Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Beach Resort Ooghduyne

NederlandNoord-HollandJulianadorp aan Zee

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Beach Resort Ooghduyne voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 168 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Verblijf in Landal Beach Resort Ooghduyne in Julianadorp. De kinderen hebben plezier bij het mooie zwembad of in de buiten- of binnenspeeltuin. Daarnaast is er een bowlingbaan, waar het hele gezin kan genieten. Het park heeft een mooie ligging voor uitstapjes naar Den Helder of Texel en je loopt in 20 minuten naar het strand.

168 Reviews over Landal Beach Resort Ooghduyne

• 6Ssd03-09-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Slechte bedden huis was goed schoon, en luxe eten bezorgen was op tijd kwaliteit zwaar onder de maat en erg duur

• 5Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Hans28-06-2022

Geweldig!

We zaten 3 dagen met 6 personen in een 6p luxe villa met 2 badkamers, 3 slpkmrs en sauna. Alles tiptop schoon en een opvallend ruime woning en tuin. Vriendelijke receptie en heerlijk gefietst naar Texel op spiksplinternieuwe e-bikes! Aanrader: familie golf op het naastgelegen golfterrein! Duinen en strand op loopafstand!

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Yvonne Broekhaus10-06-2022

4 daagse verblijf. Dinsdag tot en met vrijdag. Bungalow met sauna. Tuin op het Zuiden. Jammer dat je pas om 16:00 de bungalow in mag. Heerlijk wandelen in de duinen en aan zee. Goede strandtenten eten is daar prima. Geen behoefte om van eetgelegenheid van het park gebruik te maken.

• 8Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Marit08-03-2022

Voor een weekend prima

We zaten een weekend in een 6-persoons kinderhuisje, de kinderen vonden het huisje heel leuk. Wij vonden het huisje prima ingericht, voldoende faciliteiten e.d. aanwezig maar zeer slechte schoonmaak! Dat moet echt beter!! Nu zelf doekje door huis gehaald, maar niet fijn aankomen. Er is niet heel veel te doen op het park, maar dat wat er is, is goed geregeld en zeer vriendelijk personeel. Onze zoon moet glutenvrij eten en hier hebben ze gelukkig voldoende keuze in en medewerkers restaurant goed op de hoogte. Zwembad is leuk voor een uurtje (voor ons ook prima). Een mooie omgeving, zo'n 25 min lopen naar de zee. Den Helder ook leuk om heen te gaan. Na een weekend hadden we het wel gezien maar we hebben het wel wel fijn gehad! Wat overigens jammer is (maar tegenwoordig op alle parken zo) is dat alles via de app gaat. De kinderen hebben geen Bollo gezien, omdat dit allemaal in de app opgezocht moet worden. Je mist de info.

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Anne en Lammy10-12-2021

Dikke tegenvaller

Slecht onderhouden veel gebreken nog niet eerder op dit park meegemaakt waren hier voor de 3e keer.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Fonseca22-10-2021

Mooi omgeving, maar appartement is versleten.

Verouderd appartement, We komen regelmatig in diverse Landal parken maar zo erg hadden wij het nog niet meegemaakt. Het huisje en meubilair is letterlijk versleten. En de schoonmaak laat dan ook wel te wensen over. De vlekken zaten op de muren… Genoeg gezeur.. Ligging is mooi, omgeving is mooi , en het park heeft vriendelijk personeel.

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Bert W. Beernink11-10-2021

Niet een aanrader

12 persoonshuisje. Ben je allergisch voor stof en/of spinrag dan is dit zeker geen aanrader. Bezemschoon lijkt te betekenen dat de bezem schoon is. Servies en bestek incompleet, alle doucheputjes vol met haren en zijn niet afwaterend. Schoonmaakdienst zou terugkomen maar is bij belofte gebleven

• 3Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Ruud11-09-2021

zeker voor herhaling vatbaar

Beetje late review. In april een midweek in dit park geweest. In het 2persoons appartement met sauna. Volop genoten die dagen. Gebruik gemaakt van de broodjesservice en dat is een aanrader. Heerlijke verse broodjes in diverse soorten en maten. Voor de avond de dinerservice gebruikt. Toen was alles nog dicht. Goede en smaakvolle gerechten. Bestel je een voor en hoofdgerecht dan wordt eerst het voorgerecht bezorgd exact op de aangegeven tijd en een haf uur later et hoofdgerecht. Klasse!! Sauna was heerlijk maar erg klein. In heb een normaal postuur maar kon er net in liggen, Met 2 personen te klein. Enige minpunt waren de bed kussens. Die zijn al 3 jaar aan vervanging toe.

• 9Onderkomen

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 8Edith10-08-2021

Leuk park net achter de duinen

Het park ligt heel gunstig voor strand en duin bezoekers. Er is helaas geen supermarkt maar de verse broodjesservice werkt top.Helaas hadden wij onze tuin/zonkant aan het pad aan de voorkant van het huisje zitten dus geen privacy.Huisje is verder van alle gemakken voorzien maar de topper op ons bed was een drama. Die glijdt bij omdraaien steeds weg en aangezien we geen lakens hadden voor de onderliggende matrassen, zijn onze nachten erg onrustig geweest. Volgende keer nemen wij ons eigen beddengoed mee. Verder zeer vriendelijk personeel en goede service.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen