Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

151 Reviews over Minicamping Ormsby Field

• 9Mirjam28-10-2021

Supermooie camping, goede prijs-kwaliteit, heerlijke douches, warm/heet water bij afwassen, hele vriendelijke gastvrouw. Hele mooie omgeving om heerlijk te wandelen op het strand, fietstocht te maken, Alkmaar (prachtig) te bezoeken. Kortom een echte aanrader. Je moet ca. 25 minuten fietsen om bij het strand van Castricum te komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jiska Hoogland08-09-2021

Mooie kleinschalige camping

Mooi opgezette camping met veel speel mogelijkheden voor vooral jonge kinderen, ook bij slecht weer. De dieren voeren en meerijden op de trekker, onze jongens vonden het geweldig! Goed uitgangspunt voor uitjes.

• 9Pat28-08-2021

Genieten! Echt een aanrader.

Na een tip van “Aart en Peter” (op een terras in Vorden) uit Castricum toog ik naar de minicamping Ormsby Field. Het was prachtig! Sanitair brandschoon, zeer ruime mooie plekken en vriendelijke ontvangst. Lekkere warme douches met soms zelfs iets te heet water net als bij het afwaspunt. Nuttige tip: neem vliegenmepper mee 😂👍.

• 7Familie24-08-2021

Prima

Verzorgde camping, sanitair netjes, op veld 1 veel last van vliegen omdat je pal naast de stal staat. Op veld 2 heb je hier minder last van. Plattegrond camping geeft een vertekend beeld over hoe dichtbij het strand/zee is. Het is een flinke wandeltocht. Mooie fietsroutes in de omgeving. Voor de kinderen diverse skelters aanwezig. Wel met veel defecten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Alexander Hof10-08-2021

Heerlijk. Booeee :)

Fantastische camping. Heel ontspannen verblijf. Kinderen kregen geen genoeg van de speeltuin. Veel kinderen. Leuk voor de kids om te helpen met kalfjes voeren, knuffelen met kippen en konijnen. Prachtig veld vol klavertjes, zacht aan de voeten - een kleed in je luifel is hier zonde! De boer onderhoud zijn veld met liefde, zodra mensen uitchecken komt hij al aan op zijn maaimachine. Komen hier zeker terug, ook al is het om de hoek van huis.

• 9Catharina15-06-2021

Goed georganiseerde, mooie camping

Zeer verzorgde camping met mooi sanitair. Vlakbij centrum Castricum en fietsafstand van zee. Vriendelijke campingeigenaren. Ruime plaatsen.

• 10Fam. vd Graaf13-11-2020

Leuke boerencamping

Een mooie kleine camping, dichtbij de duinen en het strand. De kinderen hebben zich de hele vakantie vermaakt op de skelters, trampoline, pony poetsen, kittens aaien, boerin helpen, kortom een geslaagde vakantie!

• 10Fam. Schurink24-10-2020

Zon, Zee, Strand en het boerenleven

Een mooie camping met zeer gastvrije eigenaren. Wij vonden het prachtig dat we konden ontbijten met uitzicht op de koeien die in de wei liepen en maar 1 weg hoefde over te steken om in het duingebied te komen met daarachter verschillende stranden. Het was de eerste keer op een boerderij camping, wij hebben genoten.

• 10Walter Balten20-10-2020

Super!

Vanwege de corona een weekje vakantie in eigen land. Prachtige camping nabij duinen en strand. Onze kinderen mochten meehelpen met boerin Yvonne, wat ze super interessant vonden. Alles goed geregeld mbt de coronamaatregelen. Wij hebben ontzettend genoten!

Familie Balten

• 10Talina18-10-2020

Super vriendelijk, schoon en netjes.

Mijn zoon (6) en ik hebben 4 dagen in de herfstvakantie op deze camping gestaan. Hij wil boer worden en wilde dit weleens beleven. Nou dat hebben we zeker beleefd! We mochten helpen met de kalfjes voeren. Mee op de tractor en de koeien voeren. Het geduld waarmee alles werd uitgelegd aan de kinderen (en mij) was enorm. Super vriendelijke en gastvrije mensen! Het toiletgebouw was verwarmd en keurig ruim en schoon. Skelters en tractortjes in alle maten voor alle leeftijden om op de rijden. Ook een leuk speeltuintje voor de kleintjes met een mega trampoline. Ruime staanplaatsen met een prachtig uitzicht over de weilanden.

En zoon lief wordt na deze ervaring nu zeker boer! 😉

Wij gaan zeker volgend jaar weer terug!

Camping Minicamping Ormsby Field info

Camping-informatie