Camping Minicamping Ormsby Field

129 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field

• 2019
    10Familie Smit27-08-2019

Kindvriendelijk en supergastvrij

Mooie grote plaatsen, super schoon sanitair gebouw met een familie doucheruimte! Ideaal met een baby en peuter! Leuk speeltuintje met trampoline en het kalfjes voeren was helemaal het einde. Met het hete weer werdt er een opblaasbadje voor de kinderen neergezet. Zeker voor herhaling vatbaar.

fam.Veldt, eigenaar, 30-09-2019

Bedankt fam.Smit voor de mooie review. Wie weet tot ziens in 2020.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Welgraven16-08-2019

Super!

Zeer nette kleine camping met vriendelijke eigenaren. 14 dagen gestaan en ons prima vermaakt op de camping en in de omgeving. Zeer net sanitair en een vriendelijke boer en boerin die graag een praatje maken en de kinderen betrekken bij hun werkzaamheden op de boerderij. Met de fiets kan je in 15 minuten op een prachtig rustig strand staan, wel een duinticket kopen..

fam.Veldt, eigenaar, 30-09-2019

Bedankt fam.Welgraven voor de mooie review.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Roel11-08-2019

Geweldig

Mooie camping met prima sanitair, ruime plaatsen en vriendelijke eigenaren.

fam.Veldt, eigenaar, 30-09-2019

Bedankt Roel voor de mooie review.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Harrie van den Bosch02-08-2019

mooie camping

Wij hebben hier een week mogen staan. Een leuke, mooie, rustige camping met vriendelijke en behulpzame gasten. De eigenaars zijn heel vriendelijk, gezellig en behulpzaam. De plaatsen zijn royaal en liggen aan een mooi veldje met veel plek voor de tent. Bij aankomst kregen wij een mapje met fietsroutes, kaartjes en belangijke telefoonnummers. Erg handig en fijn. Je kunt meekijken met het boerenleven en de boer legt je graag uit hoe het allemaal in zijn werk gaat. Het sanitair is geweldig en keurig schoon. De schuur is handig om in te spelen , te computeren of tv te kijken. De omgeving is fantastisch voor het strand, maar ook om te fietsen door de Kennemer duinen en verschillende leuke plaatsjes. Wij stonden met onze vouwwagen wel heel dicht tegen de stal aan en dan hoor je wel alles wat er in die stal door de dieren gedaan wordt en dat is iets minder. Maar daarvoor sta je dan ook op een boerderij camping. Wij hebben in ieder geval een

fam.Veldt, eigenaar, 30-09-2019

Bedankt Harrie voor de mooie review, en voor de vouwwagen is het beter aan de andere zijde.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Anthony Ketelaars23-04-2019

Heerlijk paasweekend.

Voor ons de eerste keer in Castricum en voor de eerste keer de camping Ormsby Field. Beide zijn zéér goed bevallen en zeker voor herhalen vatbaar. De camping heeft prima verzorgt velden. Ruimtelijke opgezet waardoor je een landelijk sfeer krijgt. Het weer met zomerse temperaturen (Pasen 2019) had natuurlijk een positief invloed op de beleving. Sanitair prima, afwas ruimte goed verzorgt en netjes.

De enthousiaste eigenaresses ze heeft passie voor haar camping, ze zorgt voor een welkom gevoel en brengt je met een map vol informatief folders meteen op de hoogte wat er in de omgeving te doen is.

Opbouwende kritiek: Het warm water was echt heet, voor de afwas perfect (nog nooit zo’n heet water op een camping meegemaakt). Maar daardoor waren de douches ook erg warm je kan de temperatuur niet zelf beïnvloeden. Klagen over te warme douches als dat alles is?

fam.Veldt, eigenaar, 30-09-2019

Bedankt Anthony voor de mooie review, aan het water wordt gewerkt.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Klompjan19-09-2018

Een echte aanrader!

Voor de tweede keer dit jaar op deze mooie, goed onderhouden camping gestaan. Een heerlijk ruime camping met schoon sanitair. Op een mooie locatie, de zee en het centrum Castricum op loop/fietsafstand. Ook ben je zo in Amsterdam of Alkmaar. Kortom een super leuke boerderij camping met zeer aardige en flexibele campingeigenaren! Een plek om steeds naar terug te gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 9Marjan04-09-2018

Super!

Heerlijke ruime camping op fietsafstand van het strand en ook dichtbij het centrum van Castricum. Bij aankomst een warm welkom met een kopje koffie/ thee en een informatie map over de omgeving ligt voor je klaar. We hebben hier met de kinderen een super week gehad. Onze twee jongens vonden het geweldig om de boer te helpen met de koeien. Binnen in de schuur is er ook volop ruimte om te spelen en er staat ook genoeg speelgoed. Wij hadden dat gelukkig niet nodig en de jongens hebben zich alleen maar buiten vermaakt met de aanwezige skelters en de trampoline. Sanitair is ruim en schoon. Zeker een camping om een keer naar terug te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Simone van B21-08-2018

Tja, ik zeg, gewoon genieten!!

Wij hebben hier een prima vakantieweek gehad. Mooie, groene, rustig gelegen boerencamping. Faciliteiten zijn prima en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Bob Tiggelman04-08-2018

Volgend jaar weer

Dat alles heel goed verzorgt is met heel veel aandacht voor de campeerder

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Tobias25-07-2018

zie hierboven

• Rustige sfeer op de camping
    • Veel picknick tafels
    • Mooie omgeving
    • Geen douchemuntjes nodig
    • Lekkere douche
    • Aardige mensen op de camping
    • Aardige gastvrouw
    • Mooie Koeien
    • Kon gratis wassen (stond zelfs wasmiddel klaar)
    • Geen WC-papier nodig
    • Goede locaties (fietsafstand van strand, dicht bij het station).
    • Geen last van treinen

Wilma, eigenaar, 02-10-2018

Bedankt voor de mooie review. En iets gemist denk ik, wasmachine en droger zijn niet gratis. Er staat op het kastje boven de wasmachine dat er euro's in gaan, maar het relais is stuk, waardoor deze aangaat. Er lag ook een brief bij. Het kon bijgehouden worden of de euro's erin gooien. Hoop dat de was wel schoon was. Misschien tot ziens in 2019.

Alleen gereisd in juli 2018

16 tips over Camping Minicamping Ormsby Field

• ineke wichers, 20-04-2014

Voor campers is er geen vul/loos plaats maar gezie de toename van het aantal campers komt dat er vast wel.

• Fam. Bosman, 23-08-2013

Broekerveiling of Zuiderzeemuseum (met evt museumjaarkaart!)

• eikhout, 15-11-2012

Mijn enige tip, neem drank en boeken mee. laat je fiets in godsnaam niet thuis en wandel veel door de duinen. Neem niets voor en relateer zelfs dat niets. dagen lang hebben we daar op de boerencaming rondgehangen. Altijd het gevoel gehad welkom te zijn en als ik wat te vragen of op te merken had was wilma een gewillig oor en goed adviseur.

1 vraag over Camping Minicamping Ormsby Field

• sanensan, 13-03-2014

Vissen

Weet iemand of een kind van 12 op deze camping een beetje kan vissen. Ik zie op de foto's wel een slootje, maar zie niemand met een hengeltje. Alvast bedankt.

ineke wichers, 20-04-2014

Nee niet gezien

Sabine, Gille, Levi en Kick, 04-08-2014

Ja dat kan hoor, weiland door en er ligt een flinke sloot achter. Mijn zoon van 10 heeft er regelamtig gevist en wat gevangen!

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig