We hebben een aantal aanbieders voor Alkmaar voor je op een rij gezet:

Reviews over Alkmaar

Prima hotel!!

Angelique,
    5-1-2019

prima gelegen hotel in het centrum van Alkmaar. Ontvangst is allervriendelijkst, de kamer is ruim en fris. De matrassen zijn een beetje zacht maar slapen heerlijk. De badkamer is keurig, jammer was alleen dat het afzuigsysteem niet goed werkte en de lampjes boven de spiegel kapot waren. Ontbijt was ruim voldoende, lekkere broodjes, prima koffie.

Je loopt vanuit dit hotel zo het centrum van Alkmaar in wat echt alleraardigst is, vooral het oude gedeelte.

Rondom het hotel zitten leuke restaurantjes.

Wij zijn ook naar de Vue bioscoop geweest en die was ook prima lopend te bereiken. Kortom: Alkmaar is erg leuk voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in januari 2019

Toppers!

Y. Arkesteijn,
    4-12-2018

Perfecte ligging, zó in het hotel terug vanuit het centrum. Voldoende eigen plekken om te parkeren en zéér vriendelijk personeel.

We voelde ons meer dan welkom!

Gereisd met vrienden in december 2018

Net hotel en fijn personeel

Fam. Landlust,
    1-12-2018

Perfecte ligging midden in het centrum, aardig en behulpzaam personeel. Zeer goed ontbijt en fijne bedden, wij zijn dik tevreden!

Gereisd met partner in november 2018

Zeker een aanrader!

Amarins Zijnstra,
    17-11-2018

Het hotel is ideaal gelegen in het centrum, gelijk achter de winkelstraat. Erg mooi pand, leuk ingericht. Ik had een Deluxe kamer geboekt, niet heel ruim maar voor één nachtje is dit zeker prima. Mooie, schone badkamer maar niet heel praktisch. De douche was half open dus de halve badkamer was nat na het douchen. Ook zit de douchekop vast aan de muur. De wasbak is niet heel diep met een klein kraantje waardoor handen wassen een beetje lastig was. Ontbijt zag er vers uit en er was genoeg keuze. Er is een mogelijkheid om je bagage achter te laten. Het hotel is zeker een aanrader voor een nachtje weg in Alkmaar!

Gereisd alleenreizend in november 2018

Prima

Anoniem,
    3-11-2018

Prima ligging. Vriendelijk personeel en prima hotel

Gereisd met vrienden in november 2018
Alkmaar scoort een 8,5 uit 10, op basis van 167 reviews