Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel voor je op een rij gezet:

1753 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in het Nederlands

Mooi gelegen, ruime kamers en prima ontbijt

Gerrit
11-8-2018

Het hotel is prachtig gelegen bij het mooie duingebied en biedt gelegenheid tot wandelingen, strandbezoek ( mooie rustige stranden) en fietstochten, o.a. naar Alkmaar, Camperduin en de Broekerveiling. De kamers zijn ruim, maar zonder airco. Het ontbijt is prima en er is een zwembadje met sauna aanwezig die je gratis kunt gebruiken. Bij warm weer kun je een raam open zetten, maar het blijft wat benauwd. Neem dus van thuis een ventilator mee!

een echte tegenvaller

Marianne
        9-8-2018

Het eten was heel goed. De kamer (junior suite) viel heel erg tegen. We moesten er best veel voor betalen 180 euro voor 1 nacht. Dan mag je toch wel wat verwachten. De stoelen waren echt smerig. De kamer was echt heel warm en bedompt. De glazen in de badkamer waren niet schoon. Je kon gewoon zien dat er uit gedronken was en schoongeveegd was. Niet echt een fijne ervaring.

Erg tegengevallen

G.L.
        30-7-2018

Begane grond is geen begane grond maar is soutarrain (2 trappen maar beneden).

Is een verbouwd appartement met nog een keukentje erin waarvan alles

afgesloten was zelfs het koelkastje. Kille kamer, geen aparte douche staan in

bad voor ouderen is niet te doen. Kartonnen bekers I.p.v. kopjes voor de thee/

koffie.

Voordeeluitjes.nl

Rustig en toch vlak bij mooi rustig strand . Grote kamers . Groot balcon . Iets te weinig ruimte om te parkeren

Geweldig

Fam Bol
        18-7-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten, prima kamers, gewoon heerlijk vertoeven in Hotel Jan van Schoorl.

Nooit meer.

T van Hest
        5-7-2018

Kregen echt de allerlaatste kamer van het hotel nummer 320. Schuin dak, niet prettig voor iemand van 1.90 !! Erg warm en zoemend geluid van afzuiging. Bij de receptie zei men dat het schuine dak vermeld staat in de beschrijving van het hotel. Niet dus !! Bij opening klapraam viel rommel op het bed ! Wij konden met bijbetaling andere kamer krijgen.

Onvoldoende prijs kwaliteitsverhouding

W. van der Horst
        4-7-2018

Weekend 30 juni 1 juli doorgebracht aan het prachtige bos- en duingebied. Zeer kille ontvangst op zaterdagavond. Moesten direct de rekening voldoen, en werden nauwelijks verwelkomd. Ongelooflijk dat er voor 144 euro per nacht ook nog extra parkeerkosten werden berekend. Receptie ondertekende de rekening met ES. Donkere kamer met een kleine badkamer met ligbad waar je niet in kon zitten, en zeker niet in kon liggen. Ondeskundige installateur die de kraan aan de rugkant van het bad monteert. Warme kamer zonder airco. Knullig en niet gevuld koelkastje dat rumoerig werkte. Ook bij het ontbijt geen verwelkoming. Wel wachten op personeel en ook bij het koffieapparaat. Wel professioneel personeel bij het uitchecken. Hier kom ik echter ondanks de prachtige omgeving nooit meer terug. Zeker niet in kamer 232.

middelmatig hotel

ann stouten
        1-7-2018

prima hotel, alleen onvoldoende parkeermogelijkheid: en tot onze grote verbazing sprak de receptioniste slecht Duits.

De bejegening van de medewerkers en de maaltijden hebben onze verwachtingen overtroffen. De parkeerplekken zijn heel erg krap en hiervoor wordt per nacht bijna 5 euro gevraagd. Ook waren er auto's met een fietsendrager die 2 parkeerplekken in beslag namen. Dit betekende dat er minder plaats was voor andere gasten.

Zeer goed

Chris
        28-5-2018

Het hotel is rustig gelegen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het diner was zeer lekker.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel in Schoorl / Groet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Jan van Scorel scoort een 8.32 uit 10 op basis van 1751 reviews.