Bergen / Bergen aan Zee

We hebben een aantal aanbieders voor Bergen / Bergen aan Zee voor je op een rij gezet:

vakanties Bergen / Bergen aan Zee

Reviews over Bergen / Bergen aan Zee

Gabor,
    5-1-2019

Prima hotel, zowel voor gezin als zonder

Gereisd met partner in januari 2019
    Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 8-1-2019

Dat is helemaal waar Gabor, dankjewel! Buiten de vakanties om zien we trouwens dat tussen maandag en vrijdag we erg in trek zijn bij zakelijke gasten, terwijl de weekenden enorm populair zijn onder toeristen (en die dus met regelmaat kinderen meenemen). Voor ieder wat wils, zeker in het mooie Bergen, bekend als strand-, kunstenaars-, en horeca-dorp. Hopelijk tot snel weer ziens!

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Heel fijn hotel in prachtige omgeving!

Kristel van Lieshout,
    3-1-2019

Erg leuk hotel, gelegen midden in de natuur en op 20 minuten loopafstand naar Centrum van Bergen. Hier kun je gemakkelijk een paar dagen vertoeven, hotel is erg leuk ingericht, zelfs de openbare ruimte als lobby etc. zijn aangenaam om te vertoeven (wat in de meeste hotels er toch vaak wat treurig uit ziet en waar zelden veel mensen zitten). De kamers zijn mooi en fris, het ontbijt is heerlijk en uitgebreid en het eten in restaurant Vigor vonden wij top! Wij komen zeker nog eens terug. Heel aardig en vriendelijk personeel ook! Enig klein minpuntje de beeldkwaliteit van de tv vonden wij slecht, maar gelukkig hebben we ons genoeg vermaakt en hadden we de tv niet nodig :)

Gereisd met partner in december 2018
    Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 4-1-2019

Dankjewel Kristel voor je bezoek en uitgebreide review. Dat van die tv's, dat klopt wel. Die zijn alweer een paar jaar oud. Op de planning voor dit jaar staat, naast de jaarlijkse renovatie van zo'n 25 kamers, dat we voornemens zijn alle tv's te vervangen voor smart-tv's. Voor u is dit prettig maar ook voor ons want het zal ons in staat stellen met de gast te communiceren m.b.t. aanbiedingen, tafelreserveringen, informatie uit de omgeving, etc. Kortom, zeker terug komen ;-)

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Gastvrij! Super aardig personeel.

Hilde,
    2-1-2019

Heerlijk plek! Midden in het bos.

Gereisd met partner in januari 2019
    Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 3-1-2019

Hartelijk bedankt Hilde voor jullie keuze om naar blooming te komen alsook voor het nemen van de moeite hier een beoordeling achter te laten. Super!

Met gastvrije groet, namens team blooming, Mike

Verrassend veelzijdig & voor elk wat wils !

Ger Bruggeman,
    2-1-2019

Mijn vriendin en ik wilden op het laatste moment buitenshuis oud en nieuw doorbrengen. Er was bijna nergens plaats meer en ook bij Blooming Hotel was alles vol, maar aangeboden werd ons op de wachtlijst te zetten, wat ons een goed idee leek. Rond 15 uur op 31 december kregen we een telefoontje dat er plaats was door een annulering. We vertrokken zsm en rond 18.30 uur waren we ter plaatse.

Alle voor gasten openbare ruimten waren thematisch ingericht met verschillende soorten gerechten van goede kwaliteit (ook voor kinderen), er was een aardig trio dat mobiel live muziek maakte en er was een DJ.

Al met al een geslaagde avond.

Goede accommodatie midden in een bosrijke omgeving met een veelvoud aan faciliteiten voor jong en oud.

Bloomingville Hotel is verassend veelzijdig en heeft voor elk wat wils !!!

Gereisd met partner in december 2018
    Mike & team blooming, algemeen directeur blooming bedrijvengroep, 4-1-2019

Wat een geluk Ger ... dat jullie alsnog konden komen en dat wij een vrij gekomen kamer konden verhuren. Dubbel op dus ;-)

En wat goed te lezen dat we de verwachting meer dan waar hebben gemaakt. Vorig jaar hebben we voor het eerst zo'n oud-en-nieuw-preuvenement georganiseerd en dat smaakte naar meer. De 2.0-versie van afgelopen maandag heeft al heel veel complimenten opgeleverd. Dus "zegt het voort, zegt het voort". Komen jullie volgend jaar ook weer?

Prima ligging.

Margot van Oosterbosch,
    29-12-2018

Verouderd hotel, nauwelijks 4 sterren waardig. Ontbijt wel heel goed. Wij hadden het appartement met 2 slaapkamers, dit is een heel ruim appartement.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Bergen / Bergen aan Zee scoort een 8,1 uit 10, op basis van 783 reviews