Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee
8,1

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

749 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in het Nederlands

Gewoon een prima park

Monique
16-7-2018
  • Onderkomen9

Heerlijke pizza, prima zwembad, huisjes zijn goed,

Fantastisch!

mevrouw W.
14-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Roompot parken zijn altijd fantastisch goed en daar gaan wij altijd graag naar toe.

geweldig.

Pietsje Booi
13-7-2018
  • Onderkomen7

Het was een 6 persoons caravan maar de ruimte was krap.voor 2 personen was het te doen en je moet ook niet heel breed zijn want anders kom je de slaapkamer/wc en of badkamer niet in.zo smal.Verder een keurige ruimte en alles wat je nodig hebt was er.en de ligging.prachtig.dichtbij Egmond aan zee en bij de supermarkten.n de zee.zo mooi.

geweldig goed verzorgde camping,volgend jaar terug

DIANA STERCKX
12-7-2018
  • Activiteiten9

zeer verzorgde camping, de stilte op tijd en stond, zeer vriendelijk personeel. Spijtig dat we dit jaar een plaats hadden met een grote zandput die niet te vermijden was. Vorige jaar mooie rechte plaats met gras.
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooie ruime accomodatie op loopafstand van Egmond aan Zee.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je reactie! Wat een leuk en positief bericht! Een park met alles ineen dat klinkt als een geslaagd verblijf op Roompot Kustpark Egmond aan Zee!

Graag tot ziens!

Vera

Wat een mooie ontdekking.

Sandra
10-7-2018

Leuk park met vriendelijk personeel.

Geen wachttijden bij de toilet en douche ruimten. En mooi schoon.

Goede huur fietsen en geweldige omgeving. Vanuit Egmond aan zee kun je alle kanten op. Geen negatieve ervaringen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je positieve bericht Sandra! Zo te horen hebben jullie een top vakantie gehad! Het is een mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Dan is het natuurlijk heel fijn dat de huurfietsen lekker reden. Hebben jullie nog leuke tips voor fiets routes?

We hopen jullie graag terug te zien!

Vera

Prima onderkomen maar erg slechte service

Henny
10-7-2018
  • Activiteiten5

Prima huisje, goed internet. Maar, we zaten op het autovrije gedeelte van maandag tot en met vrijdag en werden dinsdagochtend gebeld met de boodschap dat mijn moeder stervende was. Mijn man heeft bij de receptie gevraagd of we even met de auto naar het huisje mochten om de spullen in te laden om zo snel mogelijk weg te kunnen. Dat bleek onmogelijk omdat de sleutels van de paaltjes "zoek" waren. Het is niet te hopen dat iemand in het autovrije gedeelte de hulp van politie, ambulance of brandweer nodig heeft. Ik hoef niet uit te leggen wat dat met ons heeft gedaan om een aantal keren met de handkar heen en weer te moeten rennen om de koffers, koelbox, fietsen en Twinny load naar de auto te moeten brengen en geen medewerking te krijgen. We houden er een naar gevoel aan over.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-7-2018

Beste familie Weekhout,

Wat ontzettend vervelend dat jullie vakantie op deze manier moest eindigen. Wij willen nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden dat de sleutel zoek is geraakt en jullie hier een naar gevoel aan over hebben gehouden. Dat is nooit onze bedoeling geweest. Het is immers ons doel om jullie een fijne tijd te bezorgen en te helpen waar mogelijk.

Wij gaan er alles aan doen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals onze excuses en wij wensen jullie heel veel sterkte toe de komende periode.

Mandy

Top weekend gehad!

MarinMeer
9-7-2018
  • Activiteiten9

Wij hebben een geweldig weekend gehad op het park! Hadden graag nog langer willen blijven.

Veel te doen voor de kinderen. Onze dochter is twee en die vond Koos Konijn helemaal leuk. We zaten langs de Koos Konijn route, daar komt hij iedere ochtend langs rijden en mag je hem een high five geven. Erg leuk! Ook mocht ze al aan allerlei knutsel en spelletjes activiteiten mee doen. Ook viel me op dat ze gelijk haar naam onthielden en haar later ook bij haar naam aanspraken, dat vond ik erg goed van ze! Verder is er op de camping een fijne relaxte sfeer. Wij stonden op plek 315 met twee tenten, een party tent en een auto. Dit kon ruim staan op de plek en het sanitairegebouw ziet er netjes uit, met ruime baby wasruimte (met een badje en verschoningsplek).

Alleen weinig schaduw op de plaats

De camping is vlak bij het strand, dit is prima te lopen! Het strand was ook erg netjes.

Gaan zeker nog een keer terug naar dit park!

Trudy
6-7-2018
  • Activiteiten6

Sanitair is heel schoon, het serveren van de meisje daar kan nog wel wat aan gedaan worden

een aanrader

Jan
4-7-2018
  • Onderkomen8

Het is hier gewoon helemaal top
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-7-2018

Wat een prachtige beoordeling Jan!

Fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf in Egmond aan Zee!

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Ingrid

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 8.1 uit 10 op basis van 775 reviews.