Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

• 7.8Activiteiten

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Bij Roompot Vakanties Kustpark Egmond aan Zee is de hele familie welkom. De kinderen zullen dol zijn op Koos Konijn, de speeltuin en het zwembad. Tevens is er animatie aanwezig en zit er een restaurant op het park. Naar het strand doe je er lopend een half uur over. Je kunt ook fietsen huren op het park om naar het strand of Egmond aan Zee te gaan.

983 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

• 9Evita22-09-2020

gastvrij

eenvoudig en toch comfortabel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Aardige behulpzame vrouwen bij de receptie. Fantastische ligging, kwartier lopen naar het strand. Dichtbij Alkmaar, geweldige stad.

• 8Joke van Lunteren20-09-2020

Schoon en fijn park, mooie omgeving.

Dat ze de juiste keus hebben gemaak!

• 7Activiteiten

• 9Arend Jan Jan Overstegen15-09-2020

Herhalen

Prettig verblijf in een goed geoutilleerd chalet. Alles werkt en het is er rustig.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 9J.G. ter Beek14-09-2020

Ontspanning en gezelligheid

Mooi park. Attent personeel en je voelt je thuis. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 9Hetty07-09-2020

Appartement met uitzicht op zee

Prachtig uitzicht, alles aanwezig voor een fijn verblijf.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-09-2020

Bedankt voor je bericht, Hetty! Het uitzicht op zee is onbetaalbaar hé?! Zomer, winter...het hele jaar door genieten. We verwelkomen je heel graag voor weer zo'n fijne ervaring, graag tot dan!

• 10Marry Knots04-09-2020

Top👍Zowel Chalet park en personeel

Voor de eerste keer hier met mijn moeder en tante En wij zijn om komen zeker terug Chalets super schoon vriendelijk personeel en Dalycia Walker jij bent een topper Niks te veel en altijd een vriendelijk woord voor iedereen Ik zeg volgend jaar komen we zeker terug

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-09-2020

Een review om van te blozen, Marry! Heel erg bedankt! De complimenten zullen we zeker doorgeven, een topper genoemd worden is altijd fijn. Heel graag tot de volgende keer!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Fam. Bosboom30-08-2020

Prachtig park, hier komen we zeker een keer terug!

Een prachtig park in een prachtige omgeving. Enkele aandachtspunten wat betreft parkeergelegenheid en andere tips, maar als dat alles is! Chalet netjes schoon en na een probleem met het bed en dekbed binnen no time opgelost. Vriendelijk personeel, alleen werd de 1,5 meter soms vergeten. Lekker gegeten in het restaurant en de afhaal was ook goed geregeld. Bij het zwembad was het goed geregeld ivm corona, maar het mocht iets beter aangegeven worden. Alle tips en tops die we gaven werden meteen opgepakt. Er mag iets meer te doen zijn voor de grotere kinderen, maar voor de rest een kindvriendelijk park. Afstand naar het strand is goed te lopen met oudere kinderen, maar met kleinere is een fiets of bolderkar handig. Het winkeltje was niet duur en het assortiment prima. Chalet was wel duur, maar wel alles netjes in orde. Een heerlijke , bloedhete, week maar hier komen we zeker terug!

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-09-2020

Wat leuk dat je een review achter hebt gelaten! En super leuk om te lezen dat jullie zo hebben genoten, dit is wat we graag zien. Het kustpark is een park waar je echt kunt genieten, het park zelf, de faciliteiten en natuurlijk de omgeving en het strand. Je feedback zal zeker opgepakt worden, en waar mogelijk ook echt iets mee gedaan worden.

Graag tot een volgende keer!

• 8Reiny van Petersen.28-08-2020

Zeer vlotte en correcte en vriendelijke behandeling. Vooral de WhatsApp service erg fijn en zeer vlotte beantwoording en het bieden van hulp.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-09-2020

Bedankt voor de mooie beoordeling, Reiny! Service en gastvrijheid is voor ons héél belangrijk, dat is waar we onze uiterste best voor doen.

Graag tot ziens voor weer zo'n positieve ervaring!

• 10Mvr Bol27-08-2020

Het verblijf was mooi en schoon net zoals het park vriendelijk personeel Als er iets niet goed was werd dat zo snel mogelijk opgelost Bedden sliepen goed douche was lekker warm en de keuken was van alle gemakken voorzien Heerlijk stukje eigen tuin Lekker dicht bij het strand Kortom we hebben en topvakantie gehad En niet te vergeten het warme buitenzwembad dat was heerlijk Dit park is echt een aanrader en ook nog eens Carona proef overal was aan gedacht top Bedankt voor de twee mooie weken bij jullie op het vakantie park

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-09-2020

Wow, 100% score:-) Bedankt voor de fijne beoordeling, mevrouw Bol! Wij zijn heel blij om te lezen dat het verblijf zo goed is bevallen. Service en gastvrijheid zijn voor ons heel erg belangrijk. Graag tot ziens, voor weer zo'n positieve ervaring!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Ellen24-08-2020

Gezellig en goede WIFI!

We hebben een fijne week in Egmond gehad. Wat onze kinderen vooral erg belangrijk vonden, de WIFI deed het erg goed 👍. Verder een goed compleet huisje.

• 9Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 27-08-2020

Bedankt voor je review, Ellen! Wat leuk om te lezen dat je zo heerlijk hebt genoten van ons park. Fijn dat de WiFi het goed deed. Dat is uiteraard niet meer te missen tegenwoordig ;-) Waar hebben jullie het meeste van genoten?

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen op één van onze parken!

Groetjes, Mandy

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee info