Reviews over Edam

Fantastische camping

Marleen Dreesens
    23-10-2018

We hebben een heerlijke week doorgebracht op deze intieme, gemoedelijke camping. Prachtige, ruime plaats met uitzicht op een Hollandse slootje met knotwilgen. Op de plekken liggen betonplaten. Super handig. Je hebt geen grondzeil nodig voor de caravan. Alles blijft droog bij regen. Maar wij hebben de hele week zon gehad. Heerlijk. De eigenaren doen hun uiterste best het de gasten naar de zin te maken. De omgeving is erg mooi. Als je gaat fietsen, zie je het ene Hollandse plaatje na het andere. Edam, Volendam en Marken liggen op fietsafstand. Amsterdam is per bus snel te bereiken.

Oh ja, het sanitair is prachtig en het ruikt er heerlijk (om de geur uit de koeienstal te verbloemen).

Excellent campsite

Steven Morris
    30-9-2018

We had a wonderful stay here - we had booked for 2 nights and stayed 4. Excellent pitch right by the lake, good facilities for motorhome, helpful and friendly staff, first class meal in the restaurant and all a 10 minute cycle rid from unspoiled Edam

Puur Hollands genieten

Els de Rooij
    26-9-2018

Een camping Met ruime plaatsen.Aan het Markermeer Deel meer bij de camping afgezet Om veilig te zwemmen Grasland met speel attributen Waterglijbaan die eindigt in het water Surfgelegenheid StrandjeSchoon sanitaire Internationale gasten Vriendelijk en behulpzame personeel En van elk punt op de camping Een prachtig uitzicht

Schitterend rondom water

Marc
    12-8-2018

Mooi gelegen camping, vriendelijke zeer behulpzame receptie, broodservice. Goed restaurant.

heel fijn camping met kids tot 11 jaar!

Misja Tvrda
    12-8-2018

Zeer vriendelijke eigenaren, altijd op het erf dus voor vragen en hulp kun je zo terecht. Ze hebben veel dieren welke je kunt aaien een grote spectacel voor de kids als de koeien in de avond naar huis gaan.

Het water om te zwemmen is echt oversteken, de trap op en je bent er!

In de buurt zijn er genoeg mooie stadjes om te bezoeken.

In de zomer wilde ik maar weekendje komen en het kon hier!!!! Geweldig!!!!!

Sociale controle zeer hoog - vriendelijke campinggasten.

Er is een nieuwe sanitaire voorziening.

Daarnaast is er een hut om in te schuilen voor het regen of in de avond om een boek te lezen of een spelletje te spelen (en ze hebben tafelvoetbal - vonden mijn jongens heel leuk).

Een minpuntje je moet wel tegen “de koeien parfum” kunnen - wij vonden het helemaal niet erg.

Edam scoort een 8,5 uit 10, op basis van 55 reviews