Sorteren

Reviews over Bergen / Bergen aan Zee

Fantastisch!

Tom
    17-11-2018

Wat een fantastisch hotel! Wij voelden ons hier meteen thuis. Heerlijk gegeten/gedronken. Ons verblijf in hotel Blooming was zeer ontspannen en plezierig.. De Kamers schoon en zeer smaakvol ingericht. Uitstekende bedden. Blooming is heel gastvrij, heel servicegericht, wij vinden het een absolute aanrader! Heerlijk uitgerust en we komen zeker terug!

Een hotel die tot discussie kan leiden.

Marijke Meijer
    13-11-2018

De regelgeving rondom een hond wordt op verschillende manieren opgevat. Hulphonden zijn niet gewenst in het restaurant terwijl daar wel een wetgeving voor is.

Wendy
    12-11-2018

De omgeving is prachtig! Hotel ziet er mooi uit, goed eten. Hip maar toch gezellig!

Was erg aangenaam!

Martine Opentij
    11-11-2018

Rustig en knus hotel met klantvriendelijke medewerkers. Wij zaten in het gedeelte aan de overkant, de kamer was wat gedateerd maar wel heerlijk kunnen slapen. Het plaatsje Bergen is ook leuk om te wandelen of terrasje te pakken en je bent eventueel zo op het strand mocht het weer het toe laten. Kortom prima naar de zin gehad hier.

Een aanrader!

Salyv
    4-11-2018

Een mooi hotel, schitterend gelegen, aan de rand van de duinen, vlak bij zee en Bergen binnen. Simpele maar mooie kamers met goede bedden. Een geweldig ontbijt en een goed restaurant, zeker de moeite waard om eens naar het Blooming hotel te gaan. Wij waren er voor de derde keer

Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 6-11-2018

Bedankt Salyv voor jullie komst en beoordeling. Onze matrassen zijn van Cocomat en inderdaad, de meeste gasten vinden ze heerlijk slapen. Hebben jullie ook gezien dat we bij de receptie tevens een Cocomat-kussen-menu aanbieden? Als niet, dan misschien een tip voor jullie vierde bezoek ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Bergen / Bergen aan Zee scoort een 8,4 uit 10, op basis van 782 reviews