Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel

Hotel
Weer vandaag8°3°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel
7,9

Goed

Score uit 1764 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,5
  • Service8,2
  • Prijs/kwaliteit7,7
  • Eten8,4
  • Kamers7,6
  • Zwembad7,1
  • Hygiëne7,6
 
Review toevoegen
Omschrijving
Wat opvalt bij Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel (Schoorl) is de grootte van de kamers. Je verblijft in ruime kamers met een ruim balkon. Hondenbezitters kunnen hier ook terecht in de speciale hondenkamers. De badkamers zijn modern en schoon en in het restaurant is het eten lekker. Je wandelt zo de duinen in richting de zee vanaf het hotel.

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel voor je op een rij gezet:

4
trivago
trivago
5
Lavida Travel
Lavida Travel
6
Expedia.nl
Expedia.nl
Bekijk alle aanbieders

Laatste review
4

Nooit meer

Edwin V, 
30-11-2018
  • Ligging6
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten8
  • Kamers2
  • Zwembad9
  • Hygiëne2
  • Ligging6
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten8
  • Kamers2
  • Zwembad9
  • Hygiëne2

Kon een week van te voren alleen de datum wijzigen tegen betaling van €15. Zeer gedateerd hotel met een verwarming die het niet deed. Schroeven gordijn rails voor onze ingang naar de kamer in de gang. Barst in de spiegel en onder stoelzitting hingen de lappen los. Leer van het bedboord liet los en zag er niet uit. Toeslag voor een 4e ster onbegrijpelijk . Mijn eerste Fletcher ervaring tevens de laatste.



Kenmerken
Zwembad
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Restaurant
Speeltuin
Reviews

1760 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
1458
Goed: 7 - 8
138
Matig / voldoende: 5 - 7
107
Onvoldoende: 1 - 5
41



4

Nooit meer

Edwin V, 
30-11-2018
  • Ligging6
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten8
  • Kamers2
  • Zwembad9
  • Hygiëne2
  • Ligging6
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten8
  • Kamers2
  • Zwembad9
  • Hygiëne2

Kon een week van te voren alleen de datum wijzigen tegen betaling van €15. Zeer gedateerd hotel met een verwarming die het niet deed. Schroeven gordijn rails voor onze ingang naar de kamer in de gang. Barst in de spiegel en onder stoelzitting hingen de lappen los. Leer van het bedboord liet los en zag er niet uit. Toeslag voor een 4e ster onbegrijpelijk . Mijn eerste Fletcher ervaring tevens de laatste.

4

Jammer, blijven oefenen.

Cobus, 
22-11-2018
  • Hygiëne3
  • Eten5
  • Kamers4
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service6
  • Ligging8
  • Hygiëne3
  • Eten5
  • Kamers4
  • Prijs/kwaliteit1
  • Service6
  • Ligging8

Leuk geprobeerd, maar dit is het net niet. Kamers redelijk ruim, maar badkamer veel te klein. Douchen in bad met een douchegordijn. Creatief met kit was het motto in de badkamer. Echt vieze stukken kit, vuile voegen.Toilet liep slecht door.

Dunne gipswandjes zorgen dat je de buren kunt verstaan. Bedden erg zacht en wat doorgelegen. Vlekken in de vloerbedekking. Verf op de vloerbedekking. Betaald parkeren is helemaal not done.

Voor het te dure diner moet je echt een hele avond uittrekken, want dat duurt me een partij lang zeg. Men laat je gewoon een half uur met een leeg bord voor je neus zitten. Een leeg glas word na een paar keer vragen voorzien van een nieuwe consumptie. Je moet steeds weer vragen om een drankje en dat laat dan vervolgens weer erg lang op zich wachten. Totaal geen aansturing in het restaurant. Het eten was verder wel ok. Ontbijt ook goed en vers. Wel raar dat je de yoghurt in een soepkom moet doen. Al met al jammer.

9

Fantastisch hotel

Irma Roos, 
19-11-2018
  • Hygiëne9
  • Zwembad6
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8
  • Hygiëne9
  • Zwembad6
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8

Wij waren 16 november '18 twaalf en half jaar getrouwd en daarom zijn wij er drie dagen even tussenuit gegaan. Helaas was ik herstellende van een longontsteking maar voelde mij toch nog wel enigszins ziek 😔. Maar hebben ondanks dat toch genoten van het hotel.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel voor je op een rij gezet:

1
Kras
Kras
2
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
3
Booking.com
Booking.com
4
trivago
trivago
5
Lavida Travel
Lavida Travel
6
Expedia.nl
Expedia.nl
7
Hotels.com
Hotels.com

9

Fantastisch

Bart Luning, 
13-11-2018
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9
  • Hygiëne9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Service9
  • Ligging9

Heel goed bevallen. Het was maar een nacht maar zeker voor herhaling vatbaar.

