We hebben een aantal aanbieders voor Limmen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Limmen voor je op een rij gezet:

Reviews over Limmen

Prachtige kleinschalige en groene camping

Leo,
    16-10-2018

In september een kleine week doorgebracht op de camping. Wat ons opviel is de kleinschaligheid. Ontvangst door de eigenaren. Veel fiets en wandelmogelijkheden. Prima sanitair welke wordt vervangen. Kortom een prima camping om zeker terug te keren.

Gereisd met partner in september 2018

We komen er zeker weer

Henk Heemskerk,
    10-10-2018

Een geweldige Camping. Mooie plaatsen die voorzien zijn van elektra en water aansluitingen met vuilwater afvoerputje. het sanitair ziet er schoon en verzorg uit. In de omgeving veel fiets-route's, die ook op de camping aanwezig zijn. Zelf voor de kleintjes is er een speeltuintje en spulletjes aanwezig

Gereisd met partner in mei 2018

Gezellig, leuk en netjes!

De Jong,
    29-9-2018

Super leuke camping. We hebben 2 leuke weken gehad, ondanks het mindere weer! Meiden hebben het ook naar de zin gehad met vriendinnetjes en natuurlijk Niek die elke ochtend ff kwam kletsen bij de tent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een topvakantie!

Ilona,
    4-9-2018

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en dan automatisch wij als ouders ook. De camping is netjes onderhouden, ruime plekken met een eigen watervoorziening en afvoer, superschoon sanitair en goede speelgelegenheid voor de kinderen, zowel binnen als buiten. Het sanitair en de binnenspeelgelegenheid worden komende winter verbouwd, dus hoe het binnenspelen er volgend jaar uitziet weten we nog niet, maar als je naar de rest kijkt dan moet dat wel goedkomen, echt alles is tiptop in orde! Ook een uitgebreide collectie boeken en tijdschriften aanwezig, voor elk wel wat wils. De eigenaren zijn erg vriendelijk en ook altijd benaderbaar, eventuele problemen worden snel opgelost. Een aanrader voor de rustzoeker en jonge gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping.

John Ypma,
    2-9-2018

Erg leuke keurige camping. Bijzonder vriendelijke eigenaresse. Wij hebben op plek 26 gestaan en hadden een prachtig uitzicht. Je hoort de doorgaande weg 's-avonds wel een beetje. Vanaf de camping fiets je zo naar het strand en de duinen. We gaan hier zeker nog een keer naartoe.

Gereisd met partner in september 2018
Limmen scoort een 9,4 uit 10, op basis van 44 reviews