Reviews over Bovenkarspel

Aanrader, ook voor kinderen

Marja luiken
    30-7-2018

Prachtige plek mooi aan het water, restaurants op loopafstand.

Het Zuiderzee museum in Enkhuizen. Sprookjesbos ook in Enkhuizen, in de buurt.

Het Streekbos prachtig wander gebied. Diverse boottochtjes kun je maken,

In de Streek. Hoorn een gezellig haven gebied met zijn gezellige terrasjes, en zijn Oudhollandse markten. Ook Volendam en Marken en Edam leuke vissersdorpjes.

En dit alles en nog meer in de buurt van Bovenkarspel.

fantastisch

Gerda
    20-7-2018

Bovenkarspel is een prachtig dorp aan de rand van het Markermeer.

Resort Markermeer is een mooie plek voor een ontspannende vakantie direct aan het Markermeer.

Bovenkarspel heeft een prachtig overdekt winkelcentrum en diverse leuke eetgelegenheden op loopafstand van resort Markermeer.

Enkhuizen ligt vlakbij een is een prachtig stadje aan het Markermeer en IJsselmeer met een mooie haven.

Bovenkarspel scoort een 9,2 uit 10, op basis van 9 reviews