Bergen / Bergen aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Bergen / Bergen aan Zee voor je op een rij gezet:

vakanties Bergen / Bergen aan Zee

Reviews over Bergen / Bergen aan Zee

Voor herhaling vatbaar en hoe !!

Iboya Saaltink
    18-4-2019

Bergen en Bergen aan Zee hebben enorm veel te bieden. Bergen is een leuk kunstenaars plaatsje waar je lekker kunt winkelen, terrassen of museum bezoeken. Bergen aan Zee heeft de zee , de duinen, de wijdsheid . Je kunt er heerlijk eten en het is vlakbij Alkmaar. Kortom veel te beleven en vooral buiten het seizoen een mooie plek om tot rust te komen. Ik kom zeker terug, het heeft mijn hart gestolen!!

Gereisd Alleenreizend in april 2019

zeker voor herhaling vatbaar.

riekie ripke
    20-3-2019

De appartementen boven hotel Meyer zijn zeker aan te bevelen. Zeker met uitzicht op zee. wij zagen iedere avond de zon onder gaan. Prachtig en rustgevend. De omgeving is zeker ook de moeite waard en de sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Het is ons goed bevallen voor dit jaar hebben we ook weer geboekt voor eind maart. Wij zijn niet echt uit geweest. We hadden genoeg aan zee en wandelen in de duinen.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige dagen gehad in Bergen

Elly Vernooij
    25-8-2018

Mooie fietstochten gemaakt door het duingebied met mijn kleindochter. Strandtent Noord vond ik gezellig en goed diner gehad bij mooie zonsondergang. Ook heerlijk gegeten bij Loetje in Bergen. Leuke modewinkel in Bergen. Naam ben ik vergeten ! Fijne dagen gehad met prachtig weer.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heel goed!

Wil
    4-3-2018

We hadden meer kunst verwacht want Bergen wordt het kunstenaars stadje genoemd. We werden overal vriendelijk geholpen. Leuke winkels. Mooi strand. We zagen zelfs een zeehondje op het strand. We hebben genoten.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk wel voor een bezoekje aan zee of het zee

Gerdjan van der linde
    31-12-2017
    • Restaurant '' Loetje '' in Bergen (NH)
    • een betere bus verbinding naar Bergen aan zee ook op zon. en feestdagen i.p.v. via Alkmaar met de bus

• minpunt bergen aan zee (parkeren met muntgeld) dus je moet wel klein geld bij de hand hebben of je mobiele telefoon voor het betalen van je parkeervak.

Gereisd Met partner in december 2017
Bergen / Bergen aan Zee scoort een 7,7 uit 10, op basis van 786 reviews