Sorteren

Reviews over Amsterdam

Leuk en gezellig!

J.W. Schipper
    26-9-2018

Lekker gezellig druk en veel te bekijken.

Bijvoorbeeld de Dam, Kalverstraat, 9-straatjes, Anne-frankhuis en nog veel meer!

Geweldig!

Carla Pot
    25-8-2018

Geweldig veel te doen! Gezellige terrassen en restaurants

we hebben heerlijk rond gewandeld

Met de rondvaartboot Door de grachten gevaren

naar Madam Tussauds geweest. GEWELDIG om te zien!

Wij komen vast nog eens terug!

De stad blijft trekken.

Ger
    14-4-2018

Heerlijke bruisende en historische stad voor elk wat wils. Naast de toeristiche hoogte punten als de Wallen, het Paleis op de Dam, de grachten, het Rijksmuseum, het Vondelpark, het Anne Frankhuis de historische panden en nog veel meer, heb je ook vele ‘geheime’ plekjes, cafeetjes, parkjes, winkeltjes. Er valt veel te ontdekken.

Verder is er een uitermate rijk cultureel leven. Muziek , dans, theater met lokale en internationale artiesten.

Je kunt wandelen in Amsterdam, maar op de fiets of met openbaar vervoer zie je meer.

Wandelen door Amsterdam, een aanrader.

Rob
    3-3-2018

Het was een geweldige dag. Met mijn vrienden door de stad gewandeld. Een aanrader is een stadswandeling op te vragen.

Lekker bij van Dobben een broodje kroket gegeten. Daarna fantastisch gegeten bij Nam Kee op de Kloveniersburgwal.

ongelooflijk fantastich

dirk decan
    3-3-2018

het was zalig genieten van weekeind amsterdam prachtige stad!

Amsterdam scoort een 8,4 uit 10, op basis van 963 reviews