We hebben een aantal aanbieders voor Aalsmeer voor je op een rij gezet:

Reviews over Aalsmeer

Aantrekkelijk

Edith,
    15-9-2015

Mooi oud centrum, met alle faciliteiten. Zeer actieve gemeente op gebied van evenementen. Prachtig gelegen aan de Westeinderplassen. Prima plek om als uitvalsbasis te dienen voor uitstapjes naar Amsterdam of het strand.

Gereisd alleenreizend in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vlak bij Schiphol .

f.woning,
    24-6-2014
    • 571 - Aalsmeer is een kleine plaats , met hier en daar een winkelcentrum . Op de voormalige tuinbouwgronden , zijn nieuwbouw wijken ontstaan . Hier en daar zijn kleine parkjes ontwikkeld , om even te benen te kunnen strekken . Centraal in de wijk ligt een scholen complex .
    Gereisd met jonge kinderen in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verrassend leuk

arija,
    7-6-2014

Wij vonden Aalsmeer verrassend meer dan we ervan verwachtten. Het heeft een historische kern met mooie huisjes, de mooie Westeinderplassen met enorm veel natuur, gezellige restaurants en cafés, de molen, en natuurlijk de bloemenhal.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Onverwacht mooi

Petry,
    24-5-2013

weinig verwachtingen over deze plaats, viel enorm mee. Prachtig landelijk gelegen ondanks de nabijheid van Schiphol. Natuurlijk is de bloemenveiling leuk, maar ga zeker ook naar de molen, de historische groentetuin met oude veiling en rondvaart is ook heel leuk.

Gereisd met partner in april 2013

Dorpje aan Wetseinderplas

Ineke ,
    25-7-2010

Wat rommelig aandoend dorpje aan de Westeinderplas. Er is een grote bloemenveiling. Verder een dorpsstraat die niet ontwikkeld is. Er zijn wat winkeltjes en restaurantjes. Ook een paar hotels. De mensen zijn er wat stug en dat is jammer. Cultuur is er in de vorm van een historische tuin.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Aalsmeer scoort een 7,5 uit 10, op basis van 13 reviews