Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Egmond aan Zee voor je op een rij gezet:

790 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in het Nederlands

Heerlijk!

Daphne
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Prachtige plek! Je bent met 10/15 minuutjes lopen aan het strand en in het mooie dorpje Egmond aan Zee. Wij komen hier al jaren, ook nu we een kleintje hebben. Erg fijne lokatie.

heel fijn

Jan Visser
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Fijn park met mooie huisjes op loopafstand van zee en een kilometers lang strand.

Voor herhaling vatbaar

Geert
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Het is een prachtig appartement voor een redelijke prijs gelegen aan de boulevard van Egmon aan Zee.

Een mooi gelen appartement

Annoniem
  • Onderkomen7

Prachtig gelegen aan de kust ! Kijkt uit raam van appartement zo op de zee en duinen en Egmond aan Zee op loopafstand ! Appartement met lift en zwembad !! Erg geschikt voor ouderen !!

Erg fijne vakantie gehad.

Esther
6-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De ligging van het park was voor ons een positief punt, rustig maar niet ver van duinen en strand. Het chalet was comfortabel ingericht. Op het park ontbreekt het aan niks. De activiteiten voor kinderen zijn erg veelzijdig en leuk.

fantastisch voor herhaling vatbaar!

h.Setz
3-11-2018
  • Onderkomen9

Als verrassing heb ik mijn vrouw dit verblijf aangeboden omdat ze heel erg veel houdt van wandelen en lopen aan het strand.Het was daarom voor ons een heel plezierige vakantie en we hebben er zeer van genoten.

Top 👍🏻

Kejo
23-10-2018
  • Onderkomen8

Fijn en rustig Park, dicht bij zee, nette huisjes, goede fietsen te huur, het eten is er goed, het personeel vriendelijk, voor herhaling vatbaar 😀

Wel het park, niet ons ECO-caravan.

Frank Tamis
22-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi, kind vriendelijk, park, op Halloween na, waar het heerlijk vertoeven is.

Een fantastisch weekeindje gehad

Richard Barmentlo
15-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles was goed top locatie en mooi appartement niet voor niets 2 keer geweest.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee in Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Egmond aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.