Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel voor je op een rij gezet:

1754 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in het Nederlands

Kom zeker een keer terug.

Herma
11-10-2018

Keurige, gezellige, schone kamer.

Een fijne dag/nacht doorgemaakt.

Met vertrek even moeten zoeken naar de uitgang, miste een bordje welke richting de receptie/uitgang was.

Nooit meer,

Mieke
7-10-2018

Ontbijt was goed, van alles wat maar niet bijzonder uitgebreid; bijnier ontbijt was er geen tafeltje voor ons, het was zeer druk, de ober zei dat we even moesten wachten, we betaalden echt veel voor onze suite € 250,- per nacht dus dat vond ik niet kunnen. Hij heeft toen voor ons een tafeltje gecreeerd. Dit was ook zoemtonen we de avond ervoor kwamen dineren. De kamer: Hoofdbord van bed was van kunstleer en beschadigd, we waren met zijn 3en en er waren 2 cups koffie, en kartonnen bekertjes. De verwarming deed het niet. De handdoeken waren de 2e nacht onvoldoende aangevuld, kamer waren ook qua inrichting gedateerd en stoelen verveloos. Het personeel was niet onaanrdig maar weinig service gericht. Kleine zaken als groeten of bij het uitchecken vragen of het bezoek naar wens was of gewoon gedag zeggen, nee dat deed men niet. De omgeving is mooi, maar het hotel,zou ik nooit meer kiezen.

Voor ons nooit meer een Fletscher Hotel

Fam Winkelhuis-Balk
12-9-2018

Kijk goed uit wat je boekt, en bij andere aanbieders.

Prijs kwaliteit kamer 3 e verdieping in geen enkele verhouding. Ontbijt niet in begrepen. 16 euro pp.

Klacht over uitvallen van elektriciteit werd lacherig over gedaan, konden geen hand voor de ogen zien. Geen uitzicht en onpraktische inrichting van te kleine kamer. Geen aanrader!!!!!!!.

Niet doen, niet doen. Er is voor minder geld wel wat beters te boeken.

Voordeeluitjes.nl

vriendelijk personeel, schone kamer behalve het toilet deze was onderin zwart in de pot. gedateerde bad gelegenheid op de kamer, zwemgelegenheid zeer verouderd en verwaarloosd, waarvan de vloer in slechte staat, stond wel aangegeven op de deur maar was niet afgezet dus struikel gevaar.

Prima

A.Veens
27-8-2018

Net hotel, mooi gelegen buiten Schoorl,

Prima service.

Mooi gelegen, ruime kamers en prima ontbijt

Gerrit
11-8-2018

Het hotel is prachtig gelegen bij het mooie duingebied en biedt gelegenheid tot wandelingen, strandbezoek ( mooie rustige stranden) en fietstochten, o.a. naar Alkmaar, Camperduin en de Broekerveiling. De kamers zijn ruim, maar zonder airco. Het ontbijt is prima en er is een zwembadje met sauna aanwezig die je gratis kunt gebruiken. Bij warm weer kun je een raam open zetten, maar het blijft wat benauwd. Neem dus van thuis een ventilator mee!

een echte tegenvaller

Marianne
        9-8-2018

Het eten was heel goed. De kamer (junior suite) viel heel erg tegen. We moesten er best veel voor betalen 180 euro voor 1 nacht. Dan mag je toch wel wat verwachten. De stoelen waren echt smerig. De kamer was echt heel warm en bedompt. De glazen in de badkamer waren niet schoon. Je kon gewoon zien dat er uit gedronken was en schoongeveegd was. Niet echt een fijne ervaring.

Erg tegengevallen

G.L.
        30-7-2018

Begane grond is geen begane grond maar is soutarrain (2 trappen maar beneden).

Is een verbouwd appartement met nog een keukentje erin waarvan alles

afgesloten was zelfs het koelkastje. Kille kamer, geen aparte douche staan in

bad voor ouderen is niet te doen. Kartonnen bekers I.p.v. kopjes voor de thee/

koffie.

Rustig en toch vlak bij mooi rustig strand . Grote kamers . Groot balcon . Iets te weinig ruimte om te parkeren

Geweldig

Fam Bol
        18-7-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten, prima kamers, gewoon heerlijk vertoeven in Hotel Jan van Schoorl.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.