Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee
8,1

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

770 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Sabine
17-9-2018
  • Onderkomen9

Wij vonden het een aangenaam park. Veel groen en goed verdeelde "veldjes". Ons viel op dat het personeel zeer vriendelijk en kundig was. Ze hadden plezier in hun werk, dat straalt ook uit naar ons als gasten. De jongeman bij de ingang had de nodige humor en dat gaf ons al plezier bij de aankomst.

Goed park in mooie omgeving

Christien
17-9-2018
  • Onderkomen8

Fietshuur was erg fijn en ook goede fietsen. Mooie omgeving

• Onderkomen8

Dat het een goed verzorgd park is en dat het personeel u met beide handen klaar staat om oplossingen te vinden .

Het horeca personeel niet vergeten ze zijn vriendelijk behulpzaam en een luisterend oor echt een top park volgend jaar is de planning om terug te gaan.

Prima

Helen
13-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Huisje was op het oog schoon en netjes. Enige minpunt zijn de bedden, die zijn aan vervanging toe. Vriendelijk personeel

Heerlijke midweek vakantie.

Hannie Braakman-Schuijt
3-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Mooi schoon park. Veel leuke animatie en toezicht bij zwembad. Wel ver lopen naar strand.

Redelijk

Mb
1-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Er zijn prima chalets op het park met voldoende luxe. Maar de 'eco' huisjes zijn zwaar onder de maat. Een zeer beperkte stacaravan is het eigenlijk. De prijs die je hiervoor betaalt klopt gewoon niet.

Het zwembad was de helft van de tijd gesloten.

Eten in het restaurant is erg goed!

Personeel wisselend: de 1 supervriendelijk de ander niet zo en onbehulpzaam.

Alles is wel prijzig.

Nooit meer in hoogseizoen

Kees
28-8-2018
  • Onderkomen1

We hebben Bij Roompot Egmond op een camperplek gestaan. Bij aankomst werd gezegd dat er geen plekken meer beschikbaar waren maar naderhand bleek er nog voldoende ruimte?? Bij de receptie was er voldoende personeel aanwezig in een kantoorruimte [ 4 personen ] maar niemand voelde zich geroepen de mensen te helpen.

Uiteindelijk kregen we een plek toegewezen maar niet de plek die vrij was. Het gedrag van een aantal gasten op de camperplek was storend. Na middernacht nog veel lawaai. Hier missen we controle , nu zelf eruit om de mensen te vragen stil te zijn, dat is erg vervelend.

Douches klein waardoor kleding etc snel nat werd.

Prachtige kleinschalige familie park!

Ferry Wijngaarden
18-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Top recreatiepark! Geweldig animatieteam!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-8-2018

Bedankt voor je review!

Leuk om te lezen dat jullie zou enthousiast zijn over het animatieteam.

Graag tot een volgende keer!

Groetjes Ingrid

Voor 1 keer prima

Suzanne
10-8-2018
  • Onderkomen6

Samen met mijn partner had ik een Eco6 (6pers) chalet gehuurd voor een weekje. Voor 6 pers is dit chalet veel te klein. Het matras van de bedden zijn meer een soort kussens dan een matras.. Ook is er geen fijne zit gelegenheid in het huisje. De bank kan je niet goed op zitten en de barkrukken bij de eettafel zitten niet fijn.

Het strand is op 1 km afstand, echter is dit nog ongeveer 20 min lopen, een weg welke omhoog gaat.

Het huisje leek bij aankomst schoon, echter toen wij zelf de eindschoonmaak deden zagen wij pas hoe "vies" het huisje was..

Het personeel op het park is erg vriendelijk!

Waar je echt moet gaan eten is Restaurant Natuurlijk, een heerlijk restaurant met goed eten!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-8-2018

Bedankt voor het delen van je ervaring, Suzanne. Jammer dat de geboekte accommodatie wat tegenviel. Voor wat betreft je bevindingen: deze zullen wij zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat hier de nodige aandacht aan besteed kan worden.

Tip voor de volgende keer: op onze website kun je alle informatie vinden over de accommodaties op het park, waaronder ook de oppervlakte. De Eco6 is inderdaad een heel stuk kleiner (31 m2) dan de EM6 (60 m2) of de EM4 (45 m2).

Desondanks toch graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes Mandy

we hebben 1 week genoten bij de Roompot.

Johan
7-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het was een mooi verblijf op een kindvriendelijk park. Met een geweldig animatie team en je word er klantvriendelijk ontvangen. De Zee is op loopafstand (1 km) van het park. De eetgelegenheid is trouwens ook top.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 16-8-2018

Bedankt voor je feedback Sophie!

Leuk om te lezen dat je een super verblijf hebt gehad, Johan!

We hopen je nog eens te mogen zien op Kustpark Egmond aan Zee.

Groetjes Mandy

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.