Sorteren

Reviews over Alkmaar

Prima

Anoniem
    3-11-2018

Prima ligging. Vriendelijk personeel en prima hotel

Goed hotel

Morisette
    1-11-2018

Fijn hotel bijna in centrum. Op loopafstanden.

fijn hotel in mooie stad Alkmaar!

Arjen Lakerveld
    8-10-2018

prettig hotel, gunstige ligging t.o.v. prachtige stad Alkmaar

In één woord fantastisch !!

Jarivi
    5-10-2018

De kamer, de bedden , de zithoek en dan de volgende ochtend het heerlijke ontbijt.

Goed hotel met nette en schone kamers

Stefanie
    24-9-2018

Afgelopen weekend met een groep van 8 meiden in dit hotel verbleven. Kamers netjes en schoon. Ziet er allemaal vrij nieuw uit. Wij hadden 2x een 4persoonskamer. De kamers zijn groot genoeg, iedereen had voldoende ruimte. Ook fijn dat er zitjes in de kamers aanwezig zijn zodat je ook gezellig nog even kan zitten met zn allen. De bedden vonden wij goed. Bij het ontbijt vond ik het vrij druk. Voor het aantal mensen was de ruimte best klein, waardoor het snel erg lawaaierig werd. Voldoende aanbod en variatie voor het ontbijt. De dames van de receptie aardig en behulpzaam. Hotel ligt gelegen aan het station van Alkmaar en op ongeveer 10 minuutjes van het centrum. De auto kan je parkeren in De Jagerstraat. Hier kost parkeren € 4,- per dag. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Alkmaar scoort een 8,6 uit 10, op basis van 167 reviews