Medemblik

Medemblik

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Medemblik voor je op een rij gezet:

Reviews over Medemblik

• 10Karin19-03-2018

Fantastisch.

Heerlijk wandelen door Medemblik; over de dijk, langs het IJsselmeer, langs de havens of door de pittoreske straatjes aan de havens het is prachtig! We doen dit nu al 5 jaar en gaan binnenkort weer.

mei 2017

• 9Storm18-10-2017

Leuk historisch plaatsje

VOC stadje, leuke terrasjes. Leuke musea. Zeker een bezoek waard.

• 9Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn

oktober 2017

• 9Marian19-04-2017

Verrassend

Leuke plaats, gezellig , bakkerijmuseum bezocht zeer de moeite waard, met de stoomtrein vaar Hoorn. Heel leuk weekend kom zeker nog eens terug.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Lilianne17-09-2016

Pittoresk stadje met een gezellige sfeer

Medemblik is mooi gelegen aan het IJSSELMEER. De haventjes geven een gezellige sfeer in de binnenstad. Vele terrasjes waar men gezellig kan vertoeven. Wij komen reeds vele jaren naar Medemblik tijdens de maanden juni en september. Dit betekent dat wij ons hier zeer goed voelen. Goed gelegen voor uitstapjes naar Enkhuizen, Hoorn, Volendam, Alkmaar en zelfs Amsterdam. In de omgeving kan men mooie fietstochten maken naar pittoreske dorpjes.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Jessica13-09-2016

Leuke stad

Zijn er in mei geweest in en om het dorp genoeg te doen. Je bent zo overal. Aanrader stoomtreinmuseum.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

mei 2016

• 9Marjanne de Jong20-07-2016

Heerlijk dorp, zeker bij mooi weer.

Zeer gezellig dorp, veel gezellige eettentjes. Bij mooi weer gezellig druk, veel watersporters. Heerlijk aan de dijk over het ijselmeer alle boten, bootjes etc. bekijken. Zeer ontspannend.

• 8Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 7Madeleine-C219-09-2015

Valt tegen

Wij vonden Medemblik tegenvallen in vergelijking met Enkhuizen en Hoorn. Na een paar uur hadden we het we gezien. Het bakkerijmuseum is leuk voor een bezoek. We zijn door de korte winkelstraat gelopen langs de haven waar inderdaad mooie huizen staan maar verder is er qua cultuur niet veel te zien. Oja het kasteel maar dat was dicht (vrijdag) toen wij er waren. De mooie rit met de stoomtrein hadden we vorig jaar al gedaan in combinatie met de stoomboot vanaf Enkhuizen maar toen niet het plaatsje zelf bekeken. De omgeving is van Medemblik is mooi maar wij zien toch liever Enkhuizen en/of Hoorn

• 6Sfeer in stad
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 7nina11-09-2015

leuk -klein gezellige dorp

om even de sfeer te proeven zeker een aanbeveling om een x naar toe te gaan - kasteel radboud leuk om te bezoeken en het centrum heeft een straat met verschillende winkeltjes en eetgelegenheden.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2015

• 9rene ofsen24-08-2015

Schitterend stadje aan het IJsselmeer

Er is zoveel te doen in dat kleine stadje en om een goede indruk te krijgen moet je echt door de straatjes lopen, de Bonifaciuskerk bezoeken en meerdere locaties die je ook met de bus kunt bereiken. Wij kwamen er met de Stoomtram uit Hoorn. ik heb geen strand gezien, dus kan dat ook niet goed beoordelen.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 2Stranden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Grandioos23-08-2015

mooi plaatsje

transport naar musea, maar moet echter verbeterd worden, tijden van rijden moeten aangepast worden aan de tram tijden

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn