Sorteren

vakanties Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Reviews over Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Prima locatie en een heel rustig park, in november

G.Leensen
    16-11-2018

De periode van vakantie en de samenstelling van het gezelschap

Zeker voorherhaling vatbaar.

Geert
    13-11-2018

Ten eerste de accommodatie was goed, ruime (woon)kamer, en keuken. Verder twee slaapkamers en een douche met bad. Gelegen vlak aan het strand. En ook de omgeving mag niet vergeten worden. Zee, duin en bos. En als je een uitstapje wilt maken, Amsterdam, Alkmaar. Wil je ontspannen, genieten en je hoofd leeg, dan is dit een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

Anoniem
    11-11-2018

Prachtige ligging..................

Heerlijk!

Daphne
    9-11-2018

Prachtige plek! Je bent met 10/15 minuutjes lopen aan het strand en in het mooie dorpje Egmond aan Zee. Wij komen hier al jaren, ook nu we een kleintje hebben. Erg fijne lokatie.

heel fijn

Jan Visser
    9-11-2018

Fijn park met mooie huisjes op loopafstand van zee en een kilometers lang strand.

Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 883 reviews