Reviews over Bovenkarspel

Prima groepslocatie!

Olmo,
    9-12-2018

Heel mooi, modern en ruim huis. Mooie locatie en goed geschikt om met een grote groep een avondje gezellig door te brengen! Zeker aan te raden!

heerlijke dagen gehad!

Iris,
    7-12-2018

We hadden niet het mooiste weer, maar ons chalet was heerlijk. Schoon! en van alle gemakken voorzien en wat een uitzicht... Boek een huisje aan het water! Onze kinderen kon lekker los in de speeltuin van het park. Sprookjeswonderland om de hoek, superleuk ook met oma en opa erbij. Een aanrader .

Een oase van rust en luxe

R Ruvo,
    21-11-2018

We zijn nog steeds onder de indruk. Een smaakvol ingericht huis. Er miste niets. Binnenkomen en gelijk genieten. Dat zochten we en hebben dat gevonden. Ook als het weer niet zo goed is, maakt het uitzicht alles goed. De zons opgang en ondergang zijn spectaculair. Wij zouden zeggen niet lang overleggen maar boeken. Dit is denken wij één van de mooiste locaties van Nederland !

Repeat

Anja,
    20-11-2018

Prachtig Chalet met uitzicht op Markermeer. Echt een mooi park en mooie omgeving. Uitstapjes naar Enkhuizen, Hoorn en Batavia stad. Mooie fiets omgeving en dicht bij een zwembad en Sprookjeswonderland ( voor de kids).

Geweldig!

M. zuydwijk,
    19-11-2018

Het is een park wat nog aan het renoveren is , maar ondanks dat het nog niet af is , hebben wij heel erg genoten! We hebben 2 weken bij jullie verbleven . Hebben het zo zalig gehad alles was lekker met de fiets te doen !

Bovenkarspel scoort een 9,8 uit 10, op basis van 9 reviews