8

Prima verblijf voor hond en baasjes

Ripeko, 
13-11-2018
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging9
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service8
  • Ligging9

Lekker een weekeindje weg met de hond. Het hotel heeft een aantal rustig gelegen hondenkamers. Net als een aantal andere Fletcher hotels heeft het gebouw niet de meest moderne uitstraling. Maar dat vinden we niet erg, want het is schoon, het eten is prima, het personeel vriendelijk en de ligging aan de rand van de duinen voor wandelingen is geweldig. Het hotel lig op loopafstand van het centrum. En beschikt over parkeerplaatsen die wat aan de krappe kant zijn, waarvoor betaald moet worden. Is er geen plaats dan is er een betaalde parkeerplaats achter het hotel, nabij het bezoekerscentrum van Staatsbosbeheer.

8

Top locatie aan bosrand

Els de Rooij, 
29-10-2018
  • Hygiëne9
  • Zwembad7
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging10
  • Hygiëne9
  • Zwembad7
  • Eten9
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging10

Uitvals basis voor wandelingen / fietsen routes door bos En door duinen naar de zee


Advertentie
8

Kom zeker een keer terug.

Herma, 
11-10-2018
  • Hygiëne8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8
  • Hygiëne8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service8
  • Ligging8

Keurige, gezellige, schone kamer.

Een fijne dag/nacht doorgemaakt.

Met vertrek even moeten zoeken naar de uitgang, miste een bordje welke richting de receptie/uitgang was.

3

Nooit meer,

Mieke, 
7-10-2018
  • Hygiëne4
  • Zwembad2
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service2
  • Hygiëne4
  • Zwembad2
  • Eten6
  • Kamers2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Service2

Ontbijt was goed, van alles wat maar niet bijzonder uitgebreid; bijnier ontbijt was er geen tafeltje voor ons, het was zeer druk, de ober zei dat we even moesten wachten, we betaalden echt veel voor onze suite € 250,- per nacht dus dat vond ik niet kunnen. Hij heeft toen voor ons een tafeltje gecreeerd. Dit was ook zoemtonen we de avond ervoor kwamen dineren. De kamer: Hoofdbord van bed was van kunstleer en beschadigd, we waren met zijn 3en en er waren 2 cups koffie, en kartonnen bekertjes. De verwarming deed het niet. De handdoeken waren de 2e nacht onvoldoende aangevuld, kamer waren ook qua inrichting gedateerd en stoelen verveloos. Het personeel was niet onaanrdig maar weinig service gericht. Kleine zaken als groeten of bij het uitchecken vragen of het bezoek naar wens was of gewoon gedag zeggen, nee dat deed men niet. De omgeving is mooi, maar het hotel,zou ik nooit meer kiezen.

5

Voor ons nooit meer een Fletscher Hotel

Fam Winkelhuis-Balk, 
12-9-2018
  • Hygiëne7
  • Zwembad4
  • Eten7
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit4
  • Service6
  • Ligging5
  • Hygiëne7
  • Zwembad4
  • Eten7
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit4
  • Service6
  • Ligging5

Kijk goed uit wat je boekt, en bij andere aanbieders.

Prijs kwaliteit kamer 3 e verdieping in geen enkele verhouding. Ontbijt niet in begrepen. 16 euro pp.

Klacht over uitvallen van elektriciteit werd lacherig over gedaan, konden geen hand voor de ogen zien. Geen uitzicht en onpraktische inrichting van te kleine kamer. Geen aanrader!!!!!!!.

Niet doen, niet doen. Er is voor minder geld wel wat beters te boeken.

  • Hygiëne6
  • Zwembad4
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service7
  • Ligging7
  • Hygiëne6
  • Zwembad4
  • Eten7
  • Kamers7
  • Prijs/kwaliteit5
  • Service7
  • Ligging7

vriendelijk personeel, schone kamer behalve het toilet deze was onderin zwart in de pot. gedateerde bad gelegenheid op de kamer, zwemgelegenheid zeer verouderd en verwaarloosd, waarvan de vloer in slechte staat, stond wel aangegeven op de deur maar was niet afgezet dus struikel gevaar.


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel voor je op een rij gezet:

1
Kras
Kras
2
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
3
Booking.com
Booking.com
4
trivago
trivago
5
Lavida Travel
Lavida Travel
6
Expedia.nl
Expedia.nl
7
Hotels.com
Hotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie