vakanties Amsterdam

Reviews over Amsterdam

Fantastisch hotel, kamers erg gehorig!

D Tas,
    8-1-2019

Eén van de oogappeltjes van de Van der Valk hotels. Slaap zakelijk gezien regelmatig in deze keten o.a. vanwege de hoge standaard voor een goede prijs. Vond hier de prijs voor kamers wel aan de hoge kant. 3 overnachtingen gehad. Groot minpunt zijn wel de gehorig kamers. Vind het erg vreemd dat ik dit niet in de reviews kan teruglezen bij anderen. Na 1e nacht zelfs van kamer verhuisd aangezien er een stel nogal luidruchtig de liefde bedreef op kamer ernaast. Personeel kwam met keurige oplossing door mij te verhuizen naar kamer aan eind vd gang. 2e nacht prima geslapen. 3e nacht helaas weer erg gehorig. Rond 7.00 rechtop in bed omdat er in de kamer ernaast de gordijnen los worden gedaan. Plaats normaal eigenlijk nooit een review maar vond het dit keer toch echt nodig.. a10 kom je daarnaast elke ochtend gelijk in de file richting A'dam. Wil wel afsluiten met dat alles er fantastisch uitziet!!

Genoten van Amsterdam

Jan Kok,
    2-1-2019

We hebben een geweldig verblijf gehad. We hadden een lightfestival arrangement geboekt, wat is Amsterdam toch mooi! Geweldige rondvaart door de grachten en daarna heerlijk gegeten in het hotel. Hele ruime kamer en een uitgebreid ontbijt. De volgende ochtend samen nog even genoten van de SPA in het hotel.

Erica,
    2-1-2019

Samen met mijn dochter heb ik hier 2 nachten gelogeerd. Mijn dochter moest optreden in de Ziggo Dome en kon tussen de generale repetities door makkelijk heen en weer omdat dat op loopafstand ligt. Ideale ligging, dichtbij winkels, station, eetgelegenheden, Arena, Afas, woonmall, etc.

Onze kamer op de 5e verdieping met prachtig uitzicht op het plein was goed, netjes en zeer schoon.

Uiterst vriendelijk personeel (niet alleen bij de receptie maar ook bediening, technische medewerkers, schoonmakers).

Fitnessruimte is ook top!

Ideaal dat je strak achter het hotel kunt parkeren. Dit kost wel 22,50 per nacht. Als je dit niet wilt, kun je met de trein komen, want het station ligt naast het hotel. Geluidsoverlast heb je daar overigens niet van.

Kortom: wij hebben genoten van ons verblijf in dit fijne hotel!

fantastisch

Ursula,
    7-12-2018

8 collegas op reis hebben het erg naar hun zin gehad in het Skotel Amsterdam. Prettige blije jonge mensen om ons heen, die ontzettend hulpvaardig waren. Elke dag een aardig briefje op de kamers van het housekeeping team en op Sinta Claas zelfs een chokoladeletter. Leuke sfeer in het hele ambience.

Klein vorstel: Meer informatie over het openbaar vervoer en hoe je het hotel vanuit Schiphol kunt bereiken.

Wij wensen alle studenten veel gluk op hun professioneele weg

Absolute aanrader

Corrie Nieuwendijk,
    28-11-2018

Geweldige winterzon bestemming met een prima combinatie met cultuur en relaxen.

Amsterdam scoort een 8,2 uit 10, op basis van 964 reviews