2018

Top park met een fantastische ligging

Prachtig park, fantastische ligging: je steekt de weg over en je loopt de Schoorlse duinen in. Mooie wandelroutes, alles goed aangegeven. Fijn huisje, zeer compleet en schoon. Goede wifi. Park is heerlijk rustig. Er zijn fietsen te leen voor het doen van boodschappen. Klein kwartiertje op de fiets naar het strand, maar lopend kan ook. Wanneer je van wandelen en/of fietsen houdt is dit park zeer aan te raden.

• 10Silke van Schayck20-08-2018

Sehr schöner, gepflegter und moderner Ferienpark

Wir haben die letzten zwei Wochen in Scorleduyn verbracht und sind mit dem Park sehr zufrieden. Die Einrichtung der Häuser ist modern, gepflegt und gemütlich. Der Park insgesamt sehr schön angelegt und ruhig. Der Service seitens der Reception, aber auch der Vermieter ist ausgezeichnet.

Wir würden anregen, die Häuser mit mehr Besteck und Geschirr (nicht Gläser, die sind ausreichend da) auszustatten, damit man nicht ständig die Spülmaschine halb voll anwerfen muss.

Und wir würden den Gästen empfehlen, mit dem Geschirr achtsam umzugehen, denn geht etwas kaputt, wird es teuer. So mussten wir für einen einfachen weißen Frühstücksteller, den wir bei Abreise als verlustig gemeldet hatten, 5 Euro bezahlen. Das haben wir als unverschämt empfunden.

Aber insgesamt waren wir mit dem Park und den Häusern sehr zufrieden und würden dort auch noch einmal Urlaub machen.

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 5Geert01-07-2018

Te duur nooit meer

Mooi huisje, keuken inventaris ruimvoldoende . Belachelijk dat je verplicht bedlinnen moet huren. Sauna te zot voor woorden ik als lenige 63 jarige moet op mijn knieën onder de bank met zaklantaarn om de sauna aan te zetten, daar van bekomen moet je proberen op de sauna bank komen,ik één meter 83 lukt nog wel mijn vrouw één meter 63 is ht wel lastig om op een bank van één meter 50 te klimmen en op passen dat je handdoek niet in brand vliegt..De douche, gelukkig zijn wij niet vors anders vliegen de wanden er uit. Parkeren was er krap.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 10dirk02-06-2018

Fantastische ligging voor nationaal park Schoorl

Gewoon een super ligging in een gezellig (duindorp) Schoorl. Dicht bij het strand en dicht bij het nationale park. Prachtig gewandeld in de duinen en genoten van het fijne huisje met klein gezellig terras in de zon. Gaan hier zeker terug komen. Compliment voor de beheerders die erg hun best doen! Ook bedankt voor de fiets erg fijne service

• 10Onderkomen

Vakantiepark Park Scorleduyn info