Camping Minicamping Ormsby Field

122 reviews over Camping Minicamping Ormsby Field in het Nederlands

Een echte aanrader!

Klompjan
19-9-2018

Voor de tweede keer dit jaar op deze mooie, goed onderhouden camping gestaan.

Een heerlijk ruime camping met schoon sanitair. Op een mooie locatie, de zee en het centrum Castricum op loop/fietsafstand. Ook ben je zo in Amsterdam of Alkmaar.

Kortom een super leuke boerderij camping met zeer aardige en flexibele campingeigenaren! Een plek om steeds naar terug te gaan.

Super!

Marjan
4-9-2018

Heerlijke ruime camping op fietsafstand van het strand en ook dichtbij het centrum van Castricum. Bij aankomst een warm welkom met een kopje koffie/ thee en een informatie map over de omgeving ligt voor je klaar. We hebben hier met de kinderen een super week gehad. Onze twee jongens vonden het geweldig om de boer te helpen met de koeien. Binnen in de schuur is er ook volop ruimte om te spelen en er staat ook genoeg speelgoed. Wij hadden dat gelukkig niet nodig en de jongens hebben zich alleen maar buiten vermaakt met de aanwezige skelters en de trampoline. Sanitair is ruim en schoon. Zeker een camping om een keer naar terug te gaan.

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Tja, ik zeg, gewoon genieten!!

Simone van B
21-8-2018

Wij hebben hier een prima vakantieweek gehad. Mooie, groene, rustig gelegen boerencamping. Faciliteiten zijn prima en schoon.

Volgend jaar weer

Bob Tiggelman
4-8-2018

Dat alles heel goed verzorgt is met heel veel aandacht voor de campeerder

zie hierboven

Tobias
25-7-2018

+ Rustige sfeer op de camping

+ Veel picknick tafels

+ Mooie omgeving

+ Geen douchemuntjes nodig

+ Lekkere douche

+ Aardige mensen op de camping

+ Aardige gastvrouw

+ Mooie Koeien

+ Kon gratis wassen (stond zelfs wasmiddel klaar)

+ Geen WC-papier nodig

+ Goede locaties (fietsafstand van strand, dicht bij het station).

+ Geen last van treinen

Wilma, eigenaar, 2-10-2018

Bedankt voor de mooie review.

En iets gemist denk ik, wasmachine en droger zijn niet gratis. Er staat op het kastje boven de wasmachine dat er euro's in gaan, maar het relais is stuk, waardoor deze aangaat. Er lag ook een brief bij. Het kon bijgehouden worden of de euro's erin gooien. Hoop dat de was wel schoon was. Misschien tot ziens in 2019.

Fantastisch!

Esther
23-7-2018

Super leuke boerderij camping met zeer behulpzame, aardige en flexibele campingeigenaren! Veel speelgoed voor de kids aanwezig! Mooi overzichtelijk veldje en mooie locatie dicht bij het strand. Het sanitair word goed schoongehouden!

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Een camping om ieder jaar naar terug te gaan.

Meindert
22-7-2018

Geweldige camping. Mooi sanitair, goede ligging bij Castricum, Heemskerk en Alkmaar. Ruime plaatsen. Dicht bij station de duinen en zee. Prachtige omgeving.

Zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een geweldig leuke camping. Een plek om steeds naar terug te gaan.

Zeer

Bedankt voor de mooie review en misschien tot ziens in 2019.

Voor herhaling vatbaar !!

Ben Hund
3-7-2018

Prima kampeerplek vanwege de zeer ruime plaats met grasveld en het uitstekende sanitair.

Wat beter kan is het idee om picknickbanken te plaatsen op het kampeerveld. Aantal gasten eigenen zich een dergelijke bank toe en plaatsen deze tot in de voortent wat niet de bedoeling kan zijn.

Echt een aanrader!

Ron en Gea
26-6-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Uitstekend sanitair. En vooral uiterst vriendelijke en behulpzame camping eigenaren, niets is hen teveel. Nadat onze caravandeur in het slot was gevallen heeft Wilma ons uitstekend geholpen met plegen van telefoontjes, koffie en zelfs een ontbijtje. Met een geleende auto hebben we bij Van der Vliet in Weteringbrug een master geleend en de deur kon zonder schade worden geopend. Wij blij. Verder was het weer een fantastisch weekend met de Kip Caravan Club.

mooie camping maar vliegenoverlast

michael
10-6-2018

een mooie camping maar de camping ligt tegen de koeienstal aan, waardoor je enorme vliegenoverlast hebt. alles komt onder de vliegenpoep en je kunt niet onder je luifel zitten.

Bedankt voor de review.

Het was inderdaad jammer dat u zoveel last had van vliegen. Ik heb u een andere plaats aangeboden en deze wilde u niet. De warmte bleef aan en dan wordt het moeilijk, maar we doen er altijd alles aan om het te bestrijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Ormsby Field in Castricum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Ormsby Field zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.