Reviews over Andijk

een heel mooi schoon park met mooie villa´s

Pc Buysman,
    7-12-2018

dat er geen voorzieningen zelf op het park zijn maar dat je wel gebruik ervan mag nemen van alles op het vacantie park die ernaast ligt

Heerlijk weekend, een aanrader voor iedereen!

Edgar,
    4-12-2018

De IJsselhof in Andijk is een mooi aangelegd vakantiepark direct achter de dijk aan het IJsselmeer. Op het park is veel te doen voor kleinere kinderen, die zich de hele dag zullen vermaken. Wij (ouders en twee volwassen kinderen met aanhang) zijn eind november een lang weekend in De IJsselhof geweest. Niet de beste tijd voor een weekendje weg, maar het was droog met veel zon en met de juiste kleding heerlijk om buiten te zijn, ondanks een temperatuur van rond de 6 graden. Wij hadden een zes persoons huisje Medemblik, dat verrassend groot was. Meer dan voldoende ruimte voor zes personen en van alle gemakken voorzien. We gaan zeker nog een keer terug.

Geweldige park en heel vriendelijk personeel.

jay,
    12-11-2018

Gewoon gaan en genieten van het park , accommodatie en omgeving.

Prima, basic accommodatie

Sytske de Haan,
    11-11-2018

Klein park met verschillende soorten huisjes; inrichting prima, wel wat gedateerd. Naastgelegen park is veel groter met meer voorzieningen. Hier kan je makkelijk heen lopen. Wifi doet het niet, erg tegenvallend.

Het was voor ons de ideale plek om even tot rust t

Ria Smulders,
    2-11-2018

Het zijn ruime vrijstaande huisjes met veel privacy. Het is er erg rustig.

Andijk scoort een 7,5 uit 10, op basis van 96 reviews