• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Schiphol Amsterdam Airport

Voor herhaling vatbaar

Levensgenieter, 18-12-2016
    Bereid je vakantie goed voor dan kom je niet voor verrassingen te staan. De aankomst terug op Schiphol 's middags rond 14.00 uur was zeer teleurstellend. Er was in de eerste instantie slechts 1 bagageband open! Gevolg was dat de bagage van diverse vluchten door elkaar op de band lagen. De aankomende passagiers stonden in 5 rijen te wachten met soms al koffers bij zich en ook de bagagewagentjes stonden tussen de wachtende passagiers. Is dit het visitekaartje van de Internationale Luchthaven Schiphol?

Altijd druk.

Annemiek, 6-9-2016
    Werden door de pendelbus afgezet op de juiste plaats. Prima. Thuis ingecheckt dus afgifte bagage ging redelijk vlot. Douane-check was wel een beetje chaotisch en voor mijn doen een beetje overdreven - zal waarschijnlijk wel nodig zijn. Wachten bij de gate is vervelend maar dat weet je vooraf. Instappen o.k. en alle vluchten tot nu toe zijn prima verlopen.

gezellige, overzichtelijke en behulpzaam

Tom, 13-3-2015
    Schiphol is een goed uitgerust en sociaal vliegveld. Voor alle culturen beschikbaar. Er wordt veel rekening gehouden met mensen, Niet met geld en tijd. Zeer behulpzaam en alert personeel. Schiphol is altijd schoon, soms zijn er net van de plekjes waar je het tegenkomt omdat het ook waarschijnlijk net is neer gedumpt i.p.v. in de prullenbak. Schiphol is erg goed bezig met de natuur, D.m.v. de speciale lampen. Let maar eens vlak na binnenkomst op de lange, witte lampen. Ze gaan pas aan op het moment dat je er in de buurt bent. Vaak wordt er 1 keer per half uur de toiletten schoongemaakt, Dit verschilt overdag en snacht's. Schiphol is erg dicht bereikbaar bij de omliggende hotel's. Schiphol is ook invalide vriendelijk.

Panorama .

fr_woning, 19-11-2014
    Dit maal waren we op Schiphol om familie weg te brengen , toen ze naar de Gate gingen zijn wij naar het Panorama terras gelopen . Even in de frisse lucht , het was koud buiten . Het zicht op het platform was goed en hebben we nog een paar foto's genomen . Beneden ons stonden de toestellen van de KLM opgesteld . Het was er druk met aankomende en vertrekkende toestellen . Na een half uurtje hadden wij het wel gezien .

de beveiliging en de koninklijke marechaussee

de visser, 26-10-2014
    Gisteren terug gekomen uit tunesie. Door de vermoeidheid is onze dochter haar rugzak kwijt geraakt met ipads en telefoon . Dit gebeurde tussen het uitstappen en de douane. Thuis aangekomen wilde ze de foto's laten zien aan opa en oma. Maar geen rugzak. Shit nadenken waar kan hij zijn. Ik terug met mn dochter naar schiphol, effe weer 100km. Daar gevraagd aan de info balie of er een rugzak met ipads was gevonden. Na veel overleg en tranen van mn dochter werden we doorverwezen naar de beveiliging. Daar het verhaal uitgelegd en de supervisor kwam erbij. Die stuurde ons gelukkig niet weg maar ging er alles aan doen wat hij kon. De tas was gevonden maar voor de douane. De supervisor bracht ons bij een hoge meneer van de kmar en die nam gelijk het heft in handen. Zowel de beveiliging als de kmar een DIKKE 10. Mn dochter heeft haar ipad en telefoon terug en natuurlijk de foto's.
Schiphol Amsterdam Airport scoort een 7,4 uit 10, op basis van 201 reviews