Bovenkarspel

Reviews over Bovenkarspel

Aanrader, ook voor kinderen

Marja luiken,
    30-7-2018

Prachtige plek mooi aan het water, restaurants op loopafstand. Het Zuiderzee museum in Enkhuizen. Sprookjesbos ook in Enkhuizen, in de buurt. Het Streekbos prachtig wander gebied. Diverse boottochtjes kun je maken, In de Streek. Hoorn een gezellig haven gebied met zijn gezellige terrasjes, en zijn Oudhollandse markten. Ook Volendam en Marken en Edam leuke vissersdorpjes. En dit alles en nog meer in de buurt van Bovenkarspel.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Gerda,
    20-7-2018

Bovenkarspel is een prachtig dorp aan de rand van het Markermeer. Resort Markermeer is een mooie plek voor een ontspannende vakantie direct aan het Markermeer. Bovenkarspel heeft een prachtig overdekt winkelcentrum en diverse leuke eetgelegenheden op loopafstand van resort Markermeer. Enkhuizen ligt vlakbij een is een prachtig stadje aan het Markermeer en IJsselmeer met een mooie haven.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima

gerda,
    7-8-2008

Prima woonlocatie, met het ijsselmeer vlakbij en het streekbos toch ook nog aantrekkelijk voor recreatie,ook nog een .groot winkelcentrum. Enkhuizen ligt vlakbij 4 km en is een prachtig oud stadje met diverse havens en het ijsselmeerstrand ,sprookjeswonderland en het openlucht zuiderzeemuseum, Hoorn ook een VOC lokatie ligt op 18 km en heeft veel te bieden

Gereisd met partner in augustus 2008

Bovenkarspel ligt nabij Lutjebroek en Enkhuizen

Mevr. Pluim,
    1-6-2007

Bovenkarspel ligt nabij Lutjebroek en Enkhuizen. Dorp wat aan de streekweg ligt, met winkelcentrum, een poppodia in de vorm van een leuk Jongerencentrum en 2 stations. Niet echt interessant voor toeristen, hoogstens om er doorheen te rijden, als je vanaf Enkhuizen komt en geen grote wegen wilt rijden.

Gereisd anders in juni 2007
Bovenkarspel scoort een 9,8 uit 10, op basis van 9 reviews