Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee
8,1

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

721 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in het Nederlands

Het is gezellig, leuk, mooi, vermaakzaam.

Sophie, 23-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Supper wij hebben een caravan maar ze hebben ook hele mooie huisjesv

Geweldig goed

Fam. Leijs, 20-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Geweldig park. Makkelijk te bereiken. Niet al te ver van steden en lekker dicht bij het strand.

voor herhaling geschikt

Ad van den Heuvel, 24-3-2018
  • Onderkomen9

we hebben het prima naar ons zin gehad niks mis met het verblijf & park
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Leuk dat je je mening deelt Ad!

Goed om te lezen dat jullie verblijf prima bevallen is.

Wellicht tot de volgende keer dan :)

fantastisch.

g,adam, 23-3-2018
  • Onderkomen9

het chalet was schoon , mooie ligging. dichtbij strand en winkels.

ons chalet had eigen parkeerplaats, hetgeen wij bijzonder prettig vonden.

wij vonden de sfeer op het park gemoedelijk en het personeel aardig en hulpvaardig.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-3-2018

Wat ontzettend leuk dat jullie zo genoten hebben op Kustpark Egmond aan Zee!

Wij hopen dat jullie nog een keer terug komen :-)

Groetjes van Mandy

Els, 23-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Schoon en alles goed onderhouden. Dicht bij de zee en duinen ga er nu zeker vaker heen
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review Els!

Leuk om te lezen dat het fantastisch was! Daar doen we het voor.

Tot de volgende keer :)

Toplocatie

Jeanet, 19-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen10

Mooie locatie. Dichtbij zee.

Shoppen in Alkmaar en Beverwijk. Ideaal.

Zijn zonder kinderen hier. Dus daar geen oordeel over.

Zwembad dicht ,is buitenbad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor het delen van je mening, Jeanet!

Leuk om te lezen dat het goed bevallen is. De omgeving is de ideale plek om tot rust te komen, lekker dicht bij de zee.

voor herhaling vatbaar

p betten, 18-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

huisje goed bedden kon beter

Bedankt voor je review!

Goed om te lezen dat de accommodatie naar wens was.

Bedden blijft voor ons een moeilijke kwestie en een kwestie van smaak. Wij zullen je mening over de bedden doorgeven aan de parkleiding!

Hebben jullie ook zo genoten van de omgeving?

Persoonlijke touch!

Anoniem, 12-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Al jaren kwamen wij als gezin met onze kinderen op dit prachtige park in Egmond. Afgelopen weekend hebben wij helaas doorgebracht op dit park zonder de vader, die er eigenlijk ook bij had moeten zijn maar wegens een ernstige ziekte er niet meer bij was. Het team was fantastisch, we zijn zo goed opgevangen en de persoonlijke aandacht en de service waren enorm! Wij zijn dit park enorm dankbaar voor alle mooie herinneringen en willen alle medewerkers bedanken voor een mooi weekend. De huisjes zijn prachtig, de liggen blijft fantastisch en de mensen die er werken zeer hartelijk! En zeer kindvriendelijk! Een absolute aanrader voor elk seizoen!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-3-2018

Bedankt voor jullie review! Wat ontzettend jammer dat jullie vader niet aanwezig kon zijn bij het verblijf op Kustpark Egmond aan Zee.

Zo te lezen hebben jullie met elkaar een fijne tijd gehad op het park en hebben jullie hieraan mooie herinneringen! Bedankt voor jullie complimenten over het park en het personeel. Die gaan wij uiteraard doorgeven. Dat vindt het personeel vast en zeker leuk om te horen! Komen jullie in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens!

Groetjes Christine

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Chalet was schoon en netjes. Wij vinden het prettig om zelf voor schoonmaak en beddengoed te kunnen zorgen. Dit in verband met allergie bedde goed. Dat men niet even met de auto bij aankomst/vertrek met de auto bij het chalet je spullen kunt ophalen is een min punt, mede gezien die dagen er gaan bagage karretje is ,iedereen zet hem de avond bij het huis neer, brengt hem om 10.uur terug. Restaurant was netjes en lekker, winkeltje voldoende.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-3-2018

Bedankt voor je review! Wat fijn om te lezen dat de gehuurde accommodatie schoon en netjes was. Daar doen we uiteraard onze uiterste best voor, zodat onze gasten zorgeloos kunnen genieten. We zullen jouw opmerkingen over de bagagekarren uiteraard doorgeven aan de parkleiding, zodat zij hiervan op de hoogte zijn. Tevens zullen wij jullie positieve ervaring over het restaurant doorgeven. Leuk om te lezen dat jullie hierover tevreden zijn.

Graag tot ziens op Kustpark Egmond aan Zee of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

• Onderkomen8

Morgen helaas alweer naar huis. Wat een fijn chalet en mooi gelegen park. Toegegeven, in het hoogseizoen misschien wat te hutjemutje, maar nu heel fijn. Ook met temperaturen dik onder nul prima warm te stoken. Chalet was ook prima schoongemaakt. Om nieuwe matrassen gevraagd omdat die van ons wel erg doorgelezen waren, ook meteen gekregen. Niks op aan te merken dus. En wat een heerlijke wandelomgeving. Voor ons als texelgangers een prima alternatief!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 5-3-2018

Bedankt voor je mooie review.

Wat leuk om te lezen dat jullie het jammer vonden om al weer naar huis te gaan.

Zo hoort een leuke vakantie ook te zijn! We gaan de complimenten doorgeven aan de parkmanager en het personeel en graag tot ziens op Kustpark Egmond aan Zee of op één van onze andere parken!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee scoort een 8.11 uit 10 op basis van 748 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: