Reviews over Aalsmeer

Uitstekend

Edith,
    15-9-2015

Mooi, modern hotel. Comfortabele kamers, zeer schoon. Uitermate hartelijk personeel, dat je erg welkom laat voelen. Ligging is mooi in het oude centrum en nabij de uitvalswegen en Schiphol. Prima diner en ontbijt gehad. Zeker aan te bevelen en iets om naar terug te keren.

(geen idee of het kindvriendelijk is)

Prima Hotel

Hedy,
    25-8-2013

Dit hotel is pas verbouwd en ziet er stijlvol uit. De nieuwe kamers zijn groot en zeer schoon.

We hebben niet in het restaurant gegeten maar het ziet er gezellig uit en op de kaart staan prima gerechten. Het ontbijt is goed.

Personeel is zeer vriendelijk.

Kunnen dit hotel van harte aanbevelen, zeker voor mensen die bv vroeg op Schiphol moeten zijn.

Komen zeker weer terug in dit hotel

Dit nieuw gebouwde hotel is sinds mei 2013 geopend en is

13-8-2013

Dit nieuw gebouwde hotel is sinds mei 2013 geopend en is modern ingericht. Mooie moderne kamers en een gezellige ontbijtruimte. Je voelt je meteen thuis. De kamers zijn wat klein, maar van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt dichtbij Schiphol, maar de kamers zijn geluiddicht. We hebben geen enkel vliegtuig gehoord. Vriendelijk ontvangt, prima ontbijt. We komen zeker nog eens terug!

Prima plek

Petry,
    24-5-2013

Als alternatief voor de standaard schiphol hotels prima. Ook op zichzelf een leuk hotel, wel zakelijk niet onpersoonlijk. Lekker eten, niet exotisch maar wel vers klaargemaakt en met zorg. Aardig, vlot personeel. Toevallig kregen we een heel grote kamer met enorm balkon, dat was extra leuk. Mooie badkamer met prachtige inloop douche, alleen jammer dat de douchekop erg hoog hing en weinig kracht had.

prima kamer voor een overnachting

Roy,
    15-5-2013

Ik was recent voor een conferentie in Aalsmeer. Daar de ligging gunstig was, had ik gekozen voor hotel Aalsmeer. De accommodatie voldeed aan mijn verwachtingen. De kamer was niet te klein en bovenal schoon. Ook het ontbijtbuffet was prima.

Aalsmeer scoort een 7,5 uit 10, op basis van 13 reviews