Camping Minicamping Ormsby Field

Camping Minicamping Ormsby Field

109 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

Gewoon uitstekend

Fred en Erna, 10-4-2018

Ormsby Field is een heerlijke boerencamping op steenworp afstand van de dorpskern van Castricum. Ruim opgezet met grote plaatsen. Voldoende en zeer schoon sanitair. De plaatsen zijn afgeschermd door lage heggen en deels verhard. De camping was net open toen we kwamen en alles was in orde. Douches zijn ruim genoeg en 6 min heet water is zeker voldoende (geen muntjes oid). Wandelkaarten voor het duin zijn te huur en je krijgt een infomap te leen met diverse fiets- en wandel-routes en een aantal andere belangrijke en informatieve zaken. Zeer goed verzorgt dus. Gerard en Wilma ga zo door. Voor ons een camping om zeker terug te komen .

Erg leuk

De groot, 1-1-2018

Een erg gezellige camping leuke mensen.

Wij hebben twee keer windkracht 8 gehad dat was wat minder.

Maar wind uit het verleden is geen garantie voor de toekomst.

Een zeer gezellige camping, zeer schoon santair.

Jans H. de Haan, 30-8-2017

Een camping tegen het Noord-Hollands duin landschap en dicht bij centrum Castricum.

Geweldige campercakantie!

Ted Altena, 25-8-2017

Zeer goed onderhouden camping. Zelden zo gezien! Sanitair ruim voldoende aanwezig en zeer schoon. Ruime kampeerplekken. Op fietsafstand van zee. Veel speelmaterialen voor kinderen. Eigenaar neemt de tijd om het functioneren van de boerderij uit te leggen. Kinderen mogen hem helpen. Uitgebreide map met info over de eigenaren en omgeving/activiteiten wordt bij aankomst uitgereikt.

Je voelt je echt welkom!

prima ligging

internetty, 24-7-2017

Leuke gemoedelijke camping, gastvrije eigenaars, leuke map met info bij aankomst en citroengeranium in bruikleen voor de vele vliegen, wat ook meteen een heel groot nadeel is op de camping, je handdoeken, caravan, tafelkleed,kleding die buiten hangt, alles zit onder de vliegenpoep! echt vies. Maar goed, je weet dat dat kan op een boerencamping! Plaatsen 1 t/m 9 liggen dicht bij de koeienstal en daar heb je ook behoorlijk stankoverlast vonden wij. Rest camping heb je daar minder last van. In het toilet en douchegebouw ruik je ook echt het boerenleven ;-) Het gras is prachtig groen en met putten overal is het zelfs na een heftige regenbui geen bagger en natte bende. Voor de kinderen een hele leuke camping, veel speelgoed, huisjes om te spelen, poppen met wagentjes, heel veel skelters en fietsjes! achter de camping een trampoline en wat schommels voor de grotere kinderen.Binnen 10 minuten fietsen zit je in het gezellige centrum van Castricum en ook heel snel in het mooie duingebied. Je kunt op de camping duinkaarten huren! Wij hebben een heel leuk weekend gehad!

geweldig

Michele, 4-6-2017

We werden heel hartelijk ontvangen, op de fiets en nergens een plek gevonden maaiden ze speciaal een klein stukje gras voor ons. En de faciliteiten heel erg goed, schoon en opgeruimd. super stil verder.

Ik vond de muziek in de wc en douche niet zo prettig maar dat is het enige ! wilma we komen zeker nog een keer ! dankjewel

Heerlijke camping

Esther Wiersema, 7-5-2017

In de meivakantie hier een weekje gestaan. Prima camping, ruime plekken, schoon sanitair en hartelijk ontvangen. Genoeg te zien en te doen in de omgeving. Je ontvangt een map met uitgebreide info. Vanaf de camping ben je per fiets via een mooie route zo op het strand!

Super ontvangst

Henny haverkort, 7-1-2017

Kon geen taxi krijgen maar werd netjes door de buren naast ons naar Beverwijk gebracht. Flesje wijn was voldoende

Gastvrijheid was hartverwarmend.

J.Stilma, 7-12-2016

Veel ruimte. Mooie omgeving. Prima sanitair. Wij wonen in Drenthe en waren hier om dicht bij onze zieke (schoon)moeder in Zaandam te zijn. Toen we op de dag nadat ze was overleden terugkwamen op de camping, bleek ons gasstel kapot. Ons hoofd stond er niet naar om uit eten te gaan. Maar tot onze grote verrassing kwam de eigenaresse aan met een schaal heerlijke pasta met zalm. Op deze verdrietige dag deed dat ons heel erg goed.

fantastisch

Familie Roenhorst, 18-9-2016

Goede prijs / kwaliteit verhouding, keurig en groot sanitair, ruime plaatsen, jong en oud, veel kinderen, meehelpen op de boerderij, enz. allemaal pluspunten voor deze geweldig liggende camping waar we al weer 10 jaar komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Ormsby Field scoort een 9.04 uit 10 op basis van 110 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: