Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel voor je op een rij gezet:

1741 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in het Nederlands

De bejegening van de medewerkers en de maaltijden hebben onze verwachtingen overtroffen. De parkeerplekken zijn heel erg krap en hiervoor wordt per nacht bijna 5 euro gevraagd. Ook waren er auto's met een fietsendrager die 2 parkeerplekken in beslag namen. Dit betekende dat er minder plaats was voor andere gasten.

Zeer goed

Chris
28-5-2018

Het hotel is rustig gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner was zeer lekker.

Genieten

Hanneke
26-5-2018

Prachtig gelegen vlakbij centrum en duingebied. Bijzonder vriendelijke service. Ruime, schone kamer. Veel faciliteiten. Een topper!👍

Erg leuk voor wandelaars.

Roger
24-5-2018

Ontbijt was goed en erg lekker.

Kamer zelf had toch wat mankementen zoals kast waar slijtage aan zat, bed waar slijtage aanzat en het bad waarvan de knop om het gat te dichten er onhygënisch was. Bad zelf had plekken slijtage.

De kamers waren vroeger appartementen en ze hebben dus de elektrische kookplaat laten zitten maar afgekoppeld vanwege brandveiligheid.

Geen minibar , alleen voor luxe kamers.

En dan geen snack automaat omdat er geen minibar is.

Het dorp zelf is erg saai en alles dicht om 20uur.

Nooit meer

Antonia
10-5-2018

Erg basic voor een vier sterren hotel, zeer gedateerd.

Koffie drinken op de kamer uit een kartonnen beker, verhoogt niet echt de feestvreugde, hoe makkelijk kan het zijn om je gasten te verwennen met een lekkere kop en schotel.

Parkeer kosten 4 euro, was in onze ogen niet nodig.

Al met al een afknapper, jammer hoor

Mooie omgeving

Schoenmakers
3-5-2018

Jammer dat andere gasten in de sauna niet lezen dat deze zonder badkleding gebruikt dient te worden. Storend! Het naastgelegen zwembad dat verder niets om het lijf heeft, moet helaas weer met badkleding gebruikt worden

vriendelijk personeel, prachtig hotel

Jannie de Groot-Talsma
29-4-2018

Vriendelijk ontvangen door het personeel. De tweepersoonskamer was ruim (met zitje), schoon en mooi gelegen met zicht op de tuin.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles werd keurig aangevuld.

Een prachtig hotel, op een mooie locatie, vlakbij het centrum maar ook duinen/strand zijn per fiets of auto goed bereikbaar.

fantastisch!

m kers
28-4-2018

Mensen moeten weten dat Hotel Jan van Scorel een mooi/plezierig/goed en vriendelijk hotel is met prettig personeel, een uitstekende keuken en mooie, comfortabele kamers. De ligging is super als je wilt wandelen en fietsen.

Natuur prachtig, hotel redelijk,

mvh
28-4-2018

Mooi dichtbij het natuur, Mooi dat de hondjes mee mochten, bedden waren redelijk voor iemand met rugklachten, kamer was wat donker, zit een keukentje in maar het fornuis kan je niet gebruiken want deed het niet, geen kommetje, bestek niks. Hondjes mochten niet mee in restaurant, maar je mag ze ook niet alleen in de kamer laten. Ben 3 x naar de bar beneden geweest maar daar is geen personeel terwijl wel de muziek en de deur open stond.

Hartstikke goed en goede service

Rini
20-4-2018

Goede service/ mooie kamers...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel scoort een 8.33 uit 10 op basis van 1745 reviews.