Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Staat v/h sanitair
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

152 Reviews over Minicamping Ormsby Field

• 9Lars Smit28-07-2022

Zeer verrassend

De hele camping zag er zeer netjes uit, er was rust en ook de sanitair was fris en schoon. Had bij mijn trekkerstent een picnic tafel en die was zeer welkom.

Was er een beetje verrast er door.

De receptie was in een schuur geplaatst en daar kon je ook binnen plaats nemen. Alleen voor een frisse duik moet je uitwijken naar het strand (ongeveer 7 km)

• 9Henk van Loon01-07-2022

We vinden het in 1 zin fantastisch!

We hebben genoten van de rust en het vriendelijke karakter van deze camping. Voor mij een enorm pluspunt was het gehandicapte toilet en douche!Het sanitair was trouwens brand schoon!De camping ligt midden in prachtig fiets gebied en we hebben ons geen moment verveeld.Heel graag komen wij hier terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Mirjam28-10-2021

Supermooie camping, goede prijs-kwaliteit, heerlijke douches, warm/heet water bij afwassen, hele vriendelijke gastvrouw. Hele mooie omgeving om heerlijk te wandelen op het strand, fietstocht te maken, Alkmaar (prachtig) te bezoeken. Kortom een echte aanrader. Je moet ca. 25 minuten fietsen om bij het strand van Castricum te komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jiska Hoogland08-09-2021

Mooie kleinschalige camping

Mooi opgezette camping met veel speel mogelijkheden voor vooral jonge kinderen, ook bij slecht weer. De dieren voeren en meerijden op de trekker, onze jongens vonden het geweldig! Goed uitgangspunt voor uitjes.

• 9Rinus en Ineke Stegmeijer29-08-2021

Fantastische topcamping.

Fantastische camping met vriendelijke eigenaren,fijne ontvangst en brandschoon sanitair. Probleem: de kinderen willen er niet meer weg.

• 9Pat28-08-2021

Genieten! Echt een aanrader.

Na een tip van “Aart en Peter” (op een terras in Vorden) uit Castricum toog ik naar de minicamping Ormsby Field. Het was prachtig! Sanitair brandschoon, zeer ruime mooie plekken en vriendelijke ontvangst. Lekkere warme douches met soms zelfs iets te heet water net als bij het afwaspunt. Nuttige tip: neem vliegenmepper mee 😂👍.

• 7Familie23-08-2021

Prima

Verzorgde camping, sanitair netjes, op veld 1 veel last van vliegen omdat je pal naast de stal staat. Op veld 2 heb je hier minder last van. Plattegrond camping geeft een vertekend beeld over hoe dichtbij het strand/zee is. Het is een flinke wandeltocht. Mooie fietsroutes in de omgeving. Voor de kinderen diverse skelters aanwezig. Wel met veel defecten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Alexander Hof18-07-2021

Heerlijk. Booeee :)

Fantastische camping. Heel ontspannen verblijf. Kinderen kregen geen genoeg van de speeltuin. Veel kinderen. Leuk voor de kids om te helpen met kalfjes voeren, knuffelen met kippen en konijnen. Prachtig veld vol klavertjes, zacht aan de voeten - een kleed in je luifel is hier zonde! De boer onderhoud zijn veld met liefde, zodra mensen uitchecken komt hij al aan op zijn maaimachine. Komen hier zeker terug, ook al is het om de hoek van huis.

• 9Catharina15-06-2021

Goed georganiseerde, mooie camping

Zeer verzorgde camping met mooi sanitair. Vlakbij centrum Castricum en fietsafstand van zee. Vriendelijke campingeigenaren. Ruime plaatsen.

• 10Fam. vd Graaf13-11-2020

Leuke boerencamping

Een mooie kleine camping, dichtbij de duinen en het strand. De kinderen hebben zich de hele vakantie vermaakt op de skelters, trampoline, pony poetsen, kittens aaien, boerin helpen, kortom een geslaagde vakantie!

Camping Minicamping Ormsby Field info

Camping-informatie