Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zeestersterster

Nederland, Noord-Holland, Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

8.2Fantastisch

• 7.7Activiteiten

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bij Roompot Vakanties Kustpark Egmond aan Zee is de hele familie welkom. De kinderen zullen dol zijn op Koos Konijn, de speeltuin en het zwembad. Tevens is er animatie aanwezig en zit er een restaurant op het park. Naar het strand doe je er lopend een half uur over. Je kunt ook fietsen huren op het park om naar het strand of Egmond aan Zee te gaan.

953 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

• 2019
    8Cornelis haspels23-12-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie camping met prima sanitair. Camperplaats wat rommelig door schelpengrit op de grond. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 9Eetgelegenheden

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Cornelis!

Wij zijn blij om te vernemen dat je verblijf naar wens is verlopen. Wij gaan je opmerkingen over het schelpenpad doorgeven aan de desbetreffende personen zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Ook je complimenten zullen wij doorspelen aan het personeel. Hier zullen ze heel blij mee zijn :-)

Graag tot ziens!

Groetjes Manou

• 9hendrik23-12-2019

Fantastisch. Dicht bij duin en strand

Geweldige ligging, dicht bij duin en strand. En bij een karakteristiek plaatsje als het kunstenaarsdorp Bergen en bij de stad Alkmaar. We komen er al jaren! En hopen dat nog lang te blijven doen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-12-2019

Bedankt voor je mooie review, Hendrik!

Super dat jullie weer zo genoten hebben van alles wat de omgeving te bieden heeft. Dat is precies wat we onze gasten willen aanbieden. We begroeten jullie graag weer op Egmond aan Zee en tot ziens!

Groetjes,

Kathinka

• 10R en W van der Wolde20-12-2019

Een duidelijke aanrader.

Mooi onderhouden park . Hier vandaan leuke uitstapjes kunnen maken Egmond aan Zee, Alkmaar. Wij hadden geen fietsen bij ons maar volop fiets mogelijkheden. Alleen in deze periode geen restaurant open, supermarkt heel beperkt dus opletten

• 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-12-2019

Bedankt voor deze mooie tien!

Daar zijn we blij mee en de ligging is inderdaad ideaal. De volgende keer lekker de fietsen meenemen of op het park fietsen huren;) In het laagseizoen zijn de openingstijden aangepast en anders de volgende keer buiten het laagseizoen terug komen. We zien jullie graag nog een keer terug op Egmond aan Zee!

Groetjes,

Kathinka

• 9Lenie Caris06-12-2019

Heerlijk verblijf gehad.

Dat de meeste faciliteiten gesloten zijn in deze periode. . Maar dat wordt heel duidelijk gemeld.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor je pracht cijfer Lenie.

We vinden het altijd goed om te horen dat iemand een een heerlijk verblijf heeft gehad. Verder klopt het dat in het laagseizoen verschillende parkfaciliteiten gesloten zijn. Dit staat inderdaad duidelijk aangegeven. Kom anders van de zomer eens terug om te kunnen genieten van die andere faciliteiten!

• 8Chris Berends06-12-2019

Prima

Wij zijn meerdere keren naar Egmond geweest en vinden het een prima omgeving. Ook het verblijf van de roompot past hier goed bij. Wel de accommodatie v.w.b. onderhoud/schade goed bijhouden. Verder zijn wij erg tevreden en komen graag terug.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Wat fijn dat jullie van het verblijf op Egmond aan Zee hebben genoten, Chris.

We vinden het wel jammer dat het onderhoud wat minder was. Graag vernemen we dat volgende keer ook terwijl jullie ter plaatse zijn bij de parkreceptie. Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Gelukkig was de rest van het verblijf verder wel naar wens.

Hopelijk tot volgend jaar!

• 9Janny Epping-Pals04-12-2019

Receptie fantastisch, niks was te veel. Hele fijne vakantie gehad. Huisje schoon, goed verzorgd.22 november tot 1 december 2019. Leuk kaartje gekregen als welkom thuis. We komen zeker terug. Technische dienst ook prima. Problemen goed opgelost. Winkel super.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Wat een fantastische review!

