Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag19°10°
6,3

• Onderkomen5,9
  • Activiteiten6,4

Verblijf in Landal Beach Resort Ooghduyne in Julianadorp. De kinderen hebben plezier bij het mooie zwembad of in de buiten- of binnenspeeltuin. Daarnaast is er een bowlingbaan, waar het hele gezin kan genieten. Het park heeft een mooie ligging voor uitstapjes naar Den Helder of Texel en je loopt in 20 minuten naar het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Beach Resort Ooghduyne voor je op een rij gezet:

132 reviews over Vakantiepark Landal Beach Resort Ooghduyne in het Nederlands

Mooie plek, niet meer op dit park

Familie Blom,
8-4-2019
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

We verbleven in huisje nr 159. Direct bij binnenkomst viel het ons op dat het huisje niet schoon was. 'Kan gebeuren' dachten we. In de keuken ontdekten we mieren. Inmiddels hadden we zelf al de stofzuiger gepakt en toen ontdekten we spullen onder het bed. We hebben de receptie gebeld om dit te melden en er was nog een schoonmaker beschikbaar. Het punt is dat één van onze kinderen extra zorg vraagt, waardoor we niet zomaar nog even een onbekende in het huisje kunnen laten poetsen: vakantie is al ingrijpend genoeg en bij luxe verwachten we een schoon huis zonder sporen van de vorige gasten. De technische dienst is wel geweest voor de mieren. Uiteindelijk zijn we een dag eerder vertrokken: ook een extra poetsbeurt had de nalatige schoonmaak niet kunnen compenseren. De tegels van de keuken, etensresten in de kastjes, kruimels en haren in elk hoekje, een vies toilet, dikke stof op de plinten. Er is duidelijk alleen op ooghoogte 'gepoetst'.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Niet schoon en gedateerd

Fred,
8-3-2019
  • Onderkomen1

Deze week een midweek in Ooghduyne geweest. Bij aankomst was het(luxe) huisje echt niet goed schoon. Te smerig. Dit aangegeven en de reactie was ‘we geven het door’. Huisje is zwaar gedateerd. Opknappen en schilderen is geen overbodige luxe. Ik weet niet wat de schoonmakers doen, maar niet wat ze moeten doen. Het lijkt mij ook lastig om deze verouderde huisjes schoon te krijgen. Zwembaden binnen speeltuin zijn erg leuk en....... schoon. Verder lekker dicht bij het strand.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk park met prima voorzieningen

Familie Groenen,
3-3-2019
  • Onderkomen9

Wij zijn aangenaam verrast door dit park. Vriendelijke medewerkers en veel faciliteiten. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad met leuke glijbaan en de binnenspeeltuin. Mooie bowlingbanen en lekker gegeten in het restaurant. Je kunt prima wandelen naar zee (strandpaviljoen paal6). Wij hadden een 4c huisje, gerenoveerd en vrijstaand. Schoonmaak was redelijk. Een volgende keer zouden we voor een hondenbungalow kiezen. Het enige minpunt is dat er geen parkshop is, maar de broodjes worden bij het huisje bezorgd en een winkelcentrum zit op 3 km.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Vies bed!!

Van leuven,
26-2-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Leuk huisje. We hebben een luxe huisje waarbij de bedden waren opgemaakt. Na 2 dagen kijkt mijn man onder zijn kussen en een enorm grote vieze (oude) vlek. Dat moet toch gezien zijn bij het opmaken van de bedden?? Mijn dochter wilde een speelde onder het bed vandaan halen en graaide in een vieze sok van vorige bewoners! Daarnaast heel veel rommel onder de bedden. Er was niemand beschikbaar dus zelf laken pakket opgehaald en bed opgemaakt. Ook gemeld over viezigheid onder bed. Dit 2 x gedaan. Zowel ik als mijn man. Excuses en nee zo hoort het niet en dat was het! Het is niet schoongemaakt oid. Niet zoals wij van landal gewend zijn.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig verblijf gehad!

Fam. M,
26-2-2019
  • Onderkomen9

Het zwembad en de binnenspeeltuin waren prachtig. Ook de kindervilla waarin we verbleven zag er erg mooi uit.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vies en gedateerd, eens maar nooit weer!

Henry Van der Bij,
20-2-2019
  • Onderkomen1

Bij aankomst in het huisje 114 valt meteen de gedateerde uitstraling op. Schoonmaak beneden peil en zelf even aan de slag gegaan omdat we ook niet snel zeuren. Muffe geur in de slaapkamers en gelijk valt op hoe gehorig het huisje is. Ook nog een keer het geluk dat de buren 2 nachten tot 3 uur s'nachts het gezellig hebben maar daardoor doen wij geen oog dicht. Kachel heeft een greenbox maar slaat continue uit hierdoor. Erg irritant. Maar wat vooral enorm tegenvalt is de tekst op de Landal site dat dit een luxe en modern huisje zou zijn en we hiervoor ook betaald hebben. En als je dan via de site kijkt op revieuws dan staan er heel veel erg hoge cijfers. Bijzonder.... terwijl wij dit echt anders ervaren. Medewerkster probeert het met een tegoedbon van wel €27.50(!) omdat dit het beleid is. Ze kan er ook niets aan doen en doet haar best maar heeft zich aan de regels te houden. Schandalig. Ooghduyne is voor ons absoluut geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Heerlijk weekend weg.

Fam. Kroeze,
18-2-2019
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Mooi park met vernieuwd hoofdgebouw. Het zwembad was zeer schoon en groot genoeg voor alle gasten op het park. De indoorspeeltuin was leuk voor onze dochter van 5 jaar, voor onze dochter van 1,5 was het nog niet geschikt, dit was jammer. Wij verbleven in huisje nr 200, een vernieuwde bungalow type 4C. Het huisje was zeer ruim en had een perfecte lig tov het hoofdgebouw met alle faciliteiten. Het meubilair was inderdaad vernieuwd, de boxsprings waren prima, dit hebben we wel minder getroffen. Minpunt: de schoonmaak liet te wensen over. Er hingen veel spinnenwebben, de vaat was niet schoon, het toilet was matig, in het lakenpakket troffen we meteen een paar zwarte haren. We zijn eerst zelf maar aan de schoonmaak gegaan en hebben bij uitchecken gemeld dat de schoonmaak matig was. Het zou fijn zijn als hier iets mee gedaan wordt. Verder hebben wij genoten van een heerlijk weekend op Ooghduyne. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Kan niet beter!! Een geweldig 16 pers huis.

Henny,

Annalee Zwerver,
6-1-2019
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Huis was smerig. Er werd niets met de klacht gedaan. Je kunt een tegoed bon krijgen van 50 euro. Zo wordt je dus behandeld bij Landal. Het schijnt een standaard afkoopsom te zijn. Ik hé. Uit principe de bon niet in ontvangst genomen. Wij zullen geen Landal huis meer huren. Kachel werkte niet optimaal. Ging continu uit.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marga,
21-9-2018
  • Activiteiten7

Wij hebben een heerlijke week gehad. Mooi park, erg rustig mooie omgeving, kortom wij hebben genoten. Hoop in het voorjasr als de bollenvelden bloeien hier weer terug te komen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand18 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Beach Resort Ooghduyne in Julianadorp aan Zee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Beach Resort Ooghduyne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.