We hebben een aantal aanbieders voor Huizen voor je op een rij gezet:

Reviews over Huizen

Huizen aantrekkelijk toeristisch dorp

[email protected]
    28-4-2019

Het centrum van huizen is vanaf het Nautisch kwartier gemakkelijk (te voet) te bereiken. De route wordt goed aangegeven. Je kunt ook gebruik maken van de diverse gratis parkeermogelijkheden. In het centrum verschillende mogelijkheden voor een kopje koffie, luch of diner. Het melkmeisje in Huizen is een veel gefotografeerd beeld. In het centrum van Huizen liggen ook nog de oude dorpswoningen en leuke straatjes om doorheen te slenteren. Hondenbezitters opgelet. Je jonden zijn kennelijk sinds kort niet meer toegestaan in het hoofdwinkelcentrum (Oude Dorp).

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een super verblijf, fantastische omgeving

Oma & Opa Pellenberg
    30-11-2017

Omgeving heel mooi, hotel, heel rustig gelegen aan het meer met zijn prachtige zeilschepen. Heel ruime parking, volledig gratis, in de omgeving. Het hotel is omgeven door terrasjes en restaurants. Gewoon prachtig ! Aanrader voor een zomers weekend;!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Wat een geweldige ervaring

Caroline genieter
    22-2-2017

Als je rust en gezelligheid op wilt zoeken, ben je hier aan het goede adres. Prachtig uitzicht op het haventje en alles binnen handbereik. Betaalbare restaurants, voor elk wat wils en een gastvrij onthaal.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Schitterend

Riny van den Broek
    18-2-2017

Huizen is een geweldige plaats, ligt midden in het gooi, je kunt er uren wandelen en fietsen. Muiderslot een aanrader en ook Almere stad als je van winkelen houdt. Huizen ........ Een plek waar je helemaal ontspannen kan.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Naarden vesting

Thijs Mulders
    7-1-2017

Prachtig historisch plaatjes met pittoreske straatje en huisjes. Gezellige horeca en vriendelijke mensen. En leuke wandelroute via het vvv en een indrukwekkend vesting museum. Vlak bij het Nautisch Kwartier.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Huizen scoort een 8 uit 10, op basis van 203 reviews