We zullen de complimentjes aan het personeel zeker doorgeven, zoiets is altijd leuk om te horen. Zien we jullie volgend jaar weer terug om opnieuw te genieten van een vakantie op Egmond aan Zee?

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Albert Haan02-12-2019

Super familie weekend met kleinkinderen!

Fantastisch om voor misschien wel voor de 15e keer een weekend met kinderen en kleinkinderen door te brengen in drie vakantiehuisjes in Egmond aan Zee op het Roompot vakantiepark . Praktische, schone huisjes in een mooie ambiance. En dan natuurlijk de fantastische wandelingen door de duinen en over het strand. Maar voor de kinderen ook Sinterklaas en de disco met Koos Konijn. Heerlijke eten en drinken in Egmond. Volgend jaar weer!

• 10Eetgelegenheden

Bedankt voor de reactie!

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van alles wat het park te bieden heeft! Als de kinderen gelukkig zijn is dat de beste vakantie voor de rest van de familie of niet :) We vinden het een eer dat we jullie volgend jaar nog eens mogen ontvangen op Egmond aan Zee!

Groetjes, Ilse en ook van Koos Konijn!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 8Greetje25-11-2019

We komen zeker nog een keer!

Prima huisje op een leuk park dichtbij het leuke Egmond aan zee

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor je berichtje Greetje!

We vinden het fijn om te lezen dat jullie de ligging van het park zo leuk vinden. In Egmond aan Zee is zeker ook veel te doen. Zoals lekker wandelen over het strand, het stadje in te gaan of de vuurtoren te bezoeken. Wat gaan jullie volgende keer doen?

We zien jullie graag terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Pieter25-11-2019

Mooi gelegen rustig park vlakbij zee

Mooi gelegen park vlakbij zee met comfortabele huisjes. Ook ideaal om leuke steden in de randstad te bezoeken met gebruikmaking van P+R in Heiloo.

• 6Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor je mooie review Pieter!

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van het feit dat alle steden zo dichtbij zijn, maar het park toch lekker aan zee ligt.

En wat een goede parkeer tip voor toekomstige gasten!

We zien jullie graag nog eens terug om opnieuw samen te genieten.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Marcel en Petra van der Spoel19-11-2019

Heerlijk!

Mooi park, prima en schoon huisje, 500 meter van de zee

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-12-2019

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om een review achter te laten, Marcel en Petra.

Fijn dat jullie verblijf naar wens is geweest en dat jullie zo genoten hebben van de mooie omgeving. We begroeten jullie graag nog een keer op één van onze parken!

Groetjes Kathinka

Gereisd met vrienden in november 2019

37 tips over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

• rkv_korlaar, 03-05-2014

Ga in het voorjaar want de bloembollen velden zijn eindeloos mooi, en in alle rust te bekijken en te bezoeken, Schagen is een prachtig gastvrij stadje en de kustlijn is een feest Alkmaar om de hoek en zo is er nog veel meer. geweldig park.

• Venhuis, 22-04-2014

Geniet van de prachtige omgeving. Zeker rondom april/mei is het hier prachtig met alle in bloei staande bollenvelden. Uitstapjes naar de Keukenhof, Alkmaar, Volendam, Bergen aan zee enz.is vanaf hier prima te doen!

• M. Helleman, 02-05-2014

Een dagje slecht weer? Dan is het ook erg gezellig om te shoppen in het dichtbij zijnde Alkmaar

4 vragen over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

• Klinkert, 28-04-2017

Is er nog een plekje op de camping?

• A Stubbe, 07-08-2016

auto bij het huisje.

welke huisjes zijn wel met auto bereikbaar ik ben slecht ter been.

• Wilma, 05-04-2016

Werkt de wifi goed en constant? Ik wil er een weekje werken aan een scriptie en heb goede wifi nodig. Met dank, W.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer