Camping Minicamping Ormsby Field

Meer camping info

140 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field

• 10Hennie25-09-2020

Mooie camping

Mooie ruime plekken met uitzicht over de polder en schoon sanitair.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Leo Schaap25-08-2020

Jaarlijkse week met kleinzoons dichtbij huis!

Het gras was prachtig groen Ondanks een lange hittegolf De stal rook nog heel vertrouwd Niet onderhevig aan protest

De koeien baarden kalveren En kregen ook hun BIKS Ze stonden lekker buiten En produceerden circulaire mest

Het jaarlijks weekje Ormsbyfield De kleinzoons serieus al aan het werk Of verkoeling zoekend op de trampoline

Wij zochten schaduw in de stal of bij de tent En zorgden voor de innerlijke mens En lazen af en toe ontstrest een magazine

Een ode aan de boerencamping Week 33

• 10Joke24-08-2020

Mooie camping

Net terug van 2 heerlijke weken op deze camping. Ondanks dat ik alleen kwam was ik zeer welkom. Mooie grote plekken. Verzorgd en schoon sanitair. Mijn kleinkind is een paar dagen geweest en vond het een waar paradijs. De trampoline , de skelters en natuurlijk de boerderij. Alle koeien even aaien :-) . We hadden het geluk dat er net een kalfje werd geboren. Vanaf de camping ben je op de fiets zo in het bos en de duinen. Heerlijk om zo naar het strand te gaan.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 10Anita Lommen21-08-2020

Super mooie ,rustige en schone camping .

Voor de 3 de keer op Camping Ormsbyfield . We hebben genoten van de 1ste tot de laatste dag . Lekker fietsen door de duinen , dicht bij het strand en Castricum . Grote plaatsen en schoon sanitair . Oog voor de RIVM regels en veel aandacht voor de kinderen . Het is een pracht om te zien hoe de kinderen zich amuseren met de skelters en tractors en helpen op de boerderij . Een echte aanrader ...

• 10Fam. Hoogland17-08-2020

Groen, koeien en blije kinderen!

Wij hebben genoten. De kinderen hadden veel speel mogelijkheden. Er zijn veel skelters/traptrekkers en een groot speelveld met hele grote trampoline. Ook konden ze mee helpen op de boerderij met de kalfjes voeren en hebben zelfs een kalfje geboren zien worden. Ondanks het warme droge weer, waren de camping en omgeving groen. Als we de weg overstaken waren we al in het duingebied en met een kwartiertje fietsen op het strand(meerdere ook rustige stranden bereikbaar per fiets). Als kers op de taart kwam er af en toe ook nog een ijsco-wagentje het veld oprijden.

• 9Ellen15-08-2020

Heerlijk

Voor het 2de jaar op rij zijn mijn ouders met mijn dochter een week op de camping geweest. De laatste dagen ben ik er ook weer geweest. Het is echt een feest om hier te zijn als je van dieren houdt. De aandacht die Yvonne heeft voor de kinderen om ze kennis te laten maken met het leven op de boerderij is super. Mooie speeltuin, ruime plaatsen en enorm gastvrij. Complimenten Enige minpuntje is dat de douche erg heet is.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Hennie en Rijk19-07-2020

Fijne camping met mooie ruime plaatsen.

Mooie ruime plaatsen, dicht bij de plaats Castricum en je fiets zo de duinen in, prachtige routes zijn er te fietsen, zeer goed en verzorgd sanitair en door de corona ook goed geregeld.

• 10Lip09-07-2020

Op zoek naar mooie camping, zoek niet verder

Ormsbyfield is de camping die alles heeft voor een mooie vakantie aan de Noord-Hollandse kust. Prachtige groene velden, super schoon sanitair, warme douches, vriendelijke eigenaren, en voor kinderen is het ook geweldig bij de koeien kijken, kalfjes geboren zien worden, veel skelters, en leuke speeltuin met trampoline. De ligging is ook nog eens geweldig, je steekt de weg over en je fietst/wandelt zo het Noord-Hollands duinreservaat in. Kortom alle ingrediënten voor een super mooie vakantie.

• 9Anita van den Oord04-07-2020

Fijne camping!

Fijne camping met zeer goed en verzorgd sanitair en vriendelijke eigenaren. Voldoende aandacht voor de extra hygiëne maatregelen. Dichtbij het centrum en het strand.
    Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Sita Brinkkemper30-06-2020

Geweldige camping met grote plekken

Geen minpunten. Onwijs grote plekken met mooi uitzicht. Zeer netjes sanitair. Op loopafstand van centrum. Vriendelijke gastvrouw. Overdekte fietsenstalling is ook heel fijn.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020