Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

We hebben een aantal aanbieders voor Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen voor je op een rij gezet:

vakanties Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Reviews over Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen

Voor de herhaling vatbaar

Wendy,
    17-1-2019

Wij waren hier i.v.m. halve marathon Egmond aan Zee. Prima uitvalsbasis voor zo'n evenement. Op het park staan mooie chalets. Wij hadden nummer 106 - 4-persoons. Prima verblijft, groot opgezet, alle basisbenodigdheden zijn aanwezig. Enig nadeel is dat het autovrij is, wij moesten met een bagagekar de auto leeghalen en het waaide en regende. Voor de rest is het wel lekker, dat het autovrij is met kinderen. Vriendelijk personeel, eten was prima, kinderen vonden de animatie (Koos Konijn) ook goed. Ik zou hier best een poosje kunnen verblijven, zeker als het weer nog een beetje meewerkt. Wij hadden nu maar een weekend en regen, maar met mooi weer en meer tijd is er in de omgeving ook genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Gereisd met partner in januari 2019

Super, komen terug

M.L Den Held,
    31-12-2018

Net appartement op mooie locatie. Keurig schoon. Super uitzicht. Wij waren hier met een baby van 5 maanden. Zagen pas bij het weggaan dat er een achteruitgang was met Helling voor de kinderwagen 🤣. Genoeg te doen in de omgeving willen zeker een keer terugkomen. Wij vonden de bedden wat zacht maarja dat is maar net wat je fijn vind. Het was erg warm bij aankomst maar dat is veel minder erg dan koud dat hebben we ook wel eens gehad.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Heerlijke omgeving en voelt erg goed.

M.DENNINK,
    22-12-2018

ik kom al 33 jaar in Egmond aan Zee, eerst met mijn gezin en nu alleen of met mijn zus!! vroeger al in De Graaf van Egmont ( nu Roompot), heb alweer geboekt voor de carnaval, heerlijk en voelt altijd als thuiskomen bij De Roompot!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijk

Richard van Dijk,
    21-12-2018

Het park ligt erg mooi gelegen en dicht bij het strand. Onderhoud van het huisje waar ik in zat liet wat te wensen over maar volgend jaar ben ik er weer!

Gereisd alleenreizend in december 2018
Egmond aan Zee/Egmond aan den Hoef/Egmond Binnen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 883 reviews